Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

20:57:27
11.08.2020
Pavell
-> Eidy: Naprostá bomba!4 9
17:45:32
11.08.2020
pistaa
-> Eidy: skvela praca.. velmi sa mi paci Koca.. krasne detailne spracovane a s paradnym lakom a vychytavkami.. :) drzim palciskaa
17:17:42
11.08.2020
castrol
-> minno: sak to je jak u teba 3
16:22:54
11.08.2020
SO545
pekne. musi byt radost uz len ladit a jazdit4
13:33:21
11.08.2020
minno
Je mi z toho vážne smutno. Toľko práce, toľko driny a času.... a vo výsledku je to rovnaké 8 3
12:48:37
11.08.2020
Péďa17
-> Eidy: Nádhera
07:10:40
11.08.2020
radekp
-> Eidy: ten rám fakt není vidět! Celkově paráda!
22:29:08
10.08.2020
Eidy
-> vhml: Photoshop dokáže divy. 3
22:23:40
10.08.2020
vhml
-> Luky 10.08.20 21:59:08: podle fotek ma jinak olakovany mřížky na blatníkach 3
22:01:28
10.08.2020
Eidy
-> Luky: Vždyť já se 2 roky válel a všechny fotky jsou jen vyrendrovaný a honím si tady tričko. 3
Edit: Já to vlastně renovoval do "původního" stavu, což ze mě dělá echt originalistu. 3
upraveno 1x, naposled 10.08.2020 22:02:43
21:59:08
10.08.2020
Luky
-> Eidy 10.08.20 21:55:43: tak aspoň že posun k lepšímu. Zatím to totiž vypadalo z těch fotek úplně stejně jako před rozborkou 3 4
21:55:43
10.08.2020
Eidy
-> Kocvin: No tak super. 4

Kóča má ještě drobné porodní bolesti, ale ty postupně řeším. Na Brňanských sprintech jsem s takovým vlažným přístupem zajel čtvrtmíli za 14,525.
Velkým úspěchem je konečně pevnost uložení zadní nápravy. Kola se na startu protočí a přitom to neposkakuje. Naprostý luxus. 1 Taky je cítit celková pevnost karoserie. Mimo to zatáčí, brzdí, řadí, jede, prostě na parádu. A taky už (bohužel) chytá patinu. Už má nějaké ty oděrky na laku od kamínků. 8 Ale co, to k tomu patří. 1 Jsem strašně moc spokojený a užívám si to.5
20:41:09
10.08.2020
Kocvin
-> Eidy 02.08.20 21:02:13: Nádhera pane ! 5 Původně jsem si nebyl úplně jistý, jestli podzimní Běšiny pojedu, ale teď je jasné, že určitě ano.. 1
16:50:48
03.08.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Deacon 03.08.20 13:52:20: Cinov má nový povrch minimálně na půlce okruhu.

-> Eidy: já se těším na pátek 5
13:52:20
03.08.2020
Deacon
-> vhml: Čínov je hodně rozbitej. Teda pokud se od r2017 něco nezměnilo 4

-> Eidy: Tak to se přijedu podívat, pokud to do Běšin vytáhneš 5
upraveno 1x, naposled 03.08.2020 13:52:40
13:31:13
03.08.2020
vhml
-> Eidy 03.08.20 13:08:09: nejspíše se pojede Činov, tak kam vyvézt Kóču jinam než na okruh 4
upraveno 1x, naposled 03.08.2020 13:37:53
13:16:50
03.08.2020
havlik
-> Eidy: Tak už sis to vyzkoušel, tak příště budeš ještě rychlejší47
13:08:09
03.08.2020
Eidy
-> havlik: Takže rána a další renovace. 3
09:28:58
03.08.2020
havlik
-> Eidy: Takže bude i závod40
05:11:43
03.08.2020
-> Eidy: to určitě, padne na Běšiny pár kapek a Kóča bude doma 40
Extreme Tyres