skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
21:01:26
21.11.2018
21.11.2018
Eidy
Večer jsem se stavil u Jirky mrknout na Kóču a už se to rozjíždí. Ještě jsem si řekl, jak chci přední půloblouky a touhle dobou je to už asi naohýbané. Zatím jsou tam patky. Zadní komplet.
23:50:18
17.11.2018
17.11.2018
Eidy
-> Kocvin: To je přesný. Běhal od auta k autu a pořád něco vyprávěl a pak mi ukazoval fotky různých aut a co a jak dělali, dělají, no prostě úžasný.
23:40:31
17.11.2018
17.11.2018
Kocvin
-> Eidy: Jojo u Petra je to porno.. Tam by člověk vydržel sedět celý den.. Zvláště, když pak sedne u ntb k fotkám a začne vyprávět.. *1
23:31:15
17.11.2018
17.11.2018
Eidy
Dneska na otočku Kladno-Ostrava-Kladno, abych si přivezl nějaký železo na opravu motoru. Původně jsem jel koupit blok a nakonec se z toho vyklubal výměnný obchod. Blok vpravo má prasklou kliku, ale číslem sedí majiteli do jeho AR75. Takže to všechno přijde rozebrat, kliku po kontrole a případném přebrusu a pístní sadu z kompletního motoru vlevo nasypu do bloku vpravo a mě zůstane krásnej blok pro Kóču. Takže kromě klempírny si otevřu ještě motorárnu.
No a když jsem byl v Ostravě, stavil jsem se konečně u Petra Molčana v dílně. Moc hezký to tam je.
No a když jsem byl v Ostravě, stavil jsem se konečně u Petra Molčana v dílně. Moc hezký to tam je.
15:38:26
16.11.2018
16.11.2018
T
-> Eidy: ok, jak bude hnusně, tak dorazím
15:24:37
16.11.2018
16.11.2018
Eidy
-> T: Jj, příští neděli by měla být Kóča doma.
15:19:45
16.11.2018
16.11.2018
T
-> Eidy: super a termín trvá ?
15:13:39
16.11.2018
16.11.2018
Eidy
Dnes jsme s panem Krobem dohodli finální podobu spojek pro vyndavací příčky rámu a mám z toho radost. Všechno, co jsem zatím viděl, je buď hezký a slabý nebo pevný a vzhledově nic moc.To, co budu mít v Kóče, je pevný do tlaku, tahu i na ohyb a navíc žádný monstrum a vcelku nenápadný. To bude super.
20:39:03
15.11.2018
15.11.2018
MVM
-> Milan 136: Já byl mockrát ve fabrice Porsche motorsport Weissach. Taky bych tam zůstal nebo si dovezl pár fotek co jsem viděl. No tak střežený areál nemá asi už ani Bundeswehr. Na bráně podepsaný asi tři papíry,kartičku na krk ,mobil ve skřínce,a pohyb v arealu jedině s doprovodem. Ale vždycky to stálo za to ..
20:31:05
15.11.2018
15.11.2018
Milan 136
-> SO545 15.11.18 19:23:21: taky by mi vubec nevadilo tam zustat. Jsem koukal, kde se tam v ty dilne schovat
19:23:21
15.11.2018
15.11.2018
SO545
-> Milan 136 12.11.18 20:38:36: jeho som stretol uz 2x raz som od neho v Prahe tusim pred 2rokmi dostaval cenu
Teraz aspon podpis kartu.... tie karoserie bol hardcore...tam by som pracoval , ale to otroctvo na seriovkach uz radsej nechcem vidiet
Teraz aspon podpis kartu.... tie karoserie bol hardcore...tam by som pracoval , ale to otroctvo na seriovkach uz radsej nechcem vidiet
20:38:36
12.11.2018
12.11.2018
Milan 136
-> SO545 12.11.18 20:02:19: vypadá to, že ano
Ty kastle byly pecka. Celkově ta dílna, showroom a hlavně mě hrozně bavil ten mladej šéf dílny, dost borec.
Pontus prý přiletěl jen kvůli tomu a pak zase zpět do Švédska...
Ty kastle byly pecka. Celkově ta dílna, showroom a hlavně mě hrozně bavil ten mladej šéf dílny, dost borec.
Pontus prý přiletěl jen kvůli tomu a pak zase zpět do Švédska...
20:02:19
12.11.2018
12.11.2018
SO545
-> Milan 136 12.11.18 19:28:22: asi sme boli na spolocnej akcii co
-> Eidy 12.11.18 19:51:33: este sa len sviezo prestahovali ale tie kasne stali zato a ochota ich ukazat tiez potesila.
-> Eidy 12.11.18 19:51:33: este sa len sviezo prestahovali ale tie kasne stali zato a ochota ich ukazat tiez potesila.
19:51:33
12.11.2018
12.11.2018
Eidy
-> SO545: To bych akorát slintal, záviděl a smutněl, že nemám takový možnosti. Nějaký videa z fabriky jsem viděl a je to pecka.
19:28:22
12.11.2018
12.11.2018
Milan 136
-> SO545 12.11.18 19:18:43: taky jsem byl
19:18:43
12.11.2018
12.11.2018
SO545
-> Eidy 11.11.18 22:47:41: Mal som moznost sa cez vikend pozriet do novej haly SKODA Motorsport.
Dokonca bola sanca pozrier rozfazovane prestavby skeletu od zakladu cez montaz ramu az po hotovu kasnu vo foreze a nalepene carbonove diely.... Slusna insipracia len sa nedalo dokumentovat
Dokonca bola sanca pozrier rozfazovane prestavby skeletu od zakladu cez montaz ramu az po hotovu kasnu vo foreze a nalepene carbonove diely.... Slusna insipracia len sa nedalo dokumentovat
12:39:34
12.11.2018
12.11.2018
Eidy
-> vhml: 45x2,5 , 38x2,5 a 38x2. Záleží jak kde.
-> ptk: Navrtám pak malý díry jinde a dám do nich ucpávky. Ale nepotřebuju tam mít takovýhle lochny. Ve 120 taky nejsou.
-> Bery: Ty máš teda sloní pamět, to je už strašně dávno. To se pak vyřešilo pozdějšími úpravami kolem stabíku. Jinak kastli jsem kontroloval po nasazení na převozní podvozek, kde jsem nohy vařil vždy na sobě, takže L a P strana je vždy identická. Ty spodní jekly jsou prakticky v zákrytu. Je tam nepatrný úhel, ale okem je to na hranici viditelnosti. To nemá cenu řešit.
-> ptk: Navrtám pak malý díry jinde a dám do nich ucpávky. Ale nepotřebuju tam mít takovýhle lochny. Ve 120 taky nejsou.
-> Bery: Ty máš teda sloní pamět, to je už strašně dávno. To se pak vyřešilo pozdějšími úpravami kolem stabíku. Jinak kastli jsem kontroloval po nasazení na převozní podvozek, kde jsem nohy vařil vždy na sobě, takže L a P strana je vždy identická. Ty spodní jekly jsou prakticky v zákrytu. Je tam nepatrný úhel, ale okem je to na hranici viditelnosti. To nemá cenu řešit.
08:28:44
12.11.2018
12.11.2018
Bery
pamatuju se že jsme kdysi řešili že na jednu stranu prohrabavala - neměřili jste kastli někde na stolici? jestli je to rovný, něž tam vytne klec..?
07:27:12
12.11.2018
12.11.2018
ptk
a dutiny nebudeš ošetrovať? keď si zavaril tie diery.... alebo máš sa tam kade dostať ešte?
inak ideš ako píla! len tak ďalej!
inak ideš ako píla! len tak ďalej!