Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 11.07.19 21:22 | 692x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben uložený natvrdo bez gumy.
* Tužší pružiny o cca 200% oproti sérii (119N/mm), volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje+držáky kotoučů (by Saky).
* Podložky 4mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Tužší pružiny o cca 80% oproti sérii (80N/mm), volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum.
* Nastavena geometrie do áček 2,7° a sbíhavost 3mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 12mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).

Převodovka:

* 4Q se SP 3,9 postavený z 5Q (by Vrba).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubkem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy OMP 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Zkrácená řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberece (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře a s elektrickým vyhříváním.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Interiér částěčně v černé alcantaře.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

3) Exteriér:
* Červený lak Standox RAL 3002 a spousta kitu pod ním.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry.
* Beskydky v barvě.
* Závodní chladič pod nárazníkem.
* Nápis ŠKODA a 110R vlastní výroba.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm Lexanem.
* Obě kapoty v laminátu.
* Vnější potah dveří v laminátu.
* HID bixenony v hlavních světlometech.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Klika a písty AR 164 TS Super.
* Ojnice AR 155 TS Super.
* Hlava AR 75, kanály a ventily sériový.
* Vrtání x zdvih 84 x 90.0 mm (1995 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164, trvale přestavený variátor, vůle 0,22 na sání a 0,33 na výfuku.
* Přemapovaná ŘJ.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač a tlumič od Bohouše Krejčího.
* Duralová řemenice.
* Současný výkon cca 160 koní a 200 Nm.
* 10ti řádkový chladič oleje.
* Olej Millers 10w60 NT.
* Zrychlení 0-100km/h nevím přesně, ale pod 7s, Vmax 184km/h dle GPS.
* Nejlepší čas na 1/4 míle 14,080s v Panenčáku na Brňanském Sprintu 2015

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,6 baru.

6) Hmotnost
* 21.8.2013 810kg - půlka nádrže, nářadí, prostě tak, jak Kóča běžně jezdí. (po instalaci lamino dveří, lexanu atd. cca 790kg)
* Rozložení 41/59%, předek 330kg, zadek 480kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring. (2020:) )
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to pořádně odlehčit.
* Nějakou prolejzačku dovnitř, možná ocel, možná Alu.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Úspěch v zámoří www.speedhunters.com/2010 /.../readers_rides_gt_gt_y our_classics_pt_6

Jarní Most 2016 (Nový osobní rekord 2:04 a drobné :) )
Most 3.4.2016 3rd stint - Škoda 110R - codriver Mates


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

19:59:20
22.07.2019
Syny

-> Eidy 21.07.19 23:32:15: A co je lipnout na zadni okno namisto kapoty? Kdybys to kdykoliv chtel predelat, prendat, prelepit, tak to pujde snadno...
16:46:09
22.07.2019
Mates

-> Eidy: krásně pokračujes, kdo umí, ten umi2 2, radost pohledět 5
23:32:15
21.07.2019
Eidy

-> Tuner#2: Rozumím. Ale jsou to trofeje a mě se líbí. 4
-> Luky: Jo takhle. Jenže barva bude jiná a to by vypadalo divně. Navíc teď při broušení jsem to místama orval, jak jsem to měl položený.
23:25:42
21.07.2019
Luky

-> Eidy: spíš jsem myslel že by jsi tam nechal přiznaný starý lak s trofejí. Něco jako když na starých domech z omítky vykukjí kameny nebo staré obmalované nápisy
23:19:19
21.07.2019
Tuner#2

-> Eidy 21.07.19 22:22:59: Na rovinu, já bych je tam nedával a nebo prostě jen ring. Dost mě vadí, že každá samolepka je jiná a už to nevypadalo dobře 4
22:22:59
21.07.2019
Eidy

-> ZdrubT: Spíš bychom měli začít motorem do závoďáka. 4
-> Luky: Asi úplně nechápu. Jako že by se kapota nebrousila? Ale všechny nálepky mám náhradní.
22:19:43
21.07.2019
Luky

-> Eidy: jak vyřešíš nálepky na zadní kapotě? Nalakuješ to kolem nich?
22:09:59
21.07.2019
ZdrubT

Moc hezká práce. Já ti tam odvezu moje RSo a dopasuješ mi kasli, aby mohlo taky na lak????2 2
21:59:27
21.07.2019
Eidy

-> Petrson: 4 Do práce chodím. Jinak bych tohle nezaplatil.
-> Shader: Díky. Mít vytápěnou velkou garáž, tak mám tohle hotový už v únoru. Ale jsem spokojenej.
21:47:13
21.07.2019
Shader

-> Eidy: Neskutečné tempo, radost pohledět. 5

-> Petrson: Jo, to byla druhá věc co mě napadla. 3
21:40:17
21.07.2019
Petrson

-> Shader 21.07.19 21:09:10: to mi taky napadlo a ještě jestli chodí do práce 1
21:17:35
21.07.2019
Eidy

-> Shader: Spát? Co to je? 1
21:16:36
21.07.2019
Eidy

Mnohem lepší. No a to pro dnešek stačí.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 21.07.2019 21:16:36
21:14:48
21.07.2019
Eidy

A jelikož to jako uzavřený profil nejde zkroutit, musela nastoupit flexa a svářečka. Přítulka kroutila dveře a já bodoval.1
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 21.07.2019 21:14:48
21:13:39
21.07.2019
Eidy

Vlevo to bylo horší. Ty dveře seděly blbě už předtím, tím jak jsem blbě nalepit potah.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 21.07.2019 21:13:39
21:12:14
21.07.2019
Eidy

Předek sedí pěkně a došlo i na dveře. Zbývá jen dobrousit hranu blatníku, aby byla všude stejná mezera. Ale sedí to pěkně.
Kapotu teda budu muset ještě doladit u přední hrany a změnit radius pod oknem.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 21.07.2019 21:12:14
21:09:15
21.07.2019
Eidy

Zkusil jsem sesadit zadek a jde to. Kapotu jsem musel ještě trochu dobrousit v předních rozích a pod oknem sedí po úpravě líp, než předtím.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 21.07.2019 21:09:15
21:09:10
21.07.2019
Shader

-> Eidy: Chodíš i někdy spát? 3
21:06:57
21.07.2019
Eidy

Dneska super den, dost jsem toho stihnul. Na grill jsem dodělal poslední věc a sice polohovací zařízení.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 21.07.2019 21:06:57
Extreme Tyres