Díky všem za pochvaly. Vždycky to potěší.
Včera jsem poléčil další bolístku a dnes ji umyl. Přišly ochranné folie, tak je zkusím nalepit. Jedno svezení na letišti a už jsou na zadních lemech oděrky.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
21:23:02
12.08.2020
12.08.2020
Eidy
15:15:55
12.08.2020
12.08.2020
k.jarek
Tohle je prostě porno na kolech Gratulace k úspěšnému dokončení a skládám poklonu za pečlivost a výdrž. Tož přeju mnoho šťastných kilometrů bez pangejtu
11:17:42
12.08.2020
12.08.2020
Deacon
-> Eidy: velká poklona. Nemůžu se na to vynadívat parádní práce!
22:55:25
11.08.2020
11.08.2020
Milan 136
Tohle je teda porno. S tím bych se bál vyjet
22:03:47
11.08.2020
11.08.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 11.08.20 21:47:11: rádo se stalo. Sice s výsledekm až tak spokojen nejsem a trochu jsme pročíhali i ten nejlepší čas, ale snad to brzo napravíme
21:47:11
11.08.2020
11.08.2020
Eidy
Konečně mám i pořádné fotky od Tuner#2. Veliké díky za suprový fotky a rychlé zpracování.
20:57:27
11.08.2020
11.08.2020
Pavell
-> Eidy: Naprostá bomba!
17:45:32
11.08.2020
11.08.2020
pistaa
-> Eidy: skvela praca.. velmi sa mi paci Koca.. krasne detailne spracovane a s paradnym lakom a vychytavkami.. :) drzim palciskaa
17:17:42
11.08.2020
11.08.2020
castrol
-> minno: sak to je jak u teba
16:22:54
11.08.2020
11.08.2020
SO545
pekne. musi byt radost uz len ladit a jazdit
13:33:21
11.08.2020
11.08.2020
minno
Je mi z toho vážne smutno. Toľko práce, toľko driny a času.... a vo výsledku je to rovnaké
12:48:37
11.08.2020
11.08.2020
Péďa17
-> Eidy: Nádhera
07:10:40
11.08.2020
11.08.2020
radekp
-> Eidy: ten rám fakt není vidět! Celkově paráda!
22:29:08
10.08.2020
10.08.2020
Eidy
-> vhml: Photoshop dokáže divy.
22:23:40
10.08.2020
10.08.2020
vhml
-> Luky 10.08.20 21:59:08: podle fotek ma jinak olakovany mřížky na blatníkach
22:01:28
10.08.2020
10.08.2020
Eidy
-> Luky: Vždyť já se 2 roky válel a všechny fotky jsou jen vyrendrovaný a honím si tady tričko.
Edit: Já to vlastně renovoval do "původního" stavu, což ze mě dělá echt originalistu.
Edit: Já to vlastně renovoval do "původního" stavu, což ze mě dělá echt originalistu.
21:59:08
10.08.2020
10.08.2020
Luky
-> Eidy 10.08.20 21:55:43: tak aspoň že posun k lepšímu. Zatím to totiž vypadalo z těch fotek úplně stejně jako před rozborkou
21:55:43
10.08.2020
10.08.2020
Eidy
-> Kocvin: No tak super.
Kóča má ještě drobné porodní bolesti, ale ty postupně řeším. Na Brňanských sprintech jsem s takovým vlažným přístupem zajel čtvrtmíli za 14,525.
Velkým úspěchem je konečně pevnost uložení zadní nápravy. Kola se na startu protočí a přitom to neposkakuje. Naprostý luxus. Taky je cítit celková pevnost karoserie. Mimo to zatáčí, brzdí, řadí, jede, prostě na parádu. A taky už (bohužel) chytá patinu. Už má nějaké ty oděrky na laku od kamínků. Ale co, to k tomu patří. Jsem strašně moc spokojený a užívám si to.
Kóča má ještě drobné porodní bolesti, ale ty postupně řeším. Na Brňanských sprintech jsem s takovým vlažným přístupem zajel čtvrtmíli za 14,525.
Velkým úspěchem je konečně pevnost uložení zadní nápravy. Kola se na startu protočí a přitom to neposkakuje. Naprostý luxus. Taky je cítit celková pevnost karoserie. Mimo to zatáčí, brzdí, řadí, jede, prostě na parádu. A taky už (bohužel) chytá patinu. Už má nějaké ty oděrky na laku od kamínků. Ale co, to k tomu patří. Jsem strašně moc spokojený a užívám si to.
20:41:09
10.08.2020
10.08.2020
Kocvin
-> Eidy 02.08.20 21:02:13: Nádhera pane ! Původně jsem si nebyl úplně jistý, jestli podzimní Běšiny pojedu, ale teď je jasné, že určitě ano..
16:50:48
03.08.2020
03.08.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Deacon 03.08.20 13:52:20: Cinov má nový povrch minimálně na půlce okruhu.
-> Eidy: já se těším na pátek
-> Eidy: já se těším na pátek