-> Pavel P@nkáč: nepříjde mi, že bych ji musel rvát obzvlášť vysoko. Moc ji nepoužívám, většinou si vystačím se zařazenym kvaltem Vlastně jak teď byl sníh, tak jsem jí auto v pohodě otáčel.
Takjo, mrknu na samostavy. Říkal jsem si, že se zeptám, jestli by tam mohlo být ještě něco.
kuci, chtěl bych poradit, než se v tom začnu vrtat. Octavia 1,9tdi, 66kW, 2002, vzadu bubnovy brzdy, ABS.
Všiml jsem si, že mi poslední dobou při sešlápnutí brzd. pedálu jde pedál níž, chodil dříve. Když po tomhle sešlápnutí pak hned šlápnu znova, pedál tak nízko nejde. Účinek posilovače se nezměnil.
V roce 2012 jsem dával novy bubny, s něma najeto cca 30 000km.
-> Milan 136: To taky,ale když šlápne na plyn a pak ho pustí tak jde pořád slyšet takovej jakoby pískavej zvuk,nevim co to je ,je to dobře slyšet v čase 0:20-0:22
-> Bukaj: slapu na plyn ja,ale kdyz slapnu na plyn a hned ho pustim tak tam jakoby neco foukne a pak az spadnou otáčky,nevim jak to popsat,ale je to divny
Tak pokud by šlo o úplnou likvidaci, tak jasné. Já nejsem ani příznivcem předraženejch dílů (např. používat origo něco, co ve stejný kvalitě koupim aftermarket), ale pokud bych měl v součtu dát za komplet vejfuk o tisícovku víc s tim, že to za půl roku prodám, asi by mi to bylo jedno.
-> palinator: asi jsme se nepochopili. to ja taky ne. Ale nedas tam pred prodejem nebo kdyz to planujes v dohledny dobe treba zlikvidovat ten nejdrazsi dil, co najdes:)
Nikdy jsem nebyl příznivcem toho na auto dávat jakoukoliv shitovou věc jen proto, že to mám v plánu v dohledný době prodat. Těch pár korun co ušetřim mi za to nestojí jenom z principu, že se s tim zas někdo bude muset srát.
Chlapy jakou značku výfuku by jste doporučuli na benzínovou octu jedničkovou?Ted tam mam starline co tam dával předchozí majitel,je téměř novej ale zvuk má jak kdyby byl prasklej :D Koukal sem na Bosal ale nevim no,máte někdo zkušenost?
-> Milan 136: To mě taky... Proto je mi to tak nejak záhadou.
Přebalil jsem to páskou na svazky, ale klidně mlžu rozdělat a nafotit... Jsou to 4 šrouby, což je sranda. Ale fakt je tam 8 stejnejch (nebo skoro stejnejch) drátů...
-> Milan 136: Tak konektor jsem nefotil, nicméně ten "ustřiženej svazek" je 8ks drátů Bílo-šedá... Alespoň doufám, že nejsem blbej a není to šedo-bílá. Ale jiný barvy tam nebyly... Jaký dráty a kolik vedou k sedačkovejm bagům a senzorům pásů? Nic jinýho mě v tom místě nenapadá a nic z toho nemám zapojenýho (byť tam jsou sesle s bagama)..
Pro znalce O1... U popelníku 8ks šedo-bílejch (bílo šedejch) drátů (v mým případě ukončený rázným zásahem štípaček a izolačkou) a jeden 4PIN konektor (zapojeny 3PINy)... Netuší někdo co to bejvalo?
-> Nwkt: Ty woe kdo to bude drátovat??? Ne že bych o tom nepřemejšlel, ale nějak se mi do toho nechce. Třeba za dlouhejch zimních večerů... Zejtra (snad) dotisknu v práci druhý schéma (po FL, před FL už mám) a budu porovnávat zapojení.
-> Milan 136: Teď by tam mělo bejt 00003. Pokud koukneš, jestli tam jde něco dalšího, budu rád.
-> Stepan FUN: co tam máš teď za kódování? Musel bych kouknout v práci, ale budu až za týden. Ale s takovýma mezigeneračníma přestavbama zkušenosti nemám
-> palinator: Mělo to platit od 1.1.2016, prozatím je odloženo na půli roku 2016. Zatím víc kluci nevěděj. Od 1.1. zatím navíc "jenom" fotky a kamery... Už to testujou v testovacím provozu, na lince přibyly čtečky čárovejch kódů z protokolů, monitor a 2 kamery... Víc nebyl čas řešit. Sešlo se nás tam najednou moc známejch, takže o novinkách na STK jsme zase tolik nekecali, ale spíš o všem možným jiným...
Jenom technickej dotaz - jde nějak "vypnout" komunikace ŘJ motoru s jednotkou airbagu? Respektive aby ŘJ motoru nevyžadovala signál z airbagu... Je to jediná věc, která mi vyskakuje v paměti závad motoru a je to tím, že motor a palubka jsou CAN, airbag a komfort bez CAN...
Jinak airbag je bez závad a měl by bejt plně funkční, motor taky pracuje jak má. Jenom by to při nehodě nechcíplo... Jinej problém mě nenapadá.
A jelikož se mluví o tom, že od půlky příštího roku chtěj zavýdst na emisích poviný vyčítání dat z jednotky, mohl by bejt problém. Samozřejmě že to povinný je už teď, ale nikdo to nedělá. Od týhle změny ale bohužel budou muset, protože to bude součástí protokolu (včetně id jednotky) a data o otáčkách atd. se maj taky číst přímo z tý jednotky...