skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
01:00:19
29.11.2018
29.11.2018
Eidy
Chjo, to je zase hodin. Ráno nevstanu. Ale aspoň mám pořádnej držák řízení.
23:10:01
28.11.2018
28.11.2018
kraska98
-> Eidy 28.11.18 22:22:21:
A teď s pravdou ven. Které 3 duše ten můj příspěvek natolik pohoršil a byly tak starostlivé, že mě nahlásily ? Nechť se přiznají a napíší mi do zpráv. Ať se tu neřeší věci mimo téma, ale pěkná stavba.
A teď s pravdou ven. Které 3 duše ten můj příspěvek natolik pohoršil a byly tak starostlivé, že mě nahlásily ? Nechť se přiznají a napíší mi do zpráv. Ať se tu neřeší věci mimo téma, ale pěkná stavba.
22:22:21
28.11.2018
28.11.2018
Eidy
-> Tuxik: Já to bral taky jako vtip. A z pohledu veteránismu je to i pravda.
Ale restomod je teď v módě. I když já to objevil už před 20 lety.
Ale restomod je teď v módě. I když já to objevil už před 20 lety.
21:30:12
28.11.2018
28.11.2018
Tuxik
-> kraska98 27.11.18 20:55:20: odbanovano
21:29:58
28.11.2018
28.11.2018
Tuxik
-> m8rinek 28.11.18 21:28:05: napsali mi nezavisle 3 lidi, tak jsem dal ban... Uz jsme si to vysvetlili na FB, tak ban zrusen. Snazim se bejt nad veci, ale nikdy se nezavdecis vsem.
21:28:05
28.11.2018
28.11.2018
m8rinek
-> Tuxik: zase by to chtělo trochu nadhledu. Já to teda taky pochopil jako vtip a i kdyby nebyl tak ten kluk dostal ban za to, že vyjádřil názor? No ty vole....
21:27:28
28.11.2018
28.11.2018
T
co napsal ?
21:22:16
28.11.2018
28.11.2018
Antony - zrušená registrace
-> Vojťas 28.11.18 21:20:05: chceš bejt další, co?
21:21:00
28.11.2018
28.11.2018
Kocvin
-> Vojťas: Byl.. Psal mi to i na fb..
21:20:05
28.11.2018
28.11.2018
Vojťas
-> Tuxik 28.11.18 20:54:20: tak to byl asi vtipek ne? teda ja to tak pochopil
20:44:07
27.11.2018
27.11.2018
marra_rwd
To je prostě krása, co tady vzniká za dílo ;-)
20:42:14
27.11.2018
27.11.2018
madcore
Opravdu krásná a precizní práce
14:09:12
27.11.2018
27.11.2018
Petkar
Konečně má Kóča pořádný rám
13:04:10
27.11.2018
27.11.2018
radekp
-> Syny: anebo při přesunech po ose? Aby nebyl rám vidět?
-> Eidy: moc pěkná práce! Ten odrezovač to ochrání na tak dlouhou dobu?
-> Eidy: moc pěkná práce! Ten odrezovač to ochrání na tak dlouhou dobu?
12:57:13
27.11.2018
27.11.2018
Syny
-> Eidy: Predpokladam, ze vyndavat se nebudou moc casto - jen pri udrzbe zhruba 2x na jeden interval prestupnych roku
12:47:42
27.11.2018
27.11.2018
Eidy
-> Deacon: Díky. Následovat bude přestávka. Aspoň pro kastli. Příští rok vyměnit střechu, prahy a upravit zadní podběhy. Pak svrtat a spasovat všechny díly karoserie. Pak teprve možná lakýra. A ano, ty 2 příčky jsou vyndavací.
-> Syny: Až budu po nocích taxikařit, abych si vydělal prachy, co do toho teď strkám.
-> Syny: Až budu po nocích taxikařit, abych si vydělal prachy, co do toho teď strkám.
11:32:29
27.11.2018
27.11.2018
Syny
-> Deacon: To aby šlo nastoupit dozadu, kdyby někoho vezl na zadních sedačkach
Jinak se mi moc líbí jak Eidy sviští s těma pracema na karoserii. Sám dobře vím jakej oprc je to vyvařování, tvarování plechů apod. Tim spíš, když člověk chce, aby to nějak vypadalo a nebylo to odfláknutý jen tak hala bala. Super práce celkově :)
Jinak se mi moc líbí jak Eidy sviští s těma pracema na karoserii. Sám dobře vím jakej oprc je to vyvařování, tvarování plechů apod. Tim spíš, když člověk chce, aby to nějak vypadalo a nebylo to odfláknutý jen tak hala bala. Super práce celkově :)
11:27:10
27.11.2018
27.11.2018
Deacon
-> Eidy: paradni práce. Moc se mi to líbí Co bude následovat, asi už lakýra ne?
Btw asi mi to uniklo, ale kčemu že jsou ty spojky? To budeš nějak vyndavat tuhle část rámu?
Btw asi mi to uniklo, ale kčemu že jsou ty spojky? To budeš nějak vyndavat tuhle část rámu?