Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18827 příspěvků (zobrazeno 18651 až 18700) od 04.01.2015 do 20.11.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
13:24:35
29.12.2015
LuMi
-> Milan 136: To taky,ale když šlápne na plyn a pak ho pustí tak jde pořád slyšet takovej jakoby pískavej zvuk,nevim co to je ,je to dobře slyšet v čase 0:20-0:22
upraveno 1x, naposled 30.12.2015 01:36:10
13:08:47
29.12.2015
Milan 136
-> LuMi: tady slyším i vidím drnčení plastů.
upraveno 1x, naposled 30.12.2015 01:36:10
13:01:35
29.12.2015
LuMi
Dělá mi to téměř to stejný co tady na videu https://www.youtube.com/w atch?v=b8aEOhbVE0o
upraveno 1x, naposled 30.12.2015 01:36:10
19:10:47
28.12.2015
LuMi
Ma na mysli ten zvuk co se objeví když padá ručička otáčkoměru dolu.



luboslm.rajce.idnes.cz/oc tavie_1.6_55kw_zvuk
upraveno 5x, naposled 30.12.2015 01:35:31
18:30:24
28.12.2015
LuMi
-> Bukaj: slapu na plyn ja,ale kdyz slapnu na plyn a hned ho pustim tak tam jakoby neco foukne a pak az spadnou otáčky,nevim jak to popsat,ale je to divny
upraveno 2x, naposled 30.12.2015 01:35:29
17:25:42
28.12.2015
Bukaj
-> LuMi: A to si přidává plyn samo, nebo šlapeš na pedál? Jestli samo, tak by to mohla dělat vadná klapka...
upraveno 1x, naposled 30.12.2015 01:35:27
17:12:06
28.12.2015
Milan 136
-> LuMi: sotva slyším motor i když to mám na plno
upraveno 1x, naposled 30.12.2015 01:35:26
17:09:39
28.12.2015
LuMi
Nikdo neví co to je?
upraveno 1x, naposled 30.12.2015 01:35:26
14:18:25
28.12.2015
LuMi
Nevíte někdo kde by mohla být chyba? luboslm.rajce.idnes.cz/oc tavie_1.6_55kw_zvuk



Dnes sem ráno auto nastartoval a má takovej divnej zvuk,zůstává jakoby v otáčkách i když pustim plyn,nebo nevim co to je:D Nevíte někdo?
upraveno 1x, naposled 30.12.2015 01:35:23
12:17:22
25.12.2015
LuMi
-> Bukaj: Tak to vidim na origo a bude klid:D
17:16:54
24.12.2015
Tomaso435
-> Bukaj: to bude tim že bosal má vzdušnou izolaci.. něco jako ty děrovaný cihly :D
17:10:11
24.12.2015
Bukaj
-> LuMi: Bosal jsem dával před lety na tátovu 1,8 20V a stál za houby - zvuk, jako kdyby byl děravej a ani ne za 5 let prohnil8
16:09:53
24.12.2015
LuMi
-> Milan 136: Taky to tak vidim,origo bude asi nejlepší,původně sem teda uvažoval od Bosalu ale jestli šel s kvalitou nějak dolu,tak na to kašlu.
15:29:01
24.12.2015
Milan 136
-> LuMi: takze bych sel do origa
15:28:14
24.12.2015
LuMi
-> Milan 136: Určitě chci kvalitu,hlavně chci aby to mělo zvuk jak má mít,ten starline tlumič je naprostá šílenost.
15:24:50
24.12.2015
suri
-> LuMi 24.12.15 13:31:24: záleží od auta a od peňazí , origo je naj
14:36:05
24.12.2015
Milan 136
-> palinator: to jo 4
14:29:08
24.12.2015
palinator
-> Milan 136:

Tak pokud by šlo o úplnou likvidaci, tak jasné. Já nejsem ani příznivcem předraženejch dílů (např. používat origo něco, co ve stejný kvalitě koupim aftermarket), ale pokud bych měl v součtu dát za komplet vejfuk o tisícovku víc s tim, že to za půl roku prodám, asi by mi to bylo jedno.6
14:21:22
24.12.2015
Milan 136
-> palinator: asi jsme se nepochopili. to ja taky ne. Ale nedas tam pred prodejem nebo kdyz to planujes v dohledny dobe treba zlikvidovat ten nejdrazsi dil, co najdes:)
13:52:45
24.12.2015
palinator
-> Milan 136:

Nikdy jsem nebyl příznivcem toho na auto dávat jakoukoliv shitovou věc jen proto, že to mám v plánu v dohledný době prodat. Těch pár korun co ušetřim mi za to nestojí jenom z principu, že se s tim zas někdo bude muset srát.
13:50:49
24.12.2015
Milan 136
-> LuMi: bosal už je taky pěknej shit. Záleží,jestli chceš kvalitu na dýl, nebo jestli to dáš za půl roku pryč. Byl bych za origo6
13:31:24
24.12.2015
LuMi
Chlapy jakou značku výfuku by jste doporučuli na benzínovou octu jedničkovou?Ted tam mam starline co tam dával předchozí majitel,je téměř novej ale zvuk má jak kdyby byl prasklej :D Koukal sem na Bosal ale nevim no,máte někdo zkušenost?
22:13:33
07.12.2015
Milan 136
podle mě to origo není. Bude to něco dodělávanýho vyštíplýho nejspíš
22:07:46
07.12.2015
StepaNoFUN
Zas na druhou stranu - 8 (stejnejch) drátů dole u popelníku??? No zkusím zapátrat kam to vede... Ale moudrej z toho fakt nejsem....
21:59:23
07.12.2015
Pavel P@nkáč
-> Nwkt: bud a nebo jsou stejnobarevny dodělavane imo nebo alarmy apod, asi pro zmateni připadneho zloděje.
21:48:02
07.12.2015
Nwkt
-> Stepan FUN: Není to třeba od dodělávaný HF?
21:40:14
07.12.2015
StepaNoFUN
-> Milan 136: To mě taky... Proto je mi to tak nejak záhadou.

Přebalil jsem to páskou na svazky, ale klidně mlžu rozdělat a nafotit... Jsou to 4 šrouby, což je sranda. Ale fakt je tam 8 stejnejch (nebo skoro stejnejch) drátů...
21:00:47
07.12.2015
Milan 136
-> Stepan FUN: od airbagu nikde takova svorkovnice pokud vim neni. Hlavne jsou mi divny ty stejnobarevny draty
20:48:56
07.12.2015
StepaNoFUN
-> Milan 136: Tak konektor jsem nefotil, nicméně ten "ustřiženej svazek" je 8ks drátů Bílo-šedá... Alespoň doufám, že nejsem blbej a není to šedo-bílá. Ale jiný barvy tam nebyly... Jaký dráty a kolik vedou k sedačkovejm bagům a senzorům pásů? Nic jinýho mě v tom místě nenapadá a nic z toho nemám zapojenýho (byť tam jsou sesle s bagama)..

Ten konektor naprosto netuším...
20:26:05
07.12.2015
Milan 136
-> Stepan FUN: nevyfotil jsi to? Normálně tam nic takovýho nebývá
20:18:30
07.12.2015
StepaNoFUN
Pro znalce O1... U popelníku 8ks šedo-bílejch (bílo šedejch) drátů (v mým případě ukončený rázným zásahem štípaček a izolačkou) a jeden 4PIN konektor (zapojeny 3PINy)... Netuší někdo co to bejvalo?
19:51:39
23.11.2015
StepaNoFUN
-> Nwkt: Komfort neřeším. Ten pípák na světla a dveřní lampičky dořeším i jinak. Jde mi jenom o tu chybu airbagu.

I když neříkám, že když už bych se do toho pustil, že by to nebylo komplet a s dalšíma pikačovinama...
upraveno 1x, naposled 23.11.2015 20:03:59
19:44:48
23.11.2015
Nwkt
-> Stepan FUN: forum.octaviaclub.cz/inde x.php?showtopic=...

forum.octaviaclub.cz/inde x.php?showtopic=...



někde mám snad i přímo rozpis co na co u komfortky přepinovat
19:28:44
23.11.2015
StepaNoFUN
-> Nwkt: Ty woe kdo to bude drátovat??? Ne že bych o tom nepřemejšlel, ale nějak se mi do toho nechce. Třeba za dlouhejch zimních večerů... Zejtra (snad) dotisknu v práci druhý schéma (po FL, před FL už mám) a budu porovnávat zapojení.

-> Milan 136: Teď by tam mělo bejt 00003. Pokud koukneš, jestli tam jde něco dalšího, budu rád.
19:06:32
23.11.2015
Milan 136
-> Stepan FUN: co tam máš teď za kódování? Musel bych kouknout v práci, ale budu až za týden. Ale s takovýma mezigeneračníma přestavbama zkušenosti nemám
17:01:54
23.11.2015
Nwkt
-> Stepan FUN: Předělej to na CAN ne
20:34:47
22.11.2015
suri
otázka je čo všetko na protokole je , to jedine potom napojiť vlastnú čistú RJ motora priamo na diagnostiku a tú používať a napájať na EM ...
19:40:39
22.11.2015
StepaNoFUN
-> palinator: Mělo to platit od 1.1.2016, prozatím je odloženo na půli roku 2016. Zatím víc kluci nevěděj. Od 1.1. zatím navíc "jenom" fotky a kamery... Už to testujou v testovacím provozu, na lince přibyly čtečky čárovejch kódů z protokolů, monitor a 2 kamery... Víc nebyl čas řešit. Sešlo se nás tam najednou moc známejch, takže o novinkách na STK jsme zase tolik nekecali, ale spíš o všem možným jiným...
19:26:22
22.11.2015
palinator
-> Stepan FUN:

To ale stát přijde o hodně peněz na výběru spotřební daně z paliv, protože se naseru, auto hodim do šrotu a budu jezdit na kole. 3
15:23:24
22.11.2015
StepaNoFUN
-> Milan 136: Nějak jsem nenašel, jestli by se tohle v kódování nechalo změnit. Našel jsem akorát 0000x

1-Automat

2-Manuál s CAN a ABS

3-4x4

5-Manuál bez CAN a ABS



Jde tam ještě něco?
14:45:40
22.11.2015
Milan 136
-> Stepan FUN: zrusit v kodovani rj motoru jedine
14:20:45
22.11.2015
StepaNoFUN
Jenom technickej dotaz - jde nějak "vypnout" komunikace ŘJ motoru s jednotkou airbagu? Respektive aby ŘJ motoru nevyžadovala signál z airbagu... Je to jediná věc, která mi vyskakuje v paměti závad motoru a je to tím, že motor a palubka jsou CAN, airbag a komfort bez CAN...

Jinak airbag je bez závad a měl by bejt plně funkční, motor taky pracuje jak má. Jenom by to při nehodě nechcíplo... Jinej problém mě nenapadá.

A jelikož se mluví o tom, že od půlky příštího roku chtěj zavýdst na emisích poviný vyčítání dat z jednotky, mohl by bejt problém. Samozřejmě že to povinný je už teď, ale nikdo to nedělá. Od týhle změny ale bohužel budou muset, protože to bude součástí protokolu (včetně id jednotky) a data o otáčkách atd. se maj taky číst přímo z tý jednotky...
13:06:53
12.11.2015
StepaNoFUN
-> Tomaso435: Jak je ten ventil starej? Mělo by na měm bejt datum výroby (myslím tejden/rok)
09:35:23
12.11.2015
Tomaso435
jinak při odpojení ventilu n75 to jeden uplně normálně.. turbo dává.. :D

.... pojistky sou ok.



ALE. aby po vypnutí motoru se dalo uvnitř rozsvítit musí se ručně vypnout rádio.... možná tam bude chyba.. ale do ted to tak fungovalo :D
19:16:45
11.11.2015
Tomaso435
-> Milan 136: zkusime
19:08:59
11.11.2015
Milan 136
-> Tomaso435: tak vyndej rádio, který je blbě zapojený nebo zkoukni pojistky napájení zásuvky
19:07:10
11.11.2015
Tomaso435
-> palinator: ne e nic takovýho pokusnýho nam nikdo nesvěřil :-D
19:02:16
11.11.2015
palinator
-> Tomaso435:

Trochu OT, zkoušeli jste i VW 1,6 16v? ŘJ Magneti Marelli. S neorigo káblem jsem jí neudělal.
19:01:17
11.11.2015
Tomaso435
-> palinator: jistě že ne. máme ruzný kabely co nam fungujou na všem. i na jinej octavii tehož typu motoru roku všechno je stejný. ale na týhle to nejde.
18:58:41
11.11.2015
Milan 136
-> Tomaso435: bez toho se nehneš, musí se to načíst
Extreme Tyres