Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

20:06:13
18.12.2019
Eidy
5 něco málo v laku.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 18.12.2019 20:06:13
23:19:35
05.12.2019
Eidy
Na fotce chybí ještě Al řemenice do tvrdoeloxu.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 05.12.2019 23:19:35
23:18:18
05.12.2019
Eidy
Dočistil jsem poslední díly do zinku.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 05.12.2019 23:18:18
20:23:54
05.12.2019
Eidy
-> TTomas: Chápu, ale to bych musel dělat jinou palubku a mě se eRková líbí.4

-> Milan 136: To mě nenapadlo, takže vlastně díky. 3

-> Nwkt: Jo tydle vidle. No jo, ale kam bych je použil? Maximálně tak na zadní čelo, ale potřebuju větší.
22:20:59
04.12.2019
Nwkt
21:07:24
04.12.2019
Milan 136
-> Eidy 04.12.19 19:31:04: Viděl, co myslíš že mám v MB? 1

Ale zase až tam pak po složení namontuješ subwoofer, stroboskopy, neony atd, tak se místo na pojistky hodí :-D
upraveno 1x, naposled 05.12.2019 07:11:01
20:49:17
04.12.2019
TTomas
-> Eidy: Rad používám packovy jistice. Slouzi zároveň jako pojistka i spínač.
19:31:04
04.12.2019
Eidy
-> Milan 136: No jo, to je hezký. Ale viděl jsi origo pojiskovku v eRku? Tam je těch pojistek 8 a ne 40. 1 já nepotřebuju každou kontrolku a budík zvlášť. 4
19:25:49
04.12.2019
Milan 136
-> Eidy 04.12.19 19:00:53: Já jak dělám v těch současných strojích, tak bych asi použil něco "moderního". Třeba Yeti má takovou příhodnou. Ale dráty jsou přivedený zezadu a pojistky jsou přímo v konektorech na kabelech.



www.google.com/search?q=p ojistko...
19:00:53
04.12.2019
Eidy
-> Milan 136: Buď v interiéru nebo v kufru. Ta pojistkovka co mám, je zpracovaná dost slušně a plechy jsou překvapivě silný. I když nakonec zřejmě použiju jinou, jednodušší. Ono se dá okem poznat, co je a co není dobrý. Ale obecně souhlasím.
18:56:49
04.12.2019
Bukaj
-> Milan 136 04.12.19 18:46:13: Asi tak. Tam si občas nejsem jist, jestli měď je mědí a plast zůstane plastem i po dvou letech...8
18:47:56
04.12.2019
Eidy
-> Nwkt: Nějaké bližší info? Na druhou stranu vodotěsnost je pro mě zbytečná, když to přijde na obnažený protikus.
18:46:13
04.12.2019
Milan 136
Já bych se docela tý pojistkový skříně z Číny bál. Pár věcí z ali nebo ebay doma máme, ale věci na elektriku či co se strkají do zásuvky, tak z toho mám dost respekt.

Kde bude ta pojistková skříň? Někde v interiéru?
17:36:18
04.12.2019
Nwkt
-> Eidy: já bych šel cestou koncernových konektorů a pinů. Mají to docela dobře udělaný, dělají se i vodě oddolný

-> Fifa: Dělá se i bez bužírky a i jenom taková troj-propojka
14:29:24
04.12.2019
Fifa
-> Nwkt: To je dobrý, tenhle typ komektoru se bude hodit6
21:34:47
01.12.2019
Eidy
-> Nwkt: Myslíš fastony? Chtěl klasiku mosaz, ale při tom množství a spotřeby smršťovačky asi vezmu něco podobnýho, jako je v tvém odkazu. Izolovaný lisovací.
20:38:54
01.12.2019
Nwkt
-> Eidy: Btw co plánuješ za konektory? Origo škoda nebo něco moderního?
20:38:09
01.12.2019
Nwkt
-> Eidy: Nemusíš. Dělá se tenhle typ



www.gme.cz/faston-na-kabe l-fzk-6-3x0-8-zluty-pl-4-6 mm2-odbocka-kss



nebo přímo ještě rozdvojka. A až to budeš mít všechno tak to dáš do jednoho
20:16:19
01.12.2019
Eidy
-> Nwkt: Kabely budu zapojovat a zkoušet postupně. Nejsem takovej borec, abych to natáhnul všechno naráz a se šroubkem lze přidávat postupně. A případně vyměnit. Proto. Jako fastony by to asi daly, ale spíš mi jde o tu možnost. Pro přidání káblu na faston musíš kabel vždycky cvaknout.
19:48:58
01.12.2019
Nwkt
-> Eidy: A potřebuješ šroubky? Jako když tu elektriku uděláš rozumně tak stačí fastony
Extreme Tyres