Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

05:11:43
03.08.2020
-> Eidy: to určitě, padne na Běšiny pár kapek a Kóča bude doma 40
22:11:17
02.08.2020
Eidy
Díky. Pokud proběhne testování příští víkend v pořádku, tak podzimní Běšiny jsou jisté. 1
21:21:58
02.08.2020
sekyn
-> Eidy: Škoda s tím vyjet ven. Už se těším, až ji uvidím naživo...
21:17:35
02.08.2020
Minott
-> Eidy 02.08.20 21:02:13: čo dodať,, si kaper,,
21:16:55
02.08.2020
MISCHO
-> Eidy: P*orno pre dospelych 9
21:15:03
02.08.2020
SO545
pekne...nech dlho sluzi
21:08:14
02.08.2020
Matsoft
-> Eidy: Tak to je pecka....
21:02:13
02.08.2020
Eidy
Nasypat věci do dveří, pár detailů a jedeme.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 02.08.2020 21:02:13
21:24:35
23.07.2020
Eidy
Střešní lišty vyleštěné a namontované, zasklený (nebo zaplastovaný?) zadek. Taky máme do finální podoby svařenou a nalakovanou řadičku.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 23.07.2020 21:24:35
07:34:36
21.07.2020
-> Eidy: všichni lakyrove jsou stejný 3
Ok,beru tě za slovo 40
21:51:51
20.07.2020
Eidy
-> T: No už. Nebyl z toho nadšenej, protože strojně může vzít něco přes půlku, zbytek růčo. On si vždycky nad něčím posteskne, ale nakonec to udělá parádně.
Tak až budou vrata. 1
21:05:24
20.07.2020
-> Eidy: už ? 131 hustě 5
garáže jsou hotové obě 4 bez vrat 3
13:43:58
20.07.2020
Eidy
-> T: A budeš mít hotovou garáž? 1 Spoiler je v lakovně. Do konce týdne snad bude hotový.
08:08:57
20.07.2020
-> Eidy: koukám, že to bude opravdu jako jsem říkal....další návštěvu přijedeš ke mě Kóčou 40
jak je na tom spojler ?
01:17:23
19.07.2020
Tom Troll
-> HLT: První pravidlo klubu rváčů. 3
23:36:09
18.07.2020
Eidy
-> stepan: 3
22:51:19
18.07.2020
stepan
-> Eidy: To děláš špatně, poklice na STK být nesmí. 1
22:25:00
18.07.2020
Eidy
-> HLT: Samozřejmě vždycky vyndám motor a dám tam vydechlou stopětku z kopřiv. Vzadu vyhodím kotouče a nahodím bubny, místo hlíníků nasadím plecháče s poklicí a jedu na STK. 47
21:42:51
18.07.2020
stepan
-> HLT: To asi není úplně dotaz na veřejný fórum.
19:49:38
18.07.2020
HLT
-> Eidy: jeden nesmělý dotaz: Jak řešíš STK s takovým dělem pod zadní kapotou a nejen tím? 6
Extreme Tyres