kuci, chtěl bych poradit, než se v tom začnu vrtat. Octavia 1,9tdi, 66kW, 2002, vzadu bubnovy brzdy, ABS.
Všiml jsem si, že mi poslední dobou při sešlápnutí brzd. pedálu jde pedál níž, chodil dříve. Když po tomhle sešlápnutí pak hned šlápnu znova, pedál tak nízko nejde. Účinek posilovače se nezměnil.
V roce 2012 jsem dával novy bubny, s něma najeto cca 30 000km.
Nějaky návrhy, co by to mohlo způsobovat?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
11:35:01
13.01.2016
13.01.2016
Klubko_
23:17:24
06.01.2016
06.01.2016
palinator
-> LuMi:
Myslíš ten zvuk jako když se něco soustruží?
Myslíš ten zvuk jako když se něco soustruží?
13:24:35
29.12.2015
29.12.2015
LuMi
-> Milan 136: To taky,ale když šlápne na plyn a pak ho pustí tak jde pořád slyšet takovej jakoby pískavej zvuk,nevim co to je ,je to dobře slyšet v čase 0:20-0:22
13:08:47
29.12.2015
29.12.2015
Milan 136
-> LuMi: tady slyším i vidím drnčení plastů.
13:01:35
29.12.2015
29.12.2015
LuMi
Dělá mi to téměř to stejný co tady na videu https://www.youtube.com/w
atch?v=b8aEOhbVE0o
19:10:47
28.12.2015
28.12.2015
LuMi
Ma na mysli ten zvuk co se objeví když padá ručička otáčkoměru dolu.
luboslm.rajce.idnes.cz/oc tavie_1.6_55kw_zvuk
luboslm.rajce.idnes.cz/oc tavie_1.6_55kw_zvuk
18:30:24
28.12.2015
28.12.2015
LuMi
-> Bukaj: slapu na plyn ja,ale kdyz slapnu na plyn a hned ho pustim tak tam jakoby neco foukne a pak az spadnou otáčky,nevim jak to popsat,ale je to divny
17:25:42
28.12.2015
28.12.2015
Bukaj
-> LuMi: A to si přidává plyn samo, nebo šlapeš na pedál? Jestli samo, tak by to mohla dělat vadná klapka...
17:12:06
28.12.2015
28.12.2015
Milan 136
-> LuMi: sotva slyším motor i když to mám na plno
14:18:25
28.12.2015
28.12.2015
LuMi
Nevíte někdo kde by mohla být chyba? luboslm.rajce.idnes.cz/oc
tavie_1.6_55kw_zvuk
Dnes sem ráno auto nastartoval a má takovej divnej zvuk,zůstává jakoby v otáčkách i když pustim plyn,nebo nevim co to je:D Nevíte někdo?
Dnes sem ráno auto nastartoval a má takovej divnej zvuk,zůstává jakoby v otáčkách i když pustim plyn,nebo nevim co to je:D Nevíte někdo?
12:17:22
25.12.2015
25.12.2015
LuMi
-> Bukaj: Tak to vidim na origo a bude klid:D
17:16:54
24.12.2015
24.12.2015
Tomaso435
-> Bukaj: to bude tim že bosal má vzdušnou izolaci.. něco jako ty děrovaný cihly :D
17:10:11
24.12.2015
24.12.2015
Bukaj
-> LuMi: Bosal jsem dával před lety na tátovu 1,8 20V a stál za houby - zvuk, jako kdyby byl děravej a ani ne za 5 let prohnil
16:09:53
24.12.2015
24.12.2015
LuMi
-> Milan 136: Taky to tak vidim,origo bude asi nejlepší,původně sem teda uvažoval od Bosalu ale jestli šel s kvalitou nějak dolu,tak na to kašlu.
15:29:01
24.12.2015
24.12.2015
Milan 136
-> LuMi: takze bych sel do origa
15:28:14
24.12.2015
24.12.2015
LuMi
-> Milan 136: Určitě chci kvalitu,hlavně chci aby to mělo zvuk jak má mít,ten starline tlumič je naprostá šílenost.
15:24:50
24.12.2015
24.12.2015
suri
-> LuMi 24.12.15 13:31:24: záleží od auta a od peňazí , origo je naj
14:36:05
24.12.2015
24.12.2015
Milan 136
-> palinator: to jo
14:29:08
24.12.2015
24.12.2015
palinator
-> Milan 136:
Tak pokud by šlo o úplnou likvidaci, tak jasné. Já nejsem ani příznivcem předraženejch dílů (např. používat origo něco, co ve stejný kvalitě koupim aftermarket), ale pokud bych měl v součtu dát za komplet vejfuk o tisícovku víc s tim, že to za půl roku prodám, asi by mi to bylo jedno.
Tak pokud by šlo o úplnou likvidaci, tak jasné. Já nejsem ani příznivcem předraženejch dílů (např. používat origo něco, co ve stejný kvalitě koupim aftermarket), ale pokud bych měl v součtu dát za komplet vejfuk o tisícovku víc s tim, že to za půl roku prodám, asi by mi to bylo jedno.
14:21:22
24.12.2015
24.12.2015
Milan 136
-> palinator: asi jsme se nepochopili. to ja taky ne. Ale nedas tam pred prodejem nebo kdyz to planujes v dohledny dobe treba zlikvidovat ten nejdrazsi dil, co najdes:)
13:52:45
24.12.2015
24.12.2015
palinator
-> Milan 136:
Nikdy jsem nebyl příznivcem toho na auto dávat jakoukoliv shitovou věc jen proto, že to mám v plánu v dohledný době prodat. Těch pár korun co ušetřim mi za to nestojí jenom z principu, že se s tim zas někdo bude muset srát.
Nikdy jsem nebyl příznivcem toho na auto dávat jakoukoliv shitovou věc jen proto, že to mám v plánu v dohledný době prodat. Těch pár korun co ušetřim mi za to nestojí jenom z principu, že se s tim zas někdo bude muset srát.
13:50:49
24.12.2015
24.12.2015
Milan 136
-> LuMi: bosal už je taky pěknej shit. Záleží,jestli chceš kvalitu na dýl, nebo jestli to dáš za půl roku pryč. Byl bych za origo
13:31:24
24.12.2015
24.12.2015
LuMi
Chlapy jakou značku výfuku by jste doporučuli na benzínovou octu jedničkovou?Ted tam mam starline co tam dával předchozí majitel,je téměř novej ale zvuk má jak kdyby byl prasklej :D Koukal sem na Bosal ale nevim no,máte někdo zkušenost?
22:13:33
07.12.2015
07.12.2015
Milan 136
podle mě to origo není. Bude to něco dodělávanýho vyštíplýho nejspíš
22:07:46
07.12.2015
07.12.2015
StepaNoFUN
Zas na druhou stranu - 8 (stejnejch) drátů dole u popelníku??? No zkusím zapátrat kam to vede... Ale moudrej z toho fakt nejsem....
21:59:23
07.12.2015
07.12.2015
Pavel P@nkáč
-> Nwkt: bud a nebo jsou stejnobarevny dodělavane imo nebo alarmy apod, asi pro zmateni připadneho zloděje.
21:48:02
07.12.2015
07.12.2015
Nwkt
-> Stepan FUN: Není to třeba od dodělávaný HF?
21:40:14
07.12.2015
07.12.2015
StepaNoFUN
-> Milan 136: To mě taky... Proto je mi to tak nejak záhadou.
Přebalil jsem to páskou na svazky, ale klidně mlžu rozdělat a nafotit... Jsou to 4 šrouby, což je sranda. Ale fakt je tam 8 stejnejch (nebo skoro stejnejch) drátů...
Přebalil jsem to páskou na svazky, ale klidně mlžu rozdělat a nafotit... Jsou to 4 šrouby, což je sranda. Ale fakt je tam 8 stejnejch (nebo skoro stejnejch) drátů...
21:00:47
07.12.2015
07.12.2015
Milan 136
-> Stepan FUN: od airbagu nikde takova svorkovnice pokud vim neni. Hlavne jsou mi divny ty stejnobarevny draty
20:48:56
07.12.2015
07.12.2015
StepaNoFUN
-> Milan 136: Tak konektor jsem nefotil, nicméně ten "ustřiženej svazek" je 8ks drátů Bílo-šedá... Alespoň doufám, že nejsem blbej a není to šedo-bílá. Ale jiný barvy tam nebyly... Jaký dráty a kolik vedou k sedačkovejm bagům a senzorům pásů? Nic jinýho mě v tom místě nenapadá a nic z toho nemám zapojenýho (byť tam jsou sesle s bagama)..
Ten konektor naprosto netuším...
Ten konektor naprosto netuším...
20:26:05
07.12.2015
07.12.2015
Milan 136
-> Stepan FUN: nevyfotil jsi to? Normálně tam nic takovýho nebývá
20:18:30
07.12.2015
07.12.2015
StepaNoFUN
Pro znalce O1... U popelníku 8ks šedo-bílejch (bílo šedejch) drátů (v mým případě ukončený rázným zásahem štípaček a izolačkou) a jeden 4PIN konektor (zapojeny 3PINy)... Netuší někdo co to bejvalo?
19:51:39
23.11.2015
23.11.2015
StepaNoFUN
-> Nwkt: Komfort neřeším. Ten pípák na světla a dveřní lampičky dořeším i jinak. Jde mi jenom o tu chybu airbagu.
I když neříkám, že když už bych se do toho pustil, že by to nebylo komplet a s dalšíma pikačovinama...
I když neříkám, že když už bych se do toho pustil, že by to nebylo komplet a s dalšíma pikačovinama...
19:44:48
23.11.2015
23.11.2015
Nwkt
-> Stepan FUN: forum.octaviaclub.cz/inde
x.php?showtopic=...
forum.octaviaclub.cz/inde x.php?showtopic=...
někde mám snad i přímo rozpis co na co u komfortky přepinovat
forum.octaviaclub.cz/inde x.php?showtopic=...
někde mám snad i přímo rozpis co na co u komfortky přepinovat
19:28:44
23.11.2015
23.11.2015
StepaNoFUN
-> Nwkt: Ty woe kdo to bude drátovat??? Ne že bych o tom nepřemejšlel, ale nějak se mi do toho nechce. Třeba za dlouhejch zimních večerů... Zejtra (snad) dotisknu v práci druhý schéma (po FL, před FL už mám) a budu porovnávat zapojení.
-> Milan 136: Teď by tam mělo bejt 00003. Pokud koukneš, jestli tam jde něco dalšího, budu rád.
-> Milan 136: Teď by tam mělo bejt 00003. Pokud koukneš, jestli tam jde něco dalšího, budu rád.
19:06:32
23.11.2015
23.11.2015
Milan 136
-> Stepan FUN: co tam máš teď za kódování? Musel bych kouknout v práci, ale budu až za týden. Ale s takovýma mezigeneračníma přestavbama zkušenosti nemám
17:01:54
23.11.2015
23.11.2015
Nwkt
-> Stepan FUN: Předělej to na CAN ne
20:34:47
22.11.2015
22.11.2015
suri
otázka je čo všetko na protokole je , to jedine potom napojiť vlastnú čistú RJ motora priamo na diagnostiku a tú používať a napájať na EM ...
19:40:39
22.11.2015
22.11.2015
StepaNoFUN
-> palinator: Mělo to platit od 1.1.2016, prozatím je odloženo na půli roku 2016. Zatím víc kluci nevěděj. Od 1.1. zatím navíc "jenom" fotky a kamery... Už to testujou v testovacím provozu, na lince přibyly čtečky čárovejch kódů z protokolů, monitor a 2 kamery... Víc nebyl čas řešit. Sešlo se nás tam najednou moc známejch, takže o novinkách na STK jsme zase tolik nekecali, ale spíš o všem možným jiným...
19:26:22
22.11.2015
22.11.2015
palinator
-> Stepan FUN:
To ale stát přijde o hodně peněz na výběru spotřební daně z paliv, protože se naseru, auto hodim do šrotu a budu jezdit na kole.
To ale stát přijde o hodně peněz na výběru spotřební daně z paliv, protože se naseru, auto hodim do šrotu a budu jezdit na kole.
15:23:24
22.11.2015
22.11.2015
StepaNoFUN
-> Milan 136: Nějak jsem nenašel, jestli by se tohle v kódování nechalo změnit. Našel jsem akorát 0000x
1-Automat
2-Manuál s CAN a ABS
3-4x4
5-Manuál bez CAN a ABS
Jde tam ještě něco?
1-Automat
2-Manuál s CAN a ABS
3-4x4
5-Manuál bez CAN a ABS
Jde tam ještě něco?
14:45:40
22.11.2015
22.11.2015
Milan 136
-> Stepan FUN: zrusit v kodovani rj motoru jedine
14:20:45
22.11.2015
22.11.2015
StepaNoFUN
Jenom technickej dotaz - jde nějak "vypnout" komunikace ŘJ motoru s jednotkou airbagu? Respektive aby ŘJ motoru nevyžadovala signál z airbagu... Je to jediná věc, která mi vyskakuje v paměti závad motoru a je to tím, že motor a palubka jsou CAN, airbag a komfort bez CAN...
Jinak airbag je bez závad a měl by bejt plně funkční, motor taky pracuje jak má. Jenom by to při nehodě nechcíplo... Jinej problém mě nenapadá.
A jelikož se mluví o tom, že od půlky příštího roku chtěj zavýdst na emisích poviný vyčítání dat z jednotky, mohl by bejt problém. Samozřejmě že to povinný je už teď, ale nikdo to nedělá. Od týhle změny ale bohužel budou muset, protože to bude součástí protokolu (včetně id jednotky) a data o otáčkách atd. se maj taky číst přímo z tý jednotky...
Jinak airbag je bez závad a měl by bejt plně funkční, motor taky pracuje jak má. Jenom by to při nehodě nechcíplo... Jinej problém mě nenapadá.
A jelikož se mluví o tom, že od půlky příštího roku chtěj zavýdst na emisích poviný vyčítání dat z jednotky, mohl by bejt problém. Samozřejmě že to povinný je už teď, ale nikdo to nedělá. Od týhle změny ale bohužel budou muset, protože to bude součástí protokolu (včetně id jednotky) a data o otáčkách atd. se maj taky číst přímo z tý jednotky...
13:06:53
12.11.2015
12.11.2015
StepaNoFUN
-> Tomaso435: Jak je ten ventil starej? Mělo by na měm bejt datum výroby (myslím tejden/rok)
09:35:23
12.11.2015
12.11.2015
Tomaso435
jinak při odpojení ventilu n75 to jeden uplně normálně.. turbo dává.. :D
.... pojistky sou ok.
ALE. aby po vypnutí motoru se dalo uvnitř rozsvítit musí se ručně vypnout rádio.... možná tam bude chyba.. ale do ted to tak fungovalo :D
.... pojistky sou ok.
ALE. aby po vypnutí motoru se dalo uvnitř rozsvítit musí se ručně vypnout rádio.... možná tam bude chyba.. ale do ted to tak fungovalo :D
19:16:45
11.11.2015
11.11.2015
Tomaso435
-> Milan 136: zkusime
19:08:59
11.11.2015
11.11.2015
Milan 136
-> Tomaso435: tak vyndej rádio, který je blbě zapojený nebo zkoukni pojistky napájení zásuvky
19:07:10
11.11.2015
11.11.2015
Tomaso435
-> palinator: ne e nic takovýho pokusnýho nam nikdo nesvěřil :-D
19:02:16
11.11.2015
11.11.2015
palinator
-> Tomaso435:
Trochu OT, zkoušeli jste i VW 1,6 16v? ŘJ Magneti Marelli. S neorigo káblem jsem jí neudělal.
Trochu OT, zkoušeli jste i VW 1,6 16v? ŘJ Magneti Marelli. S neorigo káblem jsem jí neudělal.