skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
22:00:04
19.08.2018
19.08.2018
Eidy
-> Nwkt: Zavařím dif.
21:45:39
19.08.2018
19.08.2018
Milan 136
Vareni bych se asi taky bal. Belzony ne
21:43:13
19.08.2018
19.08.2018
Eidy
A nastrkal to zpátky do auta. Na startér natlačím skorem 5 barů na oleji. Motor jsem zkusmo natočil a vrčí normálně. Nechal jsem ho běžet jen asi 20 vteřin, ale všechno se zdá dobrý. To je důležitý. Vím, že to byla jen chvilka, ale kolem gufera pod setrvákem to je úplně suchý. Teď můžu pokračovat v rozebírání.
21:40:31
19.08.2018
19.08.2018
Nwkt
-> Eidy: Ale to bude hnaný jenom PZ kolo
21:39:32
19.08.2018
19.08.2018
Eidy
-> Milan 136, Bukaj, SO545: Vařit nevím. Má strach, aby se to nehnulo. To spíš ta dvousložkový lepidlo, to by šlo.
Dneska nastal důležitý moment. Už skládám. Postavil jsem jiný startér, nasadil jsem novej setrvák a půl převodovky (odlehčuju prostě všude).
Dneska nastal důležitý moment. Už skládám. Postavil jsem jiný startér, nasadil jsem novej setrvák a půl převodovky (odlehčuju prostě všude).
19:51:37
19.08.2018
19.08.2018
SO545
Tiez by som siel cestou vyvarenia a prevrtania...
Casu mas dost a aspon bude revizia bloku na 100%
Casu mas dost a aspon bude revizia bloku na 100%
18:21:50
19.08.2018
19.08.2018
Bukaj
Souhlasím s -> Milan 136 19.08.18 15:39:33: , silikon ne-e...
...co takhle nechat blok dovařit, když už jsi odhodlán to rozebírat a přeskládávat do jiného bloku?
Stejně to asi bude potřeba rozhodit a vyčistit od (minimálně) hliníkových pilin, ne? A taky bych při Tvém používání vozu měl trošičku obavy z těch osekaných výztužných žebírek na bloku kolem gufera klikovky, i když to asi bude dost naddimenzované...
...co takhle nechat blok dovařit, když už jsi odhodlán to rozebírat a přeskládávat do jiného bloku?
Stejně to asi bude potřeba rozhodit a vyčistit od (minimálně) hliníkových pilin, ne? A taky bych při Tvém používání vozu měl trošičku obavy z těch osekaných výztužných žebírek na bloku kolem gufera klikovky, i když to asi bude dost naddimenzované...
15:39:33
19.08.2018
19.08.2018
Milan 136
-> Eidy: silikonu jako takovymu bych moc neveril. Na tohle dotvareni chybejicich casti se mi osvedcilo dvouslozkove lepidlo Belzona.
Opravovali jsme tim kartery na fichtlech, tata s tim lepil karter na Honde CB 750 atd. Na ocistenym hliniku to drzi fest a po zatvrdnuti to lze obrabet treba CNC pilnikem, smirglem atd
Opravovali jsme tim kartery na fichtlech, tata s tim lepil karter na Honde CB 750 atd. Na ocistenym hliniku to drzi fest a po zatvrdnuti to lze obrabet treba CNC pilnikem, smirglem atd
22:44:47
18.08.2018
18.08.2018
Eidy
-> Milan 136: Vzhledem k dostupnosti těhle bloků resp. motorů to vymodeluju ze silikonu. Na shánění mám čas a raději bych to přeskládal do jinýho bloku, ale pokud se nezadaří, tak to nechám. Gufero zajede ještě kousek dovnitř, tak by to mělo fungovat.
20:45:12
18.08.2018
18.08.2018
Milan 136
-> Eidy: co budes delat s tim zmasakrovanym domeckem pru gufero?
00:20:03
18.08.2018
18.08.2018
Eidy
Kromě práce na baráku teď jen vyzvedávám balíčky. Na fotce chybí ještě 2 přítlačáky od Sachse a 2 malý ventilátory na chladič.
09:53:20
14.08.2018
14.08.2018
Eidy
-> minno: No jo no. Ale neboj, zase bude hezký.
-> ZdrubT: To asi jo. Ale ono toho na škodovce moc není a na Kóče toho bude ještě míň, než je teď. Ale spíš je člověk opatrnej kvůli škrábnutí a tak. To jo.
-> ZdrubT: To asi jo. Ale ono toho na škodovce moc není a na Kóče toho bude ještě míň, než je teď. Ale spíš je člověk opatrnej kvůli škrábnutí a tak. To jo.
09:07:35
14.08.2018
14.08.2018
minno
-> Eidy: A také pekné auto to bolo, a on to ide rozobrať :-(
00:10:01
14.08.2018
14.08.2018
ZdrubT
Rozebrat to jde vždy rychle, ale ta kompletace je horši.
23:25:30
13.08.2018
13.08.2018
Eidy
Tak po víkendovém zedničení jsem zase pokročil. Přidělal jsem odkládací plochy pro díly a musím ještě nakoupit krabice pro díly, ale sunu se kupředu. Akorát jsem teď hrozně nadával, když jsem sundaval lišty pod zadníma bočníma oknama. Bylo to podlepený silikonem a samozřejmě to ty slaboučký lišty odnesly. Ale gumovou paličkou to půjde nějak srovnat a šroubky to pak podrží. Ale stejně mě to se*e. Tehdá byly nový.
08:44:30
13.08.2018
13.08.2018
Petkar
Takže už to nebude: "Ty ruce, ty ruce..." ale "Ten půllitr, ten půllitr..."
22:21:37
12.08.2018
12.08.2018
Milan 136