
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
00:44:16
26.09.2018
26.09.2018

Pavell
Hezky pokračujes.
ať se daří a jde to pěkně od ruky

23:57:16
25.09.2018
25.09.2018

Eidy
-> Luky: Tak určitě.
A to lino není vytřený, je jen vyluxovaný.

A to lino není vytřený, je jen vyluxovaný.

23:39:30
25.09.2018
25.09.2018

Luky
-> Eidy: tak tohle udělej nesmyslně dokonalý a pak si holt k tomu postav ještě trackday káru no 
BTW to vytřené lino je podlaha v té špinavé garáži? Aha


BTW to vytřené lino je podlaha v té špinavé garáži? Aha


23:00:59
25.09.2018
25.09.2018

Nwkt
-> Eidy 25.09.18 22:54:22: Taky jsem používal
22:54:22
25.09.2018
25.09.2018

Eidy
Doporučuje 9 z 10 Petrů Molčanů 

22:51:20
25.09.2018
25.09.2018

Eidy
-> Antony: Dal, no. Ale už není cesty zpět :)
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Asi jo, ale zespoda jsou původní plechy nikdy neřezaný. Asi se do toho jen opřel.
-> Kocvin: Neboj, ono se to rychle zbrzdí :) Ve špinavý garáži nemám topení a teď už bude zima.
-> radekp: Pro mě jo. Pořád to bude ta červená potvora :))
-> Luky: V Eidym se to zatím láme tak, že až to dodělá, tak to zastrčí do garáže, zazdí vrata a bude se na to jen koukat. Aby to zase nezrezlo :D
-> MATTESS: Přesně. Možná to jen stříknu čistým lakem, aby si člověk mohl vychutnat to zpracování :D
Jinak Kóča je už na kolech a začal jsem pomalu vyšívat. Teď to chce pomalu a přemýšlet u toho. Musím dočistit zbytky barvy a lepidla v interieru a pak to pořádně nastříkat odrezovačem, aby to vydrželo čistý.
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Asi jo, ale zespoda jsou původní plechy nikdy neřezaný. Asi se do toho jen opřel.
-> Kocvin: Neboj, ono se to rychle zbrzdí :) Ve špinavý garáži nemám topení a teď už bude zima.
-> radekp: Pro mě jo. Pořád to bude ta červená potvora :))
-> Luky: V Eidym se to zatím láme tak, že až to dodělá, tak to zastrčí do garáže, zazdí vrata a bude se na to jen koukat. Aby to zase nezrezlo :D
-> MATTESS: Přesně. Možná to jen stříknu čistým lakem, aby si člověk mohl vychutnat to zpracování :D
Jinak Kóča je už na kolech a začal jsem pomalu vyšívat. Teď to chce pomalu a přemýšlet u toho. Musím dočistit zbytky barvy a lepidla v interieru a pak to pořádně nastříkat odrezovačem, aby to vydrželo čistý.
15:13:38
25.09.2018
25.09.2018

MATTESS
-> Luky: takže bez laku

15:08:06
25.09.2018
25.09.2018

T
-> Eidy 25.09.18 11:39:36: a je doma, paráda 

13:50:43
25.09.2018
25.09.2018

Luky
-> radekp: hlavně aby to bylo lehký 

13:05:27
25.09.2018
25.09.2018

radekp
-> Luky: myslíš že se vykašle na preciznost a kóču naštětkuje, ať vypadá jako správný vyžilý závoďák?

12:45:08
25.09.2018
25.09.2018

MATTESS
12:37:37
25.09.2018
25.09.2018

Luky
-> radekp: z pohledu vnějšího pozorovatele mně připadá, že se v Eidym něco zlomilo a už to bere jinak než dřív. No schválně, viděl jsi někdy předtím, že by hodil nějakou věc (navíc kovovou!!!!) na střechu?
-> Eidy 10.08.18 22:53:28:




-> Eidy 10.08.18 22:53:28:
12:26:54
25.09.2018
25.09.2018

radekp
-> Eidy: jaký je to pocit, je to pořád "to samé" auto?
11:57:03
25.09.2018
25.09.2018

minno
11:48:19
25.09.2018
25.09.2018

Kocvin
-> Eidy: To je teda rychlost.. Paráda.. :) Těším se na pokračování..
11:45:59
25.09.2018
25.09.2018

Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Eidy 25.09.18 11:43:07: taková prasárnička, ale dotyčný měl bodovačky koukám
11:45:48
25.09.2018
25.09.2018

Antony - zrušená registrace
11:43:07
25.09.2018
25.09.2018

Eidy
Není to strašný, ale práce tam bude dost. Tady “profesionální” oprava střechy. To nevím, kdo dělal.
11:40:59
25.09.2018
25.09.2018

Eidy
Takový krásný auto to bylo. A hlavně zdravý. 
Kapsa LZ nápravy.

Kapsa LZ nápravy.
11:39:36
25.09.2018
25.09.2018

Eidy
Tak Kóča je doma. 
