Jeden člen má pěkný ZX Volcane. img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/5242_2008-12-21_
20-16-45_16.jpg
Jezdí velmi velmi pěkně....
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
23:10:44
25.01.2010
25.01.2010
Syny
-> Jirik_Tuňák: Super :) Tak uz vim co chci do toho BMW potom
22:56:06
25.01.2010
25.01.2010
Syny
-> Jirik_Tuňák: Jako ze i normalni osobaky a ne ty jejich SUVecka?
22:52:35
25.01.2010
25.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Syny: Dělají 4kolky. Značí je písmenem "X" u nafty třeba xD.
22:51:02
25.01.2010
25.01.2010
Syny
-> Labros: Ja ani nevim, jestli sem nekdy videl treba BMW 4x4... A predohrab si taky neuvedomuju... Je teda pravda, ze o novy modely se moc nezajimam, ale stary jsou tusim vsechno zadni nahony pres kardan...
21:48:48
25.01.2010
25.01.2010
Labros
-> Syny: Tady je spousta fanoušků BMW tak ti řeknou, jestli BMW dělá nějaký FWD, ale jestli jo tak to bude zanedbatelný procento. Lidi si to kupujou prostě spolu se značkou, stejně jako 4x4 u Subaru.
20:51:23
25.01.2010
25.01.2010
MATTESS
Jste mi tak s Citroenem navratili vzpomínky na můj ZX. V něčem jsem ho proklínal, na druhou stranu to bylo moje první mladší auto a tak nějak na něj vzpomínky zůstanou. Měl jsem ho 4 roky, najezdil jsem s ním cca 60t km. Kupoval jsem ho z důvodu dobré ochany proti korozi a celkem slušné ceny (i s opravou). Je trochu šeredka, ale v létě díky kolům udělal docela parádu
Po koupi
Po koupi
20:51:11
25.01.2010
25.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> RON: Jsou to 7x17 ET10 s pneu 225/45/17. Značka kol "1000 Mille Miglia". Lehce se upravoval na zadním blatníku spoj lem / nárazník. Rozteč klasika 4x108.
20:16:19
25.01.2010
25.01.2010
RON
-> Jirik_Tuňák: ty kola na tve Xantii to jsou OZ? jaky rozmer, roztec popr oznaceni? diky
19:50:31
25.01.2010
25.01.2010
MerHanz
-> Syny: velký procento toho moc nevyjede protože auta rostou jak do rozměru, tak do váhy. Proto se doškrábou stále méňe a méňe. Když by někdo udělal zase uto co by mělo těžkej motor a váhu pod tunu Tak by to bylo zase o něčem jiným. ALe to by byl vesměs krok zpět. Když už aj do vělkých aut jako je 407 kombi a C5 kombi se cpou aj 1,6ky nafťáky. Tak to je pak boj, když ten zadek dohromady váží stejně, né li víc jak motor nad poháněnou přední nápravou.
18:46:23
25.01.2010
25.01.2010
Syny
-> Labros: Ja nevim jestli BMW i u novej aut cti porad zadni nahon s motorem vpredu, ale pokud jo, tak to je na snih a zasnezeny kopce asi nejhorsi kombinace... Kazdopadne to co vyjela skodovka dneksa velky procento aut nezvlada...
18:37:10
25.01.2010
25.01.2010
Labros
co jsem viděl v zimě i zánovní BMW, tak kolikrát byly úplně zoufalý. Rozhodně nevyjedou ani to co šáde ani to co normální auto.
17:34:56
25.01.2010
25.01.2010
Crestik
Syny 25.01.10 14:27:09 napsal: → Jirik_Tuňák: U Krta to neznam a u strelnice pokud neni primo led, tak se mi tam nedari rozhoupat ani shade… No jako vyjizdeni kopcu a podobne je urcite rozdil predni a zadni nahon… Predohrab nevyjede to co zadohrab – tim spis, kdyz zadohrab jeste bude mit motor vzadu… Oproti zadohrabu s motorem vepredu bude mit mozna i ten predohrab navic, ale to uz je otazka… Kazdopadne mi rekni proc vitamin by to vyjel a ja ne? :) Jedine gumy pripadne vaha auta… Nevim teda jak to u krta vypada, ale kdyz sem najizdek babi tak tam je stoupani odhadem tak 40° od roviny, parkovat tam musim i na rucku, pac na kvalt to obcas poskakuje dolu…
ono např e36 nebo e46 toho vyjedou podstatně míň, než FWD
ono např e36 nebo e46 toho vyjedou podstatně míň, než FWD
14:52:02
25.01.2010
25.01.2010
Labros
saskyn2 25.01.10 06:43:18 napsal: → Labros 24.01.10 22:36:38: A to něčemu vadí?No asi že se zanese...
14:42:11
25.01.2010
25.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Syny: To bude gumama, váhou, rozložením hmotnosti a převodem. Můžu to šmrdlat bez dušení na 1200 rpm a jedu a škrábu se do sněhového kopca. Krpál tam má Krt solidní a ještě se svažuje ke straně.
Jinak jsem se všiml, že když jsem zůstal viset na břiše u nás před domem při tom jejich prohrnování silnic, tak jsem se přifoukl a když jedno kolo (vnitřní) zabralo a párkrát proklouzlo, tak se to najednou rozjelo a přehouplo přes tu haldu. Tak nevím. Ze šůty jsem měl zkušenost, že když jedno kolo klouzalo na místě, tak auto stálo furt, tady se ale rozjedu po prvních proklouznutích jednoho z kol. Ještě jsem čuměl pod autem, tak je tam běžně vypadající převodovka a pak blíž k pravé straně vede hřídel skrz nějakou krabicu a to nevím co je, protože převodovka je orientovaná spojka vpravo, zbytek vlevo. Jinak hřídele tam vypadaj, jako když v PSA používali lešenářské trubky.
Jinak jsem se všiml, že když jsem zůstal viset na břiše u nás před domem při tom jejich prohrnování silnic, tak jsem se přifoukl a když jedno kolo (vnitřní) zabralo a párkrát proklouzlo, tak se to najednou rozjelo a přehouplo přes tu haldu. Tak nevím. Ze šůty jsem měl zkušenost, že když jedno kolo klouzalo na místě, tak auto stálo furt, tady se ale rozjedu po prvních proklouznutích jednoho z kol. Ještě jsem čuměl pod autem, tak je tam běžně vypadající převodovka a pak blíž k pravé straně vede hřídel skrz nějakou krabicu a to nevím co je, protože převodovka je orientovaná spojka vpravo, zbytek vlevo. Jinak hřídele tam vypadaj, jako když v PSA používali lešenářské trubky.
14:27:09
25.01.2010
25.01.2010
Syny
-> Jirik_Tuňák: U Krta to neznam a u strelnice pokud neni primo led, tak se mi tam nedari rozhoupat ani shade... No jako vyjizdeni kopcu a podobne je urcite rozdil predni a zadni nahon... Predohrab nevyjede to co zadohrab - tim spis, kdyz zadohrab jeste bude mit motor vzadu... Oproti zadohrabu s motorem vepredu bude mit mozna i ten predohrab navic, ale to uz je otazka... Kazdopadne mi rekni proc vitamin by to vyjel a ja ne? :) Jedine gumy pripadne vaha auta... Nevim teda jak to u krta vypada, ale kdyz sem najizdek babi tak tam je stoupani odhadem tak 40° od roviny, parkovat tam musim i na rucku, pac na kvalt to obcas poskakuje dolu...
14:19:56
25.01.2010
25.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Syny: hele, znáš to u Krta u garáže, jak má tu druhou nahoře.
Tak tam vyjedu v pohodě zvolna bez rozjezdu na jednušku na gumách 195/65/15 Debica Frigo 2, které mají sice gut vzorek (najeto 3 zimy), ale nejsou nové, leč 3 roky staré. A na tej cestě do kopce stál sníh, jak ho bylo tehdá hodně. Takže předohrabem to nebude.
Jinak jsem to zkoušel i u střelnice v lobzích rozhoupat a utrhnout a nechtělo se tomu, vždycky to mělo tendenci se rovnat do přímého směru. Větvíkovi se to jednou trochu u kombika povedlo. Zase na těch 225/45/17, tak tam mi na vracečce z kopce při dešti pochodoval čumák ze zatáčky, ale to bude gumou, která nevytlačila vodu.
Tak tam vyjedu v pohodě zvolna bez rozjezdu na jednušku na gumách 195/65/15 Debica Frigo 2, které mají sice gut vzorek (najeto 3 zimy), ale nejsou nové, leč 3 roky staré. A na tej cestě do kopce stál sníh, jak ho bylo tehdá hodně. Takže předohrabem to nebude.
Jinak jsem to zkoušel i u střelnice v lobzích rozhoupat a utrhnout a nechtělo se tomu, vždycky to mělo tendenci se rovnat do přímého směru. Větvíkovi se to jednou trochu u kombika povedlo. Zase na těch 225/45/17, tak tam mi na vracečce z kopce při dešti pochodoval čumák ze zatáčky, ale to bude gumou, která nevytlačila vodu.
14:15:42
25.01.2010
25.01.2010
Syny
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Az si koupim jiny auto tak samzrejme :)
14:13:39
25.01.2010
25.01.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: Tak ho prodej
14:11:29
25.01.2010
25.01.2010
Syny
-> Jirik_Tuňák: Na crashtest nenerazim, pac sem zadnej nevidel :) Ja zase zjistil, ze mam auto na snehu a ledu mimoradne nestabilni :D Ale to bude asi tim 2mm vzorkem na 100let starejch gumach Nebo takhle... Na ledu je myslim uplne jedno co ma kdo za napravu, pac tam s tim udels leda hovno :) Na snehu uz to znat bude ovsem tam mi zase nevyhovuje predni nahon... A k tomu prednimu nahonu - ted v zime jak byl vsude hafec snehu sem nemohl leckdy ani zaparkovat, protoze jak sem najel do snehu, tak se okamzite utrhly kola a zustal sem stat a nemohl jet ani tam a ani zpatky... Vyjizdel sem do kopce k babi, kde byl jen prohrnutej snih a v pulce kopce sem zkoncil, tak sem sjel dolu, rozjel se a vyjel o 10m vejs a opet konec... Se skodovou se mi tohle nidky nestalo Jako je mi jasny, ze na to budou mit vliv ty blby gumy, ale i tak to je pekne v prdeli s tema predohrabama... Sice pochybuju, ze auto s motorem vepredu a nahonem vzadu by vyjelo vejs, ale alepson by se dalo pri prkluzu hnanych kol relativne ovladat... Jak mi zacali klouzat predni kola tak si to jede kam chce... A z toho plyne - nemam rad predohraby
13:59:23
25.01.2010
25.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Syny: Jezdí i v zimě a je na sněhu a ledu mimořádně stabilní.
Motor je posunutý hodně dozadu a skloněný o 30 stupňů a 17 min. ke kabině.
Zadní náprava je nezávislá elastokinematická se samonatáčecím efektem.
S klidem hlásím, že je stabilnější na zimním povrchu víc než Octavia I a II, se kterou jezdím čas od času v práci v TDi.
Motor je posunutý hodně dozadu a skloněný o 30 stupňů a 17 min. ke kabině.
Zadní náprava je nezávislá elastokinematická se samonatáčecím efektem.
S klidem hlásím, že je stabilnější na zimním povrchu víc než Octavia I a II, se kterou jezdím čas od času v práci v TDi.
13:56:40
25.01.2010
25.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Syny: Jestli narážíš na crashtest, tak testovali pouze původní X1 a X2 nikdy, což je mi záhadou. Přičemž X2 má tužší skelet, širší blatníky, je delší + má i větší rozchod kol.
Zeptej se Větve, ten viděl výztuhy ve dveřích a těžkal je. Krom toho mám 4 pytlíky, tak snad něco zmůžou. Na Xantiaclubu je jeden klučina s breakem HDi a toho sestřelil na křižovatce nějakej maník s novým i30 a byla to taková pecka, že Xantidlo šlo přes kapotu na střechu a zpět na kola. Střecha zůstala netknutá. To je při bezmála 1300 - 1400 kg slušnej výkon.
Vylezli z toho s manželkou s oděrkama a byli na pozorování 1 den v nemocnici.
Vystřelil boční u manželky, a tuším oba čelní. Náraz šel na bok. Přední blatník, kolo, dveře.
Zeptej se Větve, ten viděl výztuhy ve dveřích a těžkal je. Krom toho mám 4 pytlíky, tak snad něco zmůžou. Na Xantiaclubu je jeden klučina s breakem HDi a toho sestřelil na křižovatce nějakej maník s novým i30 a byla to taková pecka, že Xantidlo šlo přes kapotu na střechu a zpět na kola. Střecha zůstala netknutá. To je při bezmála 1300 - 1400 kg slušnej výkon.
Vylezli z toho s manželkou s oděrkama a byli na pozorování 1 den v nemocnici.
Vystřelil boční u manželky, a tuším oba čelní. Náraz šel na bok. Přední blatník, kolo, dveře.
13:46:51
25.01.2010
25.01.2010
MerHanz
-> Syny: nj je to boj, pusinku mužeš dostta aj ve starým autě, jen to tam nebude tak drahý a nebo tě bude pozdravovat stejně jiný auto pač to starý by bylo na kaši. Vývoj nezastavíš a málo kdo má nanový auto. A než koupit Hejno teplejch poníků se socka výbavou to radši něco jetýho ale "lepšího" .
13:40:24
25.01.2010
25.01.2010
Syny
-> Jirik_Tuňák: Pockej az te da nekde pusinku nekdo s 2,5 promilema Jezdis alespon i pres zimu, nebo te to musi stat na zimakach v garazi jako nase Octavie? :) Ta nejal uz asi 3 mesice
13:35:48
25.01.2010
25.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Syny 25.01.10 13:29:25: Ale já musííííííím. A jinak je to přelom 99/00
13:29:25
25.01.2010
25.01.2010
Syny
-> Jirik_Tuňák 25.01.10 11:24:07: A na co taky? Z 12let staryho auta nema moc smysl delat novy :)
11:46:47
25.01.2010
25.01.2010
MerHanz
-> Jirik_Tuňák:
11:46:13
25.01.2010
25.01.2010
MerHanz
-> Jirik_Tuňák: nj moc barev nebylo. Já chtěl 306 taky v červený metle, ale ouha, jediná co sem našel byla kašák jak sviň.
11:40:26
25.01.2010
25.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> MerHanz: A jak řiká můj devadesátiletej děda, lidi jenom šukaj a kradou.
11:39:40
25.01.2010
25.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Bobesh: Ta červená je pěkná, já zelenou nechtěl. Ale víš jak, viděl jsi tehdejší Pugéty a Citrony jiný než zelený, stříbrný a tmavě modrý ? Já moc ne, pak sem tam černá, červená a světlemodrá. Jinak moc barev netlačili.
11:39:02
25.01.2010
25.01.2010
MerHanz
-> Bobesh: né, že by se mi chtělo do auta stále cpát prachy, ale jak píšeš, co si na tom šlověk neudělá sám, tomu dneska nemůže věřit. Pač doba je zlá a lidi sou špatný.
11:30:30
25.01.2010
25.01.2010
Bobesh
-> Jirik_Tuňák: Ale víš,co v tom máš. Tak přidám starší kus.
11:24:07
25.01.2010
25.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Nwkt: Ale nový z toho už neudělám
10:57:08
25.01.2010
25.01.2010
Nwkt
-> Jirik_Tuňák 25.01.10 10:53:30: Ta je pěkná
10:53:30
25.01.2010
25.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Bobesh: -> Honza120L: ještě jsem našel jednu u pivovára.
10:51:28
25.01.2010
25.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Honza120L: -> Bobesh: Já komforty dávat nebudu, páč se občas rád svezu svižněji, navíc ty 17"ky to v zatáčkách i podporují, takže by pro mě neměly smysl.
10:25:14
25.01.2010
25.01.2010
Bobesh
-> Honza120L: Na Xantia foru to jednou shrnuli do pořekadla "Kdo chce chovat opici,musí mít i na banány..." Jinak přesně jak píšeš. A z Labrose bych si nic nedělal,tohle myslím nebudeš muset rozřezat a stavět znova
07:45:23
25.01.2010
25.01.2010
Honza120L
-> Syny: uz samotne porizeni auta je naprosta zbytecnost, takze jakekoliv dalsi financovani je ultra kravina, ale kdybych to bral do dusledku, tak muzes bydlet v dire, lovit zver v lese a oblikat se dokuzi a prachy nepotrebuhes vubec :)) kdyz chces auto musis se smirit s tim, ze budes muset neco pustiti, kor u ojetiny - respektive na to muzes srat, nechat to az to vyhnije a pak po forech tlachat jak ten a ten vyrobce je sizung a debil, ze Ti tvuj stroj nevdrzel 350tis bez jedine kacky udrzby - coz kdyz prevedu na Citrona at to neni uplne OT, tka treba u hydry je problem,ze lidi o tom systemu nevedi zhola nic a proste jezdi - ten system je pomerne slozity a vyzaduje jistou davku udrzby..pak se nesere, ale kdyz na to sere majitel, tak je to poukazka do pekel - a bud to proda a koupi nejakej chudak, kterej se v tom utopi a pak nadava a nebo to dojezdi puvodni a pak nadava jakej je to srac...
06:43:18
25.01.2010
25.01.2010
saskyn2
-> Labros 24.01.10 22:36:38: A to něčemu vadí?
00:37:40
25.01.2010
25.01.2010
Syny
-> Labros: no to znam tohle... To jsou asi nedebilneji ulezeny penize - do auta
22:45:32
24.01.2010
24.01.2010
Honza120L
-> Labros: nesmej se me - to uz jsem slysel mnohokrat
22:40:54
24.01.2010
24.01.2010
Labros
Honza120L 24.01.10 19:29:53 napsal:
no proste jsem nenarazil na nic co by me zaujalo, zatimco to co mam me proste
zaujalo vicero – jasna historie, jasny puvod, jasni majitele, jasne receno co
je udelano a co naopak chybi… je to 00 vyroba, do provozu 01 – nebo-li X2,
vybava nejaky Milenium, ci jak se to pise a prozatim me to vyhovuje… postupne
tomu dopravam nezbytnou udrzbicku, al evse vicemen jen pro pocit dobreho dila a
snizeni moznosti pripadneho problemu
pro pocit dobrého díla z toho stejně zase nakonec uděláš nové auto
no proste jsem nenarazil na nic co by me zaujalo, zatimco to co mam me proste
zaujalo vicero – jasna historie, jasny puvod, jasni majitele, jasne receno co
je udelano a co naopak chybi… je to 00 vyroba, do provozu 01 – nebo-li X2,
vybava nejaky Milenium, ci jak se to pise a prozatim me to vyhovuje… postupne
tomu dopravam nezbytnou udrzbicku, al evse vicemen jen pro pocit dobreho dila a
snizeni moznosti pripadneho problemu
pro pocit dobrého díla z toho stejně zase nakonec uděláš nové auto
22:39:00
24.01.2010
24.01.2010
Labros
petr s 24.01.10 21:46:46 napsal:
→ Honza120L: Stejně to doma neseřídíš nemáš
podložky
což o to podložky by se určitě u Citronů dostaly, ale bez přípravků to asi neudělá.
→ Honza120L: Stejně to doma neseřídíš nemáš
podložky
což o to podložky by se určitě u Citronů dostaly, ale bez přípravků to asi neudělá.
22:36:38
24.01.2010
24.01.2010
Labros
saskyn2 24.01.10 17:38:50 napsal:
→ MerHanz: Olej to cucá přes turbo, to je vcelku
normální a neškodné, troufam si řícct že se ten motor alespon líp
maže
jo akorát nesmí mít filtr částic, protože ten se tím spáleným olejem hezky rychle zničí
→ MerHanz: Olej to cucá přes turbo, to je vcelku
normální a neškodné, troufam si řícct že se ten motor alespon líp
maže
jo akorát nesmí mít filtr částic, protože ten se tím spáleným olejem hezky rychle zničí
22:33:52
24.01.2010
24.01.2010
Labros
MerHanz 24.01.10 15:04:16 napsal:
→ Labros: tu spotřebu srovnáváš s tdi, nebo jiným
Comonrailem??? Ono HDI vždy bralo víc jak TDI a taky má jinou povahu motoru.
TDI jede víc od nuly, ale ve 3000 už je skoro konec a HDI se točí pěkně
až do 4000 jak nic. Prostě sou to jiný principy a jiný tlaky.
srovnávám jak s TDi tak s forďáckýma motorama... já teda commonrail nemám, mám normální rotační čerpadlo a ve městě se dá v pohodě jezdit za 6, mimo město 5,5 a na dálnici 6,2-6,3 a to si to rád přišlápnu, protože mám rád zatlačení do sedačky - brzda provozu rozhodně nejsem. Za víc jak 6,6/100 se mi s tím nikdy nepovedlo jet.
→ Labros: tu spotřebu srovnáváš s tdi, nebo jiným
Comonrailem??? Ono HDI vždy bralo víc jak TDI a taky má jinou povahu motoru.
TDI jede víc od nuly, ale ve 3000 už je skoro konec a HDI se točí pěkně
až do 4000 jak nic. Prostě sou to jiný principy a jiný tlaky.
srovnávám jak s TDi tak s forďáckýma motorama... já teda commonrail nemám, mám normální rotační čerpadlo a ve městě se dá v pohodě jezdit za 6, mimo město 5,5 a na dálnici 6,2-6,3 a to si to rád přišlápnu, protože mám rád zatlačení do sedačky - brzda provozu rozhodně nejsem. Za víc jak 6,6/100 se mi s tím nikdy nepovedlo jet.
21:54:08
24.01.2010
24.01.2010
Honza120L
-> petr s: jezdilo to na total celej zivot