Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

22:45:36
11.09.2018
Eidy
-> Nwkt: Barvu sodou a orezlá místa pískem.
22:39:14
11.09.2018
Nwkt
-> Eidy: Tryskat budeš čím?
22:20:37
11.09.2018
Eidy
Tady rozseknutá/roztržená podlaha před PZ kolem po smetení časomíry na Pohofestu. Ten podstavec se nedal tak snadno. Teď už jen vystříhat brzdový trubky a můžeme na tryskání.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 11.09.2018 22:20:37
22:17:09
11.09.2018
Eidy
22:16:29
11.09.2018
Eidy
Dneska jsem si dal oraz od baráku a věnoval jsem se Kóče. Vyndal jsem obě nápravy a nádrž.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 11.09.2018 22:16:29
22:35:44
07.09.2018
Eidy
2 dny jsem byl pryč a dneska jsem měnil všechny 4 čepy řízeni na Volvu. Člověk koupí Delphi a oni jsou ani ne za rok vytlučený. 10 Tak jsem zkusil TRW.

Tak jsem aspoň skočil na poštu pro balíček. Vánoce letos frčí už od července. 1
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 07.09.2018 22:35:44
23:56:45
04.09.2018
Eidy
-> Kocvin: Díky. Už se blížím do finále, kdy to bude opravdu jen holá bouda.1

-> ZdrubT: Já se moc netěším. Zvládnu to, ale jsou jiný věci, který mě baví víc.
23:38:38
04.09.2018
ZdrubT
Na to tahání kabelu se moc těšim, jak bude provedeno.2 1
20:01:37
04.09.2018
Kocvin
-> Eidy: Pěkně pokračuješ.. Už toho, zdá se, moc nezbývá.. :)
19:58:03
04.09.2018
Eidy
Už není cesty zpět. Natáhnu to všechno znovu. Za těch skoro 40 let tam byly zajímavý věci, některý i po mě. X věcí navíc, X věcí odebraných.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 04.09.2018 19:58:03
19:55:58
04.09.2018
Eidy
Palubka a všechny kabely jsou venku.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 04.09.2018 19:55:58
21:06:38
03.09.2018
Eidy
-> SO545: jj, nemám všechno sepsaný, ale mám krabici do interiéru, na motor, na světla atd. Přitom ještě dělám věci jako třeba ty trubky, dokud to vidím a pamatuju si to. Některý věci se špatně popisují a je pro mě lepší je udělat hned, než pak tápat, hádat a zbytečně to zkoušet na autě.

Další krok bude sundat nápravy a svařit podvozek na postrk po dílně a pak držáky na kolíbku na rámování.
20:43:15
03.09.2018
SO545
-> Eidy 28.08.18 20:42:26: a to je spravne rozhodnutie. moj umysel /ak eLSo budem renovovat/ je mat komplet diely v skatuliach po GO /nieco malo uz mam/ a az tak sa pustim do skeletu... potom to poskladam za par dni , teraz mam kazdu chvilu zdrzanie.
20:36:03
03.09.2018
Eidy
A nakonec umyl 95% špíny a oxidace.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 03.09.2018 20:36:03
20:34:55
03.09.2018
Eidy
Udělal všude rozhrdlení a hezky všechny začistil.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 03.09.2018 20:34:55
20:34:03
03.09.2018
Eidy
Vypustil jsem benzín a vyndal zespodu trubky chlazení a benzínu. Na chlazení jsem předělal hadicové spoje vzadu, abych je mohl připadně vyndat bez sloupovýho zvedáku a nebo vyndavání LZ ramene nápravy. Taky jsem posunul spoj vepředu, abych kvůli vyndání přední nápravy nemusel sundavat trubky.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 03.09.2018 20:34:03
20:34:36
29.08.2018
Dieter Bonrath
-> Eidy 13.08.18 23:25:30: ty lišty někdo před 10ti lety vyráběl nové, tak se občas naleznou v inzerci nebo na burze. Zkusil bych je třeba poptat na burze u toho překupníka s kloboukem, na Kladně bývá.
09:56:04
29.08.2018
CHIP
-> Eidy: Byl to jenom takovej nápad .. ale časosběr by byl super .. to je jistý ..
01:21:39
29.08.2018
Tomáššš
-> Eidy: držím palce a ďalej budem sledovať
22:49:11
28.08.2018
Eidy
-> MVM: To jo, všechny nestandardní věci si fotím, abych věděl, co a jak bylo nebo jak to mám předělat, převařit atd.



-> Vojťas: Díky. Když vidím některý věci, tak si říkám, že bych to musel rozřezat komplet nebo to odvézt Petrovi Molčanovi, aby to rozřezal a udělal za mě. Holt to nebude jakože z voňavý kastle, ale třeba podlahu kvůli tomu měnit fakt nebudu.



-> Milan 136: Přesně to mě napadlo právě taky. 1



-> kraska98: Jojo. Sbírám všechny šrouby, abych věděl, co nakoupit nový. Na stranu dávám věci na pozink atd. V mezičase u toho tak sedím a vymýšlím co kde, kudy a jak, jakou díru zavařit, aby se mi to líbilo. Stejně budu nějaký věci ladit později, ale aspoň mám už nějakou představu.



Mám vymyšlený ještě nějaký výztuhy do kastle a jelikož to bude na ráně kamínkům, tak mi včera přišel nějakej ten nerez.1
Extreme Tyres