Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

07:28:49
27.08.2018
Eidy
-> vhml: šestikvalt. Teda i se zpátečkou. 3
07:26:10
27.08.2018
vhml
-> Eidy 27.08.18 07:24:08: tak ještě ten pěti a více kvalt... 2 4
07:24:08
27.08.2018
Eidy
-> radekp: Tak nějaká smůla byla, ale důležitý je, že ve výsledku nebylo nic fatálního (velká porucha karoserie). Tohle jsou pořád věci, který lze opravit doma. A hlavně vyšlo Německo a Belgie. Holt využívám možnosti auta beze zbytku a tohle jsou důsledky. Kdybych jezdil jako člověk, tak se to nestalo. 1 Ale když vidím některý věci, co zůstaly po první renovaci, tak jsem opravdu rád, že to teď rozebírám.

-> vhml: V listopadu uvidíš, jestli jo nebo ano. 40
06:55:56
27.08.2018
vhml
-> Eidy 26.08.18 22:57:57: a plánuješ tam dávat rám ?
06:39:05
27.08.2018
radekp
-> Eidy: letos sis s autem teda vybral smůly...

To rozebírání je takové smutné, nepříjde ti?

Každopádně držím palce, ať se vše povede!
22:57:57
26.08.2018
Eidy
-> minno: To víš, eRko bylo navržený jako superleggera. 1 Je to hroznej papír. A žádný výztuhy ve střeše nemají být.

-> MOLSO: Přesně.
22:54:26
26.08.2018
MOLSO
-> minno: ani tie b a c stlpiky nie sú bohviečo ... 8



ale aspoň je to lahké 40
22:50:48
26.08.2018
minno
-> Eidy 26.08.18 20:34:06: "Tenkosť" tých "A" stĺpikov je ohromujúca :)



Kiloidné typy škodoviek nemajú v streche zospodu výstuhu, ako mali 105/120?
22:09:02
26.08.2018
Eidy
Tak došlo ještě na zadní blatníky.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 26.08.2018 22:09:02
20:34:06
26.08.2018
Eidy
Zatím takhle.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 26.08.2018 20:34:06
20:32:58
26.08.2018
Eidy
Skoro celý víkend jsem byl pryč, tak jsem se tomu věnoval aspoň dnešní odpoledne.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 26.08.2018 20:32:58
07:54:47
23.08.2018
minno
-> Eidy: CNC flexou333
22:21:15
22.08.2018
Eidy
A pak jsem ještě CNC flexou upravil lamelu bo po cca ročním opotřebení začne kolidovat s klikovkou. Teď to bude super.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 22.08.2018 22:21:15
22:19:17
22.08.2018
Eidy
To by šlo.5
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 22.08.2018 22:19:17
22:18:52
22.08.2018
Eidy
Včera jsem svařoval schody na půdu, dneska jsem předělával rám spolujezdcovy sedačky. Vždycky byla o víc jak 2cm výš jak řidičova a štvalo mě to. Tak jsem ho rozřezal a povařil znova.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 22.08.2018 22:18:52
22:00:04
19.08.2018
Eidy
-> Nwkt: Zavařím dif. 3
21:45:39
19.08.2018
Milan 136
Vareni bych se asi taky bal. Belzony ne
21:43:13
19.08.2018
Eidy
A nastrkal to zpátky do auta. Na startér natlačím skorem 5 barů na oleji. Motor jsem zkusmo natočil a vrčí normálně. Nechal jsem ho běžet jen asi 20 vteřin, ale všechno se zdá dobrý. To je důležitý. Vím, že to byla jen chvilka, ale kolem gufera pod setrvákem to je úplně suchý. Teď můžu pokračovat v rozebírání.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 19.08.2018 21:43:13
21:40:31
19.08.2018
Nwkt
-> Eidy: Ale to bude hnaný jenom PZ kolo 3
21:39:32
19.08.2018
Eidy
-> Milan 136, Bukaj, SO545: Vařit nevím. Má strach, aby se to nehnulo. To spíš ta dvousložkový lepidlo, to by šlo.



Dneska nastal důležitý moment. Už skládám. Postavil jsem jiný startér, nasadil jsem novej setrvák a půl převodovky (odlehčuju prostě všude).47
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 19.08.2018 21:39:32
upraveno 1x, naposled 19.08.2018 21:40:04
Extreme Tyres