Jaký vůz??

prohledat
3376 příspěvků (zobrazeno 751 až 800) od 02.07.2010 do 27.03.2024, založil/a mafes
řadit dle data
08:36:40
13.04.2021
vhml
-> saskyn2 13.04.21 08:23:29: má to zásadní výhodu, že místo zareznutí se zadřou 3
08:35:57
13.04.2021
palinator
-> saskyn2:
Ale ta představa, jak nametáš spotřební feldu na lopatku a jednou za čas se z tý hromádky zablejskne nerezovej šroub, to musí bejt super. 3
08:23:29
13.04.2021
saskyn2
-> Jarda: Jednak jsou tady dost neštastně řešený, druhak je rozdíl když tam jsou původní . Jo chtěl bych se taky někdy tak nudit, že bych u spotřebáku měnil šrouby za nerez3
-> palinator: 3
02:00:23
13.04.2021
Jarda - zrušená registrace
-> saskyn2 12.04.21 17:52:45: zajimave, a ja bez problemu 17let a 360tis.km4 - jen malou golou
Jediny, co jsem kdy prevlozkovaval, tak svicku u nivy (myslim, ze jsme se o tom bavili kdysi na pohofestu), ale u te hlavy bylo problemu, po celkove go mi praskl ventil, tak zas musela dolu, pouzil jsem stejne tesneni :) a od te doby to drzi. Jen stesti, ze mi ta svicka drzela v Uzbekistanu a ze jsem tam dal rovnou dobry a nemusel na to uz chmatat.
A 3 zavady za den asi tezko, mozna jsem jen resil 3 veci na ruznych autech nebo na necem, co jsem mel zrovna rozebrane...
Treba ted si hraju s tim, ze u nove spotrebni feldy povoluji vsechny srouby a vetsinu menim za nerez, abych to potom nekdy v budoucnu povolil, kdyz bude potreba :), u anglickyho funa jsem i do kastle vsude navaroval nerezovy steftiky, to je pak jina prace... ikdyz to je zrovna auto, kde by to stejne nezarezlo. :)
upraveno 1x, naposled 13.04.2021 02:16:14
20:55:22
12.04.2021
palinator
-> saskyn2:
Pošli mi na mail fotku. Zařadim tě do slosování na další oprásek. 3
20:53:55
12.04.2021
saskyn2
-> palinator: nejsem blbej, stál jsem bokem3 rána to byla slušná, ale s tou těžkou pistolí to jenom malinko škublo, jinak bych to bohužel nevyndal. Já jsem zvyklej z rozebírání předních tlumičů, když to vezmu pistolí opřený o futro tak to jen trochu cukne, když to vezmu navolno klíčem v prostoru, tak matka střelí 30m přes zahradu až k tetě3
20:46:29
12.04.2021
darklord
-> palinator: tebe asi nie, ale niekomu inemu by mohlo, okrem toho ze by to pred dierou v bruchu este rozbilo susedove okno a zhodilo z obeznej drahy satelit.
20:36:49
12.04.2021
palinator
Bych se bál že mi to vystřelí do břicha 3
19:52:36
12.04.2021
saskyn2
-> Milan 136: jj, sice jsem už koupil sadu na převložkování, ale nakonec jsem jí nepoužil a jen to protáhnul závitníkem. Nejhorší bylo že se protáčela a nechtěla ven, takže jsem jí vyndaval pistolí za chodu motoru8 nakonec se teda zadařilo, ani to nebylo takový peklo jak jsem myslel, sání samo dolu, s čištěním sání, egru, klapky a rovnou i výměnou oleje to bylo cca 4h čistý práce.
19:35:59
12.04.2021
Milan 136
-> saskyn2 12.04.21 17:52:45: Hlava to přežila?
18:01:52
12.04.2021
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 12.04.21 17:49:48: tak ja mel taky jeste z vyroby, ale auto vzdy do 1000km od vymazani readiness zlenivelo7 chybu to zadnou nepsalo
17:52:45
12.04.2021
saskyn2
-> Jarda: 3
zvětšit Jaký vůz?? - obrázek od saskyn2 vložen 12.04.2021 17:52:45
17:49:48
12.04.2021
dragon_cb_cz
-> Jarda - zrušená registrace 12.04.21 17:41:46: To je teda dost slabá výdrž... na segry autě se nepamatuju, že by se kdy měnila, ale extra přehled o něm taky nemám.
17:41:46
12.04.2021
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 12.04.21 17:12:10: tusim za 7k a zivotnost pry okolo 5 let8
tadle krasne fungovala a najednou je uplne mrtva, zkusim tam jeste tu starou, abych vyloucil problem v kabelazi - ta chodila, ale jen asi v 5x mensim rozsahu
17:12:10
12.04.2021
dragon_cb_cz
-> Jarda: Origo už není?
17:04:15
12.04.2021
Jarda - zrušená registrace
-> saskyn2 12.04.21 16:19:26: Abys nebyl smutnej, tak mi ted sama od sebe odesla ta vaha vzduchu hitachi s 5 letou zarukou, jeste ji nemam 2 roky, tak dostanu z5 1200,- a nevim, co koupit9
16:31:28
12.04.2021
růža
-> palinator: Tak spotřeba oleje mě ani nepřekvapuje i ten výpusťák bych ještě skousnul. Ale ty výpadky, to musí bejt peklo. To by se mi nelíbilo.
16:19:26
12.04.2021
saskyn2
-> Jarda: Jenže Jardo ty si tady jednu dobu psal tak 3 závady denně, pochybuju že za den najezdíš 200.0003 pravda ted už to raději nepíšeš aby jsme se ti nesmáli3
Jinak aby ses mi mohl taky zasmát tak ted cca měsíc z5 Markétě odešla na RS žhavička, jenže akce vyměním jen tu jednu, dyt o co jde je to za 5 minut hotový se zvrtla trochu spatným směrem, protože origo žhavička po 10 letech a 320t se rozhodla že ještě nechce do kontajneru, chvíli jsem přemýšlel že to snad zapálím3 najdu fotku at se pobavíš3
14:48:30
12.04.2021
palinator
-> růža:
Říká se to, ale třeba tenhle kus od začátku doteď trpěl na spotřebu oleje. Teď s 5W40 je to tak litr na 5000 km. S 5W30 co tam byl zezačátku to bylo ještě horší. Olej poprvé měněn v autorizáku při 15000 km a předělán interval, takže to auto není ztrápený.
Nasralo mě že tam nešel utěsnit vypoušťák. Až teď naponěkolikátý jsem si všim, že měděná podložka je sice hezky promačklá, ale naproti sobě bylo vidět že to sáklo. Patrně špatně obrobené nebo z nějakého důvodu vystouplé body od svaru matice ve vaně. Pomohl až aftermarket měděný o-kroužek. Jinak ani novej origo šroub s těsněním, nic. Na jiným autě se mi to nikdy předtim nestalo.
Nějakou dobu to auto v tahu škube (výpadky zážehu), nikomu se to nechce řešit. Má to najeto asi 90 tkm. Svíčky dělaný podle intervalu, kupovaný originály, dotahovaný momenťákem (stejně ty elektrody nečuměj všechny stejným směrem, ale jsou různě uhnutý, dělal jsem si fixou značky), izolátory mazaný origo pastou.
upraveno 3x, naposled 12.04.2021 14:50:12
14:42:38
12.04.2021
růža
-> Nwkt: 3 3 Takže začarovanej kruh jo 3
14:41:43
12.04.2021
Nwkt
-> růža: Jenže to je tak, že ty faceliftem opravíš chyby první verze ale uděláš bambilion nových chyb 3 3 3
14:40:45
12.04.2021
růža
-> palinator: Aha, díky. Trošku si mě překvapil. Já myslel, že ty verze EA211 už byly spolehlivé. Ale taky pravda, že zavádějící verze bývají vždycky problém, než se vychytají mouchy.
13:38:40
12.04.2021
Jarda - zrušená registrace
-> moucan - zrušená registrace 12.04.21 13:06:19: jo hnoje zname :) v minule firme to byla sranda, nakoupime... 250 tis.km a slo to za par kacek rychle pryc ( na servise by za to byly skodovky dve) a u octy2 se menily nakonec prahy pri 600tis.km :)
13:06:19
12.04.2021
moucan - zrušená registrace
-> Jarda: Nemyslim si že je to nějak přehršelo závad na to že to auto je z hlediska služby odjetý na svou hranici životnosti. Spíš naopak bych to ze svýho pohledu zařadil mezi sakra spolehlivý auta a to nejsem žádnej pochlebovač škodovek. Kdybych tady měl vypsat například závady na IX35 kde už je jen samotnej motor druhej (né vinou těch co seděj na sedadle řidičů) a celkově to auto stálo na servisu víc než byla pořizovací cena auta tak by to byla jiná pohádka ... a ten nemá ještě ani 180 tis. km.
12:40:42
12.04.2021
palinator
-> růža:
No, ke spolehlivosti mám teda výhrady, ale je to jeden z prvních motorů tohoto kódu, takže to má na nějaký počáteční mouchy nárok. Jinak je to docela živé, tiché, bez vibrací a překvapivě úsporné.
Ale asi bych si to nekoupil.
12:33:10
12.04.2021
Jarda - zrušená registrace
-> moucan - zrušená registrace 09.04.21 18:55:42: mit takovejch zavad za tehdle par kilaku, tak me tu nekteri ukrizuji a pak je tady treba saskyn, kterymu se na aute za tyto km nevysere vubec nic3
12:43:35
11.04.2021
moucan - zrušená registrace
-> palinator: Co by se dělalo, jezdilo. Těch faktorů proč chcípla lamela je tam spousty. Mladý nevyježděný řidiči, špatný jízdní styly, velká zátež neustále vozená v autě, půl života auta na hlídkový službě kde to auto dostává čoud dvojnásobnej vůči obvodu, debilně nastavená převodovka a motor s obří turbodírou na jedničce a nutnost to tahat na rozjezdech přes spojku víc než je zdrávo atd. atd. atd., nutno podotknout že je to devíza turbomotoru protože třeba ve starejch atmosférách v II. Octávách nebo v IX35 Hjondee jsou při těhlech nájezdech lamely většinou původní nebo po první výměně.
12:28:21
11.04.2021
růža
-> palinator: A spokojenost?
12:18:40
11.04.2021
King
-> palinator: Staci, kdyz jses kokot a pro cekani na zelenou nechavas zarazenou jednicku a seslapnutou spojku - usetris cennou vterinu! Odposlechnuto ve vice kopiich1
upraveno 1x, naposled 11.04.2021 12:19:01
12:17:08
11.04.2021
palinator
-> růža:
1,4 TSI CHPA
12:15:48
11.04.2021
růža
-> palinator: A jakej motor v tom vaši mají?
11:46:31
11.04.2021
palinator
-> moucan:
3x spojka? Co s tim děláte?

U našich na spojce praskl ten ocelovej kroužek na přítlačáku, ale nedovedu si představit spálit lamelu.
19:23:04
09.04.2021
růža
-> moucan: Super, děkuji. Tohle auto má sloužit manželům před penzí, takže ani nějak velký kilometrový nájezd nečekám. Jinak, co si trochu vybavuji, tak poslední verze TSI by měly být už bez vážných závad, ale radši jsem si to chtěl tady ověřit.
18:55:42
09.04.2021
moucan - zrušená registrace
-> růža: Můžu ti napsat recenzi na Octávku 2016 1.4 TSi. S timhle autem u PČRky žiju tak nějak od jeho začátku. Pamatuju jí když jsme jí dostali jako nejetou novotu, teď u nás dožívá s 205 tis. na hrbu. Asi každýmu dojde jakej dostávaj auta u PČRky kartáč plus neustálý střídání řidičů.
Za tu dobu od 0 do 205 tis. km s tim byly následující problémy:
- 40 tis. km odešel napínák rozvodů, údajně to skočilo o zub - motor přežil - výměna rozvodů atd.
- 3x měněná spojka (1x spojkovej válec, 2x spálená lamela)
- 4x zadní tlumiče
- 2x přední tlumiče
- 1x repas náprav předek/zadek
+ kvanta spotřebáku kdy nejvíc ze všeho žere brzdy protože origo druhovýrobový desky jsou prostě šajze

Na olej to jezdí co 20 000km.

Jinak turbo originál, převodovka bez problému, spotřeba oleje v normě, fyzicky to auto vypadá stále hodně slušně a jízdně je to taky na pohodu. Na motoru neni znát že by byl nějak utahanej a přitom to auta jezdí stále s plnou zátěží v kufru.

Za sebe můžu říct že mě to obrovsky překvapilo jakej je to auto a motor nezmar a klidně bych to doporučil.
17:41:31
09.04.2021
růža
Chtěl bych se zeptat na zkušenosti s motory 1.0 TSI v Kamiqu popřípadě s 1.4 TSI v Octavii 3 (2018). Jestli se to tady už řešilo, tak se omlouvám, ale asi bych to nedokázal dohledat 1
Hlavně mě teda zajímá spolehlivost, na jízdní projevy se v tomhle případě moc hrát nebude 3
Díky za případné reakce.
16:54:45
07.04.2021
Sita
-> palinator: To bude urcite predvstrik... je to asi dva roky co jsem podobny trable resil s V3S, kdyz jsem prave menil vstrikovaci cerpadlo. Tam je na nahonu cerpadla takovej pertinaxovej mezikus (rika se tomu pruzna vlozka, nevim proc, kdyz je ten pertinax tvrdej jak ocel, ale to je jedno :). Nekdo mi tam zavaril tisicihran a neslo mi plynule predvstrik nastavovat, no zkratka jsem to ruzne presazoval, piloval ten pertinax a v jednu chvili to takhle hrozne zacalo hulit a blbe to startovalo.

Jinak jako jo, souhlasim, ze motorpal cerpadla maji spis jiny prednosti nez ekologie... Kdysi privezl svagr z nemecka 20 let stary cerpadlo na beton "mixokret" s nejakym Perkins trivalcem a to se chovalo cistotneji...

Ale fakt me fascinuje, jak se daji rozhejbat 20let nehnuty ulozenky s motorpalem v podstate jen se zakladnim naradim... 3
upraveno 2x, naposled 07.04.2021 17:03:08
14:01:55
07.04.2021
palinator
-> Sita:
Jinak starší čerpadla fungujou, jasně, dlouhý desetiletí, ale furt mě zaráží, že když člověk vezme nějakej soudobej západní stroj, klidně i stejně vopelešenej, tak většinou ty motory nehulej tak příšerně jako ty z ČSSR produkce.

Jinak pokud máš tip co může bejt špatně na motoru z 7011, switchnutej do 6911, jehož spodek by měl bejt ok, ale po repasu vstřikování v odborné dílně traktor blbě startuje a studenej silně modrošedě hulí. Oleje moc nevezme, vlastně nepamatuju že by ho někdy dolejval.
Jediný co mě napadlo tak jestli nemá nepřesně nastavenej předvstřik, ale nevim.

Vlastně já mám po opravě vstřikování na Toledu obdobný příznaky, ale tam je to ještě znejistěný tim, jestli se po 200 km s předvstřikem 23° neposral spodek.
13:55:27
07.04.2021
palinator
-> Sita:
No, ale emise ty traktory v podstatě neplnily už jako nový. To samý rozdíl mezi Avií s Motorpalem a s Boschem.
13:10:51
07.04.2021
Sita
-> palinator: Motorpal nefunguje ani novej? Moje zkusenost teda je, ze ty cerpadla jsou neznicitelny, od sedesatych let s nima zadny problemy nebyly, az s prichodem bioslozek v nafte se objevuje zatuhavani elementu u delsi dobu odstavenych stroju, ale to nesvedci ani modernim palivovym a vstrikovacim soustavam...
10:24:47
07.04.2021
palinator
-> venni:
Existuje vlastně nějaký čerpadlo, který se nekazí? Napadá mě asi jen starej mechanickej Bosch, řadovka i rotačka. VP37 sice většinou bejvá bez závad a údržba se omezuje většinou jen na přetěsnění, ale po 300 tkm už jsou vydřený a VT tedy slábne.

Pak teda ještě řadovka Motorpal. Ta bohužel pořádně nefunguje ale ani jako nová. 3
08:40:35
07.04.2021
venni
-> Jarda/felda 06.04.21 22:20:03: tak příště piš srozumetelněji.Jinak zrovna u těchto čerpadel je to myslim uplně jedno,kazilo se obojí...
22:47:32
06.04.2021
U-Geen
-> Jirik_Tuňák1983: to si prave (z tech Suzuk) nemyslim :-)
22:34:40
06.04.2021
Jirik_Tuňák1983
-> U-Geen 06.04.21 22:25:21: Ty jsi ale zhejčkanej. 1
22:25:21
06.04.2021
U-Geen
tak tenhle ne... mel jsem pujcenej nahradni vuz - i20 1.2i full socka a bylo to dost utrpeni :) vubec mi to nesedlo.
zvětšit Jaký vůz?? - obrázek od U-Geen vložen 06.04.2021 22:25:21
22:20:03
06.04.2021
Jarda/felda
-> venni 06.04.21 21:12:31: tdci má vysokotlaký CR čerpadlo, tddi klasickou rotačku
22:05:22
06.04.2021
Jirik_Tuňák1983
-> venni 06.04.21 21:12:31: Tam to jde asi samospádem. 3
21:12:31
06.04.2021
venni
-> Jarda/felda 06.04.21 16:04:29: a TDCi nemá čerpadlo nebo co?
upraveno 1x, naposled 06.04.2021 21:13:08
20:05:30
06.04.2021
Shader
-> palinator: Popravdě mám z těch dieslu strach, když vidím jak se mi sere OII, tak se mi do toho moc nechce 3

-> Jumbo: osobně se mi ty Roomstry celkem líbí. I když ten nákladový prostor není tak velký jako u konkurence, mé srdce škodováka nějak k tomu více tíhne 3 . Mám vyhlídnutého 1.4 16V, tak ho asi zajedu omrknout. Ideální by byla nějaká Caddyna, ale trošku mimo rozpočet.
16:04:29
06.04.2021
Jarda/felda
-> Shader 06.04.21 15:00:49: tdci common rail, zbytečný riziko poruchy raději klasiku tddi s čerpadlem když už 4
Extreme Tyres