Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 11.07.19 21:22 | 692x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben uložený natvrdo bez gumy.
* Tužší pružiny o cca 200% oproti sérii (119N/mm), volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje+držáky kotoučů (by Saky).
* Podložky 4mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Tužší pružiny o cca 80% oproti sérii (80N/mm), volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum.
* Nastavena geometrie do áček 2,7° a sbíhavost 3mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 12mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).

Převodovka:

* 4Q se SP 3,9 postavený z 5Q (by Vrba).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubkem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy OMP 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Zkrácená řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberece (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře a s elektrickým vyhříváním.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Interiér částěčně v černé alcantaře.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

3) Exteriér:
* Červený lak Standox RAL 3002 a spousta kitu pod ním.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry.
* Beskydky v barvě.
* Závodní chladič pod nárazníkem.
* Nápis ŠKODA a 110R vlastní výroba.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm Lexanem.
* Obě kapoty v laminátu.
* Vnější potah dveří v laminátu.
* HID bixenony v hlavních světlometech.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Klika a písty AR 164 TS Super.
* Ojnice AR 155 TS Super.
* Hlava AR 75, kanály a ventily sériový.
* Vrtání x zdvih 84 x 90.0 mm (1995 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164, trvale přestavený variátor, vůle 0,22 na sání a 0,33 na výfuku.
* Přemapovaná ŘJ.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač a tlumič od Bohouše Krejčího.
* Duralová řemenice.
* Současný výkon cca 160 koní a 200 Nm.
* 10ti řádkový chladič oleje.
* Olej Millers 10w60 NT.
* Zrychlení 0-100km/h nevím přesně, ale pod 7s, Vmax 184km/h dle GPS.
* Nejlepší čas na 1/4 míle 14,080s v Panenčáku na Brňanském Sprintu 2015

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,6 baru.

6) Hmotnost
* 21.8.2013 810kg - půlka nádrže, nářadí, prostě tak, jak Kóča běžně jezdí. (po instalaci lamino dveří, lexanu atd. cca 790kg)
* Rozložení 41/59%, předek 330kg, zadek 480kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring. (2020:) )
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to pořádně odlehčit.
* Nějakou prolejzačku dovnitř, možná ocel, možná Alu.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Úspěch v zámoří www.speedhunters.com/2010 /.../readers_rides_gt_gt_y our_classics_pt_6

Jarní Most 2016 (Nový osobní rekord 2:04 a drobné :) )
Most 3.4.2016 3rd stint - Škoda 110R - codriver Mates


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

20:42:43
18.07.2019
Eidy

Dneska přišel balíček se spoustou ucpávek různých průměrů. Kdyby někdo potřeboval, objednával jsem odsud www.zaslepky.cz/zatka-do- plechu-10mm. Nastrkal jsem je skoro do všech možných otvorů u dutin, které už nepůjdou vysypat. Kastle půjde ještě na lehký otryskání před nástřikem základovkou. V odrezovači je všude nalepený prach. Propiloval jsem díry v předním čele, aby to pasovalo s blatníkama a pokračoval s laminováním výztuh do blatníků.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 18.07.2019 20:42:43
22:58:54
17.07.2019
Eidy

Při sundavání zadních blatníků se mi podařilo ukroutit jeden M5 šroubek v prahu. Dával jsem je tam už několikrát, ale dneska se jeden prostě zaseknul. Navíc v dutině kostky pro hever. Takže odvrtat a zkusit protáhnout závitníkem. Ten se tam najednou taky seknul a zlomil. Naštěstí kus koukal a nechal si po chvíli říct a vytočil jsem ho. Po opravě jiným závitníkem to bylo už takový volný, takže celý odvrtat a navařit novou matku.
No a na předních blatníkách jsem upravil všechny díry a nalepil lokální výztuhy. Není to moc vidět, takže foto nemá cenu dávat.
21:29:29
17.07.2019
Eidy

-> SO545: V noci jsem to ještě škádlil horkovzduškou a naštěsti to do rána vytvrdlo. Jinak máš samozřejmě pravdu.
21:20:24
17.07.2019
SO545

-> Eidy 16.07.19 22:31:19: nato kurva bacha...ak zostane co len trosku epoxidu nestvrdnuteho na kost ...potom sa to nepekne ukaze na laku.

Pouzivat kvalitny laminat a hlavne kvalitne tuzidlo.
Mne bude niektore lamino komponenty vyrabat kamarat ktory sa tym dlho zivil a aj teraz na moto nieco malo vyrobil... ako s lamina tak aj trosku karbonu pribudlo :-)
12:09:34
17.07.2019
ptk

-> Eidy: no moj problem bol podobny - lakyrnik super, lakovna - super, trištvrte roka dohodnute že to nastrieka, a tyzden pred pracou odmietol. a mna uz tlacili terminy prihlasenia atd atd...
do buducna uz si dam na to vacsi pozor. inak tiez ti stari dobri lakyrnici odpadavaju aj u nas...

s laminatom je to kríž, držím palce!
22:31:19
16.07.2019
Eidy

Dneska den naprd. Rozdělal jsem si 2x pryskyřici a nechce tvrdnout. Zítra to musím nějak sundat, očistit a dám si to znovu. 10
14:48:05
16.07.2019
Eidy

-> Bery: 1
-> ptk: Já mám (měl) šikovnýho lakýru kousek od baráku. Ale když jsem s ním teď mluvil, tak mi přišel už takovej zlomenej. Jednak má teda zdravotní problémy, ale druhak jakoby ho to už nebavilo. Teď tam třeba má na celolak starýho Lotuse Esprit, jenže už od podzima a pořád to není v laku.
Loni mi řekl "asi jo". No a teď spíš že ne. To já si to snažil pojistit dlouho dopředu.
-> kraska98: Já se chci lakování doma vyhnout. jednak je to spousta bílýho prachu, ale hlavně chci mí ten lak hezkej.
07:49:38
16.07.2019
kraska98

-> Eidy: -> Bery: -> ptk: Jo, s lakovnou jsem si taky užil. Trvalo mi 10 měsíců, než jsem našel takovou, kde lakují pěkně (ale zároveň levně vzhledem k mému studentskému rozpočtu 1 ) a hlavně která má už nějaké reference a nejdeš do neznáma. Jednu chvíli jsem už uvažoval, že si to stříknu sám ikdyž jsem nikdy předtím nelakoval. Ale nakonec to dobře dopadlo a ten pocit kdy ti na podvalu dovezou z lakovny hotové auto je fakt super. 6
07:40:35
16.07.2019
ptk

-> Eidy: ja som mal dohodnute striekanie Kilečka v lakovni, a ked som mu konečne doniesol fotky spasovaného, opieskovaného auta odstrojeného nakomplet, tak mi debilko povedal, že to by bolo 300hodin prace, cena laku cez 3000€ a to ze by na mne ani korunu nezarobil...
tak mu vravim, ze je to skodovka a nemusi to byt nasriekane jak mercedes z 50tych rokov, no bolo vidiet, ze sa zlakol tych oblych kryviek a holych plechov, lebo to vzdy znamena pruser, tak sa to samozrejme na poslednu chvilu lakovalo narychlo v dieravej stodole.
nakoniec mi to aj trvalo cez 200hodin, ale to len preto, ze s kitom moc nerobim a trvalo mi to. profik to natiahne na 2x a auto je hladke. ja som dokola brusil a nanasal, brusil a nanasal....
Farba, pistol aj lakyrnik sice bolo profi, ale necistota prostredia a dierava strecha stodoly sa samozrejme na kvalite podpisali. este ten nevyzrety lak aj zmokol cez tu dieravu strechu...

takze tvoje patalie s lakom su mi doverne zname. dufam ze pochodis lepsie nez ja. je dobre mat taketo veci podchytene aj pol-roka dopredu.
06:14:47
16.07.2019
Bery

-> Eidy: jo, je to mazec - kdo trochu umí a chce dělat, má práce nad hlavu. já mám 5 měsíců čas do rámování, ale lakování už jsem poptával taky... I když mé první vyvařovací krůčky jsou trochu připosrané a nevim jestli to nebude lepší natřít štětkou a vevnitř nechat bouchnout pixlu barvy jak to patentoval Mr. Bean:-)
22:58:51
15.07.2019
Eidy

Teda najít dneska lakýru je těžší, než jsem myslel. Aby to neměl jen jako bokovku na bouračky pro pojišťovnu, aby to udělal v rozumný termín (celolak eRka opravdu není na rok), aby se mnou nejednal jako s pitomcem, co o tom nic neví, aby to nebylo za 150 tisíc atd. No děs. Ale po dnešku to vypadá, že jsem našel vhodnýho lakýru pro Kóču. Trochu ho znám, ale spoustu let jsme se neviděli. Rychle pochopil, co chci. Jak s laminátama, jaký podklad, necuká se kvůli lakování interiéru nebo kufru atd. No nádhera. A jeho laky vypadaly vždycky krásně. A cenově jsme se taky potkali. Takže po novým roce jedeme. 5
07:45:07
15.07.2019

-> Pavel P@nkáč: nerejpeš, vím o tom a není to jediný....spolujezdcovo dveře, ta kapota sama o sobě je zválená,střecha strašná, je toho vícero......kapotu jsem lépe nedoladil i přes úpravu zámku a do blatníků jsem sahat nechtěl, tak to zůstalo 8
22:26:06
14.07.2019
Pavel P@nkáč

-> T: nechci nejak rejpat, ale ta tvoje predni kapota to jeste nejak doladiš ne? jinak zbytek je ok trochu ta textura jak pise Eidy ale to je prostě to lamino....
upraveno 1x, naposled 14.07.2019 22:26:44
21:42:34
14.07.2019
Eidy

-> T: To já tak moc řezat naštěstí nemusel. Řežu trošku ale zase všude.
21:35:11
14.07.2019

-> Eidy: taky jsem rezal blatniky a mohl jsem asi ještě víc...chápu asi 4
Pořád se snažím najít chvilku , abych se zastavil 10
21:14:48
14.07.2019
Eidy

-> T: To vím, ale je rozdíl mít tam texturu a nebo celý auto hnusně nepasující. Ten LP blatník měl spodek přes 1cm pod předním čelem. To prostě nechat nemůžu. A zadní kapota je rovná a díky tomu širší než bouda pod zadním sklem. Přední kapota je taky moc rovná. Nesedí to s torpédem pod oknem. Se podívej na fotky.4 Všude všechno naháním, brousím a budu to zase 20x sundavat a nandavat. Ale nemůžu to nechat nalakovat takhle. Nejvíc se "těším" na dveře.
21:00:17
14.07.2019

-> Eidy: a víš jak to pak stejně vypadá ten laminat ? 8 4
20:55:47
14.07.2019
Eidy

Zadní kapota je moc plochá. U přední mě to čeká taky.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 14.07.2019 20:55:47
20:54:29
14.07.2019
Eidy

Zatím by to šlo.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 14.07.2019 20:54:29
Extreme Tyres