Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 05.08.18 00:56 | 675x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben uložený natvrdo bez gumy.
* Tužší pružiny o cca 200% oproti sérii (119N/mm), volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje+držáky kotoučů (by Saky).
* Podložky 4mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Tužší pružiny o cca 80% oproti sérii (80N/mm), volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum.
* Nastavena geometrie do áček 2,7° a sbíhavost 3mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 12mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).

Převodovka:

* 4Q se SP 3,9 postavený z 5Q (by Vrba).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubkem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy OMP 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Zkrácená řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberece (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře a s elektrickým vyhříváním.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Interiér částěčně v černé alcantaře.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

3) Exteriér:
* Červený lak Standox RAL 3002 a spousta kitu pod ním.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry.
* Beskydky v barvě.
* Závodní chladič pod nárazníkem.
* Nápis ŠKODA a 110R vlastní výroba.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm Lexanem.
* Obě kapoty v laminátu.
* Vnější potah dveří v laminátu.
* HID bixenony v hlavních světlometech.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Klika a písty AR 164 TS Super.
* Ojnice AR 155 TS Super.
* Hlava AR 75, kanály a ventily sériový.
* Vrtání x zdvih 84 x 90.0 mm (1995 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164, trvale přestavený variátor, vůle 0,22 na sání a 0,33 na výfuku.
* Přemapovaná ŘJ.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač a tlumič od Bohouše Krejčího.
* Duralová řemenice.
* Současný výkon cca 160 koní a 200 Nm.
* 10ti řádkový chladič oleje.
* Olej Millers 10w60 NT.
* Zrychlení 0-100km/h nevím přesně, ale pod 7s, Vmax 184km/h dle GPS.
* Nejlepší čas na 1/4 míle 14,080s v Panenčáku na Brňanském Sprintu 2015

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,6 baru.

6) Hmotnost
* 21.8.2013 810kg - půlka nádrže, nářadí, prostě tak, jak Kóča běžně jezdí. (po instalaci lamino dveří, lexanu atd. cca 790kg)
* Rozložení 41/59%, předek 330kg, zadek 480kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring. (2020:) )
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to pořádně odlehčit.
* Nějakou prolejzačku dovnitř, možná ocel, možná Alu.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Úspěch v zámoří www.speedhunters.com/2010 /.../readers_rides_gt_gt_y our_classics_pt_6

Jarní Most 2016 (Nový osobní rekord 2:04 a drobné :) )
Most 3.4.2016 3rd stint - Škoda 110R - codriver Mates


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

21:22:46
20.10.2018
Eidy

Upálil jsem ty vysoký hrany před zadními koly, pořád byly smetený od kamínků, a udělal jsem tam malý eLka z 2mm nerezu. Teď by to mělo vydržet i hever. No a nakonec jsem opravil prodlužovák, kde mi shořel nulák. Našteští jen 3m od konce. Ale když se svářečka najednou zastavila, tak ve mě hrklo.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 20.10.2018 21:22:46
21:18:44
20.10.2018
Eidy

Zavřel jsem trojúhelníkovou díru v zadních kapsách.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 20.10.2018 21:18:44
21:17:54
20.10.2018
Eidy

Navařil nerez výztuhy pod SB motoru. Při utahování jsem si odíral barvu. To mi už může být jedno. 5
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 20.10.2018 21:17:54
21:16:38
20.10.2018
Eidy

Dneska jsem navařil vršky zadních domků.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 20.10.2018 21:16:38
21:15:48
20.10.2018
Eidy

Včera jsem zapomněl dát foto.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 20.10.2018 21:15:48
22:52:40
19.10.2018
Eidy

-> Mexican: To by měla taky.

Dnes jen takový drobnosti. Odvrtat držáky stropních madel a připravit polotovary.
20:19:30
19.10.2018
Mexican

-> Eidy: Převodovka snad taky pomůže
18:35:57
19.10.2018
Eidy

-> kraska98: Díky.
Taky je ale možný, že díky tužší kastli budu naopak rychlejší :)
14:38:07
19.10.2018
kraska98

Jestli s tím vyztužováním budeš pokračovat dále tak na Nurburgringu budeš o 10sekund na kolo pomalejší zachvíli 3 Ale pěkná práce.6
22:26:09
18.10.2018
Eidy

Trojka. Nerez. 5 Pokračování příště. Asi v sobotu.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 18.10.2018 22:26:09
22:24:48
18.10.2018
Eidy

To se mi už začíná líbit.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 18.10.2018 22:24:48
21:17:57
18.10.2018
Eidy

Nevěděl jsem, že ty misky jsou dvojitý. A ty spodní už beztak skoro nedržely.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 18.10.2018 21:17:57
21:16:53
18.10.2018
Eidy

-> Luky: Sice mě to baví, ale živnost si otvírat nebudu. 1

Díru jsem trochu protáhnul a pak mi tam nějak upadla flexa na zadní domečky tlumičů. Vím, že už jsem je měl hotový, ale ty svary zvrchu mě pořád štvaly. Takže znovu a líp. 1
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 18.10.2018 21:16:53
20:47:25
18.10.2018
Luky

-> Eidy: tak to škoda že Funa už mám skoro vyvařenýho, tam by jsi se vyřádil až až 47
18:46:10
18.10.2018
Eidy

-> Mexican: Tak jako celkem jo. 5
16:06:33
18.10.2018
Mexican

-> Eidy: Mám podezření, že Tě to baví 1
06:45:38
18.10.2018
ZdrubT

Makáš slušně. Do vánoc bude bouda hotová.
22:18:17
17.10.2018
Eidy

Vpravo ne už tolik. Byla tam nějaká díra, tak jsem řezal. Podlaha není k domečku vůbec přibodovaná. Zítra dořežu a zavařím.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 17.10.2018 22:18:17
22:16:53
17.10.2018
Eidy

Otevřel jsem to u zadních tlumičů a očistil od barvy. Vlevo dobrý.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 17.10.2018 22:16:53
22:14:55
17.10.2018
Eidy

Podařilo se a přední profil je zavřený. Radost mám i z těch prolisovaných děr. Když se tam dostane voda třeba z bot, nepoteče do dutiny.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 17.10.2018 22:14:55
Extreme Tyres