Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

22:23:40
10.08.2020
vhml
-> Luky 10.08.20 21:59:08: podle fotek ma jinak olakovany mřížky na blatníkach 3
22:01:28
10.08.2020
Eidy
-> Luky: Vždyť já se 2 roky válel a všechny fotky jsou jen vyrendrovaný a honím si tady tričko. 3

Edit: Já to vlastně renovoval do "původního" stavu, což ze mě dělá echt originalistu. 3
upraveno 1x, naposled 10.08.2020 22:02:43
21:59:08
10.08.2020
Luky
-> Eidy 10.08.20 21:55:43: tak aspoň že posun k lepšímu. Zatím to totiž vypadalo z těch fotek úplně stejně jako před rozborkou 3 4
21:55:43
10.08.2020
Eidy
-> Kocvin: No tak super. 4



Kóča má ještě drobné porodní bolesti, ale ty postupně řeším. Na Brňanských sprintech jsem s takovým vlažným přístupem zajel čtvrtmíli za 14,525.

Velkým úspěchem je konečně pevnost uložení zadní nápravy. Kola se na startu protočí a přitom to neposkakuje. Naprostý luxus. 1 Taky je cítit celková pevnost karoserie. Mimo to zatáčí, brzdí, řadí, jede, prostě na parádu. A taky už (bohužel) chytá patinu. Už má nějaké ty oděrky na laku od kamínků. 8 Ale co, to k tomu patří. 1 Jsem strašně moc spokojený a užívám si to.5
20:41:09
10.08.2020
Kocvin
-> Eidy 02.08.20 21:02:13: Nádhera pane ! 5 Původně jsem si nebyl úplně jistý, jestli podzimní Běšiny pojedu, ale teď je jasné, že určitě ano.. 1
16:50:48
03.08.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Deacon 03.08.20 13:52:20: Cinov má nový povrch minimálně na půlce okruhu.



-> Eidy: já se těším na pátek 5
13:52:20
03.08.2020
Deacon
-> vhml: Čínov je hodně rozbitej. Teda pokud se od r2017 něco nezměnilo 4



-> Eidy: Tak to se přijedu podívat, pokud to do Běšin vytáhneš 5
upraveno 1x, naposled 03.08.2020 13:52:40
13:31:13
03.08.2020
vhml
-> Eidy 03.08.20 13:08:09: nejspíše se pojede Činov, tak kam vyvézt Kóču jinam než na okruh 4
upraveno 1x, naposled 03.08.2020 13:37:53
13:16:50
03.08.2020
havlik
-> Eidy: Tak už sis to vyzkoušel, tak příště budeš ještě rychlejší47
13:08:09
03.08.2020
Eidy
-> havlik: Takže rána a další renovace. 3
09:28:58
03.08.2020
havlik
-> Eidy: Takže bude i závod40
05:11:43
03.08.2020
-> Eidy: to určitě, padne na Běšiny pár kapek a Kóča bude doma 40
22:11:17
02.08.2020
Eidy
Díky. Pokud proběhne testování příští víkend v pořádku, tak podzimní Běšiny jsou jisté. 1
21:21:58
02.08.2020
sekyn
-> Eidy: Škoda s tím vyjet ven. Už se těším, až ji uvidím naživo...
21:17:35
02.08.2020
Minott
-> Eidy 02.08.20 21:02:13: čo dodať,, si kaper,,
21:16:55
02.08.2020
MISCHO
-> Eidy: P*orno pre dospelych 9
21:15:03
02.08.2020
SO545
pekne...nech dlho sluzi
21:08:14
02.08.2020
Matsoft
-> Eidy: Tak to je pecka....
21:02:13
02.08.2020
Eidy
Nasypat věci do dveří, pár detailů a jedeme.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 02.08.2020 21:02:13
21:24:35
23.07.2020
Eidy
Střešní lišty vyleštěné a namontované, zasklený (nebo zaplastovaný?) zadek. Taky máme do finální podoby svařenou a nalakovanou řadičku.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 23.07.2020 21:24:35
Extreme Tyres