saskyn2 24.01.10 17:38:50 napsal:
→ MerHanz: Olej to cucá přes turbo, to je vcelku
normální a neškodné, troufam si řícct že se ten motor alespon líp
maže
jo akorát nesmí mít filtr částic, protože ten se tím spáleným olejem hezky rychle zničí
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
22:36:38
24.01.2010
24.01.2010
Labros
22:33:52
24.01.2010
24.01.2010
Labros
MerHanz 24.01.10 15:04:16 napsal:
→ Labros: tu spotřebu srovnáváš s tdi, nebo jiným
Comonrailem??? Ono HDI vždy bralo víc jak TDI a taky má jinou povahu motoru.
TDI jede víc od nuly, ale ve 3000 už je skoro konec a HDI se točí pěkně
až do 4000 jak nic. Prostě sou to jiný principy a jiný tlaky.
srovnávám jak s TDi tak s forďáckýma motorama... já teda commonrail nemám, mám normální rotační čerpadlo a ve městě se dá v pohodě jezdit za 6, mimo město 5,5 a na dálnici 6,2-6,3 a to si to rád přišlápnu, protože mám rád zatlačení do sedačky - brzda provozu rozhodně nejsem. Za víc jak 6,6/100 se mi s tím nikdy nepovedlo jet.
→ Labros: tu spotřebu srovnáváš s tdi, nebo jiným
Comonrailem??? Ono HDI vždy bralo víc jak TDI a taky má jinou povahu motoru.
TDI jede víc od nuly, ale ve 3000 už je skoro konec a HDI se točí pěkně
až do 4000 jak nic. Prostě sou to jiný principy a jiný tlaky.
srovnávám jak s TDi tak s forďáckýma motorama... já teda commonrail nemám, mám normální rotační čerpadlo a ve městě se dá v pohodě jezdit za 6, mimo město 5,5 a na dálnici 6,2-6,3 a to si to rád přišlápnu, protože mám rád zatlačení do sedačky - brzda provozu rozhodně nejsem. Za víc jak 6,6/100 se mi s tím nikdy nepovedlo jet.
21:54:08
24.01.2010
24.01.2010
Honza120L
-> petr s: jezdilo to na total celej zivot
21:52:35
24.01.2010
24.01.2010
petr s
-> Honza120L: To bylo bez problémů pokud někdo nedával levný olej potom se měnily vačky a zdvihátka
21:49:24
24.01.2010
24.01.2010
Honza120L
-> petr s: tak to je me jasny, ze to neudelam, ale preci jen je to porad lepsi nez hydrostely
21:46:46
24.01.2010
24.01.2010
petr s
-> Honza120L: Stejně to doma neseřídíš nemáš podložky
21:42:07
24.01.2010
24.01.2010
Honza120L
MerHanz 24.01.10 13:34:12 napsal:
→ Honza120L: a u těch 16V jsou sázka do oterie hydoštěly.
U většiny co, kdo měl ať už ve 306, nebo 406 tak cvakaj. Je to o tom,
že každý má svý. A je to kus od kusu.
jsi si jistý, že má 1,8i 16v hydroštely? narážím na tabulku kterou mám uloženou -viz příloha, plus toto téma: www.xantiaclub.cz/forum/v iewtopic.php?t=2309&...
→ Honza120L: a u těch 16V jsou sázka do oterie hydoštěly.
U většiny co, kdo měl ať už ve 306, nebo 406 tak cvakaj. Je to o tom,
že každý má svý. A je to kus od kusu.
jsi si jistý, že má 1,8i 16v hydroštely? narážím na tabulku kterou mám uloženou -viz příloha, plus toto téma: www.xantiaclub.cz/forum/v iewtopic.php?t=2309&...
21:39:13
24.01.2010
24.01.2010
Bobesh
-> Honza120L: Zatím nee ale kdo na ně přešel,pějě chválu. Já to zase nehrotím,jen základní údržba a domácí mytí a úklid. Co se týče hydry a údržby,jsou dva tábory. Jeden tvrdí pravidelná kontrola koulí,dofuk či výměna,druhej zase,že pokud nikde nic nechčije a vůz se chová standartně,je lepší do toho nehrabat.
21:26:26
24.01.2010
24.01.2010
Honza120L
-> Bobesh: mě tak napadá nemáš zkušenost s komfort gulema? já uvažuju, že to ještě přiměkčím :-))
21:16:52
24.01.2010
24.01.2010
Bobesh
-> MerHanz: A to je právě to,co ten auťák dělá vyjímečnej. A pokud je systém v pořádku,svezeš se tak,že už ti ostatní auta budou navždy připadat jako žebřiňák. 2,1 byla u mě spíš náhoda,původně to měla bejt 1,9TD ale jsem nakonec rád,že to tak dopadlo,i dvě deci jsou znát a motor si nechá neskutečně líbit.
20:19:00
24.01.2010
24.01.2010
MerHanz
JJ pánové Xantie , jedna s posledních byla taky můj adept. S HDi pod kapotou, Kdyby dávali td 2,1 i do novějších bylo by to jasná volba.Až na to, že nevim jak bych ji nasoukal do garáže. i 306 má okolo zrcátek cca 2 cm na každý straně. Z toho hydro podvozku sem měl vždycky lufta.
19:57:12
24.01.2010
24.01.2010
Honza120L
-> Bobesh: jj baggr ma tu uplne nejstarsi variantku v 2litru benzinu
19:56:36
24.01.2010
24.01.2010
myschaak AZNP K.Hora
19:50:38
24.01.2010
24.01.2010
Bobesh
-> Bagrr- máma mele Emu: To je X1/1? Ty máš ještě malej střed volantu,šípy na haubně atd.?
19:50:26
24.01.2010
24.01.2010
Hurdis
-> Bobesh: Jasné, vím. Strýko mal BX obou generací i Xantii. Tahle co nám stojí pod oknem je právě na pohled velmi hezká, takže pravidlo nesedí. Nevím proč není v provozu.
19:50:18
24.01.2010
24.01.2010
myschaak AZNP K.Hora
24.01.10 19:34:39-> Honza120L: ok?
19:47:14
24.01.2010
24.01.2010
Bobesh
-> Hurdis: Tak ono jich je v HK a okolí taky dost ale málokterá má péči,jakou tyhle vozy vyžadujou,to poznáš už na první pohled. My chtěli X1 zkrzevá exteriér,ty šikmý oči už nejsou tak šén a nemá před spolujezdcem hrazdu na držení. Navíc rozhodla barva(manželka,jak jinak).
19:42:47
24.01.2010
24.01.2010
myschaak AZNP K.Hora
-> Honza120L: zdání klame...jediný co souhlasí je asi tak úložnej prostor...pekáč kuřete dovnitř a pak už jen něco na střechu
19:40:50
24.01.2010
24.01.2010
Hurdis
-> Bobesh: Tohle vozítko po faceliftu nám stojí před barákem také. Patří sousedům, za posledních 18 měsíců vyjelo tak 2x, za poslední cca rok se nehnulo z místa, ideální stav, když je k 12ti bytům deset fleků. Přitom auto vypadá solidně.
19:40:02
24.01.2010
24.01.2010
Honza120L
-> myschaak AZNP K.Hora: rekl bych ze te chybi minimelne volant a kolecka. do trouby by jsi se nejak nacpal. ale jak by si se rozjel nevim
19:38:47
24.01.2010
24.01.2010
myschaak AZNP K.Hora
-> Kaprof: lepší než bejt hezkej až je to blbý
19:37:18
24.01.2010
24.01.2010
Kaprof-Pisařík
-> myschaak AZNP K.Hora: ty seš blbej až to hezký neni:o))
19:34:39
24.01.2010
24.01.2010
myschaak AZNP K.Hora
-> Honza120L: tohe se ale snad už nedožiju..nebo aspoň nechci dožít
-> saskyn2: klidně si na spotřebáka napíšu MORA forever -> Honza120L: tohle auto stálo u Davida. když jsem tam byl naposled....asi si ho od pana velkotovárníka koupil co?
-> saskyn2: klidně si na spotřebáka napíšu MORA forever -> Honza120L: tohle auto stálo u Davida. když jsem tam byl naposled....asi si ho od pana velkotovárníka koupil co?
19:29:53
24.01.2010
24.01.2010
Honza120L
no proste jsem nenarazil na nic co by me zaujalo, zatimco to co mam me proste zaujalo vicero - jasna historie, jasny puvod, jasni majitele, jasne receno co je udelano a co naopak chybi... je to 00 vyroba, do provozu 01 - nebo-li X2, vybava nejaky Milenium, ci jak se to pise a prozatim me to vyhovuje.... postupne tomu dopravam nezbytnou udrzbicku, al evse vicemen jen pro pocit dobreho dila a snizeni moznosti pripadneho problemu
19:21:42
24.01.2010
24.01.2010
Bobesh
-> Honza120L: Pokud to nemělo hovado a nesloužilo to jako traktor nebo tahač podvalu s druhým vozem,je diesel PSA téměř nezničitelný. Proto jsem taky radši vzal auto bez koule. X1 ´97 po modernizaci,akční model Audace 2,1TD,na hrbu odhadem třista světelnejch let ale jinak v dobrý kondici,bouda a nápravy cajk,hydra bez problémů,interiér pěknej. Na šetrno za bůra,při leteckým stylu 6,5l/100km. Co víc si přát.
19:14:06
24.01.2010
24.01.2010
saskyn2
-> myschaak AZNP K.Hora: Nafta patří do kamen, benzín do letlampy a do rezistinu, a plyn do sporáku
19:13:33
24.01.2010
24.01.2010
Honza120L
-> myschaak AZNP K.Hora: no pockej casem budes mit misto prdiku bud kabel, nebo klasicke prdiky ze zeme :-)) klasickej benzin zmizi :-))
19:12:41
24.01.2010
24.01.2010
Bagrr- máma mele Emu
Moje mazlítko. Omluvte jak je špinavý, ale není čas ho umejt... kort kdyžř je čerstvě po výměně člního okna, světlometů a zrcátka...
19:07:41
24.01.2010
24.01.2010
myschaak AZNP K.Hora
-> Honza120L: proto fandím lpg
19:05:19
24.01.2010
24.01.2010
Honza120L
ja jsem naftu vzdy chtel, ale proste porad k tomu mam neduveru :)) hodne lidi kolem me s tim melo a ma problemy a proste pro me jakozto clovicka s minimem km to nejak nema cenu .-)) kazdopadne ono casem ta hegemonie TD, HD apod proste preroste a benzin bude na ubytku jako byla driv nafta :-))
19:02:19
24.01.2010
24.01.2010
MerHanz
-> Honza120L: nevim jak WV s comonrailem, ale kámoš má BMW 320d kombi v automatu S comonrailem 110 KW a tomu to baští mnohem víc. Holt ten výkon se někde projevý ať už se používá, nebo ne.
19:00:55
24.01.2010
24.01.2010
MerHanz
-> saskyn2: jj řikali to aj kluci co dělaj v servise, že to žere přez turbu. Vedoucímu to baští na 15 tic okolo 2 litrů oleje, podle toho jak s tim jezdí.
18:59:41
24.01.2010
24.01.2010
MerHanz
-> saskyn2: jje je to o kuse, co se spotřeby týče, Tak konkrétně u 306 výkonově srovnatelná je 1,6 65Kw. Nemá krouťák a se spotřebou na krátký trasy to je tak cca o litr až 2 vejš, ale změna je hlavně na normální provoz pul na pul couráky a delší. To HDI jede kolem 6 až 7 a ta 1,6 okolo 8 Až 10ti. Alespoň, co to kluci měli v krátkým. Ale když se na to podivám s odstupem Taklk je to dneska pro průměrnýho člověkla s píš o sympatii ktý, oný značce a motoru.
17:38:50
24.01.2010
24.01.2010
saskyn2
-> MerHanz: Olej to cucá přes turbo, to je vcelku normální a neškodné, troufam si řícct že se ten motor alespon líp maže
jinak ta naše O2 má 280t a na motoru je všechno kromě rozvodů a čidla kvality oleje který odešlo ještě v záruce všechno původní, ale je to asi o konkrétním kuse
jinak ta naše O2 má 280t a na motoru je všechno kromě rozvodů a čidla kvality oleje který odešlo ještě v záruce všechno původní, ale je to asi o konkrétním kuse
17:31:17
24.01.2010
24.01.2010
Honza120L
proste TDi a HDi je neco jinsiho, tudiz srovnani asi neni na miste...uvidi se co nyni udela s jejich motory Common rail
17:31:06
24.01.2010
24.01.2010
saskyn2
-> MerHanz: jj, rotačka je nesmrtelná, PDčka už jsou taky náchylný, ale pořád to proti HDIčku žere mín, na co pak nafta když to tak cháluje, to si můžu koupit rovnou benzín.
17:28:57
24.01.2010
24.01.2010
MerHanz
-> saskyn2: spolehlivos je zase o kusu a jak se k tomu dotyčnej chová. Ve firmě máme jak okty 2 tak caddyny s PDéčkema a na to, co to má najeto tak je to v servise dost často a dost to cucá olej. Jinak nárot na tdi viz níže
17:25:15
24.01.2010
24.01.2010
MerHanz
Hoši, chvelte si TDI jak chcete, já mužu říct, jen to, že TDI je dost dobrej motor, Vyjima PD, ty už sou taky náchylný jak HDI. Jedinej jeho neduh je Výsoká hlušnost pronikající do interiéru. Kdyby TDi dávali aj francouzi bylo by to fajn.
17:00:16
24.01.2010
24.01.2010
saskyn2
-> Labros: To je u HDIčka celkem normální, spíš ještě hodně slušný, ve firmě máme C5ku 2.0HDI a žere to v průměru o dva litry víc než O2TDI, kámoš má to samý a chce se toho zbavit mimo jiné hlavně kvůli spotřebě a koupit TDI, o výkonu a spolehlivosti se raději rozepisovat nebudu
15:06:15
24.01.2010
24.01.2010
MerHanz
-> Matthes, záškodník z TechWebu: kdo?? Znám jich pár, ale to je prostě věc názoru a toho, co komu vyhovuje. Jo 405 je fajn, ale je dost měká a moc houpavá a posez za volanten je pro mě nic moc, ( Míň místa pro nohy, než ve 306 ). Jinak se s tim jezdí slušně.
15:04:16
24.01.2010
24.01.2010
MerHanz
-> Labros: tu spotřebu srovnáváš s tdi, nebo jiným Comonrailem??? Ono HDI vždy bralo víc jak TDI a taky má jinou povahu motoru. TDI jede víc od nuly, ale ve 3000 už je skoro konec a HDI se točí pěkně až do 4000 jak nic. Prostě sou to jiný principy a jiný tlaky.
15:00:29
24.01.2010
24.01.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Labros: Kdo by nebyl s focusem spokojen? Zlata P405 oproti novejm.
14:27:47
24.01.2010
24.01.2010
Labros
Mám náhodou dva známý, co nezávisle na sobě (neznají se) přešli z 306 na jedničkovýho focuse combi. Oba jsou zatím spokojený (po roce a půl roce.)
14:23:31
24.01.2010
24.01.2010
Labros
Borin - Král tuzerů 24.01.10 08:03:33 napsal:
→ MerHanz: 1.8 16V je v celý řade nejnepovedenější
motor…8V jede o chlup víc a žere míň…Já s tím HDI jezdím s hodně
těžkou nohou za 8,2…když se krotím tak za 6l… sere mě ten elektronickej
plyn, kterej je hodně citlivej…o fous hneš nohou a je to 0,5 – 2l na
momentální spotřebě jako prd…budu to řešit tempomatem…kámoš si ho
taky nechal domontovat (2500 i s novým softwarem řj) a používá ho i ve
městě a spotřeba mu klesla na 5,3 ze 7…holt si nemůžu odvyknout, když
jedniný auta co jsem měl byl rapid, favorit, felda, felda a pickup a tam je
těžší noha potřeba…
jako to je úplně normální co říkáš o plynu a okamžitý spotřebě. To je na každým autě. Ale ta spotřeba co máš na HDI je oproti jiným autům hodně vysoká.
→ MerHanz: 1.8 16V je v celý řade nejnepovedenější
motor…8V jede o chlup víc a žere míň…Já s tím HDI jezdím s hodně
těžkou nohou za 8,2…když se krotím tak za 6l… sere mě ten elektronickej
plyn, kterej je hodně citlivej…o fous hneš nohou a je to 0,5 – 2l na
momentální spotřebě jako prd…budu to řešit tempomatem…kámoš si ho
taky nechal domontovat (2500 i s novým softwarem řj) a používá ho i ve
městě a spotřeba mu klesla na 5,3 ze 7…holt si nemůžu odvyknout, když
jedniný auta co jsem měl byl rapid, favorit, felda, felda a pickup a tam je
těžší noha potřeba…
jako to je úplně normální co říkáš o plynu a okamžitý spotřebě. To je na každým autě. Ale ta spotřeba co máš na HDI je oproti jiným autům hodně vysoká.
13:40:59
24.01.2010
24.01.2010
Honza120L
-> MerHanz: me zatim nastetsi necvaka nicevo a menil jsme kalsika - rozvody, naplne filtry....uvidime nechame se prekvapit
13:34:12
24.01.2010
24.01.2010
MerHanz
-> Honza120L: Tak na delší trasu naloženej kolem 6,5 až 7,5. Problém, je počet KM u těch benzíňáků pač když už to má nestočenej tacho tak to má kolem 150 a víc a pak už je tam většina věcí na výměnu. a u těch 16V jsou sázka do oterie hydoštěly. U většiny co, kdo měl ať už ve 306, nebo 406 tak cvakaj. Je to o tom, že každý má svý. A je to kus od kusu.
13:26:54
24.01.2010
24.01.2010
Honza120L
-> MerHanz: to neni zase takovej rozdil ve spotrebe oproti ty 1,8ce - tak jako ej fakt ze ve meste to jezdi od10ti nahoru, ale po dalnici kdyz to nejak netrapis tak se to ustali nekde kolem 8-10ti podle rychlosti a nalozeni...
13:11:15
24.01.2010
24.01.2010
MerHanz
-> Honza120L: 2,0 HDI 66KW RHY