Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

20:59:50
30.09.2018
Eidy
-> SO545: To jo, chce to. Ale to víš, že mě občas napadne, že když to vydrželo doteď, že to vydrží i potom. 1 Ale ne, to se musí udělat pořádně a pak to bude na parádu. Třebaže to nebude úplně krásný (svary), tak bude bytelný. A to je důležitý.
20:42:57
30.09.2018
SO545
-> Eidy 30.09.18 18:59:34: to treba nekompromisne...ak sa urobi karoseria poctivo tak to auto /ak sa nerozbije/ prezije dalsich 40rokov...
18:59:34
30.09.2018
Eidy
Další krok bude udělat nový kapsy zadní nápravy. Komplet odřezat a udělat nový. Teprve jsem začal.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 30.09.2018 18:59:34
18:57:32
30.09.2018
Eidy
Hotovo.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 30.09.2018 18:57:32
18:57:08
30.09.2018
Eidy
Záplaty do prahů.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 30.09.2018 18:57:08
18:56:08
30.09.2018
Eidy
Zesílení pro oporu držáků zadní nápravy.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 30.09.2018 18:56:08
18:55:15
30.09.2018
Eidy
-> Milan 136: To víš, kdybych byl doma pořád, to by to jinak odsejpalo. Ale od zítřka jdu zase, takže teď už budu děalt jen po večerech.

Přebodovaná vanička.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 30.09.2018 18:55:15
19:12:01
29.09.2018
Milan 136
Ty jedeš! Fakt to vypadá, ze nespíš a nechodíš do práce 1
Já to včera vytáhnul a spálil 10 litrů Vervy5
18:01:25
29.09.2018
Eidy
No a největší boj jsem zakusil při vyoperování rohů podlahy u vnitřních držáků zadní nápravy. Musel jsem vždycky zařezávat šrouby na přesno, abych je utáhnul, neopíraly se do stěny a zároveň byly v celé matce. Nakonec jsem to pořezal i trochu okolo a vyzkoušel řezání plechu MIGem. Nechtělo se mi to pálit elektrodou. A plazmu nemám. Když už jsem to kuchnul, navařil jsem ještě další matky pro lepší pocit. 5
Poklidím dílnu a pro dnešek asi konec.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 29.09.2018 18:01:25
upraveno 1x, naposled 29.09.2018 18:04:25
17:56:27
29.09.2018
Eidy
Prozatím takto.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 29.09.2018 17:56:27
17:55:59
29.09.2018
Eidy
Na pravém držáku zadní nápravy na mě vykoukly celkem 3 praskliny. 9 takže to pak přijde ještě zesílit.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 29.09.2018 17:55:59
17:54:26
29.09.2018
Eidy
Vpravo taky. Bohužel se mi kolem spodku domečku pořád tlačil bordel ze spáry. Takže jsem to musel ovařit takhle prasácky.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 29.09.2018 17:54:26
17:52:50
29.09.2018
Eidy
Přebodoval jsem levej zadek a ovařil držáky tlumičů.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 29.09.2018 17:52:50
17:51:43
29.09.2018
Eidy
Vyztužil jsem úchyty předních tlumičů 3mm nerezem.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 29.09.2018 17:51:43
15:06:41
29.09.2018
SO545
Poial by som to epoxidovkou.... a potom zvaral co je potrebne a ako dho je potrebne.
21:09:02
28.09.2018
Bery
nymburk rozhodně nebrat.5
22:47:33
27.09.2018
Luky
goo.gl/images/vEbdxr
A co Nymburk? Je to blízko, na otestování techniky před delším výletem ideální 3
22:05:52
27.09.2018
MVM
-> Tomaso435: V Norimberku se jezdí od nepaměti tzv, Norisring . Je to sice Hitlerplatz,jen sundali svastiku -ale na DTM tam byvalo nejvic diváků..4
21:53:27
27.09.2018
Eidy
-> Tomaso435: Norinbergring mě nezajímá.
Extreme Tyres