Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 07.01.19 21:18 | 688x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben uložený natvrdo bez gumy.
* Tužší pružiny o cca 200% oproti sérii (119N/mm), volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje+držáky kotoučů (by Saky).
* Podložky 4mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Tužší pružiny o cca 80% oproti sérii (80N/mm), volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum.
* Nastavena geometrie do áček 2,7° a sbíhavost 3mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 12mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).

Převodovka:

* 4Q se SP 3,9 postavený z 5Q (by Vrba).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubkem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy OMP 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Zkrácená řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberece (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře a s elektrickým vyhříváním.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Interiér částěčně v černé alcantaře.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

3) Exteriér:
* Červený lak Standox RAL 3002 a spousta kitu pod ním.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry.
* Beskydky v barvě.
* Závodní chladič pod nárazníkem.
* Nápis ŠKODA a 110R vlastní výroba.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm Lexanem.
* Obě kapoty v laminátu.
* Vnější potah dveří v laminátu.
* HID bixenony v hlavních světlometech.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Klika a písty AR 164 TS Super.
* Ojnice AR 155 TS Super.
* Hlava AR 75, kanály a ventily sériový.
* Vrtání x zdvih 84 x 90.0 mm (1995 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164, trvale přestavený variátor, vůle 0,22 na sání a 0,33 na výfuku.
* Přemapovaná ŘJ.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač a tlumič od Bohouše Krejčího.
* Duralová řemenice.
* Současný výkon cca 160 koní a 200 Nm.
* 10ti řádkový chladič oleje.
* Olej Millers 10w60 NT.
* Zrychlení 0-100km/h nevím přesně, ale pod 7s, Vmax 184km/h dle GPS.
* Nejlepší čas na 1/4 míle 14,080s v Panenčáku na Brňanském Sprintu 2015

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,6 baru.

6) Hmotnost
* 21.8.2013 810kg - půlka nádrže, nářadí, prostě tak, jak Kóča běžně jezdí. (po instalaci lamino dveří, lexanu atd. cca 790kg)
* Rozložení 41/59%, předek 330kg, zadek 480kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring. (2020:) )
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to pořádně odlehčit.
* Nějakou prolejzačku dovnitř, možná ocel, možná Alu.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Úspěch v zámoří www.speedhunters.com/2010 /.../readers_rides_gt_gt_y our_classics_pt_6

Jarní Most 2016 (Nový osobní rekord 2:04 a drobné :) )
Most 3.4.2016 3rd stint - Škoda 110R - codriver Mates


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

17:05:20
23.03.2019
Eidy

Utahovák funguje dobře.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 23.03.2019 17:05:20
10:21:11
21.03.2019
Eidy

-> peter13789: Jo ták. U vrby je ta moje ještě pořád. Tohle je jinačí. Série. 4
09:38:56
21.03.2019
peter13789

-> Eidy: nemal si ju u Vrbu? Lebo aj tam lezal 5q s tvojim menom
21:09:02
20.03.2019

-> Eidy: , -> MVM: dobře,dobře, vynechám tedy také 40
21:03:28
20.03.2019
MVM

-> T 20.03.19 20:55:21: Na všech závodničkách s plechovou Anglickou expanzkou bývala kontrola hladiny a odvzdušnění chladičů před studeným startem 6 ¨Mechanicko/vizuální kontrola 15mm hladina od hrany nebo u některých aut po hrdlo plná. Vodoznaků nětreba.Po ohřátí si to na místě odplivlo loužičku přepadem a pak už jen palba .. 2
upraveno 1x, naposled 20.03.2019 21:04:27
21:03:27
20.03.2019
Eidy

-> T: Stěna má 2mm. O vodoznaku jsem před časem taky uvažoval a nakonec od toho upustil. Mám na to dokonce koupený věci. Asi bych Ti je nechal. Když to těsní, tak není potřeba a když voda ubývá, tak se začne zvedat teplota. To je taková indikace.
20:55:21
20.03.2019

-> Eidy: ještě pořád uvažuji o kontrole hladiny... kolik má stěna, když to máš takhle rozebrané ? u nás zvládnu koupit festo s jemným závitem, tak bych to vzal klidně 2x, kdyby jsi chtěl :-)
20:22:59
20.03.2019
Eidy

-> MVM: Za provozu se mi do toho nechtělo. To bych musel rozebrat půl auta a toho čištění atd. Takhle je to celkem sranda.

Dneska zase nějaký zásilky. Hřídel od pana Kašpara a hrdlo na expanzku. Tu jsem pořezal, vymyslel a vyrobil držáky a teď to jen nechat svařit.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 20.03.2019 20:22:59
19:10:23
20.03.2019
MVM

-> Tuner#2 20.03.19 19:06:07: Tak nachystaný to mít může dopředu..žejo. Samozřejmě vím že se tenkrát dlouho rozmýšlel to fiknout.. 4
19:06:07
20.03.2019
Tuner#2

-> MVM 20.03.19 18:43:25: tunel už kutal před rámem včetně horního zavěšení 4
18:43:25
20.03.2019
MVM

-> Eidy: Tak Ty ses dal konečně na pětikvalt ?! .. Ted to bude teprve to pravý ořechový.. Zrovna tady mám jednoho na pitevnim/operačním sále 26
00:07:44
20.03.2019
Eidy

-> peter13789: Tys byl v Praze? :)
-> Markold: Na dnešní poměry asi jo. Dá se sehnat levněji, ale je to koule bahna. Tuhle jsem měl blízko, takže jsem ji mohl zkontrolovat. To na dálku neposoudíš a prodejce toho namluví dost. Takže za mě dobrý.
20:25:14
19.03.2019
peter13789

-> Eidy: v sobotu som ti o nu takmer zakopol :D
20:07:08
19.03.2019
Markold

-> Eidy: hezký, jaká byla cenovka? Kupodivu normální?
19:57:49
19.03.2019
Eidy

Dneska přibyla jedna skříň do zásoby. 5
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 19.03.2019 19:57:49
19:51:58
18.03.2019
Mexican

-> Eidy: já to vlastně nedělal, takže neni zač 1
19:23:50
18.03.2019

-> Eidy: paráda 5
18:46:05
18.03.2019
Eidy

Dnes přišly zase nějaký věci, tentokrát od mexičana. Moc krásná práce. Děkuji velice.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 18.03.2019 18:46:05
Extreme Tyres