Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 24.09.17 22:54 | 656x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben uložený natvrdo bez gumy.
* Tužší pružiny o cca 200% oproti sérii (119N/mm), volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje+držáky kotoučů (by Saky).
* Podložky 4mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Tužší pružiny o cca 80% oproti sérii (80N/mm), volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum.
* Nastavena geometrie do áček 2,7° a sbíhavost 3mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 12mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).

Převodovka:

* 4Q se SP 3,9 postavený z 5Q (by Vrba).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubkem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick TOYO R888R GG 195/50 R15 (8,9 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Čtyřbodové pásy OMP 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Zkrácená řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberece (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře a s elektrickým vyhříváním.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Interiér částěčně v černé alcantaře.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

3) Exteriér:
* Červený lak Standox RAL 3002 a spousta kitu pod ním.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry.
* Beskydky v barvě.
* Závodní chladič pod nárazníkem.
* Nápis ŠKODA a 110R vlastní výroba.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm Lexanem.
* Obě kapoty v laminátu.
* Vnější potah dveří v laminátu.
* HID bixenony v hlavních světlometech.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Klika a písty AR 164 TS Super.
* Ojnice AR 155 TS Super.
* Hlava AR 75, kanály a ventily sériový.
* Vrtání x zdvih 84 x 90.0 mm (1995 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164, trvale přestavený variátor, vůle 0,22 na sání a 0,33 na výfuku.
* Přemapovaná ŘJ.
* Karbonové sání.
* Svody Grabiec, tlumič Demon Kolín.
* Duralová řemenice.
* Současný výkon cca 160 koní a 200 Nm.
* 10ti řádkový chladič oleje.
* Olej Millers 10w60 NT.
* Zrychlení 0-100km/h nevím přesně, ale pod 7s, Vmax cca 180km/h.
* Nejlepší čas na 1/4 míle 14,080s v Panenčáku na Brňanském Sprintu 2015

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,6 baru.

6) Hmotnost
* 21.8.2013 810kg - půlka nádrže, nářadí, prostě tak, jak Kóča běžně jezdí. (po instalaci lamino dveří, lexanu atd. cca 790kg)
* Rozložení 41/59%, předek 330kg, zadek 480kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring. (2016:) )
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to pořádně odlehčit.
* Nějakou prolejzačku dovnitř, možná ocel, možná Alu.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Úspěch v zámoří www.speedhunters.com/2010 /.../readers_rides_gt_gt_y our_classics_pt_6

Nordschleife 25.5.2014
Nejrychlejší kolo (třetí) zde:
Skoda 110R on Nordschleife 3rd stint, 25.05.2014


Jarní Most 2016 (Nový osobní rekord 2:04 a drobné :) )
Most 3.4.2016 3rd stint - Škoda 110R - codriver Mates


Nordschleife 12.6.2016 za 9:05
Nejrychlejší kolo zde:
12.6. 2016 Kóča na Nordschleife - time 9:05.594


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

21:17:51
25.09.2017
Eidy

-> Pavell: Jo, motor šlape výborně a to mě těší.
-> Čokin: 3 To snad ne. Je to kurz na 5 hodin. Jediný, co mě na tom láká, je poslední hodina na velkým okruhu. Akorát jestli to bude přes vysílačky, jakože asi jo, tak je to zbytečný. Neuslyším vůbec nic. Ještě zjistím podrobnosti a buď to použiju nebo možná někomu daruju.
20:17:12
25.09.2017
Tuner#2

-> Čokin 25.09.17 20:08:17: 3 3 3 taky jsem přemejšlel, zda ten člověk bude mít dost velký trenky 3
20:08:17
25.09.2017
Čokin

-> Eidy: Předpokládám, že ten kurz sportovní jízdy budeš dávat ty někomu 3 3 3
19:49:33
25.09.2017
Pavell

-> Eidy: Hezky jste to tam vysbírali 3 Takže auto šlape jako hodinky4
21:49:03
23.09.2017
Eidy

-> Star LC20: 1 Jojo, tak to přesně bude. A budu strašit malý děti ve snech.
Hele, výkonu mám dost akorát na mokru. Jinak bych uvítal klidně dalších 100 koní. Co si budem povídat, když se naháníš s moderním sporťákem typu M3, tak to na rovince prostě chybí. Co je ti platný, že v zatáčce jsi na tom podobně, když ti na rovině zmizí. Neříkám šunko, ale že by to mohlo jet líp, mě napadne často. 1

Jinak dnešní akce v Mostě byla vynikající. Parádní svezení na polygonu i na slalomu. Polygon byl jen pro zábavu, ale slalom byl na čas. Virt to tam trošku rozbil, když sebral první 3 místa. 1
Vítěz získal toto:
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 23.09.2017 21:49:03
upraveno 2x, naposled 23.09.2017 21:49:39
10:31:53
23.09.2017
Star LC20

Ještě chvíli, a dosáhneš 666ti sledujících 1 předpokládám, že poté kartu i majitele schvátí ďábel, začneš ve svém voze tyranizovat okolí, přejíždět chodce, a vůbec páchat zlo 168

Jinak, možná jsem se Tě na to už někdy ptal, ale možná jsem to už zapomněl -
jak to máš s výkonem motoru? Jsou situace, že už si říkáš "kurva, jeď ty šunko" ? Nebo máš pořád nadbytek výkonu? To mě zajímá, v takovým lehoučkým autě, takovej hyper motor 129
22:31:04
08.09.2017
Eidy

Nainstaloval jsem dozadu brzdové destičky DS Performance, tak uvidíme, jak budou fungovat. Ne, že by ATE fungovaly špatně, ale tyhle snad budou ještě lepší. 5
19:12:51
05.09.2017
Eidy

Předchozí diagnóza vany byla mylná. Musel jsem ji sundat, ale aspoň jsem zjistil, že je čistá. Po dnešní projížďce je vše suché a motor šlape :) Přijde mi ještě trochu tupější, ale buď se ještě rozjede a nebo jsem si prostě rychle zvyknul. Ale na dvojku to letí do omezovače parádně :))
00:19:42
28.08.2017
Eidy

-> KIT: Z toho si nic nedělej. Já začínal stejně. Zarezlej nebo utrženej šroub byl pro mě neskutečnej problém. Ale po 20 letech se to člověk naučí :). A díky.

-> Pavell, T, Tuner#2: Díky. Těší mě to.

Vypustil jsem olej a je čistý. Magnet na výpušťáku je čistý. Sáhnul jsem prstem dírou do vany a na dně jsem nic nenašel. V oleji je náznak vody, ale to přisuzuju tlakovému mytí všech mazacích kanálů, které úplně nevyschly. Jinak voda nemizí, odfuková hadice z motoru a víčko je čisté. A vanu jsem diagnostikoval jakože v pořádku. Pod tím ventildeklem to valilo fest. Celý prsa jsou politý. Přetáhnul jsem hlavu a znovu a pořádně utěsnil ventildekl. Umeju motor a po další projíždce se uvidí. A velmi mě těší, že se mi podařilo utěsnit motor pod setrvačníkem, kde to dřív vždy teklo. Teď je to suchý. Vyměním olejový filtr a jsme opět připraveni na sezonu 2017 :))
23:14:15
27.08.2017
Pavell

-> Eidy: no super 158
20:21:41
27.08.2017

-> Eidy: 158 4
19:22:53
27.08.2017
Tuner#2

19:16:09
27.08.2017
Eidy

Dnes jsem vytáhnul Kóču na projížďku. Žádný zabíhání hodinu na volnoběh, ale rovnou svižné svezení. A motor je podle všeho v dobré kondici. Jediným problémem je únik oleje pod ventildeklem a pod vanou. Celkem značný. Ale hlavu musím beztak přetáhnout, tak si dám i vanu. Jinak to jede, chladí, točí. 5
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 27.08.2017 19:16:09
09:16:09
18.08.2017
KIT

Tvoje auto je prostě TOP. Skvělý eRko, parání motor. Je to vymyšlený, funkční. Klobouk dolu před tvojí prací. Strašně to motivuje jít stavět něco svého, ale ruce mám obě levý. 6
22:53:41
17.08.2017
Eidy

Ne úplně dnešní nákup, ale nemohl jsem to zveřejnit dřív, protože Magda dostala včera taky jednu :)
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 17.08.2017 22:53:41
22:19:15
15.08.2017
Eidy

-> Nwkt: Bylo by to fajn, ale ne. O víkendu už něco máme a nevím, kdy to vyzkouším.

Dneska poslední šroubek. Jen jsem myslel, že mám doma víc vody. Musím dokoupit.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 15.08.2017 22:19:15
08:53:26
15.08.2017
Nwkt

-> Eidy: Takže v neděli v Plzni? 3
08:34:49
15.08.2017
Eidy

-> MVM: Proto nikdy nezavírám okna 1 Ale Škodovky jsou tak strašně netěsný, že i se zavřenýma to jede. Jen je tam pak meluzína. 3
23:16:44
14.08.2017
Tom Troll

-> MVM: Tak ať si zapíše co mu povídá lambda sonda a má to přesně jistý, pokud teda nevstřikujete nějaký vtipný věci jako nitro do sání
Anebo to bude karburovaný a já budu blbej.
upraveno 1x, naposled 14.08.2017 23:17:45
22:48:21
14.08.2017
Luky

-> MVM: jo asi jo, ale jak říkám, nikdy jsem nad tím nepřemýšlel, tak mně to trochu překvapilo...
Extreme Tyres
pá 29.09. - ne 01.10. Garde & Rapid sraz 2017 | so 14.10. Jičínské erekce | další akce...