-> Nwkt: Všechny krabičky jsou právě bez šroubku jen na fastony. Ale ty jističe místo pojistek jsou super. Ty velký jsou hezký, ale velký. Díky.
-> MVM: Ty velký jističe jsou kromě ceny přece ještě velký a těžký.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
19:41:56
01.12.2019
01.12.2019
Eidy
19:24:14
01.12.2019
01.12.2019
MVM
-> Bery 01.12.19 19:08:37: Jasně že ty pojistky fungujou.. Když je celkově elektrika udělaná pořádně,tak kolikrát ty pojistky člověk vůbec mění.
Já jsem jen popichoval Eidyho jestli nechce něco víc...
Já jsem jen popichoval Eidyho jestli nechce něco víc...
19:23:36
01.12.2019
01.12.2019
Bukaj
Já mám doma nějaké "dobové" (90. léta?) nožové tepelné pojistky z VW koncernu - 30A, 12V - předpokládám, že při zkratu se zahřeje bimetal a rozepne kontakt, po vychladnutí opět sepne.
www.skoda-dily.cz/nahradn i-dil/443937105a-tepelna-p ojistka-30a-skoda-32256.ht ml
Kdybys měl zájem, věnuju Ti je, nemám pro ně využití (nemám žádný vůz s nožovými pojistkami)...
...k dispozici 20 Ks
www.skoda-dily.cz/nahradn i-dil/443937105a-tepelna-p ojistka-30a-skoda-32256.ht ml
Kdybys měl zájem, věnuju Ti je, nemám pro ně využití (nemám žádný vůz s nožovými pojistkami)...
...k dispozici 20 Ks
19:08:37
01.12.2019
01.12.2019
Bery
ta pojistka funguje stejně. mám je v rapidu a i do LR, měl jsem je i na motorce, kde mi občas zlobila elektrika. isa je drahá a odzkousena. jistice koupíš od 700. ale je to velký zbytečně
15:55:45
01.12.2019
01.12.2019
MVM
-> vhml 01.12.19 15:44:26: Je to bimetalovej jistič, klasika jak rychle po sobě ji budeš zpátky nahazovat Pokud odstranis zkrat/přetížení a necháš ji chvíli vychladnout tak to válí dál..
15:44:26
01.12.2019
01.12.2019
vhml
Ta pojistka vylitne a pak ji jen zamacknes a jede dal? Ja to musim ve stovce taky výhledově cely vytrhat. Tam je ta elektrika strasne domrdana
15:05:10
01.12.2019
01.12.2019
Nwkt
-> Eidy: Případně nějaký jističe mají taky
www.aliexpress.com/item/4 000284495444.html?spm=a2g0 o....
www.aliexpress.com/item/4 000284495444.html?spm=a2g0 o....
15:02:26
01.12.2019
01.12.2019
Nwkt
15:00:54
01.12.2019
01.12.2019
Nwkt
15:00:38
01.12.2019
01.12.2019
Nwkt
15:00:18
01.12.2019
01.12.2019
Nwkt
14:38:17
01.12.2019
01.12.2019
Eidy
-> MVM: Tak to je opravdu drahý.
14:22:43
01.12.2019
01.12.2019
MVM
-> MVM 01.12.19 11:11:14: Jsou to takový jističe který se skládají do bloku. Ale je to hodně drahý. www.isa-racing.com/elektr
ikelektronik/.../sicherung
sautomaten
13:18:14
01.12.2019
01.12.2019
Eidy
-> MVM: Znám ty jističe místo nožovek, jak píše Bery. Nebo existuje něco jinýho?
Já bych nejraději pojistkovku na nožovky, ale každou s vlastním přívodem, jako je origo. Jenže jsem našel jen s přívody na konektor. Raději bych se šroubkem, aby to šel snáz přidat kabel při tahání atd. Ale nic takovýho jsem zatím nenašel. A primárně jsem objednával něco jinýho a tohle k tomu jen přihodil.
-> Nwkt: Odkaz by byl? Ačkoliv relé bych možná raději blíž ke spotřebiči. Ještě uvidím.
Já bych nejraději pojistkovku na nožovky, ale každou s vlastním přívodem, jako je origo. Jenže jsem našel jen s přívody na konektor. Raději bych se šroubkem, aby to šel snáz přidat kabel při tahání atd. Ale nic takovýho jsem zatím nenašel. A primárně jsem objednával něco jinýho a tohle k tomu jen přihodil.
-> Nwkt: Odkaz by byl? Ačkoliv relé bych možná raději blíž ke spotřebiči. Ještě uvidím.
12:48:57
01.12.2019
01.12.2019
Bery
to už jsou lepsi ty nahazovaci nožovy pojistky ne? to je celkem pěkný, lehký, nenáročný řešení. A funkční.
12:31:07
01.12.2019
01.12.2019
Nwkt
-> Eidy: že soudruzi dělají i s pozicema na relé
11:11:14
01.12.2019
01.12.2019
MVM
-> Eidy 30.11.19 18:54:03: Já teda jestli můžu, tak se trošku divím že jdeš do "obyč" tavnych pojistek a oproti tomu nedáváš třeba ampérový jističe jako se používají u závodních aut (převzato z leteckého odvětví). Když je to taková už stavba speciálky. Relatka pochopitelně budou jinde ...
18:54:03
30.11.2019
30.11.2019
Eidy
-> Nwkt: Relátka budou. Pročpak?
13:27:08
30.11.2019
30.11.2019
Nwkt
-> Eidy 19.11.19 22:14:09: Ty nebudeš mít relátka?