Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

22:18:59
17.09.2018
Fifa
-> Eidy 17.09.18 22:02:10: Ty krááso, tak ten je! 3
22:15:06
17.09.2018
Eidy
-> vhml: Jop. Bylo to v akci spolu. A překvapilo mě, že držák trubek je opravdu z oceli a ne z odlitku.
22:12:34
17.09.2018
vhml
-> Eidy 17.09.18 22:01:08: čínskou sadu na pertly mám taky, ale bez ohýbačky. To bylo k tomu?
22:02:10
17.09.2018
Eidy
A vyrobil jsem si památku. Stačí odvézt na vyvážení a frčíme. 1
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 17.09.2018 22:02:10
22:01:08
17.09.2018
Eidy
Už můžu dělat brzdový trubky.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 17.09.2018 22:01:08
22:00:30
17.09.2018
Eidy
Komu se nelení, tomu se svaří podvozek. Teď to bude opravdu tvrdý. 1
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 17.09.2018 22:00:30
21:59:32
17.09.2018
Eidy
-> Luky: Jasný. Narychlo poheftuju a na podzim jedu do Mostu. 3

-> Milan 136: To teda.

-> Deacon: Rám bude a výztuhy taky. Z korozních a montážních důvodů některé nerezové. 4

-> squalo: Carbonem asi nic, ale sklolaminátu přibude dost. 4

-> Tuner#2: Já to v zimě taky kontroloval, ale tohle je letošní. Navíc to normálně není vidět. Přišel jsem na to jen díky tomu, že jsem kvůli pískování natočil šroub a opřel se o plech za držákem. No a vylezlo to.

-> Jarda: Teď už budu vědět, že vrzání znamená velký problém.

-> SO545: Budu se snažit. Nebude to asi tak hezký jako u tebe, ale každopádně funkční. V hlavě a na papíře mám spoustu poznámek a nápadů.
21:12:54
17.09.2018
SO545
-> Eidy 16.09.18 21:27:58: to chce repas od gruntu a pedantne... ked vidim niektore rozsirene tunely pre 5kvalt...je cloveku spatne od zaludka a to je tam miesta na paradu ci uz na vymodelovanie dielu tak na zvaranie...praskliny su achilova pata aj u lepsich aut ..ked su premotorovane 4
19:33:53
17.09.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Eidy 17.09.18 08:31:53: jj, vrzani... je to nekdy tezke identifikovat, nekdy o nic nejde a jindy to je zasadni problem, takhle se mi kdysi na 130 malem vytrhla predni naprava i s kufrem a zlutak uz se k tomu taky blizil, no a jednou jsem malem hlavou rozbil celni sklo, kdyz se kousl diferak
19:12:58
17.09.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 16.09.18 21:27:58: No pěkný, já taky raději nechci vědět kde všude to mám potrhané, ale vždy to po sezóně procházím s lampou.
18:36:42
17.09.2018
squalo
poprípade otázka ktoré časti karosérie budú nahradené carbonovými dielmi? 40
18:02:34
17.09.2018
Deacon
-> Eidy: no pěkný, ale postupuješ solidně.

Budeš řešit i vystužení kastle, popřípadě klec?
11:26:15
17.09.2018
Milan 136
11:16:25
17.09.2018
Luky
-> Eidy 16.09.18 21:25:32: no paráda, teď už to tam jen naházet zpátky. To se ještě letos svezeš, ne? 1
09:55:38
17.09.2018
minno
-> Eidy: No, vlastne asi máš pravdu.
08:31:53
17.09.2018
Eidy
-> CHIP: No to jo.

-> minno: To si nemyslím. Od ramene je to namáhaný dopředu/dozadu. Někdy začátkem sezony se začalo ozývat vrzání od PZ ramene, když to propružilo. Tak jsem si myslel, že to je unibal. No a nebyl. Tohle by asi moc dlouho nevydrželo.

-> havlik: Jo.
08:06:39
17.09.2018
havlik
-> Eidy 16.09.18 21:27:58: A co to je? držák ramena zadního?
08:06:03
17.09.2018
minno
-> Eidy 16.09.18 21:27:58: Myslíš tú prasklinu? To by podľa môjho subjektívneho názoru vydržalo ešte hodne dlho. Ale samozrejme radšej to opraviť.

Myslím, že určite mnoho z nás ma na svojich autách takéto "bugy" a jazdí sa a ani o tom nik nevie :)
07:52:47
17.09.2018
CHIP
-> Eidy: Ty vole .. z prdele klika ? Nebo štěstí v neštěstí ? Ještě že jsi na to přišel ..
21:27:58
16.09.2018
Eidy
No a nebojím se říct “Ještě, že se ten setrvák rozlít.” Jet s tímhle ještě pár km, nechci si představovat, co by se stalo. Je to vnitřní úchyt PZ ramene.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 16.09.2018 21:27:58
upraveno 1x, naposled 16.09.2018 21:32:40
Extreme Tyres