skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
06:35:35
05.11.2019
05.11.2019
Bery
mám možnost tisku - klidně to zkreslete. včetně bloku. Možná by šlo i skenovat
18:07:49
04.11.2019
04.11.2019
Eidy
-> Dušan: Tak můžeš začít dělat výkresy.
11:52:48
04.11.2019
04.11.2019
Dušan
-> Eidy: jeste nejakou chvili a hlavu si vytiskneme v garazi
21:39:35
03.11.2019
03.11.2019
Eidy
-> Minott: Nojo, 100kW se z toho vyndat dá, jen ten krouťák a životnost tomu pak chybí. Kdyby na to byla nejaká OHC hlava, to by byla velká paráda.
Ale souhlasím. Bylo by super, mít čistě Škodu.
Ale souhlasím. Bylo by super, mít čistě Škodu.
21:19:03
03.11.2019
03.11.2019
Minott
-> Eidy 03.11.19 20:48:09: ,pekne železo a hlinik,,, podla mňa by to mala byt čista 100kW škodara,,
21:11:32
03.11.2019
03.11.2019
Eidy
-> SO545: Diagnóza to je, ale prášky na to nejsou. Chodím se ptát pravidelně.
20:53:51
03.11.2019
03.11.2019
SO545
-> Eidy 03.11.19 20:48:09: nieco podobne aj mne zavadzia v sklade...asi aj viac kusov... snad to nieje diagnoza...
20:48:09
03.11.2019
03.11.2019
Eidy
A taky jsem dovalil 50kW hliníku a železa. Člověk nikdy neví, jestli mu nerupne v kouli.
20:47:35
03.11.2019
03.11.2019
Eidy
Lepení střechy si nechám na příští víkend. Rozebral jsem úplně poslední věci - dveře. Abych to nemusel dělat v lednu den před odvozem lakýrovi. Trochu očistit a připravit na zinek.
07:52:43
02.11.2019
02.11.2019
SO545
-> MVM 01.11.19 18:22:58: tak to urcite funguje a este textilna paska a je to dokonale...
ja som ho pouzil na vytvorenie zakladne pod novo vyrobene plastove podlozky spatnych zrkadiel.
Krasne to skopirovalo blatnik. Zrkadlo sedi lepsie ako s fabriky... a vzdy ho mame dostatok na dielni... ale na serozne prace fakt len na skla ....aj ked sa nim lepi plastove dno kufra do passata...
ja som ho pouzil na vytvorenie zakladne pod novo vyrobene plastove podlozky spatnych zrkadiel.
Krasne to skopirovalo blatnik. Zrkadlo sedi lepsie ako s fabriky... a vzdy ho mame dostatok na dielni... ale na serozne prace fakt len na skla ....aj ked sa nim lepi plastove dno kufra do passata...
18:22:58
01.11.2019
01.11.2019
MVM
-> SO545 01.11.19 07:05:55: Ale já jsem nemyslel aby s tim Eidy lepil střechu. Bylo myšleno obecně. My s tim lepíme na závodech takový ty rychly nočni opravy
12:18:39
01.11.2019
01.11.2019
SO545
-> Eidy 01.11.19 07:46:09: ja viem ze niesi prvy ale nepoznam nikoho co lepill VW lepidlom strechu na 110R z hlinika...plech je OK a da sa cez to aj bodovat....tak poskladam kasnu na LS ...vsetko bude lepene a bodovane....snad to tu huspeninu trosku spevni
07:46:09
01.11.2019
01.11.2019
Eidy
-> SO545: Průkopník rozhodně nejsem. Lidi, co staví repliky RS, tak už to dělali Xkrát. Myslím, že ta dvousložka bude makat. Když to drží na nových autech, musí i na starým vraku.
07:05:55
01.11.2019
01.11.2019
SO545
-> MVM 31.10.19 17:37:03: bez pouziteho primeru to az tak dobre nedrzi....a na lepenie kovov uplne nevhodne...a v tomto pripade je este lepena hlinikova skrupina do klasickeho plechoveho ramu.
tu je eidy priekopnik...
Ak by som zalepil strechu na novom aute len do lepidla na skla....spoj praskne do tyzdna...
Aj toto lepidlo ma co robit a nie vzdy je to 100% oprava...a postup opravy fabrika upravovala snad 3x ....
Ak pouzivat lepidlo na skla na nieco echt pevnostne tak jedine dvojzlozkove.
Jednozlozkove zatuhne od okraja do stredu a vytvara bublinky....
2zlozka tuhne od stredu do kraja a nebublinkuje... u SKODA VW AUDI jedina mozna volba lepenia auto skiel.
tu je eidy priekopnik...
Ak by som zalepil strechu na novom aute len do lepidla na skla....spoj praskne do tyzdna...
Aj toto lepidlo ma co robit a nie vzdy je to 100% oprava...a postup opravy fabrika upravovala snad 3x ....
Ak pouzivat lepidlo na skla na nieco echt pevnostne tak jedine dvojzlozkove.
Jednozlozkove zatuhne od okraja do stredu a vytvara bublinky....
2zlozka tuhne od stredu do kraja a nebublinkuje... u SKODA VW AUDI jedina mozna volba lepenia auto skiel.
17:37:03
31.10.2019
31.10.2019
MVM
-> SO545: Tak ono samo dobrý lepidlo na okna drží jako prase. Vlastně po těchto zkušenostech kdy mi po lepení okna zbyde něco v tubě - tak s tím zbytkem lepim kde co a musím říct že to drží moc dobře.
17:01:47
31.10.2019
31.10.2019
SO545
-> Eidy 30.10.19 20:32:26: to nie je huste dost ...aplikuj ho tak aby si ho vytlacil von ked strecha dosadne na miesto...
tusim tym istym lepidlom /ale nedam zato krk/ sa lepia bocne steny pri vymene na VW Crafter...nic sa nezvara len sa to lepi na asi 15mm okraj...a drzi to.... sice ja radsej bodovacku alebo zvaracku... ide to aj bez nich a mam ten poctit ze nastava doba lepidiel...
tusim tym istym lepidlom /ale nedam zato krk/ sa lepia bocne steny pri vymene na VW Crafter...nic sa nezvara len sa to lepi na asi 15mm okraj...a drzi to.... sice ja radsej bodovacku alebo zvaracku... ide to aj bez nich a mam ten poctit ze nastava doba lepidiel...
20:32:26
30.10.2019
30.10.2019
Eidy
-> SO545: Ta to tady fakt nepůjde. Jak moc je to lepidlo řídký? Jestli to není jako voda, tak to asi vyjde.
20:02:27
30.10.2019
30.10.2019
SO545
-> Eidy 30.10.19 19:48:56: no drahe je asi ako kokain
neviem ako mas rieseny zlab do ktoreho sada skrupina strechy...
u novych aut je ten zlab siroky asi 3-5cm a do neho asi 10-15mmm od okraja sa nanesie oporne lepidlo na skla a do takto vytvoreneho priestoru medzi lepidlo a okraj zlabu nanesies dvojzlozkove lepidlo a az tak sa do toho usadi strecha.... to podporne lepidlo zabezpeci ze dvojzlozkove lepidlo nevytecie ale zaisti strechu z oboch stran....
neviem ako mas rieseny zlab do ktoreho sada skrupina strechy...
u novych aut je ten zlab siroky asi 3-5cm a do neho asi 10-15mmm od okraja sa nanesie oporne lepidlo na skla a do takto vytvoreneho priestoru medzi lepidlo a okraj zlabu nanesies dvojzlozkove lepidlo a az tak sa do toho usadi strecha.... to podporne lepidlo zabezpeci ze dvojzlozkove lepidlo nevytecie ale zaisti strechu z oboch stran....
19:48:56
30.10.2019
30.10.2019
Eidy
-> SO545: Jak to myslíš s tou podporou? Jakože ho dáte o kus vedle? Ono tady není kde. Sedí to dokola jen v šířce asi 10mm.
Snažil jsem se o tom lepidle něco najít a nenašel jsem nic. Google mlčí resp. VW si to schovává pod pokličkou. Akorát vím, že neni levný.
Snad bude vehement fungovat.
Snažil jsem se o tom lepidle něco najít a nenašel jsem nic. Google mlčí resp. VW si to schovává pod pokličkou. Akorát vím, že neni levný.
Snad bude vehement fungovat.
19:45:09
30.10.2019
30.10.2019
SO545
-> Eidy 29.10.19 20:41:09: sakra to je vehement... ale ked nic nieje musi stacit ludska sikovnost...
spracovanie lepidla je cim skor tym lepsie.... ak lepis zlab tak sa oplati naniest husenku tmelu asi 1.5cm od zlabu aby ti lepidlo neutieklo do strany..a poriadne si v tom strecha sadla....
u nas pouzivame ako podporu pre toto lepidlo tmel na okna.
spracovanie lepidla je cim skor tym lepsie.... ak lepis zlab tak sa oplati naniest husenku tmelu asi 1.5cm od zlabu aby ti lepidlo neutieklo do strany..a poriadne si v tom strecha sadla....
u nas pouzivame ako podporu pre toto lepidlo tmel na okna.