Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

20:16:19
01.12.2019
Eidy
-> Nwkt: Kabely budu zapojovat a zkoušet postupně. Nejsem takovej borec, abych to natáhnul všechno naráz a se šroubkem lze přidávat postupně. A případně vyměnit. Proto. Jako fastony by to asi daly, ale spíš mi jde o tu možnost. Pro přidání káblu na faston musíš kabel vždycky cvaknout.
19:48:58
01.12.2019
Nwkt
-> Eidy: A potřebuješ šroubky? Jako když tu elektriku uděláš rozumně tak stačí fastony
19:41:56
01.12.2019
Eidy
-> Nwkt: Všechny krabičky jsou právě bez šroubku jen na fastony. Ale ty jističe místo pojistek jsou super. Ty velký jsou hezký, ale velký. Díky.4
-> MVM: Ty velký jističe jsou kromě ceny přece ještě velký a těžký. 1
19:24:14
01.12.2019
MVM
-> Bery 01.12.19 19:08:37: Jasně že ty pojistky fungujou.. Když je celkově elektrika udělaná pořádně,tak kolikrát ty pojistky člověk vůbec mění.
Já jsem jen popichoval Eidyho jestli nechce něco víc...5
19:23:36
01.12.2019
Bukaj
Já mám doma nějaké "dobové" (90. léta?) nožové tepelné pojistky z VW koncernu - 30A, 12V - předpokládám, že při zkratu se zahřeje bimetal a rozepne kontakt, po vychladnutí opět sepne.

www.skoda-dily.cz/nahradn i-dil/443937105a-tepelna-p ojistka-30a-skoda-32256.ht ml

Kdybys měl zájem, věnuju Ti je, nemám pro ně využití (nemám žádný vůz s nožovými pojistkami)...
...k dispozici 20 Ks4
19:08:37
01.12.2019
Bery
ta pojistka funguje stejně. mám je v rapidu a i do LR, měl jsem je i na motorce, kde mi občas zlobila elektrika. isa je drahá a odzkousena. jistice koupíš od 700. ale je to velký zbytečně
15:55:45
01.12.2019
MVM
-> vhml 01.12.19 15:44:26: Je to bimetalovej jistič, klasika jak rychle po sobě ji budeš zpátky nahazovat 3 Pokud odstranis zkrat/přetížení a necháš ji chvíli vychladnout tak to válí dál..
15:44:26
01.12.2019
vhml
Ta pojistka vylitne a pak ji jen zamacknes a jede dal? Ja to musim ve stovce taky výhledově cely vytrhat. Tam je ta elektrika strasne domrdana
15:05:10
01.12.2019
Nwkt
-> Eidy: Případně nějaký jističe mají taky

www.aliexpress.com/item/4 000284495444.html?spm=a2g0 o....
15:02:26
01.12.2019
Nwkt
14:38:17
01.12.2019
Eidy
-> MVM: Tak to je opravdu drahý.8
14:22:43
01.12.2019
MVM
-> MVM 01.12.19 11:11:14: Jsou to takový jističe který se skládají do bloku. Ale je to hodně drahý. www.isa-racing.com/elektr ikelektronik/.../sicherung sautomaten
13:18:14
01.12.2019
Eidy
-> MVM: Znám ty jističe místo nožovek, jak píše Bery. Nebo existuje něco jinýho?
Já bych nejraději pojistkovku na nožovky, ale každou s vlastním přívodem, jako je origo. Jenže jsem našel jen s přívody na konektor. Raději bych se šroubkem, aby to šel snáz přidat kabel při tahání atd. Ale nic takovýho jsem zatím nenašel. A primárně jsem objednával něco jinýho a tohle k tomu jen přihodil.

-> Nwkt: Odkaz by byl? Ačkoliv relé bych možná raději blíž ke spotřebiči. Ještě uvidím.
12:48:57
01.12.2019
Bery
to už jsou lepsi ty nahazovaci nožovy pojistky ne? to je celkem pěkný, lehký, nenáročný řešení. A funkční.
12:31:07
01.12.2019
Nwkt
-> Eidy: že soudruzi dělají i s pozicema na relé
11:11:14
01.12.2019
MVM
-> Eidy 30.11.19 18:54:03: Já teda jestli můžu, tak se trošku divím že jdeš do "obyč" tavnych pojistek a oproti tomu nedáváš třeba ampérový jističe jako se používají u závodních aut (převzato z leteckého odvětví). Když je to taková už stavba speciálky. Relatka pochopitelně budou jinde ...
18:54:03
30.11.2019
Eidy
-> Nwkt: Relátka budou. Pročpak?
Extreme Tyres