-> Pavell: Díky.
-> eRkos: Díky. Budu se snažit dávat průběžně fotky, aby byl vidět postup prací a jednotlivé kroky. Pokud to někomu pomůže, tak jedině dobře. Ačkoliv rada je jednoduchá. Opískovat kastli, udělat z hezkýho auta děravej šrot a pak to všechno vyvařit :)
-> Pilot 105, m8rinek: Tenhle odrezovač mám jednak už koupenej, ale hlavně je opravdu na doporučení Petra. A ten by na auta určitě nedával nic špatnýho. Tenhle by měl zastavovat korozi a fosfátovat. Na lahvičce není složení, takže nemůžu posloužit bližšími informacemi. A na webu mají ještě starou verzi.
-> ptk: Jojo, malý kola=nízký těžiště :)) Jen se na to blbě shání gumy :)
-> 11mAjA11: Na Brunox jsem už taky slyšel stížnosti. Myslím, že Tomáššš nebyl nadšenej. Každopádně Brunox je u barva, jenže já potřebuju ještě hodně vařit a taky, aby to nechytlo lišku. A plánuju provést test barvou na plech a na odrezovač. Pak poreferuju ;)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
Ono by na to bezvadne fungoval Brunox je to pryskyricna báze s kyselinou fosforecnou, zaky to udela fialovy povrch a korozi zapece a zneutralizuje, mam s nim vyborne zkusenosti, akorat je lepsi vzit 5l kanistrik protoze to co je ve sprejich je moc naredene a moc se z toho nepokryje..
-> Eidy: tak kóča je už na kolech? kukám že na odlahčenej verzii testuješ najskor menšie rozmery =D
na problem so zakladom na odhrdzovač pozor, tiež som si s tým užil svoje.
na problem so zakladom na odhrdzovač pozor, tiež som si s tým užil svoje.
-> m8rinek: 

-> Pilot 105: to bude ono to co dělá ten Wurth :D
-> Eidy: Tohle mi moc nefungovalo, používám teď odrezovač od Wuerth, kde mi výsledek přijde tak nějak hmatatelnější, korozi to žere, na plechu to vytvoří vrstvičku na kterou se hezky chytá barva a navíc to mlíko po zaschnutí udělá fajn fialovou barvu, takže je to i s kouzlem :))) eshop.wuerth.cz/Odrezovac
-ANTIKOROZNI-NATER-INHIBIT
OR-1000-ML/.../CZK
-> Eidy 25.09.18 22:54:22: Tohle bych moc nepoužíval, pokud nezměnili recepturu, tak na tom pořádně nedrží základ a účinnost také nic moc, obsahuje to tuším petrolej, vzal bych raději nějaký odrezovač s taninem (vytvoří pasivační vrstvu), nebo přímo fosfátovací roztok.;)
-> Eidy: Priateľu, veľmi ti fandím už dlhú dobu, či to bolo o závodení alebo teraz o renovácii.. Je to skvelá voľba pustiť sa do toho takto "od podlahy" a spraviť kóču ako dokonale fungujúci a vyzerajúci stroj.. Mňa renovácia môjho erka čaká tiež, preto budem napäto sledovať každý tvoj krok, aby som sa mohol inšpirovať a nerobiť zbytočné chyby. Takže sem pekne pridávaj každú maličkosť.. Myslím, že to tu bude najsledovanejšia karta na virte. Tak nech sa darí. 

Hezky pokračujes.
ať se daří a jde to pěkně od ruky

-> Luky: Tak určitě.
A to lino není vytřený, je jen vyluxovaný.

A to lino není vytřený, je jen vyluxovaný.

-> Eidy: tak tohle udělej nesmyslně dokonalý a pak si holt k tomu postav ještě trackday káru no 
BTW to vytřené lino je podlaha v té špinavé garáži? Aha


BTW to vytřené lino je podlaha v té špinavé garáži? Aha


-> Eidy 25.09.18 22:54:22: Taky jsem používal
-> Antony: Dal, no. Ale už není cesty zpět :)
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Asi jo, ale zespoda jsou původní plechy nikdy neřezaný. Asi se do toho jen opřel.
-> Kocvin: Neboj, ono se to rychle zbrzdí :) Ve špinavý garáži nemám topení a teď už bude zima.
-> radekp: Pro mě jo. Pořád to bude ta červená potvora :))
-> Luky: V Eidym se to zatím láme tak, že až to dodělá, tak to zastrčí do garáže, zazdí vrata a bude se na to jen koukat. Aby to zase nezrezlo :D
-> MATTESS: Přesně. Možná to jen stříknu čistým lakem, aby si člověk mohl vychutnat to zpracování :D
Jinak Kóča je už na kolech a začal jsem pomalu vyšívat. Teď to chce pomalu a přemýšlet u toho. Musím dočistit zbytky barvy a lepidla v interieru a pak to pořádně nastříkat odrezovačem, aby to vydrželo čistý.
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Asi jo, ale zespoda jsou původní plechy nikdy neřezaný. Asi se do toho jen opřel.
-> Kocvin: Neboj, ono se to rychle zbrzdí :) Ve špinavý garáži nemám topení a teď už bude zima.
-> radekp: Pro mě jo. Pořád to bude ta červená potvora :))
-> Luky: V Eidym se to zatím láme tak, že až to dodělá, tak to zastrčí do garáže, zazdí vrata a bude se na to jen koukat. Aby to zase nezrezlo :D
-> MATTESS: Přesně. Možná to jen stříknu čistým lakem, aby si člověk mohl vychutnat to zpracování :D
Jinak Kóča je už na kolech a začal jsem pomalu vyšívat. Teď to chce pomalu a přemýšlet u toho. Musím dočistit zbytky barvy a lepidla v interieru a pak to pořádně nastříkat odrezovačem, aby to vydrželo čistý.
-> Luky: takže bez laku

-> Eidy 25.09.18 11:39:36: a je doma, paráda 

-> radekp: hlavně aby to bylo lehký 

-> Luky: myslíš že se vykašle na preciznost a kóču naštětkuje, ať vypadá jako správný vyžilý závoďák?

-> radekp: z pohledu vnějšího pozorovatele mně připadá, že se v Eidym něco zlomilo a už to bere jinak než dřív. No schválně, viděl jsi někdy předtím, že by hodil nějakou věc (navíc kovovou!!!!) na střechu?
-> Eidy 10.08.18 22:53:28:




-> Eidy 10.08.18 22:53:28: