Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

23:10:08
01.11.2018
Eidy
Centrál tam nebyl a ani ve dveřích nebyly žádný díry navíc pod tapecem. Nakonec jsem je všechny zavařil. Světlo ve dveřích stejnak není. Nechal jsem jen díru na gumový doraz dveří.

A pachtil jsem se s kusem podlahy u PZ kapsy. Vypadalo to na pár direk. Pak jsem vzal baterku a našel další. Pak jsem vzal 400W světlomet a našel další. Pak jsem si ještě zhasnul a našel další. Takže jsem vyráběl plech z drátu. Vědět to před rozšířením tunelu, tak bych to celý vyříznul. Nakonec jsem to polepil, ale dvakrát pyšnej na to nejsem. No ale drží to.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 01.11.2018 23:10:08
20:10:18
01.11.2018
m8rinek
-> Eidy: jedna dirka bude na kabel pro světýlko ve dveřích a v jedné je gumový doraz dveří (takovej silentbloček)



E: tak ne, já tam mam jen jednu skoda110r.eu/1150rr/duben 1430002.jpg



EE: a tady mam min dvě skoda110r.eu/110r/leden11 50002.jpg

upraveno 2x, naposled 01.11.2018 20:12:36
19:00:27
01.11.2018
SO545
-> Eidy 01.11.18 17:39:52: urcite by som prebytcone zaslepil... nieje nutne zvarat...obcas staci aj plastova zaslepka.



Ak tam je naviac ...nedobastlil niekto pred tebou napr central ?
17:39:52
01.11.2018
Eidy
-> Tomáššš: To vím, jenže tohle není pohled od dveří ale zvenku (z boku).
16:07:19
01.11.2018
Tomáššš
-> Eidy 31.10.18 17:14:08: stovka má tri diery na ľavom a aj na pravom A stĺpiku ,slúžia na vypínač interiérového svetla 4
20:39:47
31.10.2018
MOLSO
19:50:05
31.10.2018
Eidy
-> m8rinek: 3 3 3 Narvu ti ji do díry v plechu.

-> Vojťas: Když on je profilovaný.
18:38:47
31.10.2018
m8rinek
-> Eidy: cože mi uděláš s hlavou?!!!
18:34:46
31.10.2018
Vojťas
-> Eidy: ale vysledky jsou pekny



No az na tem dekl baterky, to sem nemyslel ze bude karbonovej, ale nejakej jinej plech, nez navarenej dekl.
18:20:07
31.10.2018
Eidy
-> Vojťas: Že není dekl karbonovej? Chtěl jsem ho tam kvůli pevnosti a navíc v něm drží váha vzduchu. A v dílně mám jen ohybačku, svěrák, kladiva, vrtačky, flexy, tužky, pravítka. Nic speciálního. No a ty vytažený díry dělám tak, že navrtám 10mm díru a pak ve svěráku protlačím hlavu M8 imbusu do trubky. Žádná věda. 4
17:57:14
31.10.2018
Vojťas
-> Eidy 31.10.18 17:16:44: kdyz vidim ty vyrobeny plechy tak me docela zajima vybaveni tvoji dilny 1



Btw v kontextu tech uprav je dekl baterky pomerne velky sklamani 3
17:18:27
31.10.2018
Eidy
Ještě jsem zavařil pár dalších děr mnou kdysi udělaných a taky přijel kurýr a přivezl nějaký smotaný trubky. Brzdy a spojka budou v hliníku, aby to bylo lehčí.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 31.10.2018 17:18:27
17:16:44
31.10.2018
Eidy
To bychom měli.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 31.10.2018 17:16:44
17:16:20
31.10.2018
Eidy
Takhle jsem začal zavítat zadní mezistěnu.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 31.10.2018 17:16:20
17:14:57
31.10.2018
Eidy
Pod zadním oknem jsem vyřezal z plechu nějaký díry a zavařil.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 31.10.2018 17:14:57
17:14:08
31.10.2018
Eidy
Dotaz na eRkaře a stovkaře. K čemu jsou ty 3 vrchní díry na A sloupku mezi pantama? Ta dole je na doraz otevírání dveří. Ale u těch zbylých nevidím jiný důvod, než aby teklo do sloupku.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 31.10.2018 17:14:08
21:30:33
30.10.2018
Eidy
Nakonec jsem zavařil dekl baterie. Zítra zavařím další díry a měl bych chystat držáky na kolotoč pro rámování. Mimochodem jsem byl v pátek konzultovat u pana Kroba a ty přední profily mu nevadí. 5
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 30.10.2018 21:30:33
21:27:19
30.10.2018
Eidy
Zavřel jsem vpravo zbytečný díry pro topení a vlevo pro lanovod. Navrtám vlevo novou díru, aby to bylo symetrický. 5
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 30.10.2018 21:27:19
21:25:11
30.10.2018
Eidy
Zavřeno ze všech stran a provařeno k vnitřním “kostkám”.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 30.10.2018 21:25:11
Extreme Tyres