skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> Jirik_Tuňák 25.01.10 10:53:30: Ta je pěkná
-> Bobesh: -> Honza120L: ještě jsem našel jednu u pivovára.
-> Honza120L: -> Bobesh: Já komforty dávat nebudu, páč se občas rád svezu svižněji, navíc ty 17"ky to v zatáčkách i podporují, takže by pro mě neměly smysl.
-> Honza120L: Na Xantia foru to jednou shrnuli do pořekadla "Kdo chce chovat opici,musí mít i na banány..."
Jinak přesně jak píšeš. A z Labrose bych si nic nedělal,tohle myslím nebudeš muset rozřezat a stavět znova




-> Syny: uz samotne porizeni auta je naprosta zbytecnost, takze jakekoliv dalsi financovani je ultra kravina, ale kdybych to bral do dusledku, tak muzes bydlet v dire, lovit zver v lese a oblikat se dokuzi a prachy nepotrebuhes vubec :)) kdyz chces auto musis se smirit s tim, ze budes muset neco pustiti, kor u ojetiny - respektive na to muzes srat, nechat to az to vyhnije a pak po forech tlachat jak ten a ten vyrobce je sizung a debil, ze Ti tvuj stroj nevdrzel 350tis bez jedine kacky udrzby - coz kdyz prevedu na Citrona at to neni uplne OT, tka treba u hydry je problem,ze lidi o tom systemu nevedi zhola nic a proste jezdi - ten system je pomerne slozity a vyzaduje jistou davku udrzby..pak se nesere, ale kdyz na to sere majitel, tak je to poukazka do pekel - a bud to proda a koupi nejakej chudak, kterej se v tom utopi a pak nadava a nebo to dojezdi puvodni a pak nadava jakej je to srac...
-> Labros 24.01.10 22:36:38: A to něčemu vadí?

-> Labros: no to znam tohle... To jsou asi nedebilneji ulezeny penize - do auta 

-> Labros: nesmej se me - to uz jsem slysel mnohokrat 

Honza120L 24.01.10 19:29:53 napsal:
no proste jsem nenarazil na nic co by me zaujalo, zatimco to co mam me proste
zaujalo vicero – jasna historie, jasny puvod, jasni majitele, jasne receno co
je udelano a co naopak chybi… je to 00 vyroba, do provozu 01 – nebo-li X2,
vybava nejaky Milenium, ci jak se to pise a prozatim me to vyhovuje… postupne
tomu dopravam nezbytnou udrzbicku, al evse vicemen jen pro pocit dobreho dila a
snizeni moznosti pripadneho problemu
pro pocit dobrého díla z toho stejně zase nakonec uděláš nové auto
no proste jsem nenarazil na nic co by me zaujalo, zatimco to co mam me proste
zaujalo vicero – jasna historie, jasny puvod, jasni majitele, jasne receno co
je udelano a co naopak chybi… je to 00 vyroba, do provozu 01 – nebo-li X2,
vybava nejaky Milenium, ci jak se to pise a prozatim me to vyhovuje… postupne
tomu dopravam nezbytnou udrzbicku, al evse vicemen jen pro pocit dobreho dila a
snizeni moznosti pripadneho problemu
pro pocit dobrého díla z toho stejně zase nakonec uděláš nové auto

petr s 24.01.10 21:46:46 napsal:
→ Honza120L: Stejně to doma neseřídíš nemáš
podložky
což o to podložky by se určitě u Citronů dostaly, ale bez přípravků to asi neudělá.
→ Honza120L: Stejně to doma neseřídíš nemáš
podložky
což o to podložky by se určitě u Citronů dostaly, ale bez přípravků to asi neudělá.
saskyn2 24.01.10 17:38:50 napsal:
→ MerHanz: Olej to cucá přes turbo, to je vcelku
normální a neškodné, troufam si řícct že se ten motor alespon líp
maže
jo akorát nesmí mít filtr částic, protože ten se tím spáleným olejem hezky rychle zničí
→ MerHanz: Olej to cucá přes turbo, to je vcelku
normální a neškodné, troufam si řícct že se ten motor alespon líp
maže

jo akorát nesmí mít filtr částic, protože ten se tím spáleným olejem hezky rychle zničí

MerHanz 24.01.10 15:04:16 napsal:
→ Labros: tu spotřebu srovnáváš s tdi, nebo jiným
Comonrailem??? Ono HDI vždy bralo víc jak TDI a taky má jinou povahu motoru.
TDI jede víc od nuly, ale ve 3000 už je skoro konec a HDI se točí pěkně
až do 4000 jak nic. Prostě sou to jiný principy a jiný tlaky.
srovnávám jak s TDi tak s forďáckýma motorama... já teda commonrail nemám, mám normální rotační čerpadlo a ve městě se dá v pohodě jezdit za 6, mimo město 5,5 a na dálnici 6,2-6,3 a to si to rád přišlápnu, protože mám rád zatlačení do sedačky - brzda provozu rozhodně nejsem. Za víc jak 6,6/100 se mi s tím nikdy nepovedlo jet.
→ Labros: tu spotřebu srovnáváš s tdi, nebo jiným
Comonrailem??? Ono HDI vždy bralo víc jak TDI a taky má jinou povahu motoru.
TDI jede víc od nuly, ale ve 3000 už je skoro konec a HDI se točí pěkně
až do 4000 jak nic. Prostě sou to jiný principy a jiný tlaky.
srovnávám jak s TDi tak s forďáckýma motorama... já teda commonrail nemám, mám normální rotační čerpadlo a ve městě se dá v pohodě jezdit za 6, mimo město 5,5 a na dálnici 6,2-6,3 a to si to rád přišlápnu, protože mám rád zatlačení do sedačky - brzda provozu rozhodně nejsem. Za víc jak 6,6/100 se mi s tím nikdy nepovedlo jet.
-> petr s: jezdilo to na total celej zivot
-> Honza120L: To bylo bez problémů pokud někdo nedával levný olej potom se měnily vačky a zdvihátka
-> petr s: tak to je me jasny, ze to neudelam, ale preci jen je to porad lepsi nez hydrostely
-> Honza120L: Stejně to doma neseřídíš nemáš podložky
MerHanz 24.01.10 13:34:12 napsal:
→ Honza120L: a u těch 16V jsou sázka do oterie hydoštěly.
U většiny co, kdo měl ať už ve 306, nebo 406 tak cvakaj. Je to o tom,
že každý má svý. A je to kus od kusu.
jsi si jistý, že má 1,8i 16v hydroštely? narážím na tabulku kterou mám uloženou -viz příloha, plus toto téma: www.xantiaclub.cz/forum/v iewtopic.php?t=2309&...
→ Honza120L: a u těch 16V jsou sázka do oterie hydoštěly.
U většiny co, kdo měl ať už ve 306, nebo 406 tak cvakaj. Je to o tom,
že každý má svý. A je to kus od kusu.
jsi si jistý, že má 1,8i 16v hydroštely? narážím na tabulku kterou mám uloženou -viz příloha, plus toto téma: www.xantiaclub.cz/forum/v iewtopic.php?t=2309&...
-> Honza120L: Zatím nee ale kdo na ně přešel,pějě chválu. Já to zase nehrotím,jen základní údržba a domácí mytí a úklid. Co se týče hydry a údržby,jsou dva tábory. Jeden tvrdí pravidelná kontrola koulí,dofuk či výměna,druhej zase,že pokud nikde nic nechčije a vůz se chová standartně,je lepší do toho nehrabat.
-> Bobesh: mě tak napadá nemáš zkušenost s komfort gulema? já uvažuju, že to ještě přiměkčím :-))
-> MerHanz: A to je právě to,co ten auťák dělá vyjímečnej. A pokud je systém v pořádku,svezeš se tak,že už ti ostatní auta budou navždy připadat jako žebřiňák. 2,1 byla u mě spíš náhoda,původně to měla bejt 1,9TD ale jsem nakonec rád,že to tak dopadlo,i dvě deci jsou znát a motor si nechá neskutečně líbit.
JJ pánové Xantie , jedna s posledních byla taky můj adept. S HDi pod kapotou, Kdyby dávali td 2,1 i do novějších bylo by to jasná volba.Až na to, že nevim jak bych ji nasoukal do garáže. i 306 má okolo zrcátek cca 2 cm na každý straně. Z toho hydro podvozku sem měl vždycky lufta.
-> Bobesh: jj baggr ma tu uplne nejstarsi variantku v 2litru benzinu

-> Bagrr- máma mele Emu: To je X1/1? Ty máš ještě malej střed volantu,šípy na haubně atd.?
-> Bobesh: Jasné, vím. Strýko mal BX obou generací i Xantii. Tahle co nám stojí pod oknem je právě na pohled velmi hezká, takže pravidlo nesedí. Nevím proč není v provozu.
24.01.10 19:34:39-> Honza120L: ok?

-> Hurdis: Tak ono jich je v HK a okolí taky dost ale málokterá má péči,jakou tyhle vozy vyžadujou,to poznáš už na první pohled. My chtěli X1 zkrzevá exteriér,ty šikmý oči už nejsou tak šén a nemá před spolujezdcem hrazdu na držení. Navíc rozhodla barva(manželka,jak jinak).
-> Honza120L: zdání klame...jediný co souhlasí je asi tak úložnej prostor...pekáč kuřete dovnitř a pak už jen něco na střechu

-> Bobesh: Tohle vozítko po faceliftu nám stojí před barákem také. Patří sousedům, za posledních 18 měsíců vyjelo tak 2x, za poslední cca rok se nehnulo z místa, ideální stav, když je k 12ti bytům deset fleků. Přitom auto vypadá solidně.
-> myschaak AZNP K.Hora: rekl bych ze te chybi minimelne volant a kolecka. do trouby by jsi se nejak nacpal. ale jak by si se rozjel nevim
-> Kaprof: lepší než bejt hezkej až je to blbý

-> myschaak AZNP K.Hora: ty seš blbej až to hezký neni:o))
-> Honza120L: tohe se ale snad už nedožiju..nebo aspoň nechci dožít
-> saskyn2: klidně si na spotřebáka napíšu MORA forever
-> Honza120L: tohle auto stálo u Davida. když jsem tam byl naposled....asi si ho od pana velkotovárníka koupil co?

-> saskyn2: klidně si na spotřebáka napíšu MORA forever


no proste jsem nenarazil na nic co by me zaujalo, zatimco to co mam me proste zaujalo vicero - jasna historie, jasny puvod, jasni majitele, jasne receno co je udelano a co naopak chybi... je to 00 vyroba, do provozu 01 - nebo-li X2, vybava nejaky Milenium, ci jak se to pise a prozatim me to vyhovuje.... postupne tomu dopravam nezbytnou udrzbicku, al evse vicemen jen pro pocit dobreho dila a snizeni moznosti pripadneho problemu
-> Honza120L: Pokud to nemělo hovado a nesloužilo to jako traktor nebo tahač podvalu s druhým vozem,je diesel PSA téměř nezničitelný. Proto jsem taky radši vzal auto bez koule. X1 ´97 po modernizaci,akční model Audace 2,1TD,na hrbu odhadem třista světelnejch let ale jinak v dobrý kondici,bouda a nápravy cajk,hydra bez problémů,interiér pěknej. Na šetrno za bůra,při leteckým stylu 6,5l/100km. Co víc si přát.
-> myschaak AZNP K.Hora: Nafta patří do kamen, benzín do letlampy a do rezistinu, a plyn do sporáku

-> myschaak AZNP K.Hora: no pockej casem budes mit misto prdiku bud kabel, nebo klasicke prdiky ze zeme :-)) klasickej benzin zmizi :-))
Moje mazlítko. Omluvte jak je špinavý, ale není čas ho umejt... kort kdyžř je čerstvě po výměně člního okna, světlometů a zrcátka...
-> Honza120L: proto fandím lpg

ja jsem naftu vzdy chtel, ale proste porad k tomu mam neduveru :)) hodne lidi kolem me s tim melo a ma problemy a proste pro me jakozto clovicka s minimem km to nejak nema cenu .-)) kazdopadne ono casem ta hegemonie TD, HD apod proste preroste a benzin bude na ubytku jako byla driv nafta :-))
-> Honza120L: nevim jak WV s comonrailem, ale kámoš má BMW 320d kombi v automatu S comonrailem 110 KW a tomu to baští mnohem víc. Holt ten výkon se někde projevý ať už se používá, nebo ne.
-> saskyn2: jj řikali to aj kluci co dělaj v servise, že to žere přez turbu. Vedoucímu to baští na 15 tic okolo 2 litrů oleje, podle toho jak s tim jezdí.
-> saskyn2: jje je to o kuse, co se spotřeby týče, Tak konkrétně u 306 výkonově srovnatelná je 1,6 65Kw. Nemá krouťák a se spotřebou na krátký trasy to je tak cca o litr až 2 vejš, ale změna je hlavně na normální provoz pul na pul couráky a delší. To HDI jede kolem 6 až 7 a ta 1,6 okolo 8 Až 10ti. Alespoň, co to kluci měli v krátkým. Ale když se na to podivám s odstupem Taklk je to dneska pro průměrnýho člověkla s píš o sympatii ktý, oný značce a motoru.



-> MerHanz: Olej to cucá přes turbo, to je vcelku normální a neškodné, troufam si řícct že se ten motor alespon líp maže
jinak ta naše O2 má 280t a na motoru je všechno kromě rozvodů a čidla kvality oleje který odešlo ještě v záruce všechno původní, ale je to asi o konkrétním kuse

jinak ta naše O2 má 280t a na motoru je všechno kromě rozvodů a čidla kvality oleje který odešlo ještě v záruce všechno původní, ale je to asi o konkrétním kuse
proste TDi a HDi je neco jinsiho, tudiz srovnani asi neni na miste...uvidi se co nyni udela s jejich motory Common rail
-> MerHanz: jj, rotačka je nesmrtelná, PDčka už jsou taky náchylný, ale pořád to proti HDIčku žere mín, na co pak nafta když to tak cháluje, to si můžu koupit rovnou benzín.

-> saskyn2: spolehlivos je zase o kusu a jak se k tomu dotyčnej chová. Ve firmě máme jak okty 2 tak caddyny s PDéčkema a na to, co to má najeto tak je to v servise dost často a dost to cucá olej. Jinak nárot na tdi viz níže