Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

19:07:43
26.11.2018
SO545
-> squalo 26.11.18 06:35:51: Ma to paradne... jedine co ma v podobnom pocine brzdi su noty k autu....

Toto na STK u nas neprejde. Skoda...
17:53:38
26.11.2018
Petros_168
Moc pěkný!
15:19:53
26.11.2018
Fifa
-> Eidy: Parádní práce, super když se sejdou nadšenci pro věc 4 Jen tak dál.
14:31:04
26.11.2018
Pavell
Prostě paráda po všech stránkách.
14:02:32
26.11.2018
MATTESS
Foto 287 - jak bráchové 1
13:30:03
26.11.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Apple STS Chvojkovice-Brod 26.11.18 13:22:34: Zodpovědně můžu říct, že takhle vyrámovaný eRko jsem teda rozhodně neviděl včetně promyšleného zesílení tunelu, držáků obou náprav, vyndavacích trubek rámu apod... A že už jsem za svou éru u škodovek fotil a viděl lecos...
13:22:34
26.11.2018
Apple STS Chvojkovice-Brod
Začíná to vypadat jakzávodní náčiní, dobrá proměna Eidy. Ale toho povyku tady, to nikdo neviděl vyrámováný auto?9
11:57:11
26.11.2018
ZdrubT
Ta střecha mě hodně překvapila a moc se na její montáž těšim.
10:56:36
26.11.2018
Mates
-> Eidy: krásný rám2 2
07:43:41
26.11.2018
havlik
-> Eidy: A prej že nebude hliníková střecha47
07:23:01
26.11.2018
MVM
-> Eidy 25.11.18 21:43:18: Jen jsem si prohlížel ke který vodorovné trubce ty pásy budeš vázat. A ty ji máš až vzadu dole,tak to jo. Já jsem zvyklý na ještě jednu výš ale tvá příčka je demontovatelná - tak tam nemůže být k ní přivařena.6
07:19:08
26.11.2018
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: pěknou prolejzačku sis pořídil 4
07:01:53
26.11.2018
Minott
BEZ KOMENTARA NO.1 157
06:40:19
26.11.2018
Bery
-> Eidy: přeci na tom nebudou nějaký smrkány jak od elektrody. Když jsem byl u Zdeňka Kroba, bavili jsme se o mladým že sváří. A kdo se orientuje trochu mezi "rámaři" tak kroba práce vypadá slušně. Klidně bych ho kvůli LR rámu oslovil.



jinak ti přeju ať rám slouží a nepoznáš jeho tuhost.
06:35:51
26.11.2018
squalo
Pri tychto fotkách normálne začinam uvažovať o ráme aj ja ale to by zas molso pindal ze mi už úplne jebe 40 ale ten ram je fakt ze.... no klobuk dole 9 možem si ho príst aspoň ošahať? 1
23:57:27
25.11.2018
Eidy
-> Luky: Trocha zábradlí v autě a co to s lidma dělá, že jo? 3
23:35:56
25.11.2018
Luky
-> Eidy 24.11.18 00:19:10: Jo tak ono je to strčený dovnitř. Já právě myslel že to bude na tupo. To je moc pěkný detail! 5

A ten snížený kříž ve dveřích se mi taky zamlouvá.

Jinak je to rám jako každej jinej, souhlasím s Berym!!! 3 3
22:57:48
25.11.2018
Eidy
Ale kucí, vždyť Bery to myslí dobře. Na to ho znám dost dlouho. Jen si dělá prdel.4
22:55:28
25.11.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
Jsme z toho vysraný, ba dokonce jako že hodně vysraný, protože jak Eidy na přípravě, tak Jirka na rámu odvedli moc pěknou práci...
22:28:37
25.11.2018
tibor1
Luxusní4
Extreme Tyres