Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

19:41:56
01.12.2019
Eidy
-> Nwkt: Všechny krabičky jsou právě bez šroubku jen na fastony. Ale ty jističe místo pojistek jsou super. Ty velký jsou hezký, ale velký. Díky.4

-> MVM: Ty velký jističe jsou kromě ceny přece ještě velký a těžký. 1
19:24:14
01.12.2019
MVM
-> Bery 01.12.19 19:08:37: Jasně že ty pojistky fungujou.. Když je celkově elektrika udělaná pořádně,tak kolikrát ty pojistky člověk vůbec mění.

Já jsem jen popichoval Eidyho jestli nechce něco víc...5
19:23:36
01.12.2019
Bukaj
Já mám doma nějaké "dobové" (90. léta?) nožové tepelné pojistky z VW koncernu - 30A, 12V - předpokládám, že při zkratu se zahřeje bimetal a rozepne kontakt, po vychladnutí opět sepne.



www.skoda-dily.cz/nahradn i-dil/443937105a-tepelna-p ojistka-30a-skoda-32256.ht ml



Kdybys měl zájem, věnuju Ti je, nemám pro ně využití (nemám žádný vůz s nožovými pojistkami)...

...k dispozici 20 Ks4
19:08:37
01.12.2019
Bery
ta pojistka funguje stejně. mám je v rapidu a i do LR, měl jsem je i na motorce, kde mi občas zlobila elektrika. isa je drahá a odzkousena. jistice koupíš od 700. ale je to velký zbytečně
15:55:45
01.12.2019
MVM
-> vhml 01.12.19 15:44:26: Je to bimetalovej jistič, klasika jak rychle po sobě ji budeš zpátky nahazovat 3 Pokud odstranis zkrat/přetížení a necháš ji chvíli vychladnout tak to válí dál..
15:44:26
01.12.2019
vhml
Ta pojistka vylitne a pak ji jen zamacknes a jede dal? Ja to musim ve stovce taky výhledově cely vytrhat. Tam je ta elektrika strasne domrdana
15:05:10
01.12.2019
Nwkt
-> Eidy: Případně nějaký jističe mají taky



www.aliexpress.com/item/4 000284495444.html?spm=a2g0 o....
15:02:26
01.12.2019
Nwkt
14:38:17
01.12.2019
Eidy
-> MVM: Tak to je opravdu drahý.8
14:22:43
01.12.2019
MVM
-> MVM 01.12.19 11:11:14: Jsou to takový jističe který se skládají do bloku. Ale je to hodně drahý. www.isa-racing.com/elektr ikelektronik/.../sicherung sautomaten
13:18:14
01.12.2019
Eidy
-> MVM: Znám ty jističe místo nožovek, jak píše Bery. Nebo existuje něco jinýho?

Já bych nejraději pojistkovku na nožovky, ale každou s vlastním přívodem, jako je origo. Jenže jsem našel jen s přívody na konektor. Raději bych se šroubkem, aby to šel snáz přidat kabel při tahání atd. Ale nic takovýho jsem zatím nenašel. A primárně jsem objednával něco jinýho a tohle k tomu jen přihodil.



-> Nwkt: Odkaz by byl? Ačkoliv relé bych možná raději blíž ke spotřebiči. Ještě uvidím.
12:48:57
01.12.2019
Bery
to už jsou lepsi ty nahazovaci nožovy pojistky ne? to je celkem pěkný, lehký, nenáročný řešení. A funkční.
12:31:07
01.12.2019
Nwkt
-> Eidy: že soudruzi dělají i s pozicema na relé
11:11:14
01.12.2019
MVM
-> Eidy 30.11.19 18:54:03: Já teda jestli můžu, tak se trošku divím že jdeš do "obyč" tavnych pojistek a oproti tomu nedáváš třeba ampérový jističe jako se používají u závodních aut (převzato z leteckého odvětví). Když je to taková už stavba speciálky. Relatka pochopitelně budou jinde ...
18:54:03
30.11.2019
Eidy
-> Nwkt: Relátka budou. Pročpak?
13:27:08
30.11.2019
Nwkt
-> Eidy 19.11.19 22:14:09: Ty nebudeš mít relátka?
11:30:46
30.11.2019
Eidy
-> MVM: Nebudu říkat, že jsem čekal hladký průběh. Dokonce si chtěl vyrobit dlouhou pomocnou páku na vrtačku, ale nějak se mi večer nechtělo, tak jsem to zkusil s krátkou. 1 Když jsem ho pěkně nabrousil, tak to šlo krásně. Párkrát mi ruce protočilo, ale je to. 5
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 30.11.2019 11:30:46
Extreme Tyres