-> Bobesh: Ta červená je pěkná, já zelenou nechtěl. Ale víš jak, viděl jsi tehdejší Pugéty a Citrony jiný než zelený, stříbrný a tmavě modrý ? Já moc ne, pak sem tam černá, červená a světlemodrá. Jinak moc barev netlačili.
-> Bobesh: né, že by se mi chtělo do auta stále cpát prachy, ale jak píšeš, co si na tom šlověk neudělá sám, tomu dneska nemůže věřit. Pač doba je zlá a lidi sou špatný.
-> Honza120L: -> Bobesh: Já komforty dávat nebudu, páč se občas rád svezu svižněji, navíc ty 17"ky to v zatáčkách i podporují, takže by pro mě neměly smysl.
-> Honza120L: Na Xantia foru to jednou shrnuli do pořekadla "Kdo chce chovat opici,musí mít i na banány..." Jinak přesně jak píšeš. A z Labrose bych si nic nedělal,tohle myslím nebudeš muset rozřezat a stavět znova
-> Syny: uz samotne porizeni auta je naprosta zbytecnost, takze jakekoliv dalsi financovani je ultra kravina, ale kdybych to bral do dusledku, tak muzes bydlet v dire, lovit zver v lese a oblikat se dokuzi a prachy nepotrebuhes vubec :)) kdyz chces auto musis se smirit s tim, ze budes muset neco pustiti, kor u ojetiny - respektive na to muzes srat, nechat to az to vyhnije a pak po forech tlachat jak ten a ten vyrobce je sizung a debil, ze Ti tvuj stroj nevdrzel 350tis bez jedine kacky udrzby - coz kdyz prevedu na Citrona at to neni uplne OT, tka treba u hydry je problem,ze lidi o tom systemu nevedi zhola nic a proste jezdi - ten system je pomerne slozity a vyzaduje jistou davku udrzby..pak se nesere, ale kdyz na to sere majitel, tak je to poukazka do pekel - a bud to proda a koupi nejakej chudak, kterej se v tom utopi a pak nadava a nebo to dojezdi puvodni a pak nadava jakej je to srac...
Comonrailem??? Ono HDI vždy bralo víc jak TDI a taky má jinou povahu motoru.
TDI jede víc od nuly, ale ve 3000 už je skoro konec a HDI se točí pěkně
až do 4000 jak nic. Prostě sou to jiný principy a jiný tlaky.
srovnávám jak s TDi tak s forďáckýma motorama... já teda commonrail nemám, mám normální rotační čerpadlo a ve městě se dá v pohodě jezdit za 6, mimo město 5,5 a na dálnici 6,2-6,3 a to si to rád přišlápnu, protože mám rád zatlačení do sedačky - brzda provozu rozhodně nejsem. Za víc jak 6,6/100 se mi s tím nikdy nepovedlo jet.
-> Honza120L: Zatím nee ale kdo na ně přešel,pějě chválu. Já to zase nehrotím,jen základní údržba a domácí mytí a úklid. Co se týče hydry a údržby,jsou dva tábory. Jeden tvrdí pravidelná kontrola koulí,dofuk či výměna,druhej zase,že pokud nikde nic nechčije a vůz se chová standartně,je lepší do toho nehrabat.
-> MerHanz: A to je právě to,co ten auťák dělá vyjímečnej. A pokud je systém v pořádku,svezeš se tak,že už ti ostatní auta budou navždy připadat jako žebřiňák. 2,1 byla u mě spíš náhoda,původně to měla bejt 1,9TD ale jsem nakonec rád,že to tak dopadlo,i dvě deci jsou znát a motor si nechá neskutečně líbit.
JJ pánové Xantie , jedna s posledních byla taky můj adept. S HDi pod kapotou, Kdyby dávali td 2,1 i do novějších bylo by to jasná volba.Až na to, že nevim jak bych ji nasoukal do garáže. i 306 má okolo zrcátek cca 2 cm na každý straně. Z toho hydro podvozku sem měl vždycky lufta.
-> Bobesh: Jasné, vím. Strýko mal BX obou generací i Xantii. Tahle co nám stojí pod oknem je právě na pohled velmi hezká, takže pravidlo nesedí. Nevím proč není v provozu.
-> Hurdis: Tak ono jich je v HK a okolí taky dost ale málokterá má péči,jakou tyhle vozy vyžadujou,to poznáš už na první pohled. My chtěli X1 zkrzevá exteriér,ty šikmý oči už nejsou tak šén a nemá před spolujezdcem hrazdu na držení. Navíc rozhodla barva(manželka,jak jinak).
-> Bobesh: Tohle vozítko po faceliftu nám stojí před barákem také. Patří sousedům, za posledních 18 měsíců vyjelo tak 2x, za poslední cca rok se nehnulo z místa, ideální stav, když je k 12ti bytům deset fleků. Přitom auto vypadá solidně.
-> Honza120L: tohe se ale snad už nedožiju..nebo aspoň nechci dožít
-> saskyn2: klidně si na spotřebáka napíšu MORA forever-> Honza120L: tohle auto stálo u Davida. když jsem tam byl naposled....asi si ho od pana velkotovárníka koupil co?
no proste jsem nenarazil na nic co by me zaujalo, zatimco to co mam me proste zaujalo vicero - jasna historie, jasny puvod, jasni majitele, jasne receno co je udelano a co naopak chybi... je to 00 vyroba, do provozu 01 - nebo-li X2, vybava nejaky Milenium, ci jak se to pise a prozatim me to vyhovuje.... postupne tomu dopravam nezbytnou udrzbicku, al evse vicemen jen pro pocit dobreho dila a snizeni moznosti pripadneho problemu
-> Honza120L: Pokud to nemělo hovado a nesloužilo to jako traktor nebo tahač podvalu s druhým vozem,je diesel PSA téměř nezničitelný. Proto jsem taky radši vzal auto bez koule. X1 ´97 po modernizaci,akční model Audace 2,1TD,na hrbu odhadem třista světelnejch let ale jinak v dobrý kondici,bouda a nápravy cajk,hydra bez problémů,interiér pěknej. Na šetrno za bůra,při leteckým stylu 6,5l/100km. Co víc si přát.