Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7884 příspěvků (zobrazeno 7551 až 7600) od 21.01.2010 do 31.03.2025, založil/a Kuladmin
řadit dle data
17:34:56
25.01.2010
Crestik
Syny 25.01.10 14:27:09 napsal: → Jirik_Tuňák: U Krta to neznam a u strelnice pokud neni primo led, tak se mi tam nedari rozhoupat ani shade… No jako vyjizdeni kopcu a podobne je urcite rozdil predni a zadni nahon… Predohrab nevyjede to co zadohrab – tim spis, kdyz zadohrab jeste bude mit motor vzadu… Oproti zadohrabu s motorem vepredu bude mit mozna i ten predohrab navic, ale to uz je otazka… Kazdopadne mi rekni proc vitamin by to vyjel a ja ne? :) Jedine gumy pripadne vaha auta… Nevim teda jak to u krta vypada, ale kdyz sem najizdek babi tak tam je stoupani odhadem tak 40° od roviny, parkovat tam musim i na rucku, pac na kvalt to obcas poskakuje dolu…

ono např e36 nebo e46 toho vyjedou podstatně míň, než FWD
14:52:02
25.01.2010
Labros
saskyn2 25.01.10 06:43:18 napsal: → Labros 24.01.10 22:36:38: A to něčemu vadí?3No asi že se zanese...
14:42:11
25.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Syny: To bude gumama, váhou, rozložením hmotnosti a převodem. Můžu to šmrdlat bez dušení na 1200 rpm a jedu a škrábu se do sněhového kopca. Krpál tam má Krt solidní a ještě se svažuje ke straně.

Jinak jsem se všiml, že když jsem zůstal viset na břiše u nás před domem při tom jejich prohrnování silnic, tak jsem se přifoukl a když jedno kolo (vnitřní) zabralo a párkrát proklouzlo, tak se to najednou rozjelo a přehouplo přes tu haldu. Tak nevím. Ze šůty jsem měl zkušenost, že když jedno kolo klouzalo na místě, tak auto stálo furt, tady se ale rozjedu po prvních proklouznutích jednoho z kol. Ještě jsem čuměl pod autem, tak je tam běžně vypadající převodovka a pak blíž k pravé straně vede hřídel skrz nějakou krabicu a to nevím co je, protože převodovka je orientovaná spojka vpravo, zbytek vlevo. Jinak hřídele tam vypadaj, jako když v PSA používali lešenářské trubky. 1
14:27:09
25.01.2010
Syny
-> Jirik_Tuňák: U Krta to neznam a u strelnice pokud neni primo led, tak se mi tam nedari rozhoupat ani shade... No jako vyjizdeni kopcu a podobne je urcite rozdil predni a zadni nahon... Predohrab nevyjede to co zadohrab - tim spis, kdyz zadohrab jeste bude mit motor vzadu... Oproti zadohrabu s motorem vepredu bude mit mozna i ten predohrab navic, ale to uz je otazka... Kazdopadne mi rekni proc vitamin by to vyjel a ja ne? :) Jedine gumy pripadne vaha auta... Nevim teda jak to u krta vypada, ale kdyz sem najizdek babi tak tam je stoupani odhadem tak 40° od roviny, parkovat tam musim i na rucku, pac na kvalt to obcas poskakuje dolu...
upraveno 1x, naposled 25.01.2010 14:27:59
14:19:56
25.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Syny: hele, znáš to u Krta u garáže, jak má tu druhou nahoře.

Tak tam vyjedu v pohodě zvolna bez rozjezdu na jednušku na gumách 195/65/15 Debica Frigo 2, které mají sice gut vzorek (najeto 3 zimy), ale nejsou nové, leč 3 roky staré. A na tej cestě do kopce stál sníh, jak ho bylo tehdá hodně. Takže předohrabem to nebude.

Jinak jsem to zkoušel i u střelnice v lobzích rozhoupat a utrhnout a nechtělo se tomu, vždycky to mělo tendenci se rovnat do přímého směru. Větvíkovi se to jednou trochu u kombika povedlo. Zase na těch 225/45/17, tak tam mi na vracečce z kopce při dešti pochodoval čumák ze zatáčky, ale to bude gumou, která nevytlačila vodu.
14:15:42
25.01.2010
Syny
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Az si koupim jiny auto tak samzrejme :)
14:13:39
25.01.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: Tak ho prodej 3
14:11:29
25.01.2010
Syny
-> Jirik_Tuňák: Na crashtest nenerazim, pac sem zadnej nevidel :) Ja zase zjistil, ze mam auto na snehu a ledu mimoradne nestabilni :D Ale to bude asi tim 2mm vzorkem na 100let starejch gumach 40 Nebo takhle... Na ledu je myslim uplne jedno co ma kdo za napravu, pac tam s tim udels leda hovno :) Na snehu uz to znat bude ovsem tam mi zase nevyhovuje predni nahon... A k tomu prednimu nahonu - ted v zime jak byl vsude hafec snehu sem nemohl leckdy ani zaparkovat, protoze jak sem najel do snehu, tak se okamzite utrhly kola a zustal sem stat a nemohl jet ani tam a ani zpatky... Vyjizdel sem do kopce k babi, kde byl jen prohrnutej snih a v pulce kopce sem zkoncil, tak sem sjel dolu, rozjel se a vyjel o 10m vejs a opet konec... Se skodovou se mi tohle nidky nestalo 8 Jako je mi jasny, ze na to budou mit vliv ty blby gumy, ale i tak to je pekne v prdeli s tema predohrabama... Sice pochybuju, ze auto s motorem vepredu a nahonem vzadu by vyjelo vejs, ale alepson by se dalo pri prkluzu hnanych kol relativne ovladat... Jak mi zacali klouzat predni kola tak si to jede kam chce... A z toho plyne - nemam rad predohraby 47
13:59:23
25.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Syny: Jezdí i v zimě a je na sněhu a ledu mimořádně stabilní.

Motor je posunutý hodně dozadu a skloněný o 30 stupňů a 17 min. ke kabině.

Zadní náprava je nezávislá elastokinematická se samonatáčecím efektem.

S klidem hlásím, že je stabilnější na zimním povrchu víc než Octavia I a II, se kterou jezdím čas od času v práci v TDi.
13:56:40
25.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Syny: Jestli narážíš na crashtest, tak testovali pouze původní X1 a X2 nikdy, což je mi záhadou. Přičemž X2 má tužší skelet, širší blatníky, je delší + má i větší rozchod kol.

Zeptej se Větve, ten viděl výztuhy ve dveřích a těžkal je. 1 Krom toho mám 4 pytlíky, tak snad něco zmůžou. Na Xantiaclubu je jeden klučina s breakem HDi a toho sestřelil na křižovatce nějakej maník s novým i30 a byla to taková pecka, že Xantidlo šlo přes kapotu na střechu a zpět na kola. Střecha zůstala netknutá. To je při bezmála 1300 - 1400 kg slušnej výkon.

Vylezli z toho s manželkou s oděrkama a byli na pozorování 1 den v nemocnici.

Vystřelil boční u manželky, a tuším oba čelní. Náraz šel na bok. Přední blatník, kolo, dveře.
upraveno 1x, naposled 25.01.2010 13:59:58
13:46:51
25.01.2010
MerHanz
-> Syny: nj je to boj, pusinku mužeš dostta aj ve starým autě, jen to tam nebude tak drahý a nebo tě bude pozdravovat stejně jiný auto pač to starý by bylo na kaši. Vývoj nezastavíš a málo kdo má nanový auto. A než koupit Hejno teplejch poníků se socka výbavou to radši něco jetýho ale "lepšího" .
13:40:24
25.01.2010
Syny
-> Jirik_Tuňák: Pockej az te da nekde pusinku nekdo s 2,5 promilema 3 Jezdis alespon i pres zimu, nebo te to musi stat na zimakach v garazi jako nase Octavie? :) Ta nejal uz asi 3 mesice 6
upraveno 2x, naposled 25.01.2010 13:40:44
13:35:48
25.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Syny 25.01.10 13:29:25: Ale já musííííííím. A jinak je to přelom 99/00 3
upraveno 1x, naposled 25.01.2010 13:36:21
13:29:25
25.01.2010
Syny
-> Jirik_Tuňák 25.01.10 11:24:07: A na co taky? Z 12let staryho auta nema moc smysl delat novy :)
11:46:47
25.01.2010
MerHanz
-> Jirik_Tuňák: 3 3 3 3
11:46:13
25.01.2010
MerHanz
-> Jirik_Tuňák: nj moc barev nebylo. Já chtěl 306 taky v červený metle, ale ouha, jediná co sem našel byla kašák jak sviň.
11:40:26
25.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> MerHanz: A jak řiká můj devadesátiletej děda, lidi jenom šukaj a kradou. 3
11:39:40
25.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Bobesh: Ta červená je pěkná, já zelenou nechtěl. Ale víš jak, viděl jsi tehdejší Pugéty a Citrony jiný než zelený, stříbrný a tmavě modrý ? Já moc ne, pak sem tam černá, červená a světlemodrá. Jinak moc barev netlačili.
11:39:02
25.01.2010
MerHanz
-> Bobesh: né, že by se mi chtělo do auta stále cpát prachy, ale jak píšeš, co si na tom šlověk neudělá sám, tomu dneska nemůže věřit. Pač doba je zlá a lidi sou špatný.
11:30:30
25.01.2010
Bobesh
-> Jirik_Tuňák: Ale víš,co v tom máš5. Tak přidám starší kus.
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Bobesh vložen 25.01.2010 11:30:30
11:24:07
25.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Nwkt: Ale nový z toho už neudělám 8
11:11:06
25.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
A protislunečníková
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 25.01.2010 11:11:06
11:09:51
25.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Jedna katalogová
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 25.01.2010 11:09:51
10:57:08
25.01.2010
Nwkt
-> Jirik_Tuňák 25.01.10 10:53:30: Ta je pěkná
10:53:30
25.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Bobesh: -> Honza120L: ještě jsem našel jednu u pivovára.
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 25.01.2010 10:53:30
10:51:28
25.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Honza120L: -> Bobesh: Já komforty dávat nebudu, páč se občas rád svezu svižněji, navíc ty 17"ky to v zatáčkách i podporují, takže by pro mě neměly smysl.
10:25:14
25.01.2010
Bobesh
-> Honza120L: Na Xantia foru to jednou shrnuli do pořekadla "Kdo chce chovat opici,musí mít i na banány..."1 Jinak přesně jak píšeš. A z Labrose bych si nic nedělal,tohle myslím nebudeš muset rozřezat a stavět znova4 5
07:45:23
25.01.2010
Honza120L
-> Syny: uz samotne porizeni auta je naprosta zbytecnost, takze jakekoliv dalsi financovani je ultra kravina, ale kdybych to bral do dusledku, tak muzes bydlet v dire, lovit zver v lese a oblikat se dokuzi a prachy nepotrebuhes vubec :)) kdyz chces auto musis se smirit s tim, ze budes muset neco pustiti, kor u ojetiny - respektive na to muzes srat, nechat to az to vyhnije a pak po forech tlachat jak ten a ten vyrobce je sizung a debil, ze Ti tvuj stroj nevdrzel 350tis bez jedine kacky udrzby - coz kdyz prevedu na Citrona at to neni uplne OT, tka treba u hydry je problem,ze lidi o tom systemu nevedi zhola nic a proste jezdi - ten system je pomerne slozity a vyzaduje jistou davku udrzby..pak se nesere, ale kdyz na to sere majitel, tak je to poukazka do pekel - a bud to proda a koupi nejakej chudak, kterej se v tom utopi a pak nadava a nebo to dojezdi puvodni a pak nadava jakej je to srac...
upraveno 3x, naposled 25.01.2010 07:49:57
06:43:18
25.01.2010
saskyn2
-> Labros 24.01.10 22:36:38: A to něčemu vadí?3
00:37:40
25.01.2010
Syny
-> Labros: no to znam tohle... To jsou asi nedebilneji ulezeny penize - do auta 6
22:45:32
24.01.2010
Honza120L
-> Labros: nesmej se me - to uz jsem slysel mnohokrat 5
22:40:54
24.01.2010
Labros
Honza120L 24.01.10 19:29:53 napsal:

no proste jsem nenarazil na nic co by me zaujalo, zatimco to co mam me proste

zaujalo vicero – jasna historie, jasny puvod, jasni majitele, jasne receno co

je udelano a co naopak chybi… je to 00 vyroba, do provozu 01 – nebo-li X2,

vybava nejaky Milenium, ci jak se to pise a prozatim me to vyhovuje… postupne

tomu dopravam nezbytnou udrzbicku, al evse vicemen jen pro pocit dobreho dila a

snizeni moznosti pripadneho problemu


pro pocit dobrého díla z toho stejně zase nakonec uděláš nové auto 3
22:39:00
24.01.2010
Labros
petr s 24.01.10 21:46:46 napsal:

→ Honza120L: Stejně to doma neseřídíš nemáš

podložky


což o to podložky by se určitě u Citronů dostaly, ale bez přípravků to asi neudělá.
22:36:38
24.01.2010
Labros
saskyn2 24.01.10 17:38:50 napsal:

→ MerHanz: Olej to cucá přes turbo, to je vcelku

normální a neškodné, troufam si řícct že se ten motor alespon líp

maže4




jo akorát nesmí mít filtr částic, protože ten se tím spáleným olejem hezky rychle zničí 4
22:33:52
24.01.2010
Labros
MerHanz 24.01.10 15:04:16 napsal:

→ Labros: tu spotřebu srovnáváš s tdi, nebo jiným

Comonrailem??? Ono HDI vždy bralo víc jak TDI a taky má jinou povahu motoru.

TDI jede víc od nuly, ale ve 3000 už je skoro konec a HDI se točí pěkně

až do 4000 jak nic. Prostě sou to jiný principy a jiný tlaky.


srovnávám jak s TDi tak s forďáckýma motorama... já teda commonrail nemám, mám normální rotační čerpadlo a ve městě se dá v pohodě jezdit za 6, mimo město 5,5 a na dálnici 6,2-6,3 a to si to rád přišlápnu, protože mám rád zatlačení do sedačky - brzda provozu rozhodně nejsem. Za víc jak 6,6/100 se mi s tím nikdy nepovedlo jet.
upraveno 1x, naposled 24.01.2010 22:36:57
21:54:08
24.01.2010
Honza120L
-> petr s: jezdilo to na total celej zivot
21:52:35
24.01.2010
petr s
-> Honza120L: To bylo bez problémů pokud někdo nedával levný olej potom se měnily vačky a zdvihátka
21:49:24
24.01.2010
Honza120L
-> petr s: tak to je me jasny, ze to neudelam, ale preci jen je to porad lepsi nez hydrostely
21:46:46
24.01.2010
petr s
-> Honza120L: Stejně to doma neseřídíš nemáš podložky
21:42:07
24.01.2010
Honza120L
MerHanz 24.01.10 13:34:12 napsal:

→ Honza120L: a u těch 16V jsou sázka do oterie hydoštěly.

U většiny co, kdo měl ať už ve 306, nebo 406 tak cvakaj. Je to o tom,

že každý má svý. A je to kus od kusu.




jsi si jistý, že má 1,8i 16v hydroštely? narážím na tabulku kterou mám uloženou -viz příloha, plus toto téma: www.xantiaclub.cz/forum/v iewtopic.php?t=2309&...
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Honza120L vložen 24.01.2010 21:42:07
21:39:13
24.01.2010
Bobesh
-> Honza120L: Zatím nee ale kdo na ně přešel,pějě chválu. Já to zase nehrotím,jen základní údržba a domácí mytí a úklid. Co se týče hydry a údržby,jsou dva tábory. Jeden tvrdí pravidelná kontrola koulí,dofuk či výměna,druhej zase,že pokud nikde nic nechčije a vůz se chová standartně,je lepší do toho nehrabat.
21:26:26
24.01.2010
Honza120L
-> Bobesh: mě tak napadá nemáš zkušenost s komfort gulema? já uvažuju, že to ještě přiměkčím :-))
21:16:52
24.01.2010
Bobesh
-> MerHanz: A to je právě to,co ten auťák dělá vyjímečnej. A pokud je systém v pořádku,svezeš se tak,že už ti ostatní auta budou navždy připadat jako žebřiňák. 2,1 byla u mě spíš náhoda,původně to měla bejt 1,9TD ale jsem nakonec rád,že to tak dopadlo,i dvě deci jsou znát a motor si nechá neskutečně líbit.
20:19:00
24.01.2010
MerHanz
JJ pánové Xantie , jedna s posledních byla taky můj adept. S HDi pod kapotou, Kdyby dávali td 2,1 i do novějších bylo by to jasná volba.Až na to, že nevim jak bych ji nasoukal do garáže. i 306 má okolo zrcátek cca 2 cm na každý straně. Z toho hydro podvozku sem měl vždycky lufta.
19:57:12
24.01.2010
Honza120L
-> Bobesh: jj baggr ma tu uplne nejstarsi variantku v 2litru benzinu
19:56:36
24.01.2010
myschaak AZNP K.Hora
40
19:50:38
24.01.2010
Bobesh
-> Bagrr- máma mele Emu: To je X1/1? Ty máš ještě malej střed volantu,šípy na haubně atd.?
19:50:26
24.01.2010
Hurdis
-> Bobesh: Jasné, vím. Strýko mal BX obou generací i Xantii. Tahle co nám stojí pod oknem je právě na pohled velmi hezká, takže pravidlo nesedí. Nevím proč není v provozu.
19:50:18
24.01.2010
myschaak AZNP K.Hora
24.01.10 19:34:39-> Honza120L: ok?3
19:47:14
24.01.2010
Bobesh
-> Hurdis: Tak ono jich je v HK a okolí taky dost ale málokterá má péči,jakou tyhle vozy vyžadujou,to poznáš už na první pohled. My chtěli X1 zkrzevá exteriér,ty šikmý oči už nejsou tak šén a nemá před spolujezdcem hrazdu na držení. Navíc rozhodla barva(manželka,jak jinak).
Extreme Tyres