Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

12:33:36
10.12.2018
Zazaa
-> m8rinek: hlinikova slepovanka ... takze Elise ?
08:34:57
10.12.2018
Antony - zrušená registrace
-> Eidy 09.12.18 23:09:21: spíš umělej horizont a G-metr, přece to nemáš letajici autobus 1
00:01:46
10.12.2018
Eidy
-> MVM: To není tak snadný. V levým výdechu mám palivoměr a taky to musí nějak vypadat. 4
23:30:08
09.12.2018
MVM
-> Eidy: Tak nejspíš se "zbavíš" krajních výdechů větrání a tim je to vyřešené - nebo??6
23:09:21
09.12.2018
Eidy
-> Luky: No vidíš, to mě nenapadlo. Tak jednoduchý. 3
-> Tuner#2: Zkusím to tak, aby to nebylo moc poznat.
-> MVM: To víš, výškoměr, úhel klapek, otáčky všech motorů, tlak hydrauliky atd. To je nějakejch budíků. 1
22:50:44
09.12.2018
MVM
-> Eidy 09.12.18 22:21:52: Otáčkoměr,teplota vody, tlak oleje … Ty tři budiky tam poskládáš 1 Nebo tam chceš mít panel pro palubního inženýra jako v letadle?
22:39:59
09.12.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 09.12.18 22:21:52: Sakra, tak se přece nevešla? Ale věřím, že to nějak vymodeluješ, že to bude hezčí než před tím. 4
22:38:13
09.12.2018
Luky
-> Eidy: vyříznout rám? 1
22:21:52
09.12.2018
Eidy
-> m8rinek: Myslíš tu z Anglickýho Ábíčka? :) To je mi k ničemu.

Palubka tam kvůli rámu nejde, tak teď vymejšlím co a jak, aby se vešla.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 09.12.2018 22:21:52
20:41:02
09.12.2018
m8rinek
-> Eidy: já už mám :) Nechám Tě to okouknout, je to jenom taková slepovánka
upraveno 1x, naposled 09.12.2018 20:42:24
20:29:57
09.12.2018
Eidy
-> m8rinek: A ty mi uděláš Al chassis? Beru. Značka: střechu už mám. 1
20:23:06
09.12.2018
m8rinek
-> Luky: ale prd, nejlepší je kombinace hliníkovýho chassis a laminátovýho kabátku :)))
19:09:33
09.12.2018
Luky
-> Eidy: mně ten hliník na to nějak sedí víc, takový víc řemeslný
19:05:55
09.12.2018
Eidy
Byl jsem na návštěvě u pana Pešana, přijemně jsme si pokecali a odvezl jsem si střechu. 1
Pro srovnáni: hliníková před ostřihnutím 3830g, lamino oříznutá 3980g. Půjdu do hliníku (je lehčí a hlavně tenčí) a lamino zůstane do zásoby.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 09.12.2018 19:05:55
19:27:05
30.11.2018
Petrson
-> Eidy 29.11.18 19:22:43: Já bych teda z takové krásy ani moc nechtěl vystupovat1
21:10:25
29.11.2018
T
-> Eidy: to uchycení volantovky se mi takhle líbí 4 156
19:22:43
29.11.2018
Eidy
Všechno sedí jak má a nastupování i vystupování se zdá být díky sníženému kříži i dlouhým dveřím snadné. 5
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 29.11.2018 19:22:43
10:35:47
29.11.2018
Qwak
Ale ale... To je překvapení, krásná práce pěkně od podlahy paráda ,těším se na výsledek. Doporučuji rám hezký do černé ať je na fotkách u technický videt co nejmíň vidět 1edit píšu jako ocas..
upraveno 1x, naposled 29.11.2018 19:45:40
01:01:58
29.11.2018
Eidy
Na původních úchytech to vždycky pružilo i s výztuhou. Teď se to ani nehne a stačí mi 2 šrouby.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 29.11.2018 01:01:58
Extreme Tyres