Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

20:39:51
23.01.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
20:29:49
23.01.2020
Eidy
20:29:39
23.01.2020
Eidy
20:29:24
23.01.2020
Eidy
Přinesl jsem si do garáže tubu krému a krabici kapesníků, protože čumím na to nejlepší porno.1
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 23.01.2020 20:29:24
11:59:39
17.01.2020
OndraKrupi
-> Eidy: s tvým stylem to stejně bude olepené od much :-D tak sis to mohl láknout doma 3
13:20:31
14.01.2020
Tomáššš
00:00:42
10.01.2020
Eidy
-> Čokin: Asi by to šlo, ale aspoň něco chci mít hezký. 1
21:36:49
09.01.2020
Čokin
-> Eidy: A já si myslel, že si to sám i poliješ. U tebe by mě to nepřekvapilo 1 4
21:55:59
07.01.2020
Eidy
-> SO545: Ty to máš aspoň zadarmo. Já to budu mít za peníze. 3
21:37:05
07.01.2020
SO545
-> Eidy 07.01.20 19:53:27: Ak je moje auto v lakovni som nasraty /robim zadarmo/4



nech sa dielo podari.
20:06:53
07.01.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 07.01.20 20:00:18: já byl nervózní a to bylo auto jen a rámu 3
20:00:18
07.01.2020
Eidy
-> radekp: Tak já aspoň vím, komu jsem ji dal, ale včera jsem byl doma dost protivnej a to nebývám. Ale Magda se o mě postarala dle hesla, že spokojenej chlap musí mít plnej žaludek a prázdnej pytlík. 3
19:57:42
07.01.2020
radekp
-> Eidy: přeju klidné spaní. Já ho neměl..a to jsem před léty nechal lakovat jen přední blatníky, čelo a lízátko.
19:53:27
07.01.2020
Eidy
Jo a takovej detail. Kóča je v lakovně. 5
19:34:38
07.01.2020
Eidy
A taky se podařilo konečně dovalit 23mm stabík, až budu ladit podvozek. Od Molsika. 1
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 07.01.2020 19:34:38
19:32:39
07.01.2020
Eidy
Velká radost. Podařilo se mi najít a objednat nový konektory k motoru. Některý starý jsou olámaný a hlavně nemají rychlovycvaknutí zmáčknutím pojistky. Vždycky jsem musel operovat malým šroubováčkem.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 07.01.2020 19:32:39
10:26:41
03.01.2020
Luky
-> Petkar: nesmrštila se ti při tom požáru pak moc?



(já vím, ten byl černej, promiň :))
22:01:55
02.01.2020
Eidy
-> Petkar: Tak to rád slyším. Smršťovačka samozřejmě bude. Nejhorší bude to stříhání. 1
16:10:57
02.01.2020
Petkar
Ještě doporučuji teplem smršťovací bužirku a je to bez problémů 2
16:10:09
02.01.2020
Petkar
Tyto kleště na fastony mám asi 15 let a udělal jsem s nimi asi 2000 fastonů (teď komplet novou elektriku do erka po požáry) a fungují perfektně i po té, co přečkaly požár v interiéru 1
Extreme Tyres