skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
22:15:06
17.09.2018
17.09.2018
Eidy
-> vhml: Jop. Bylo to v akci spolu. A překvapilo mě, že držák trubek je opravdu z oceli a ne z odlitku.
22:12:34
17.09.2018
17.09.2018
vhml
-> Eidy 17.09.18 22:01:08: čínskou sadu na pertly mám taky, ale bez ohýbačky. To bylo k tomu?
22:00:30
17.09.2018
17.09.2018
Eidy
Komu se nelení, tomu se svaří podvozek. Teď to bude opravdu tvrdý.
21:59:32
17.09.2018
17.09.2018
Eidy
-> Luky: Jasný. Narychlo poheftuju a na podzim jedu do Mostu.
-> Milan 136: To teda.
-> Deacon: Rám bude a výztuhy taky. Z korozních a montážních důvodů některé nerezové.
-> squalo: Carbonem asi nic, ale sklolaminátu přibude dost.
-> Tuner#2: Já to v zimě taky kontroloval, ale tohle je letošní. Navíc to normálně není vidět. Přišel jsem na to jen díky tomu, že jsem kvůli pískování natočil šroub a opřel se o plech za držákem. No a vylezlo to.
-> Jarda: Teď už budu vědět, že vrzání znamená velký problém.
-> SO545: Budu se snažit. Nebude to asi tak hezký jako u tebe, ale každopádně funkční. V hlavě a na papíře mám spoustu poznámek a nápadů.
-> Milan 136: To teda.
-> Deacon: Rám bude a výztuhy taky. Z korozních a montážních důvodů některé nerezové.
-> squalo: Carbonem asi nic, ale sklolaminátu přibude dost.
-> Tuner#2: Já to v zimě taky kontroloval, ale tohle je letošní. Navíc to normálně není vidět. Přišel jsem na to jen díky tomu, že jsem kvůli pískování natočil šroub a opřel se o plech za držákem. No a vylezlo to.
-> Jarda: Teď už budu vědět, že vrzání znamená velký problém.
-> SO545: Budu se snažit. Nebude to asi tak hezký jako u tebe, ale každopádně funkční. V hlavě a na papíře mám spoustu poznámek a nápadů.
21:12:54
17.09.2018
17.09.2018
SO545
-> Eidy 16.09.18 21:27:58: to chce repas od gruntu a pedantne... ked vidim niektore rozsirene tunely pre 5kvalt...je cloveku spatne od zaludka a to je tam miesta na paradu ci uz na vymodelovanie dielu tak na zvaranie...praskliny su achilova pata aj u lepsich aut ..ked su premotorovane
19:33:53
17.09.2018
17.09.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Eidy 17.09.18 08:31:53: jj, vrzani... je to nekdy tezke identifikovat, nekdy o nic nejde a jindy to je zasadni problem, takhle se mi kdysi na 130 malem vytrhla predni naprava i s kufrem a zlutak uz se k tomu taky blizil, no a jednou jsem malem hlavou rozbil celni sklo, kdyz se kousl diferak
19:12:58
17.09.2018
17.09.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 16.09.18 21:27:58: No pěkný, já taky raději nechci vědět kde všude to mám potrhané, ale vždy to po sezóně procházím s lampou.
18:36:42
17.09.2018
17.09.2018
squalo
poprípade otázka ktoré časti karosérie budú nahradené carbonovými dielmi?
18:02:34
17.09.2018
17.09.2018
Deacon
-> Eidy: no pěkný, ale postupuješ solidně.
Budeš řešit i vystužení kastle, popřípadě klec?
Budeš řešit i vystužení kastle, popřípadě klec?
11:26:15
17.09.2018
17.09.2018
Milan 136
11:16:25
17.09.2018
17.09.2018
Luky
-> Eidy 16.09.18 21:25:32: no paráda, teď už to tam jen naházet zpátky. To se ještě letos svezeš, ne?
09:55:38
17.09.2018
17.09.2018
minno
-> Eidy: No, vlastne asi máš pravdu.
08:31:53
17.09.2018
17.09.2018
Eidy
-> CHIP: No to jo.
-> minno: To si nemyslím. Od ramene je to namáhaný dopředu/dozadu. Někdy začátkem sezony se začalo ozývat vrzání od PZ ramene, když to propružilo. Tak jsem si myslel, že to je unibal. No a nebyl. Tohle by asi moc dlouho nevydrželo.
-> havlik: Jo.
-> minno: To si nemyslím. Od ramene je to namáhaný dopředu/dozadu. Někdy začátkem sezony se začalo ozývat vrzání od PZ ramene, když to propružilo. Tak jsem si myslel, že to je unibal. No a nebyl. Tohle by asi moc dlouho nevydrželo.
-> havlik: Jo.
08:06:39
17.09.2018
17.09.2018
havlik
-> Eidy 16.09.18 21:27:58: A co to je? držák ramena zadního?
08:06:03
17.09.2018
17.09.2018
minno
-> Eidy 16.09.18 21:27:58: Myslíš tú prasklinu? To by podľa môjho subjektívneho názoru vydržalo ešte hodne dlho. Ale samozrejme radšej to opraviť.
Myslím, že určite mnoho z nás ma na svojich autách takéto "bugy" a jazdí sa a ani o tom nik nevie :)
Myslím, že určite mnoho z nás ma na svojich autách takéto "bugy" a jazdí sa a ani o tom nik nevie :)
07:52:47
17.09.2018
17.09.2018
CHIP
-> Eidy: Ty vole .. z prdele klika ? Nebo štěstí v neštěstí ? Ještě že jsi na to přišel ..
21:27:58
16.09.2018
16.09.2018
Eidy
No a nebojím se říct “Ještě, že se ten setrvák rozlít.” Jet s tímhle ještě pár km, nechci si představovat, co by se stalo. Je to vnitřní úchyt PZ ramene.