VW Golf I,II,III,IV a další VW

prohledat
3962 příspěvků (zobrazeno 651 až 700) od 24.01.2014 do 02.05.2025, založil/a LuMi
řadit dle data
22:09:51
23.10.2024
saskyn2
Očividně jde
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od saskyn2 vložen 23.10.2024 22:09:51
22:03:57
23.10.2024
saskyn2
-> Syny: Já myslel připlatit ostřikovače(jestli to teda ještě jde) jako někdo připlatil k halogenům u tvého golfa.
21:59:03
23.10.2024
Syny
-> saskyn2 23.10.24 21:56:51: Jen nivelují. Do stran se neotáčí. Je to podle mě něco jako u O3. Jen tady už ta základní varianta nemá halogen, ale LEDky v parabole (to je ta ECO LED verze). Jiná varianta světel už není, takže Leon prostě čidlo v nádobce asi nemá...
upraveno 2x, naposled 23.10.2024 22:01:32
21:56:51
23.10.2024
saskyn2
-> Syny: A jsou teda i naklápěcí nebo ne? Nivelaci na nápravách to má? Pokud to splnuje maximální svítivost tak to holt ostřikovače mít nemusí no. Pak je to o tom, že když si je připlatíš, tak dostaneš i velkou nádobku a čidlo3
21:48:26
23.10.2024
Syny
-> saskyn2 23.10.24 21:13:52: Jsou tam příplatková Full LED světla. Nad nimi už jsou jen Matrix, které se dávají jen do Cupry.



"Světlomety LED jsou nabízeny ve dvou verzích. Světlomety Eco LED mají při zapnutých tlumených světlech světelný tok až 550 lumenů a dosah 60 metrů, zatímco verze Full LED poskytuje světelný tok až 900 lumenů a dosah 70 metrů." To je tedy z nějakého článku bůh ví kde. Paradoxně na nějakých ofiko stránkách se mi to nedaří dohledat.
upraveno 1x, naposled 23.10.2024 21:52:01
21:40:26
23.10.2024
saskyn2
-> Milan 136: U metrixu tím že to vykresluje možná povinný nejsou to nevím, ale u B8 byly obyčejný ledky bez ostřiků a full naklápěcí vždycky s ostřikem. A ze zákona to určitě nebylo o xenonech ale o svítivosti, co přesáhne 2000 lm musí mít ostřik, viz ten Rapid co jsem zminoval, přestože má xenony, tak svítěj tak slabě, že ostřiky netřeba.
upraveno 1x, naposled 23.10.2024 21:46:39
21:29:34
23.10.2024
Milan 136
-> saskyn2 23.10.24 21:13:52: Obyčejný nebudu.

Ze zákona to bylo u xenonu.

Třeba novej Superb je u matrixu nemá.
21:13:52
23.10.2024
saskyn2
-> Syny 23.10.24 17:18:59: tak k halogenum si je někdo připlatil. Když byly ostriky byla velká nadobka 5L a ta měla vždycky čidlo. Pokud ledky nemají ostriky tak jsou to asi ty obyčejný s nižší svítivosti kde být nemusí, jinak ke xenonum a full led jsou ostriky vždycky je to myslím daný ze zákona kdyz to přesahuje nějakou svítivost. Třeba rapid míval 25w výbojky tak mít ostriky nemusel ani ke xenonum.
20:21:10
23.10.2024
StepaNoFUN
-> Milan 136: Cidlo i s gumou nekde nam. Novy. Ja uz to do octavky dodelavat nikdy nebudu...
20:15:41
23.10.2024
Milan 136
Když si nezaplatíš, tak tam nemáš pomalu nic. Už ani dřív běžný hlídání destiček tam nebývá 71

Šlo to dodělat. Natáhnout kabely, nakódovat a namontovat čidlo místo záslepky do nádobky. Teď už to čidlo bývá součástí nádobky a když to nemá hlídání, tam tam myslím není. Ale asi by bylo řešení udělat stromečkem díru a dát tam to starší provedení.
17:18:59
23.10.2024
Syny
-> saskyn2 23.10.24 17:14:59: Na Golfu byly, tady nejsou. Pritom Golf mel halogeny a tady jsou priplatkovy LEDky 36 Je fakt, ze Golf mel tu nadobku nekonecnou, to jsem kolikrat myslel, ze to tece snad nekam pod auto, ale do doby nez mi Nwkt ostrik svetel deaktivoval, to tu nadobku bylo schopny vycakat neskutecne rychle...
17:14:59
23.10.2024
saskyn2
-> Syny: Máš ostřiky světel? Bývalo k velký nádobce, ale aktuálně vůbec nevím teda
17:12:30
23.10.2024
Syny
-> StepaNoFUN 23.10.24 16:58:16: Tak ja ale nemam zakladni vybavu, ale naopak temer tu nejvyssi (FR). Samozrejme priplatkovy veci jsou vec druha, to tam neco je a neco neni, no... Tohle ale vypada, ze to proste tenhle typ auta nema vubec, bez ohledu na vybavu. Nebo jestli tam taky byl doplatkovej nejakej packet? Tezko rict. Jen mi to prekvapilo, protoze jsem myslel, ze tohle uz je dneska standard skoro vsude. No, asi neni...



-> palinator 23.10.24 16:45:39: No, holt to budu casteji dolejvat i kdyz tam jeste neco bude. Jsem byl zvyklej cekat na kontrolku vzdycky...
upraveno 2x, naposled 23.10.2024 17:15:53
16:58:16
23.10.2024
StepaNoFUN
-> Syny 23.10.24 16:17:22: Tak treba Transit to taky v zakladu nemel. Paket viditelnost plus asi za 15 bylo cidlo na hladinu ostrikovacu, auromaticky svetla a vyhrejvany okno.
16:45:39
23.10.2024
palinator
-> Syny 23.10.24 16:17:22:

Jo, tohle mi přijde dobrá debilita, že na dojduvší kapalinu člověk přijde až s rozmatlanejma hovnama po skle..

Egolf to taky nemá, O1 jo.
16:24:05
23.10.2024
Syny
-> vhml 23.10.24 16:19:54: Tak hlavne ze je cidlo nezapnutyho pasu i na zadnich sedadlech uprostred...
16:19:54
23.10.2024
vhml
-> Syny 23.10.24 16:17:22: to je dneska vzacnost. V O2fl jsme to nemeli, ve Fabii 4 to nemáme, minulý týden půjčená funglovka C4 taktéž nic 3
16:17:22
23.10.2024
Syny
Par dni zpatky jsme tady resili ty uspory, tak ja dneska zjistil, ze cidlo hladiny v nadobce ostrikovacu je asi taky moc drahy 8 Tvl 15 let starej Golf to mel a tady to neni... Nevim jestli je to setreni jen u Seatu a nebo to vypustili i u G8, ale to bych se fakt posral - jsem to zjistil na dalnici se zadelanym oknem... Mi nenapadlo, ze se to dneska do nejakejch aut nedava... A to dolejvani - fakt parada kolem toho klacku 36
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od Syny vložen 23.10.2024 16:17:22
upraveno 1x, naposled 23.10.2024 16:18:41
12:36:38
23.10.2024
minno
-> Jirik_Tuňák1983 23.10.24 12:00:24: Kto sa má vyznať v tých dnešných výrobkoch a možnostiach.
12:00:24
23.10.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 23.10.24 11:11:34: Ten mám tady na stole. Ale někdy mi ty dotazy přijdou už trochu za hranou samostatnosti. 3
11:44:31
23.10.2024
CHIP
-> Syny: Já balónek kupoval na Ali .. viz například.

vi.aliexpress.com/item/10 05004278096772.html?spm=a2 g0o....
11:39:51
23.10.2024
StepaNoFUN
-> minno: Můžeš přidat ještě štěteček s houbičkou... www.megapixel.cz/lenspen- digiclear-na-cisteni-displ eje
11:39:24
23.10.2024
Syny
-> minno 23.10.24 11:34:26: Ale muzes se snazit jak chces, pak das auto do servisu, kde te to nekdo aktivne otre buh vi cim a vrati te auto s 3 cm sramem na tom plexi. Vlastni zkusenost, bohuzel :/
11:34:26
23.10.2024
minno
-> Syny 23.10.24 11:11:34: No vidíš, to je presne to, čo potrebujem. Ja som vedel, že sa na starých dobrých virťákov môžem spoľahnúť1
11:11:34
23.10.2024
Syny
10:36:32
23.10.2024
minno
-> Sita: -> Petrson: No neviem, podľa mňa sa musím najskôr bezdotykovo zbaviť toho prachu, čo by abrazíva a až potom utrieť. Ten povrch je fakt dosť mäkký, utretie vlhčeným obrúskom bude asi prd platný, keď tým prachom to poškriabem.
10:05:02
23.10.2024
Petrson
-> minno 23.10.24 09:15:18: já to utiram vlhcenovonavyma ubrouskama od Shellky. A dobrý.

Ale v pracovním stroji jsem to vzal hadrem a jak říkáš tak už mám nepatrný šmouhy7
09:33:58
23.10.2024
Sita
"Na takhle zajebanou mastnou pristrojovku novej, navlhcenej mikrovlaknovej hadr do vody a pripravek na skla. Pri pravidelnym myti to pak uz staci jen udrzovat cistym navhlcenym hadrem...

www.detailingpro.cz/p/uni verzalni-mikrovlaknova-ute rka

www.detailingpro.cz/p/sto ner-invisible-glass

"

EDIT: neni to rada ode mne, ale od myho kamarada, co se dle me umi vzorne starat o novy auta
upraveno 7x, naposled 23.10.2024 09:47:23
09:15:18
23.10.2024
minno
Ale zaujímalo by ma iné. Ako a čím čistiť prach z budíkov a interiérových lesklých plastov?



Je to celkom ľahko náchylné na poškrabanie8 Preto to zatiaľ radšej ani neutieram.



A keď na to zasvieti slnko z boku, vyzerá to hrozne.



Ako to čistíte vy?



Mňa napadá ten prach vyfúkať kompresorom3 A potom to prejsť mikrovláknom... Na VW fóre som sa dočítal o prípravku Meguiars PlastX.
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od minno vložen 23.10.2024 09:15:18
09:10:03
23.10.2024
minno
-> palinator: Tak to áno. Inak ja mám na G7 195/65 R151 R16 som len nedávno zistil, že mám v TP zapísané v poznámke...
08:55:07
23.10.2024
palinator
-> minno 22.10.24 13:13:14:

Na nový auto stejný kategorie, ne gumu stejný kategorie.

Prostě G7 má normální rozměr 205/55 R16, velikostně stejný ID3 (je úplně jedno že je to EV), má 215/50 R19.
19:29:28
22.10.2024
saskyn2
-> minno: Jo v pohodě, tady když neřešíš filtr tak je to taky v klidu. Ale už ani nepamatuju kdy jsem ho u manuálu naposled měnil. Jednak to není předepsaný tak to nikdo neřeší, druhak origo olej stojí asi 1700 za litrovku...
19:18:27
22.10.2024
minno
A u 6q manuálu (G7) sa olej mení v pohode?
19:15:30
22.10.2024
saskyn2
-> Milan 136: No největší peklo je to u 4X43 Jinak DQ500 má nahoru, ale stejně celou převodovku zbleje, zatím co u DQ250 mírně povolím filtr a třeba během půl hodiny to proteče vnitřkem skrz převodovku. Nevím proč, ale je tam něco jinýho uvnitř. Jinak v pátek jsem dělal 500 v tiguanu a víko filtru šlo krásně vytáhnout bez rozebrání tlakový trubky, už to mi bylo divný. Sundám to a on tam nějakej blb nacpal malej filtr z 2503 3 3 Novej filtr a víčko jsem tam už samozřejmě neprocpal tak jsem musel trubku schazovat jako vždycky3 Ale pořád krásná práce oproti biturbu kde tomu vaděj ty hliníkový spojený tlakový trubky, to je strašná práce.
18:11:03
22.10.2024
Milan 136
-> saskyn2 22.10.24 13:41:30: Běžně ne, protože to není v servisním plánu. Jen sem tam u soukromníků na doporučení nebo na žádost zákazníka. No a je to jak říkáš. Olej všude. To moc nevymysleli chlapci. DQ 500 ho má přitom nahoru jako stará DQ 250.
13:41:30
22.10.2024
saskyn2
-> Milan 136: hele když řešíme ty nový auta. Na výměnu filtru u dq381 máte taky nějaký fígl? Nebo to neděláte protože to není předepsaný? Já jsem vždy z té ekologické katastrofy a poblite napravnice dost nasranej, ale nenasel jsem žádný způsob jak tomu zabránit. Dneska jsem to nechal vypusteny celou noc odkapavat a stejně se to po vydání filtru celý vychcije na převodovku nápravu a zem...
13:33:11
22.10.2024
Borderer
-> palinator: Zrovna včera se někdo na volvofóru čílil, že mu u nové V90 v limitce snad za 2,5 míče zlobí nějaká 360° kamera a podobný píčoviny. 3 Že to jednou jde, podruhé ne, někdy musí zařadit třeba 3x, někdy chcípnout auto a znova nastartovat,.....no, dostalo se mu chladné odpovědi "restartuj infotainment podržením čudlíku a máš to spravený". A to je přesně dnešní generace, tohle je pro ně naprosto normální, přirozený a proč by jim mělo vadit šetření na rezervě, plynový vzpěře atd., když si neumí ani vyměnit kolo a na všechno zavolaj odtah nebo asistenci.



Laděnej software za provozu a zlobící autorádio bych pochopil na Sanderu za 400 tisíc, ale u vlajkové lodi kdysi prémiové značky? Je to celý směšný....
13:13:14
22.10.2024
minno
-> palinator: To s tou cenou gumy rovnakej kategórie (predpokladám rovnaký rozmer) som teda nepochopil.



Ale inak súhlas. To s veľkosťou a hmotnosťou kolies ma akurát včera napadlo. Ja som také auto našťastie nikdy nemal, ale pre mňa sú aj obyč. R15 priťažké3



Integrácia všetkého do softvéru je okrem iného asi aj vecou ekonomickou (zlacnenie výrobných nákladov). No, smeruje to celkovo do sračiek, alebo sme možno teraz len v takom blbom medziobdobí...
12:52:06
22.10.2024
palinator
-> minno:

Mně teda vaděj jiný věci.

Třeba že guma na nový auto stejný kategorie stojí dvojnásobek toho, co na G7. Že ty kola jsou dneska tak velký, že už to člověk pomalu ani neuzvedne, o přezouvání bez pomocného ramene nemluvim.

Že s vynuceně složitějšíma autama rostou škody po nehodách, což se promítá do toho, že nejdražším nákladem na celým autě za rok je povinné ručení a havarijka.

Že se všechno integruje do softwaru takovým způsobem, že roste počet "restartování", aby například zevnitř tlačítkem odemkly zámky.
12:40:32
22.10.2024
minno
-> Syny 22.10.24 10:04:15: Vnímam to rovnako. Hrá sa o luxus a vychytávky a odoberajú sa celkom bežné veci, ktoré boli štandardom trochu lepšieho pocitu z auta/značky už hodne rokov (teraz nemyslím tú olejovú mierku, ale napríklad polstrovanie dverných káps, kastlíku a pod.).
upraveno 1x, naposled 22.10.2024 12:41:43
10:21:21
22.10.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 22.10.24 10:19:19: Proto už měrka netřeba. Hodně lidí už je dnes mimo. Doba, kdy se každej druhej válel pod žigulíkem a stodvacítkou před domem a každej uměl alespoň základní údržbu je už pryč.
10:19:19
22.10.2024
Milan 136
-> palinator 22.10.24 09:44:43: To mi připomíná Kodiaqa z minulého týdne.

Frajer nalil olej do nádobky ostřikovače 3
10:04:40
22.10.2024
Syny
10:04:15
22.10.2024
Syny
-> palinator 22.10.24 10:00:04: Ale tak vis co, to je samej displej vsude, bezklickovej vstup i startovani, el. rucka, asistenti na vsechno a nevim co jeste, a pak pri dolejvani vody do ostrikovacu zvedas tezkou kapotu a podpiras klackem jak v praveku 3
10:03:52
22.10.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 22.10.24 09:57:12: Hlavně u některých aut vychází ta tyčka do míst, kde by se nějaký prostor na dolití chcánek do ostřikovačů hodil. 3
10:00:04
22.10.2024
palinator
-> Syny:

Tak teorie s bezpečností mě teda fakt nenapadla. 3
09:57:12
22.10.2024
Syny
-> palinator 22.10.24 09:44:43: Tak to neni jen o luxusu pri divani se pod kapotu. Ale musis zvedat tezkou kapotu, kterou kdyz nechtene pustis nebo blbe zajistis, tak ti prerazi, v lepsim pripade, ruce. Me naopak plynova vzpera prijde jako chytre a bezpecne reseni, ktery ve finale fakt nemuze byt zas o tolik drazsi, nez klasicka podpera.
09:55:27
22.10.2024
Jumbo
-> palinator: To by byla dobrá logika, pokud by to šlo... Sedneš do auta, zmáčkneš tlačítko, ozve se "ding-ding" a auto je nastartované, i když máš vybitou baterku. Nedostaneš ho do stavu, aby nastartoval, ani když mu řekneš aby dobíjel, dokud se trochu rychleji nerozjedeš a jemu nedojde, že už na elektro nestíhá... Beznín nastartuje okamžitě pouze v případě, že má kriticky vybitou baterku, ale to jsem zažil snad asi 2x... Navíc pokud se rozjedeš na elektřínu a pustíš topení, tak začne aspoň nějak točit vodu a ten motor trochu předehřeje, takže pak nestartuješ úplně studený motor...

Ale funkce, kdy bys řekl autu aby měl zapnutý spalovák a nevypnul ho, tam prostě není, maximálně pokud mu řekneš aby dobíjel baterku a jedeš relativně konstantě, tak ti spalovák poběží rozumně dlouho, ale i v téhle fázi ho umí vypnout, třeba když jedeš z kopce, nebo brzdíš, protože má rekuperaci... Takže jediný způsob, jak udržet zapnutý spalovák na delší dobu je vyšší zátěž + konstantí jízda, což mi nejlíp vyšlo na rovince mimo město, kopcem nahoru (samozřejmě ne se studeným motorem) a nebo na dálnici.

A když už to má na sobě tu EL značku, tak mi přijde kravina jezdit po městech a obcích na benzín, hlavně když vím, že budu hodně poskakovat v kolonách, atd...



-> palinator 22.10.24 09:47:35: Za dva týdny mě čeká služebka Francie => Holandsko => Německo, cca 3000 km a rád bych to dal za 4 dny, takže to by Enyaqem asi nešlo...
upraveno 1x, naposled 22.10.2024 09:59:33
09:54:44
22.10.2024
kpt.Budha
-> palinator: Dolíval jsem i třikrát do tisíce kilometrů a že nemám vzpěry, ale drát, to mě na tom štvalo asi nejméně 1
09:47:35
22.10.2024
palinator
-> Jumbo 22.10.24 09:35:54:

Nebo Enyaqa 85 a je to... 1



Dokonce vychází levněji než plug-in Kodiaq.
upraveno 1x, naposled 22.10.2024 10:00:30
Extreme Tyres