skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> kirri is back: se rouhas, se rouhas.... kazdopadne tak co si pamatuju tak to byla celkem kasicka ne?
-> Bobesh: já? a proč, je to pravda, nejsem s tim spokojenej vůbec
-> kirri is back: Vítej zpět, ničiteli aut :)) A co že sis to koupil? Nějakou Ibizu?
-> Bobesh: pravdu pravíš ale to XMo break stejně chci:o))
jinak jsem si vzpoměl ješte na jednoho "vyvrhela" z našich rad :o)
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/6250_2009-10-25_ 10-32-59_58.jpg
jinak jsem si vzpoměl ješte na jednoho "vyvrhela" z našich rad :o)
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/6250_2009-10-25_ 10-32-59_58.jpg
-> kirri is back: Bereš jméno Páně nadarmo...



-> kirri is back: poslat tam kam patri a poridit misto zebrinaku obyvak .-))
-> Kaprof: Stejná národnost,ty samý motory

-> Honza120L: plnohodnotny zastupce neni, je jen neplnohodnotny, nizky tvrdy, maly seat

Se to tady nakonec proměnilo v tema v nemž černé ovce virtu maji radi Citröeny
nu což rad se pridavam leč skladnim Lvíče momentalne:o))

-> Syny: byl hnutej celej predek a pojistovna by to neproplatila, ono radej takhle ruce pryc od toho nez zkoumat co tam je a neni pouzitelne, uz sem to jednou absolvoval a byla to palka:-)
-> Syny: nema cenu pri dnesnich cenach uz vubec ne....tydle auta se prodavaj za cenu feldy
-> kirri is back: pěkná byla,taky ti mohla vydržet dýl
-> kirri is back: to neni tak hrozny ne? To by slo opravit... Otazkou je jestli by se to vyplatilo...
-> kirri is back: velka skoda - to bylo krasny autiko v ty vysoky palbe.... tak at se podari najit plnohodnotneho zastupce 

a takhle dopadla, v Kromerizi me nedal ejden pan s Ladou prednost a vjel mi pred auto.....
-> kirri is back: o to ses snažil co tě znam

tema by se melo jmenovat - cerne ovce se vraceji :-))
-> havlik: zazraky se nedeji, ten clovek si musel udelat poradek v hlave:-)
-> Bobesh: to teda:) člověk o kterym sem dva roky nebo jak dlouho neslyšel:)
-> kirri is back: hele kirri 

-> havlik: To čumíš,Skútr

-> kirri is back: No vítej zpátky,ztracený synu. Škoda je dobrýho člověka ale měls ji fakt pěknou,je jí škoda.
-> kirri is back: zjevení

-> kirri is back: nemas jezdit jak prasatko :-)) jinak vitej back!!!!
jinak ja jsem dal xantusku k opravari - kurnik jedno lozisko na spojce - se sekalo a vymlelo do pritlacaku drazku, lamela byla jak nova.... tak se to vymenilo jako celek, spolu s tahlama razeni a silentama an predni naprave (ty byly pekny, ale kdyz uz :-))
proste jak by se reklo...frantik .-)))
jinak ja jsem dal xantusku k opravari - kurnik jedno lozisko na spojce - se sekalo a vymlelo do pritlacaku drazku, lamela byla jak nova.... tak se to vymenilo jako celek, spolu s tahlama razeni a silentama an predni naprave (ty byly pekny, ale kdyz uz :-))
proste jak by se reklo...frantik .-)))
já měl citrónka a nemůžu říct křivého slova, škoda Xantušky

-> Syny:
bmw zacalo robit 4kolky modelom e30, pomer nahonu je 63:37 v prospech zadku, vsetky ix mali zadny diferencial s limitovanou svornostou, ostatne jeden exemplar mam aj v id
bmw zacalo robit 4kolky modelom e30, pomer nahonu je 63:37 v prospech zadku, vsetky ix mali zadny diferencial s limitovanou svornostou, ostatne jeden exemplar mam aj v id
Tady se to pěkně rozjelo… Nemůžu se nepřidat na stranu zastánců vozů ze země galského kohouta :) Defakto už tu bylo mnoho řečeno, takže smolit nějakou recezi nemá smysl. Mám možnost srovnávání mezi koncernovýma wagenama a frantíkama, myslim, že každý má svoje slabší a silnější stránky… Např. poslední tejden jsem jezdil střídavě s xantií a oktou, oboje combi, 1,9, td a tdi. Sic mi to přijde jako jablka a hrušky, tak xantie je co se svezení týče úplně jiná liga, a to nejen kvůli podvozku. Prostorově, vzhledově, i motorově je mi prostě blíž.
No a když už tu vznikla taková galerie, dovolím si taky ukázku našeho vozového parku
Bratrovo Xantie a rodinnej dříč Espace
No a když už tu vznikla taková galerie, dovolím si taky ukázku našeho vozového parku

Bratrovo Xantie a rodinnej dříč Espace
-> Syny: brutalitka je co má slávek šrejma na historiky. BMW E30 325ix, 4kola, 6 válec. Na trati jsem to sice nikdy neviděl, znám to akorát ze stratů RZ kdy jsme jeli za ním, ale Tenklovo BMW M3 se může na rozjezdu jít zahrabat. 6 válec roztočenej do omezovače si na startu díky samosvorům a závodním gumám vůbec nehrábne. Nádherná podívaná
-> Borin - Král tuzerů: Ta lišta na dveřích to kazí. Jinak ke konbinaci (jak se tady říká) nemám výhrad. 

-> Jirik_Tuňák: Až na tu kombinaci barev, ta je šílená



Jeden člen má pěkný ZX Volcane. img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/5242_2008-12-21_
20-16-45_16.jpg
Jezdí velmi velmi pěkně....
Jezdí velmi velmi pěkně....
-> Jirik_Tuňák: Super :) Tak uz vim co chci do toho BMW potom 

-> Jirik_Tuňák: Jako ze i normalni osobaky a ne ty jejich SUVecka?
-> Syny: Dělají 4kolky. Značí je písmenem "X" u nafty třeba xD.
-> Labros: Ja ani nevim, jestli sem nekdy videl treba BMW 4x4... A predohrab si taky neuvedomuju... Je teda pravda, ze o novy modely se moc nezajimam, ale stary jsou tusim vsechno zadni nahony pres kardan...
-> Syny: Tady je spousta fanoušků BMW tak ti řeknou, jestli BMW dělá nějaký FWD, ale jestli jo tak to bude zanedbatelný procento. Lidi si to kupujou prostě spolu se značkou, stejně jako 4x4 u Subaru.
Jste mi tak s Citroenem navratili vzpomínky na můj ZX. V něčem jsem ho proklínal, na druhou stranu to bylo moje první mladší auto a tak nějak na něj vzpomínky zůstanou. Měl jsem ho 4 roky, najezdil jsem s ním cca 60t km. Kupoval jsem ho z důvodu dobré ochany proti korozi a celkem slušné ceny (i s opravou). Je trochu šeredka, ale v létě díky kolům udělal docela parádu
Po koupi
Po koupi
-> RON: Jsou to 7x17 ET10 s pneu 225/45/17. Značka kol "1000 Mille Miglia". Lehce se upravoval na zadním blatníku spoj lem / nárazník. Rozteč klasika 4x108.
-> Jirik_Tuňák: ty kola na tve Xantii to jsou OZ? jaky rozmer, roztec popr oznaceni? diky
-> Syny: velký procento toho moc nevyjede protože auta rostou jak do rozměru, tak do váhy. Proto se doškrábou stále méňe a méňe. Když by někdo udělal zase uto co by mělo těžkej motor a váhu pod tunu Tak by to bylo zase o něčem jiným. ALe to by byl vesměs krok zpět. Když už aj do vělkých aut jako je 407 kombi a C5 kombi se cpou aj 1,6ky nafťáky. Tak to je pak boj, když ten zadek dohromady váží stejně, né li víc jak motor nad poháněnou přední nápravou.
-> Labros: Ja nevim jestli BMW i u novej aut cti porad zadni nahon s motorem vpredu, ale pokud jo, tak to je na snih a zasnezeny kopce asi nejhorsi kombinace... Kazdopadne to co vyjela skodovka dneksa velky procento aut nezvlada...
co jsem viděl v zimě i zánovní BMW, tak kolikrát byly úplně zoufalý. Rozhodně nevyjedou ani to co šáde ani to co normální auto.