skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
20:23:54
05.12.2019
05.12.2019
Eidy
-> TTomas: Chápu, ale to bych musel dělat jinou palubku a mě se eRková líbí.
-> Milan 136: To mě nenapadlo, takže vlastně díky.
-> Nwkt: Jo tydle vidle. No jo, ale kam bych je použil? Maximálně tak na zadní čelo, ale potřebuju větší.
-> Milan 136: To mě nenapadlo, takže vlastně díky.
-> Nwkt: Jo tydle vidle. No jo, ale kam bych je použil? Maximálně tak na zadní čelo, ale potřebuju větší.
22:20:59
04.12.2019
04.12.2019
Nwkt
-> Eidy: www.google.cz/search?q=vw
+conne...
21:07:24
04.12.2019
04.12.2019
Milan 136
-> Eidy 04.12.19 19:31:04: Viděl, co myslíš že mám v MB?
Ale zase až tam pak po složení namontuješ subwoofer, stroboskopy, neony atd, tak se místo na pojistky hodí :-D
Ale zase až tam pak po složení namontuješ subwoofer, stroboskopy, neony atd, tak se místo na pojistky hodí :-D
20:49:17
04.12.2019
04.12.2019
TTomas
-> Eidy: Rad používám packovy jistice. Slouzi zároveň jako pojistka i spínač.
19:31:04
04.12.2019
04.12.2019
Eidy
-> Milan 136: No jo, to je hezký. Ale viděl jsi origo pojiskovku v eRku? Tam je těch pojistek 8 a ne 40. já nepotřebuju každou kontrolku a budík zvlášť.
19:25:49
04.12.2019
04.12.2019
Milan 136
-> Eidy 04.12.19 19:00:53: Já jak dělám v těch současných strojích, tak bych asi použil něco "moderního". Třeba Yeti má takovou příhodnou. Ale dráty jsou přivedený zezadu a pojistky jsou přímo v konektorech na kabelech.
www.google.com/search?q=p ojistko...
www.google.com/search?q=p ojistko...
19:00:53
04.12.2019
04.12.2019
Eidy
-> Milan 136: Buď v interiéru nebo v kufru. Ta pojistkovka co mám, je zpracovaná dost slušně a plechy jsou překvapivě silný. I když nakonec zřejmě použiju jinou, jednodušší. Ono se dá okem poznat, co je a co není dobrý. Ale obecně souhlasím.
18:56:49
04.12.2019
04.12.2019
Bukaj
-> Milan 136 04.12.19 18:46:13: Asi tak. Tam si občas nejsem jist, jestli měď je mědí a plast zůstane plastem i po dvou letech...
18:47:56
04.12.2019
04.12.2019
Eidy
-> Nwkt: Nějaké bližší info? Na druhou stranu vodotěsnost je pro mě zbytečná, když to přijde na obnažený protikus.
18:46:13
04.12.2019
04.12.2019
Milan 136
Já bych se docela tý pojistkový skříně z Číny bál. Pár věcí z ali nebo ebay doma máme, ale věci na elektriku či co se strkají do zásuvky, tak z toho mám dost respekt.
Kde bude ta pojistková skříň? Někde v interiéru?
Kde bude ta pojistková skříň? Někde v interiéru?
17:36:18
04.12.2019
04.12.2019
Nwkt
-> Eidy: já bych šel cestou koncernových konektorů a pinů. Mají to docela dobře udělaný, dělají se i vodě oddolný
-> Fifa: Dělá se i bez bužírky a i jenom taková troj-propojka
-> Fifa: Dělá se i bez bužírky a i jenom taková troj-propojka
14:29:24
04.12.2019
04.12.2019
Fifa
-> Nwkt: To je dobrý, tenhle typ komektoru se bude hodit
21:34:47
01.12.2019
01.12.2019
Eidy
-> Nwkt: Myslíš fastony? Chtěl klasiku mosaz, ale při tom množství a spotřeby smršťovačky asi vezmu něco podobnýho, jako je v tvém odkazu. Izolovaný lisovací.
20:38:54
01.12.2019
01.12.2019
Nwkt
-> Eidy: Btw co plánuješ za konektory? Origo škoda nebo něco moderního?
20:38:09
01.12.2019
01.12.2019
Nwkt
-> Eidy: Nemusíš. Dělá se tenhle typ
www.gme.cz/faston-na-kabe l-fzk-6-3x0-8-zluty-pl-4-6 mm2-odbocka-kss
nebo přímo ještě rozdvojka. A až to budeš mít všechno tak to dáš do jednoho
www.gme.cz/faston-na-kabe l-fzk-6-3x0-8-zluty-pl-4-6 mm2-odbocka-kss
nebo přímo ještě rozdvojka. A až to budeš mít všechno tak to dáš do jednoho
20:16:19
01.12.2019
01.12.2019
Eidy
-> Nwkt: Kabely budu zapojovat a zkoušet postupně. Nejsem takovej borec, abych to natáhnul všechno naráz a se šroubkem lze přidávat postupně. A případně vyměnit. Proto. Jako fastony by to asi daly, ale spíš mi jde o tu možnost. Pro přidání káblu na faston musíš kabel vždycky cvaknout.
19:48:58
01.12.2019
01.12.2019
Nwkt
-> Eidy: A potřebuješ šroubky? Jako když tu elektriku uděláš rozumně tak stačí fastony