Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 22.06.18 21:53 | 663x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben uložený natvrdo bez gumy.
* Tužší pružiny o cca 200% oproti sérii (119N/mm), volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje+držáky kotoučů (by Saky).
* Podložky 4mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Tužší pružiny o cca 80% oproti sérii (80N/mm), volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum.
* Nastavena geometrie do áček 2,7° a sbíhavost 3mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 12mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).

Převodovka:

* 4Q se SP 3,9 postavený z 5Q (by Vrba).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubkem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Čtyřbodové pásy OMP 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Zkrácená řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberece (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře a s elektrickým vyhříváním.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Interiér částěčně v černé alcantaře.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

3) Exteriér:
* Červený lak Standox RAL 3002 a spousta kitu pod ním.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry.
* Beskydky v barvě.
* Závodní chladič pod nárazníkem.
* Nápis ŠKODA a 110R vlastní výroba.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm Lexanem.
* Obě kapoty v laminátu.
* Vnější potah dveří v laminátu.
* HID bixenony v hlavních světlometech.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Klika a písty AR 164 TS Super.
* Ojnice AR 155 TS Super.
* Hlava AR 75, kanály a ventily sériový.
* Vrtání x zdvih 84 x 90.0 mm (1995 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164, trvale přestavený variátor, vůle 0,22 na sání a 0,33 na výfuku.
* Přemapovaná ŘJ.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač a tlumič od Bohouše Krejčího.
* Duralová řemenice.
* Současný výkon cca 160 koní a 200 Nm.
* 10ti řádkový chladič oleje.
* Olej Millers 10w60 NT.
* Zrychlení 0-100km/h nevím přesně, ale pod 7s, Vmax 184km/h dle GPS.
* Nejlepší čas na 1/4 míle 14,080s v Panenčáku na Brňanském Sprintu 2015

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,6 baru.

6) Hmotnost
* 21.8.2013 810kg - půlka nádrže, nářadí, prostě tak, jak Kóča běžně jezdí. (po instalaci lamino dveří, lexanu atd. cca 790kg)
* Rozložení 41/59%, předek 330kg, zadek 480kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring. (2020:) )
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to pořádně odlehčit.
* Nějakou prolejzačku dovnitř, možná ocel, možná Alu.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Úspěch v zámoří www.speedhunters.com/2010 /.../readers_rides_gt_gt_y our_classics_pt_6

Jarní Most 2016 (Nový osobní rekord 2:04 a drobné :) )
Most 3.4.2016 3rd stint - Škoda 110R - codriver Mates


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

09:08:42
22.06.2018
Eidy

-> T: To mi koupila Magda. 1 Je tam pár drobností, který je potřeba opravit, ale jinak by šlo namontovat tak jak je.
08:19:21
22.06.2018

-> Eidy: koupil si sám sobě ? 40
podle fotek vypadá krásně a jestli jsou koupil, tak asi i bude ok ?
21:17:42
21.06.2018
Eidy

A taky jsem nahrál první 2 fotky ve FR.
21:12:36
21.06.2018
Eidy

Ovšem na druhý pohled kompozit. 1 5
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 21.06.2018 21:12:36
21:11:54
21.06.2018
Eidy

Dneska jsem si koupil další díl plechařiny. Ačkoliv plechařina není ten správný výraz. Na první pohled obyčejné čtyřoko.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 21.06.2018 21:11:54
upraveno 1x, naposled 21.06.2018 21:13:03
22:26:54
18.06.2018
MVM

-> Eidy 18.06.18 22:12:35: To se pleteš .. Ty převody až na uplný prototypy jsou homologovaný a jednotný. A nebo si můžeš max vybrat třeba dvě varianty od každého kvaltu .. I Porsche,Lambo,Trofeo atd, vše jede na všech tratích furt to samý 4
22:18:39
18.06.2018
Tuner#2

-> Eidy 18.06.18 22:12:35: Přesně tak, na Most bych taky mohl mít kratší, ale na ringu jsem byl při 183km/h na konci možností pětky... 4
22:12:35
18.06.2018
Eidy

-> MVM: Jasný. Ale převodovky pro závodní auta se zase mění dle okruhu. Na Most si nevezmeš převodovku na Spa nebo Le Mans a naopak. Je to o tom, že moje musí být trochu univerzální. Tak jako jezdím jedny gumy atd. Jsou prostě věci, kde musím volit kompromis.
21:37:18
18.06.2018
MVM

-> Eidy: Já to nepopírám (koneckonců už jsme se o tom kdysi bavili) Jen jsem jaxi chtěl trochu odsunout teorii,že seriovej pětivalt navrhnutý k ekonomickýmu komfortnímu provozu 1.3 motoru bude uplnou náhodou sportovní variantou k motoru 2,0.. Fungovat Ti to bude - ale prostě maximálka není vše. (Skoro každý závodní auto je omezený vmax otáčkama motoru..)
21:18:31
18.06.2018
Eidy

-> MVM: Jako když už, tak 1-4 hrnout k sobě směrem nahoru a pětku nechat. Kdybych to měl poskládaný k sobě dolů (nechat třeba trojku v sérii) tak bych ve Spa určitě dotočil krátkou pětku na omezovač, pokud by top speed byla 200-210. Do Mostu by to bylo fajn, ale právě Ring nebo Spa by taková špajzka byla moc krátká. Já s tím autem jezdím i na srazy a přesuny 150-200km nejsou výjimkou, takže ta sériová pětka bude podle mě fajn. Přestože Kóča jezdí na trati, používám ji i na silnice. 4
21:03:36
18.06.2018
MVM

-> Tuner#2 18.06.18 20:49:26: Nevim jestli chápu správně Tvý poslední souvětí,ale je to o tom jak si to navrhne podle okruhů kam nejčastěji jezdí. Ta převodovka musí fungovat jako celek ,kromě jedničky,která se dá trošku vzít jako univerzální (pro pevný start z roštu). Jinak se stejně přebvážná část tratí jede 3,4,5 resp.6 Seriovka bude mít vždy uplně zbytečně krátkou jedničku a dvojku.. zatímco vmax 240 je zase na dvoulitr uplně zbytečný top speed,. Jasně,pokud jde o trápení v omezovači,to mu pomůže každá pětka.
21:02:04
18.06.2018
vhml

-> Tuner#2 18.06.18 20:49:26: vsak to nemusí byt nutne odstupnovani z LRy. Viz moje prevodovka ve stovce. Az asi rok po tom co jsem se k tomu dopocital jako k ideálnímu stavu jsem zjistil, ze to same mela petikvaltova RS
20:49:26
18.06.2018
Tuner#2

-> MVM 18.06.18 19:57:50: Já teda nevím, ale Eidy potřebuje tu pětku, protože na okruhu používá 3/4 které mu slušně vážnou a ta pětka se bude hodit na delší roviny. Skládačka by byla fajn na odjíždění ze zatáček, ale ve finále by si se štěkajícím motorem v omezovači nepomohl...
19:57:50
18.06.2018
MVM

-> Eidy: Děkuji,to je fajn že souhlasíš.. nejsem zvyklej na odpor,v technický debatě je to obvykle muj monolog 3 Lidi v AZNP totiž tenkrát (než pochopili dynamiku provozu) pátej kvalt prosazovali kvůli teoretický úspoře a snížení hluku. Jak moc se jim to (ne) povedlo jim odpoví téměř každej. Jediný "auto" který s dlouhým 5q akceptovatelně "jelo" byla formule MTX 4
upraveno 1x, naposled 18.06.2018 20:00:52
17:23:16
18.06.2018
Eidy

-> MVM 18.06.18 17:03:16: tenhle názor nemůžu rozporovat, protože s ním souhlasím. Na druhou stranu jakýkoliv další kvalt bude proti současnosti vždycky plus. A pokud se nic nezmění, začne na podzim renovace a ušetřený peníz investuju jinam. Výměna převodovky pak bude záležitostí jednoho dne. 4
17:03:16
18.06.2018
MVM

-> Eidy 18.06.18 10:43:41: No,pokud uvažuješ o dalším kvaltu navíc,určitě bych se přikláněl spíš si nechat udělat něco skládanýho - už jen proto,že to odstupňování v serii má se sportovní převodovkou společnýho asi tolik že se do obou dvou nalívá olej.. 3 I když to pobere poměrně velkej motor-není to řešení který by se ctí přinášelo radost z jizdy.
13:32:59
18.06.2018
Pavell

-> Eidy 17.06.18 18:13:15: Také mám onboard video, akorát ho mám proti tobě nějaký zpomalený 3 3 3
13:28:13
18.06.2018
Pavell

-> Eidy 18.06.18 10:26:49: jo díky už to vidím. Tak když kouknu na loňský slalom, tak mi to přijde fakt divný.
1.jízda 3:46 - to beru, protože jsem jel fakt jinudy 3 a druhá dle videa co mám tak caa 1:55 a přitom je tam zase cca 3:15.
Cca 1:55 jsem to jel i letos + trestné a páté místo. To beru. Ale loňský měření nechápu. O nic nejde, jen mě to zajímá6
upraveno 2x, naposled 18.06.2018 13:29:40
11:24:06
18.06.2018
Milan 136

Extreme Tyres