Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

20:05:06
25.11.2018
Eidy
Dneska sem přivezl Kóču zase domů i s nádherně odvedenou prací od Jirky z Krob Motorsport. Naprosto parádní domluva, všechno je přesně, jak jsem chtěl. Takhle si představuju práci odborné dílny.

A hned jsem tu měl schvalovací komisi v podobě ZdrubT, T a Tuner#2. 1
20:03:41
25.11.2018
J.T.
-> Eidy: Ta střecha je plech?? Že vypadá líp jak ta moje4
20:02:11
25.11.2018
Je to boží156 1
16:03:44
25.11.2018
radekra
-> Eidy: -> Eidy: Tak jak vypadá Kóča s rámem? Nenapínej nás :-)
17:33:41
24.11.2018
Eidy
-> Luky: Ale v tom je to kouzlo.1
16:53:35
24.11.2018
Luky
-> Tuner#2: hele já za ním jel asi 5 kol ve Spa, já bych se při takový jízdě v nevyrámované krabičce od sirek asi fakt bál 3
16:36:54
24.11.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
16:31:38
24.11.2018
Luky
14:25:44
24.11.2018
MVM
-> Eidy 24.11.18 12:52:17: Tak já se nebojím, jen ono to potom konči při montáži mírným násilím a speciálním slovníkem3 Taky mi došel před lety krásný nerezový rám do Porsche které nebylo na závody, tudíž leštěnka - a člověk by řekl že to půjde samo, no nenapacis ani milimetr jak je to tuhý. Potom Fortuna a dobrušování děr. Jako v závodním autě sem tam oděrku sneses,ale toto v Alcantare.. 7
12:52:17
24.11.2018
Eidy
-> MVM: Nebej, není to vyfrézovaný jako Johansonky 1. Měl by tam být +- 0,5mm v každý spojce. Takže se to svaří s vloženejma 0,5mm plechama a pak se uvidí.
12:32:30
24.11.2018
MVM
-> Eidy: Máš tam doufám nějakou rezervu na " napnelismus" - ještě jsem se nesetkal s demontovatelnou částí rámové konstrukce,s tím,aby šla bez pnutí buď montovat nebo demontovat. A převlečený trubky třeba - to už nechávám jako pastičky na mladý

1
12:28:20
24.11.2018
MISCHO
-> Eidy: veelmi elegantne spojky 9
11:35:46
24.11.2018
m8rinek
-> Eidy: jj tak jsem si to nějak myslel :)). Když toho budeš chtít 1000ks tak to vystřelíš na CNC za zlomek.... hold kouzlo kusový výroby :D
11:32:37
24.11.2018
Eidy
-> Luky: Nene, zasuneš to do sebe ze strany a zajistíš šrouby. A ano, navaří se na to trubka.

-> m8rinek: Hmm, pod tisíc to nebylo. Ta sranda na fotce je za 6kKč. Ale za ty peníze máš jeden okyslej hlinikáč na Škodovku. Z tohodle pohledu je to vlastně levný.

1

-> Bery: Původně jsem chtěl nějaký klasický oko a 2 plechy, ale Jirka mě přesvědčil, že to chce něco míň nápadnýho.
11:23:48
24.11.2018
m8rinek
-> Eidy: vypadá to super, práce na tom bylo jako na kostele a ještě kusovka... Hádal bych, že pod 1000kč za sestavu to nebylo?
10:54:42
24.11.2018
-> Luky: takže teď už škemrat budeš ? 40
10:15:45
24.11.2018
Luky
-> Bery 24.11.18 09:45:40: Jo to každopádně. Papírová kastle je důvod proč jsem zatím nikdy u Eidyho neškemral o svezení 1

Spíš jak je to v porovnání s klasickými převleky?
09:45:40
24.11.2018
Bery
-> Luky: všechno bude držet lip, než samotná kastle. a tohle vypadá funkčně a elegantně. a takový veci-bohužel- nejsou levny8 5
09:37:49
24.11.2018
Luky
-> Eidy: Takže se to do sebe zasune, otočí a zajistí šrouby? To vypadá moc pěkně. Ale to se navaří na konec trubky? To bude držet?
00:19:10
24.11.2018
Eidy
Rámování Kóči pokračuje, už zbývaji jen kříže do dveří a 2 vyndavací rozpěry. Zatím jen malá ochutnávka spojek, který jsme obšlehli od amíků. Jirkův soustružník/frézař to zvládnul parádně. Jen to nebylo úplně levný. Na poslední je vidět ten zámek, jaký to tvoří. 5
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 24.11.2018 00:19:10
Extreme Tyres