Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 25.11.18 22:25 | 684x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben uložený natvrdo bez gumy.
* Tužší pružiny o cca 200% oproti sérii (119N/mm), volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje+držáky kotoučů (by Saky).
* Podložky 4mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Tužší pružiny o cca 80% oproti sérii (80N/mm), volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum.
* Nastavena geometrie do áček 2,7° a sbíhavost 3mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 12mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).

Převodovka:

* 4Q se SP 3,9 postavený z 5Q (by Vrba).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubkem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy OMP 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Zkrácená řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberece (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře a s elektrickým vyhříváním.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Interiér částěčně v černé alcantaře.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

3) Exteriér:
* Červený lak Standox RAL 3002 a spousta kitu pod ním.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry.
* Beskydky v barvě.
* Závodní chladič pod nárazníkem.
* Nápis ŠKODA a 110R vlastní výroba.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm Lexanem.
* Obě kapoty v laminátu.
* Vnější potah dveří v laminátu.
* HID bixenony v hlavních světlometech.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Klika a písty AR 164 TS Super.
* Ojnice AR 155 TS Super.
* Hlava AR 75, kanály a ventily sériový.
* Vrtání x zdvih 84 x 90.0 mm (1995 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164, trvale přestavený variátor, vůle 0,22 na sání a 0,33 na výfuku.
* Přemapovaná ŘJ.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač a tlumič od Bohouše Krejčího.
* Duralová řemenice.
* Současný výkon cca 160 koní a 200 Nm.
* 10ti řádkový chladič oleje.
* Olej Millers 10w60 NT.
* Zrychlení 0-100km/h nevím přesně, ale pod 7s, Vmax 184km/h dle GPS.
* Nejlepší čas na 1/4 míle 14,080s v Panenčáku na Brňanském Sprintu 2015

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,6 baru.

6) Hmotnost
* 21.8.2013 810kg - půlka nádrže, nářadí, prostě tak, jak Kóča běžně jezdí. (po instalaci lamino dveří, lexanu atd. cca 790kg)
* Rozložení 41/59%, předek 330kg, zadek 480kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring. (2020:) )
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to pořádně odlehčit.
* Nějakou prolejzačku dovnitř, možná ocel, možná Alu.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Úspěch v zámoří www.speedhunters.com/2010 /.../readers_rides_gt_gt_y our_classics_pt_6

Jarní Most 2016 (Nový osobní rekord 2:04 a drobné :) )
Most 3.4.2016 3rd stint - Škoda 110R - codriver Mates


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

23:09:49
10.12.2018
MVM

-> Eidy 10.12.18 23:05:52: To umí logovat hlavně motorový data .. na škodovce jsme to používali dost- máš přehled např,kde to nemaže při brždění a v dlouhých zatáčkách s Géčkama .. Jako super věc. Ovšem přínos - to stačí jen ten přesnej krokovej otáčkoměr .. za zlomek ceny..
23:05:52
10.12.2018
Eidy

-> Luky: 3
-> Milan 136: Neumím programovat. Ale to tohle by se mi tam líbilo, kdybych tam měl tak 300PS+. Já to radši nechám jakože origo. Nebude to úplnej sleeper, ale tak jako v tom duchu.4
23:03:37
10.12.2018
MVM

-> Milan 136 10.12.18 23:01:26: Toto jsem měl ve formuli škoda . Tohle umí už základy telemetrie 4
22:55:13
10.12.2018
Luky

-> MVM: podle těch originálních děr s drážkou to tipuju na držák pro nějaký otočný čudlíci někde v palubce
Edit: sakra! 3
upraveno 1x, naposled 10.12.2018 22:55:51
22:53:14
10.12.2018
Eidy

-> MVM: Prostředek palubky, kde jsou přepínače.
22:53:02
10.12.2018
Luky

-> Eidy 10.12.18 22:36:44: než se odvrtávat s takovou bezvýznamnou pakárnou, to by mně bylo milejší za účelem odlehčení auta před stintem ujíst svačinu 47
22:48:06
10.12.2018
MVM

-> Eidy 10.12.18 22:36:44: Co to je za díl?
22:36:44
10.12.2018
Eidy

Asi se nudím, tak vymejšlím kraviny. Ze 481 na 298g.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 10.12.2018 22:36:44
13:34:37
10.12.2018
m8rinek

-> Zazaa: s2 K-Serie
12:33:36
10.12.2018
Zazaa

-> m8rinek: hlinikova slepovanka ... takze Elise ?
08:34:57
10.12.2018
Antony

-> Eidy 09.12.18 23:09:21: spíš umělej horizont a G-metr, přece to nemáš letajici autobus 1
00:01:46
10.12.2018
Eidy

-> MVM: To není tak snadný. V levým výdechu mám palivoměr a taky to musí nějak vypadat. 4
23:30:08
09.12.2018
MVM

-> Eidy: Tak nejspíš se "zbavíš" krajních výdechů větrání a tim je to vyřešené - nebo??6
23:09:21
09.12.2018
Eidy

-> Luky: No vidíš, to mě nenapadlo. Tak jednoduchý. 3
-> Tuner#2: Zkusím to tak, aby to nebylo moc poznat.
-> MVM: To víš, výškoměr, úhel klapek, otáčky všech motorů, tlak hydrauliky atd. To je nějakejch budíků. 1
22:50:44
09.12.2018
MVM

-> Eidy 09.12.18 22:21:52: Otáčkoměr,teplota vody, tlak oleje … Ty tři budiky tam poskládáš 1 Nebo tam chceš mít panel pro palubního inženýra jako v letadle?
22:39:59
09.12.2018
Tuner#2

-> Eidy 09.12.18 22:21:52: Sakra, tak se přece nevešla? Ale věřím, že to nějak vymodeluješ, že to bude hezčí než před tím. 4
22:38:13
09.12.2018
Luky

-> Eidy: vyříznout rám? 1
Extreme Tyres