Jaký vůz??

prohledat
2688 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 02.07.2010 do 05.05.2021, založil/a mafes
řadit dle data
08:55:36
14.04.2021
Jarda
-> saskyn2 14.04.21 08:15:16: tak to fakt asi nebude nekdo jako ja...4
08:25:08
14.04.2021
palinator
-> saskyn2:
3
08:15:16
14.04.2021
saskyn2
-> Jarda: Jo to je klidně možný, druhá možnost je že to po dalších 3 majitelích a 10 letech koupí někdo jako Ty a bude na to ladit nerezový šrouby3 jo holt cesty osudu jsou nevyzpytatelné3 3 3
07:00:38
14.04.2021
Jarda
-> saskyn2 13.04.21 20:56:38: az na to, ze tam driv skonci to, v cem jeste dis Ty, teda pravdepodobne3
23:17:32
13.04.2021
Milan 136
23:13:31
13.04.2021
růža
-> gim: Děkuji za reakci. Zatím to vypadá na vcelku spolehlivé motory. Tak snad se osvědčí.
20:56:38
13.04.2021
saskyn2
-> Jarda 13.04.21 10:15:48: Investici chápu, za nerez ti ve sběrně utrhaji ruce3
-> palinator 13.04.21 08:35:57: 3 3
19:45:38
13.04.2021
Milan 136
-> gim 13.04.21 16:08:12: Nechceš na sklad zadní díl výfuku? 1
Jeden se mi tu valí.
16:08:12
13.04.2021
gim
-> růža: mám Golfa s 1,4TSI 2015 a zatím spokojenost, jen jsme při koupi dávali novou vodní pumpu, která tekla - údajně vlastnost těchto motorů. Jede to obstojně s rozumnou spotřebou. Ale po 15tkm těžko hodnotit. Jinak najeto 153tkm.
10:22:27
13.04.2021
Jarda
-> saskyn2 13.04.21 08:23:29: byly puvodni, jeste posledni kus jsem nevyhodil do kontaku

Vse demontovatelny bude v zarovym zinku a zadni lemy a spodek chladicovky... naraznik americky beranidlo, jeste musim namontovat ostrik svetel a tc6, jinak jsem s vybavou plne spokojen, teda tempomat by se siknul...
upraveno 2x, naposled 13.04.2021 11:40:28
10:15:48
13.04.2021
Jarda
-> saskyn2 13.04.21 08:23:29: tak nudeni, to je investice do budoucna, aby mi to auto nezabiralo moc casu4 :)
-> vhml 13.04.21 08:36:40: hus, davam to na grafitku, neco i v zinku, kvuli tonu, aby to nevohnivalo kolem, vzdy kdyz davam neco zinkovat, tak k tomu prihodim hrst nerez sroubku4
08:48:16
13.04.2021
dragon_cb_cz
08:36:40
13.04.2021
vhml
-> saskyn2 13.04.21 08:23:29: má to zásadní výhodu, že místo zareznutí se zadřou 3
08:35:57
13.04.2021
palinator
-> saskyn2:
Ale ta představa, jak nametáš spotřební feldu na lopatku a jednou za čas se z tý hromádky zablejskne nerezovej šroub, to musí bejt super. 3
08:23:29
13.04.2021
saskyn2
-> Jarda: Jednak jsou tady dost neštastně řešený, druhak je rozdíl když tam jsou původní . Jo chtěl bych se taky někdy tak nudit, že bych u spotřebáku měnil šrouby za nerez3
-> palinator: 3
02:00:23
13.04.2021
Jarda
-> saskyn2 12.04.21 17:52:45: zajimave, a ja bez problemu 17let a 360tis.km4 - jen malou golou
Jediny, co jsem kdy prevlozkovaval, tak svicku u nivy (myslim, ze jsme se o tom bavili kdysi na pohofestu), ale u te hlavy bylo problemu, po celkove go mi praskl ventil, tak zas musela dolu, pouzil jsem stejne tesneni :) a od te doby to drzi. Jen stesti, ze mi ta svicka drzela v Uzbekistanu a ze jsem tam dal rovnou dobry a nemusel na to uz chmatat.
A 3 zavady za den asi tezko, mozna jsem jen resil 3 veci na ruznych autech nebo na necem, co jsem mel zrovna rozebrane...
Treba ted si hraju s tim, ze u nove spotrebni feldy povoluji vsechny srouby a vetsinu menim za nerez, abych to potom nekdy v budoucnu povolil, kdyz bude potreba :), u anglickyho funa jsem i do kastle vsude navaroval nerezovy steftiky, to je pak jina prace... ikdyz to je zrovna auto, kde by to stejne nezarezlo. :)
upraveno 1x, naposled 13.04.2021 02:16:14
20:55:22
12.04.2021
palinator
-> saskyn2:
Pošli mi na mail fotku. Zařadim tě do slosování na další oprásek. 3
20:53:55
12.04.2021
saskyn2
-> palinator: nejsem blbej, stál jsem bokem3 rána to byla slušná, ale s tou těžkou pistolí to jenom malinko škublo, jinak bych to bohužel nevyndal. Já jsem zvyklej z rozebírání předních tlumičů, když to vezmu pistolí opřený o futro tak to jen trochu cukne, když to vezmu navolno klíčem v prostoru, tak matka střelí 30m přes zahradu až k tetě3
20:46:29
12.04.2021
darklord
-> palinator: tebe asi nie, ale niekomu inemu by mohlo, okrem toho ze by to pred dierou v bruchu este rozbilo susedove okno a zhodilo z obeznej drahy satelit.
20:36:49
12.04.2021
palinator
Bych se bál že mi to vystřelí do břicha 3
19:52:36
12.04.2021
saskyn2
-> Milan 136: jj, sice jsem už koupil sadu na převložkování, ale nakonec jsem jí nepoužil a jen to protáhnul závitníkem. Nejhorší bylo že se protáčela a nechtěla ven, takže jsem jí vyndaval pistolí za chodu motoru8 nakonec se teda zadařilo, ani to nebylo takový peklo jak jsem myslel, sání samo dolu, s čištěním sání, egru, klapky a rovnou i výměnou oleje to bylo cca 4h čistý práce.
19:35:59
12.04.2021
Milan 136
-> saskyn2 12.04.21 17:52:45: Hlava to přežila?
18:01:52
12.04.2021
Jarda
-> dragon_cb_cz 12.04.21 17:49:48: tak ja mel taky jeste z vyroby, ale auto vzdy do 1000km od vymazani readiness zlenivelo7 chybu to zadnou nepsalo
17:52:45
12.04.2021
saskyn2
-> Jarda: 3
zvětšit Jaký vůz?? - obrázek od saskyn2 vložen 12.04.2021 17:52:45
17:49:48
12.04.2021
dragon_cb_cz
-> Jarda 12.04.21 17:41:46: To je teda dost slabá výdrž... na segry autě se nepamatuju, že by se kdy měnila, ale extra přehled o něm taky nemám.
17:41:46
12.04.2021
Jarda
-> dragon_cb_cz 12.04.21 17:12:10: tusim za 7k a zivotnost pry okolo 5 let8
tadle krasne fungovala a najednou je uplne mrtva, zkusim tam jeste tu starou, abych vyloucil problem v kabelazi - ta chodila, ale jen asi v 5x mensim rozsahu
17:12:10
12.04.2021
dragon_cb_cz
-> Jarda: Origo už není?
17:04:15
12.04.2021
Jarda
-> saskyn2 12.04.21 16:19:26: Abys nebyl smutnej, tak mi ted sama od sebe odesla ta vaha vzduchu hitachi s 5 letou zarukou, jeste ji nemam 2 roky, tak dostanu z5 1200,- a nevim, co koupit9
16:31:28
12.04.2021
růža
-> palinator: Tak spotřeba oleje mě ani nepřekvapuje i ten výpusťák bych ještě skousnul. Ale ty výpadky, to musí bejt peklo. To by se mi nelíbilo.
16:19:26
12.04.2021
saskyn2
-> Jarda: Jenže Jardo ty si tady jednu dobu psal tak 3 závady denně, pochybuju že za den najezdíš 200.0003 pravda ted už to raději nepíšeš aby jsme se ti nesmáli3
Jinak aby ses mi mohl taky zasmát tak ted cca měsíc z5 Markétě odešla na RS žhavička, jenže akce vyměním jen tu jednu, dyt o co jde je to za 5 minut hotový se zvrtla trochu spatným směrem, protože origo žhavička po 10 letech a 320t se rozhodla že ještě nechce do kontajneru, chvíli jsem přemýšlel že to snad zapálím3 najdu fotku at se pobavíš3
14:48:30
12.04.2021
palinator
-> růža:
Říká se to, ale třeba tenhle kus od začátku doteď trpěl na spotřebu oleje. Teď s 5W40 je to tak litr na 5000 km. S 5W30 co tam byl zezačátku to bylo ještě horší. Olej poprvé měněn v autorizáku při 15000 km a předělán interval, takže to auto není ztrápený.
Nasralo mě že tam nešel utěsnit vypoušťák. Až teď naponěkolikátý jsem si všim, že měděná podložka je sice hezky promačklá, ale naproti sobě bylo vidět že to sáklo. Patrně špatně obrobené nebo z nějakého důvodu vystouplé body od svaru matice ve vaně. Pomohl až aftermarket měděný o-kroužek. Jinak ani novej origo šroub s těsněním, nic. Na jiným autě se mi to nikdy předtim nestalo.
Nějakou dobu to auto v tahu škube (výpadky zážehu), nikomu se to nechce řešit. Má to najeto asi 90 tkm. Svíčky dělaný podle intervalu, kupovaný originály, dotahovaný momenťákem (stejně ty elektrody nečuměj všechny stejným směrem, ale jsou různě uhnutý, dělal jsem si fixou značky), izolátory mazaný origo pastou.
upraveno 3x, naposled 12.04.2021 14:50:12
14:42:38
12.04.2021
růža
-> Nwkt: 3 3 Takže začarovanej kruh jo 3
14:41:43
12.04.2021
Nwkt
-> růža: Jenže to je tak, že ty faceliftem opravíš chyby první verze ale uděláš bambilion nových chyb 3 3 3
14:40:45
12.04.2021
růža
-> palinator: Aha, díky. Trošku si mě překvapil. Já myslel, že ty verze EA211 už byly spolehlivé. Ale taky pravda, že zavádějící verze bývají vždycky problém, než se vychytají mouchy.
13:38:40
12.04.2021
Jarda
-> moucan 12.04.21 13:06:19: jo hnoje zname :) v minule firme to byla sranda, nakoupime... 250 tis.km a slo to za par kacek rychle pryc ( na servise by za to byly skodovky dve) a u octy2 se menily nakonec prahy pri 600tis.km :)
13:06:19
12.04.2021
moucan
-> Jarda: Nemyslim si že je to nějak přehršelo závad na to že to auto je z hlediska služby odjetý na svou hranici životnosti. Spíš naopak bych to ze svýho pohledu zařadil mezi sakra spolehlivý auta a to nejsem žádnej pochlebovač škodovek. Kdybych tady měl vypsat například závady na IX35 kde už je jen samotnej motor druhej (né vinou těch co seděj na sedadle řidičů) a celkově to auto stálo na servisu víc než byla pořizovací cena auta tak by to byla jiná pohádka ... a ten nemá ještě ani 180 tis. km.
12:40:42
12.04.2021
palinator
-> růža:
No, ke spolehlivosti mám teda výhrady, ale je to jeden z prvních motorů tohoto kódu, takže to má na nějaký počáteční mouchy nárok. Jinak je to docela živé, tiché, bez vibrací a překvapivě úsporné.
Ale asi bych si to nekoupil.
12:33:10
12.04.2021
Jarda
-> moucan 09.04.21 18:55:42: mit takovejch zavad za tehdle par kilaku, tak me tu nekteri ukrizuji a pak je tady treba saskyn, kterymu se na aute za tyto km nevysere vubec nic3
12:43:35
11.04.2021
moucan
-> palinator: Co by se dělalo, jezdilo. Těch faktorů proč chcípla lamela je tam spousty. Mladý nevyježděný řidiči, špatný jízdní styly, velká zátež neustále vozená v autě, půl života auta na hlídkový službě kde to auto dostává čoud dvojnásobnej vůči obvodu, debilně nastavená převodovka a motor s obří turbodírou na jedničce a nutnost to tahat na rozjezdech přes spojku víc než je zdrávo atd. atd. atd., nutno podotknout že je to devíza turbomotoru protože třeba ve starejch atmosférách v II. Octávách nebo v IX35 Hjondee jsou při těhlech nájezdech lamely většinou původní nebo po první výměně.
12:28:21
11.04.2021
růža
-> palinator: A spokojenost?
12:18:40
11.04.2021
King
-> palinator: Staci, kdyz jses kokot a pro cekani na zelenou nechavas zarazenou jednicku a seslapnutou spojku - usetris cennou vterinu! Odposlechnuto ve vice kopiich1
upraveno 1x, naposled 11.04.2021 12:19:01
12:17:08
11.04.2021
palinator
-> růža:
1,4 TSI CHPA
12:15:48
11.04.2021
růža
-> palinator: A jakej motor v tom vaši mají?
11:46:31
11.04.2021
palinator
-> moucan:
3x spojka? Co s tim děláte?

U našich na spojce praskl ten ocelovej kroužek na přítlačáku, ale nedovedu si představit spálit lamelu.
19:23:04
09.04.2021
růža
-> moucan: Super, děkuji. Tohle auto má sloužit manželům před penzí, takže ani nějak velký kilometrový nájezd nečekám. Jinak, co si trochu vybavuji, tak poslední verze TSI by měly být už bez vážných závad, ale radši jsem si to chtěl tady ověřit.
18:55:42
09.04.2021
moucan
-> růža: Můžu ti napsat recenzi na Octávku 2016 1.4 TSi. S timhle autem u PČRky žiju tak nějak od jeho začátku. Pamatuju jí když jsme jí dostali jako nejetou novotu, teď u nás dožívá s 205 tis. na hrbu. Asi každýmu dojde jakej dostávaj auta u PČRky kartáč plus neustálý střídání řidičů.
Za tu dobu od 0 do 205 tis. km s tim byly následující problémy:
- 40 tis. km odešel napínák rozvodů, údajně to skočilo o zub - motor přežil - výměna rozvodů atd.
- 3x měněná spojka (1x spojkovej válec, 2x spálená lamela)
- 4x zadní tlumiče
- 2x přední tlumiče
- 1x repas náprav předek/zadek
+ kvanta spotřebáku kdy nejvíc ze všeho žere brzdy protože origo druhovýrobový desky jsou prostě šajze

Na olej to jezdí co 20 000km.

Jinak turbo originál, převodovka bez problému, spotřeba oleje v normě, fyzicky to auto vypadá stále hodně slušně a jízdně je to taky na pohodu. Na motoru neni znát že by byl nějak utahanej a přitom to auta jezdí stále s plnou zátěží v kufru.

Za sebe můžu říct že mě to obrovsky překvapilo jakej je to auto a motor nezmar a klidně bych to doporučil.
17:41:31
09.04.2021
růža
Chtěl bych se zeptat na zkušenosti s motory 1.0 TSI v Kamiqu popřípadě s 1.4 TSI v Octavii 3 (2018). Jestli se to tady už řešilo, tak se omlouvám, ale asi bych to nedokázal dohledat 1
Hlavně mě teda zajímá spolehlivost, na jízdní projevy se v tomhle případě moc hrát nebude 3
Díky za případné reakce.
16:54:45
07.04.2021
Sita
-> palinator: To bude urcite predvstrik... je to asi dva roky co jsem podobny trable resil s V3S, kdyz jsem prave menil vstrikovaci cerpadlo. Tam je na nahonu cerpadla takovej pertinaxovej mezikus (rika se tomu pruzna vlozka, nevim proc, kdyz je ten pertinax tvrdej jak ocel, ale to je jedno :). Nekdo mi tam zavaril tisicihran a neslo mi plynule predvstrik nastavovat, no zkratka jsem to ruzne presazoval, piloval ten pertinax a v jednu chvili to takhle hrozne zacalo hulit a blbe to startovalo.

Jinak jako jo, souhlasim, ze motorpal cerpadla maji spis jiny prednosti nez ekologie... Kdysi privezl svagr z nemecka 20 let stary cerpadlo na beton "mixokret" s nejakym Perkins trivalcem a to se chovalo cistotneji...

Ale fakt me fascinuje, jak se daji rozhejbat 20let nehnuty ulozenky s motorpalem v podstate jen se zakladnim naradim... 3
upraveno 2x, naposled 07.04.2021 17:03:08
14:01:55
07.04.2021
palinator
-> Sita:
Jinak starší čerpadla fungujou, jasně, dlouhý desetiletí, ale furt mě zaráží, že když člověk vezme nějakej soudobej západní stroj, klidně i stejně vopelešenej, tak většinou ty motory nehulej tak příšerně jako ty z ČSSR produkce.

Jinak pokud máš tip co může bejt špatně na motoru z 7011, switchnutej do 6911, jehož spodek by měl bejt ok, ale po repasu vstřikování v odborné dílně traktor blbě startuje a studenej silně modrošedě hulí. Oleje moc nevezme, vlastně nepamatuju že by ho někdy dolejval.
Jediný co mě napadlo tak jestli nemá nepřesně nastavenej předvstřik, ale nevim.

Vlastně já mám po opravě vstřikování na Toledu obdobný příznaky, ale tam je to ještě znejistěný tim, jestli se po 200 km s předvstřikem 23° neposral spodek.
13:55:27
07.04.2021
palinator
-> Sita:
No, ale emise ty traktory v podstatě neplnily už jako nový. To samý rozdíl mezi Avií s Motorpalem a s Boschem.
Extreme Tyres