Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

19:11:37
06.11.2018
MVM
-> Bery: To proplítání rámem a dutý zvuk trubky když do toho praší hlava - nezaměnitelný kolorit závodní díly 3 A nahrávat audio když u toho potom nadávám .. 1
06:44:57
06.11.2018
Bery
ještě jednu diagonálu do hlavního oblouku - položenou proti diagonále k zadním tlumičům.Aspoň.Dost prázdný, dost měkký...tady je to o tom být fit, kříže ve dveřích jsou na překonání na pohodu. Vím o čem mluvím když tam jsou sedačky a jdeš dělat váleček na převodovce



Ohledně křížů ve dveřích - jestli chceš řešit i výztuhu do tlumičů dopředu,tak asi nechat, nebo jen jednu trubku do dveří a druhou podel prahu aby jsi uzavřel oblouk dole a měl i váhu co nejníž. nebo ochrana jezdce-kříž ve dveřích a u spolujezdce jen jedna trubka. Jako mají okruhovky



Těch modelů je moc a je co zvažovat i vážit:-)))
21:25:38
05.11.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 05.11.18 20:57:34: Kříž určitě nechat, dvě trubky vypadají blbě proti kříži s těma jeho krásnejma výztuhama tam kde s trubky potkávají. 4 Holt se budeme udržovat ve fitu 3
21:02:51
05.11.2018
Eidy
Rám předního skla je tam. Vařil jsem to dlouho a opatrně. A stejně jsem to i brousil. Tak staženou prdel jsem ještě neměl. Radší jsem tam nechal malou hranu svaru, než abych někde projel krz.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 05.11.2018 21:02:51
20:57:34
05.11.2018
Eidy
-> Venca.: Jo, kříž nechám. On nebude u A sloupku tak vysoký, protože to chci tak, aby fungovalo stahování okna bez otevírání dveří.

-> ZdrubT: To by musel být na 3 kusy, abych se tam vymotal dveřma a kolem sedaček.

-> MVM: Je mi to jasný. Ale k tomu Cosworthu by to byla pecka. 1



Tak nakonec takhle:
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 05.11.2018 20:57:34
18:28:02
05.11.2018
MVM
-> Eidy 04.11.18 21:53:49: Ve Tvým případě by to vydželo na věky věků .. těch 200Nm je oproti 500Nm míň jak půlka a ta převodovka je téměř nezničitelná. To že se vše vyhází po určitých km je prevence a únava materiálu,vizuálně je to pořád vevnitř jak nový. Měl jsem i fotky z rozborky když jsem ji různě převodoval na Brno/Most/atd.. Ale asi se mi je podařilo smazat.. 8
17:54:22
05.11.2018
ZdrubT
Ve tvém případě bych dal šroubovanej kříž do hlavního oblouku.
13:41:45
05.11.2018
Jozka
-> Venca.: 47 Jj, bude se muset udržovat mladej a pružnej - hlavně pro vystupování, dovnitř ještě nějak spadnu i já..3
13:28:43
05.11.2018
Venca.
-> Eidy: -> vhml: Já bych se ve dveřích držel kříže. Bude to o trochu pevnější a aspoň nezlenivíš 1



Mě se přes to leze celkem dobře, jde o to najít ten správnej grif 4
12:52:55
05.11.2018
Eidy
-> vhml 05.11.18 12:25:53: na tom něco bude. Když zase kříž je lepší zavětrování. Ale ještě to promyslím.
12:25:53
05.11.2018
vhml
-> Eidy 05.11.18 12:15:41: do dveří klidně dvě, jednu při prahu, druhou na šikmo. Bočních výztuh není nikdy dost. Přelejzat kříž je prostě otrava. A mladší už taky nebudeš 3 2
upraveno 1x, naposled 05.11.2018 12:26:09
12:15:41
05.11.2018
Eidy
-> T: To se ještě uvidí.

-> vhml: Naprosto rozumím. Asi jo. Jen tu zadní nechám vyndavací. Kvůli zasklívání atd. Ty bys dal do dveří jen jednu šikmou? Hlavní oblouk bude až za sedačkama. Já uvažuju ještě o Y ve dveřích místo kříže. Abych měl zboku 2 trubky, ale vystupování bude snazší.

-> Mexican: Těžší asi jo, ale o dost pevnější.
11:50:13
05.11.2018
CHIP
-> vhml: Já bych řekl .. že Eidymu jde v první řadě o zpevnění karoserie.
08:48:51
05.11.2018
Mexican
-> T 04.11.18 20:01:06: Lamino střecha s trubkama navíc, to bude váhově horší ne? Ale pravda je, že lešení bez zavětrování je na prd.
08:23:39
05.11.2018
vhml
-> Eidy: do rámu doplň diagonály, takhle by byl strašně měkkej. Všechny ,,čtvercový" plochy musíš co nejvíc rozkájet na trojúhelníky. Do střechy od levýho A sloupku na pravej B sloupek a dozadu opět od levýho B sloupku ( aby to více chránilo řidiče, což je asi tvůj nejčastější způsob provozu ) na pravej zadní tlumič. Do komentů nejde vkládat obrázek abych to črtnul. A zvážil bych použítí křížu ve dveřích, protože se z toho strašně nahovno vystupuje. Hlavně pokud máš sedačku někde nízko a vzadu.
upraveno 2x, naposled 05.11.2018 08:28:41
08:01:05
05.11.2018
-> Eidy: byla a troufneš si ? 40 5

tak jestli vydrží 24h v závoďáku s 500 koněma, tak Kóča by ji na pár let měla 40 3
21:53:49
04.11.2018
Eidy
-> MVM: 24 hodin?? To je dost naprd. Já bych chtěl skříň na pár let. 1
21:47:22
04.11.2018
MVM
-> Eidy 04.11.18 21:35:49: Ano - tu znám do posledního šroubku 4 Ta cenovka Tě nezaráží? Jinak tahle skříň vydrží i 24hod..
Extreme Tyres