Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 06.05.21 19:47 | 710x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 3,9 (by Vrba).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Klika a písty AR 164 TS Super.
* Ojnice AR 155 TS Super.
* Hlava AR 75, kanály a ventily sériový.
* Vrtání x zdvih 84 x 90.0 mm (1995 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164, trvale přestavený variátor, vůle 0,22 na sání a 0,33 na výfuku.
* Přemapovaná ŘJ.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* Olej Millers 10w60 NT.
* Nejlepší čas na 1/4 míle 14,080s v Panenčáku na Brňanském Sprintu 2015

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring. (2020:) )
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Jarní Most 2016 (Nový osobní rekord 2:04 a drobné :) )
Most 3.4.2016 3rd stint - Škoda 110R - codriver Mates


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

21:09:08
08.07.2021
Hanz1912
-> radekp: tuhle úpravu dělal Ondra. Taky jsem to měl na bílé ale na STK problém. Mlhovka musí být minimálně 10cm od brzdového světla. Takže mám mlhovky externí
20:57:44
08.07.2021
Eidy
-> radekp: To by si asi nevšimli, je to spíš kvůli mě. Páteční cesta na Pohofest ve slušným slejváku mě donutila. Elektriku jsem měl beztak připravenou, šlo jen o to, najít nějakou vzhledově vyhovující.
20:50:18
08.07.2021
radekp
-> Eidy: myslis ze by si organi pri pripadne kontrole nejake mlhovky vubec vsimli? Ja to mam reseno dvouvlaknem primo v lampe
19:39:05
08.07.2021
-> Eidy: po 20-ti letech mlhovka? 3
19:20:26
08.07.2021
Eidy
Poslední detail, aby byla Kóča legální. 47
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 08.07.2021 19:20:26
21:37:27
06.06.2021
Eidy
U mě Běšiny v pohodě. Najeto přes 500km a jen jednou zůstal viset startér, jinak vše na jedničku. 1 Bral jsem to okreskama a i když je cesta rozbitá, tak kolem stovky to začne žehlit. 5
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 06.06.2021 21:37:27
11:00:34
10.05.2021
8-valec
-> Eidy: tvoje auto je mi veľkou inšpiráciou, aj keď idem úplne iným štýlom Kóča je balzam na dušu hlavne keď sa v garáži nedarí171
23:06:55
09.05.2021
minno
-> Eidy 09.05.21 17:27:35: Krása. To ja sa celý víkend len vozil, len tak pre radosť3 Asi 430 km po okolí40
20:15:09
09.05.2021
Deacon
-> Eidy: krása 5
17:27:35
09.05.2021
Eidy
Kdo další dneska vytáhnul auto? Prvních pár kilometrů mi přišlo, že to nějak nejede. Pak jsem si uvědomil, že to není TDI a musí se to trochu točit. Kóča letěla jak vítr. 1 Všude spousta cyklistů a motorkářů, 3x za zatáčkou auto vprostřed silnice, ale jinak dobrý. Všechno funguje skvěle. 5
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 09.05.2021 17:27:35
22:00:52
07.05.2021
Eidy
-> TTomas: Jo, nacpal. Šlo to celkem dobře. Když víš tvar, musíš ji zaříznout celkem přesně na dýlku, Nejde natáhnout ani zkrátit jako ta vrapovka. Největší opruz byl nabarvičkovat lihovkou tu bílou šňůru jako oplet. Je jí tam asi 20m. 1
21:36:36
07.05.2021
TTomas
-> Eidy: Pásy moc pěkný a koukám, že jsi tam tu flexi PU hadici nakonec nějak nacpal. To je dobře. Jak to šlo?
21:18:15
07.05.2021
Eidy
-> ZdrubT: To máš pravdu jen napůl. Tyhle nikdy nebyly mezi aspiranty, protože je nenabízel. Teď je má na webu jako novinku. 4
A čím víc na to koukám, tím víc se mi líbí.
21:09:50
07.05.2021
U-Geen
-> ZdrubT: jenom blbec nemeni nazor, nebo jak to nas pan prasodent rika?
21:03:59
07.05.2021
ZdrubT
-> Eidy: Pásy vzhledově fajn, ale původně jsi je nechtěl.
20:56:11
07.05.2021
Eidy
-> Deacon: V Itálii je asi moc korony nebo pořád jen chlastaj a tancujou. Netuším. Když jsem na konci dubna dostal od 2racing dvě alternativy, vybral jsem tyhle.
20:50:47
07.05.2021
Deacon
-> Eidy: to zní dobře. Přemýšlím ještě o Sabeltech, ale všude samý červený a já chci černý. A ke všemu ta cena za ty RRS je super. Tak to je možná taky pořídím 4 BTW co je za problém s OMP? Proč tak dlouhé čekání?
20:35:05
07.05.2021
Eidy
-> T: Jj, zeptej se našeho kamaráda z Příbrami. 1
-> Deacon: Zpracování moc pěkný. Jsou to kvalitní pásy s FIA homologací. Silný přezky, dobrý švy, silný popruhy. Za mě paráda. Spony do zámku krásně hladce zacvaknou a i když je páčíš do všech úhlů, při odemčení vždycky hladce vyskočí.

Díky všem, potěší mě, že se líbí i někomu jinému.
20:21:58
07.05.2021
Deacon
-> Eidy: super. Taky přemýšlím o nových 6ti bodech. Zpracování RRS dobry?
upraveno 1x, naposled 07.05.2021 20:22:16
20:19:10
07.05.2021
Syny
-> Eidy 06.05.21 19:49:32: Tyhle se tam hodi mnohem vic :)
Extreme Tyres