Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

17:01:45
23.10.2018
Venca.
-> Eidy: Stíháš ještě chodit do práce nebo už na full time vyvařuješ eRko? Dle pokroku to vypadá, jak když na tom denně strávíš minimálně 8 hodin.

Ale jinak pěkná práce 4
15:55:16
23.10.2018
Mates
-> Eidy: krásná práce Eidy, každý den sleduji jak pokračuješ2 2
15:31:00
23.10.2018
Tomáššš
-> Eidy: pekná práca 4
23:59:59
22.10.2018
Luky
-> Pavell 22.10.18 23:27:42: jo to mě taky, takhle od klábosnice a s pivem v ruce. Ale takhle vyšívat bych na tom teda úplně nemusel. Ale o to větší respekt Eidymu že se do toho takhle hezky pustil
23:27:42
22.10.2018
Pavell
Pravidelný přísun průběhu prací. Jo, tohle mě baví 4 1
23:03:35
22.10.2018
Eidy
A dnešní zásilka. Můžu se vrhnout na tunel.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 22.10.2018 23:03:35
23:02:10
22.10.2018
Eidy
Ale myslel jsem si, že to bude rychlejší. Dobrušovat to pod torpédem je jak zubařina s flexou.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 22.10.2018 23:02:10
23:00:58
22.10.2018
Eidy
Skoro jako novej. 5
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 22.10.2018 23:00:58
21:32:52
22.10.2018
Tomáššš
-> Eidy: dali si na čas 1
16:07:04
22.10.2018
Eidy
-> Tomáššš: Ničím. To je jen odrezovač. Podběhy jsem nezajišťoval taky nijak. Berou to opatrně jemným zrnem. Je to spíš prach než písek/soda. Kastle jim trvala asi 8 hodin, takže žádnej fofr. 4
15:33:29
22.10.2018
Tomáššš
-> Eidy 21.10.18 17:48:13: čím si striekal kufor ?
Mal si zaistené predné podbehy proti pokrúteniu z pieskovania ? Keby som nanovo robil karosériu, určite by som zaistil podbehy proti pohnutiu. I tá plecharina sa bude lepšie pasovať. To je len taká rada :)
07:49:15
22.10.2018
Kocvin
-> Eidy: Rozumím..4
22:50:32
21.10.2018
Eidy
-> Kocvin: Díky. Hele, nerez dávám jen tam, kde je skoro jistota, že se to poškrábe při montáži nebo servisních úkonech (úchyty nápravy při seřizování geometrie atd.) nebo smetením od kamínků. Jinak dělám z černýho plechu.4
18:24:10
21.10.2018
Kocvin
-> Eidy 21.10.18 17:48:13: Moc hezké..6 Vše nerez určitě, že?
17:48:13
21.10.2018
Eidy
Prohnilý kus odříznut a nové díly připraveny. Zítra to dodělám.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 21.10.2018 17:48:13
17:47:19
21.10.2018
Eidy
Výroba šablony.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 21.10.2018 17:47:19
17:46:23
21.10.2018
Eidy
Vyříznout a vyměnit.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 21.10.2018 17:46:23
17:45:47
21.10.2018
Eidy
Kdysi jsem tunel pokurvil.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 21.10.2018 17:45:47
21:22:46
20.10.2018
Eidy
Upálil jsem ty vysoký hrany před zadními koly, pořád byly smetený od kamínků, a udělal jsem tam malý eLka z 2mm nerezu. Teď by to mělo vydržet i hever. No a nakonec jsem opravil prodlužovák, kde mi shořel nulák. Našteští jen 3m od konce. Ale když se svářečka najednou zastavila, tak ve mě hrklo.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 20.10.2018 21:22:46
21:18:44
20.10.2018
Eidy
Zavřel jsem trojúhelníkovou díru v zadních kapsách.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 20.10.2018 21:18:44
Extreme Tyres