Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

20:43:15
03.09.2018
SO545
-> Eidy 28.08.18 20:42:26: a to je spravne rozhodnutie. moj umysel /ak eLSo budem renovovat/ je mat komplet diely v skatuliach po GO /nieco malo uz mam/ a az tak sa pustim do skeletu... potom to poskladam za par dni , teraz mam kazdu chvilu zdrzanie.
20:36:03
03.09.2018
Eidy
A nakonec umyl 95% špíny a oxidace.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 03.09.2018 20:36:03
20:34:55
03.09.2018
Eidy
Udělal všude rozhrdlení a hezky všechny začistil.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 03.09.2018 20:34:55
20:34:03
03.09.2018
Eidy
Vypustil jsem benzín a vyndal zespodu trubky chlazení a benzínu. Na chlazení jsem předělal hadicové spoje vzadu, abych je mohl připadně vyndat bez sloupovýho zvedáku a nebo vyndavání LZ ramene nápravy. Taky jsem posunul spoj vepředu, abych kvůli vyndání přední nápravy nemusel sundavat trubky.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 03.09.2018 20:34:03
20:34:36
29.08.2018
Dieter Bonrath
-> Eidy 13.08.18 23:25:30: ty lišty někdo před 10ti lety vyráběl nové, tak se občas naleznou v inzerci nebo na burze. Zkusil bych je třeba poptat na burze u toho překupníka s kloboukem, na Kladně bývá.
09:56:04
29.08.2018
CHIP
-> Eidy: Byl to jenom takovej nápad .. ale časosběr by byl super .. to je jistý ..
01:21:39
29.08.2018
Tomáššš
-> Eidy: držím palce a ďalej budem sledovať
22:49:11
28.08.2018
Eidy
-> MVM: To jo, všechny nestandardní věci si fotím, abych věděl, co a jak bylo nebo jak to mám předělat, převařit atd.

-> Vojťas: Díky. Když vidím některý věci, tak si říkám, že bych to musel rozřezat komplet nebo to odvézt Petrovi Molčanovi, aby to rozřezal a udělal za mě. Holt to nebude jakože z voňavý kastle, ale třeba podlahu kvůli tomu měnit fakt nebudu.

-> Milan 136: Přesně to mě napadlo právě taky. 1

-> kraska98: Jojo. Sbírám všechny šrouby, abych věděl, co nakoupit nový. Na stranu dávám věci na pozink atd. V mezičase u toho tak sedím a vymýšlím co kde, kudy a jak, jakou díru zavařit, aby se mi to líbilo. Stejně budu nějaký věci ladit později, ale aspoň mám už nějakou představu.

Mám vymyšlený ještě nějaký výztuhy do kastle a jelikož to bude na ráně kamínkům, tak mi včera přišel nějakej ten nerez.1
22:22:29
28.08.2018
kraska98
-> MVM: Moje řeč, já to všechno házel na hromadu, pak se to rozházelo všude po garáži a pak nechtěj slyšet ten slovník jak co chvíli cosi hledáš když ti auto přijde z lakovny a skládáš to, 1
22:10:19
28.08.2018
Milan 136
-> Eidy 28.08.18 20:43:20: to takhle nech, jako ma m8 tu oholenou Miatu1
21:27:11
28.08.2018
Vojťas
-> Eidy: tak pak je jeste cas na casosber 5

A crcani mi ani neprijde,. Naopak ze si peclivej jako vzdy ;)
20:47:03
28.08.2018
MVM
-> Eidy: Však jo .. Není kam spěchat. Čím víc si to zodpovědněji rozebereš a roztřídíš,nafotíš,popíšeš a kdoví co ještě - Tak po nějaký době (která může být delší či kratší) si ušetříš nervy. 4
20:43:20
28.08.2018
Eidy
Trochu divný je, že se mi to takhle holý celkem líbí. Super lehký eRko. 1
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 28.08.2018 20:43:20
20:42:26
28.08.2018
Eidy
-> Vojťas: To nejlepší ještě přijde. 4

Odpoledne jsem věnoval Volvu, tak na Kóču zbylo něco večer. Já vím, crcám se s tím. Ale pořád se snažím díly třídit a uklízet. Ne je jen házet na hromadu.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 28.08.2018 20:42:26
09:18:07
28.08.2018
m8rinek
-> radekp: videolapse umí i kdejaká akční kamera ;) Není to zlé
09:12:04
28.08.2018
Luky
-> Vojťas: tak zase seskládat, instalovat kameru a začít znovu a pořádně 3
upraveno 1x, naposled 28.08.2018 09:12:20
08:48:09
28.08.2018
Vojťas
-> radekp: skoda jen ze ta nejlepsi cast uz je pryc 1
upraveno 1x, naposled 28.08.2018 08:48:42
08:16:01
28.08.2018
radekp
-> Eidy: Hele ale našroubovat do stěny někde stativ, koupit spoušť co dělá snímek co 5 minut, to by nemuselo být špatné! Uděláš to pro vlastní potřebu, pro virt1 starat se o to nemusíš, někdo potom vystříhá noci a krásné video je na světě...
07:32:52
28.08.2018
Eidy
-> vhml: Vole.3
-> Tomáššš: Předpokládám, že tak detailně jako ty to dělat nebudu. Vzhledem k ježdění na okruhu to nemá úplně cenu, ladit detaily do bezvědomí jako u tebe. Takže třeba různý svary z předešlých oprav (už před koupí) i z první renovace ladit nebudu. Stejně jako spasování plechařiny. Lamináty mají silnější stěny a pasuje to prostě jinak. Hlavně to musí být technicky a funkčně zcela v pořádku. Ale i tak to bude o kus lepší než doposud.
-> CHIP: Nechce se mi zdržovat s točením, stříháním a komentáři na YT. Ale hlavně se mi to nechce dělat celkově. Mě to nebaví a ani mě to nenapadlo. V dnešní povrchní době, kdy je každej pisálek inženýr na všechno, se fakt nechci zaobírat nějakými diskuzemi. A dělat to jako bezkompresák a podobní, to bych si radši nafackoval. Dneska lidi dělají i to, na co nemají, a ještě se tím chlubí. To opravdu není nic pro mě.
06:48:18
28.08.2018
CHIP
-> Eidy: Na rovinu ti řeknu, že kdyby jsi z téhle renovace, nebo jak to nazvat, udělal pěkná videa a dal je na youtube, myslím si, že by jsi na tom mohl velmi pěkně vydělat.
Extreme Tyres