skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
Ve tvém případě bych dal šroubovanej kříž do hlavního oblouku.
-> Venca.:
Jj, bude se muset udržovat mladej a pružnej - hlavně pro vystupování, dovnitř ještě nějak spadnu i já..


-> Eidy: -> vhml: Já bych se ve dveřích držel kříže. Bude to o trochu pevnější a aspoň nezlenivíš
Mě se přes to leze celkem dobře, jde o to najít ten správnej grif

Mě se přes to leze celkem dobře, jde o to najít ten správnej grif

-> vhml 05.11.18 12:25:53: na tom něco bude. Když zase kříž je lepší zavětrování. Ale ještě to promyslím.
-> Eidy 05.11.18 12:15:41: do dveří klidně dvě, jednu při prahu, druhou na šikmo. Bočních výztuh není nikdy dost. Přelejzat kříž je prostě otrava. A mladší už taky nebudeš



-> T: To se ještě uvidí.
-> vhml: Naprosto rozumím. Asi jo. Jen tu zadní nechám vyndavací. Kvůli zasklívání atd. Ty bys dal do dveří jen jednu šikmou? Hlavní oblouk bude až za sedačkama. Já uvažuju ještě o Y ve dveřích místo kříže. Abych měl zboku 2 trubky, ale vystupování bude snazší.
-> Mexican: Těžší asi jo, ale o dost pevnější.
-> vhml: Naprosto rozumím. Asi jo. Jen tu zadní nechám vyndavací. Kvůli zasklívání atd. Ty bys dal do dveří jen jednu šikmou? Hlavní oblouk bude až za sedačkama. Já uvažuju ještě o Y ve dveřích místo kříže. Abych měl zboku 2 trubky, ale vystupování bude snazší.
-> Mexican: Těžší asi jo, ale o dost pevnější.
-> vhml: Já bych řekl .. že Eidymu jde v první řadě o zpevnění karoserie.
-> T 04.11.18 20:01:06: Lamino střecha s trubkama navíc, to bude váhově horší ne? Ale pravda je, že lešení bez zavětrování je na prd.
-> Eidy: do rámu doplň diagonály, takhle by byl strašně měkkej. Všechny ,,čtvercový" plochy musíš co nejvíc rozkájet na trojúhelníky. Do střechy od levýho A sloupku na pravej B sloupek a dozadu opět od levýho B sloupku ( aby to více chránilo řidiče, což je asi tvůj nejčastější způsob provozu ) na pravej zadní tlumič. Do komentů nejde vkládat obrázek abych to črtnul. A zvážil bych použítí křížu ve dveřích, protože se z toho strašně nahovno vystupuje. Hlavně pokud máš sedačku někde nízko a vzadu.
-> Eidy: byla a troufneš si ?
tak jestli vydrží 24h v závoďáku s 500 koněma, tak Kóča by ji na pár let měla



tak jestli vydrží 24h v závoďáku s 500 koněma, tak Kóča by ji na pár let měla


-> MVM: 24 hodin?? To je dost naprd. Já bych chtěl skříň na pár let. 

-> Eidy 04.11.18 21:35:49: Ano - tu znám do posledního šroubku
Ta cenovka Tě nezaráží? Jinak tahle skříň vydrží i 24hod..

-> MVM: Motor bych odtamtud bral skoro každej. A co třeba tahle špajzka? racecarsdirect.com/Advert
/.../2012-porsche-997-gt3-
r-gearbox 

-> Eidy 04.11.18 20:27:55: Jo kámo .. nekoupim protože,dvěma rukama a hlavou na takovej motor hned tak poctivě nevydělám
Tuhle šestnáctku bych tam bral hned
racecarsdirect.com/Advert
/.../race-4age-toyota-engi
ne-race-spec

Tuhle šestnáctku bych tam bral hned

-> Eidy 04.11.18 20:27:55: nebo ve škodovce 

-> MVM: Taky krasavec. Hele, já Ti svatosvatě slibuju, že když mi ho koupíš, tak ho tam nacpu.
-> SO545: Tak já przním eRko, takže jakýkoliv kilo je v pohodě.
S rámem a STK to nějak pořeším.
-> T: Kamarád do mě v pátek pořád hustil, že karbonová střecha by byla úplně nejlepší. Tak já Ti nevím.
-> Tuner#2: No jo, ale co mají říkat lidi v cabriu nebo takovým Caterhamu?

-> SO545: Tak já przním eRko, takže jakýkoliv kilo je v pohodě.

-> T: Kamarád do mě v pátek pořád hustil, že karbonová střecha by byla úplně nejlepší. Tak já Ti nevím.

-> Tuner#2: No jo, ale co mají říkat lidi v cabriu nebo takovým Caterhamu?
-> T 04.11.18 20:01:06: Zase lamino střecha mě nepřijde jako výhra když v tom občas pojede bez helmy. Já bych zůstal u plechu.
-> Eidy: tak jak jsem říkal, být auto v takovéhle fázi, tak neváhám.....už teď mě to štve, že jsem střešák zavařil a nedal lamino střechu 

-> Eidy 04.11.18 19:43:39: LEn nastava probem co sprznit ci Kilo co uz je hotove /skoro/ alebo LS co ma aspon aku taku hodnotu.... Ten ram ti na STK prejde ??? Pri upgrade nad niecim tiez poskulujem ale spz by boli asi minulost ...:-/