Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

07:54:44
15.10.2018
havlik
-> Eidy: img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../4_108_3576__2018 -10-14_21-35-34_47.jpg tady jak už to bylo i nějak polepený v minulosti
07:17:53
15.10.2018
Eidy
-> ZdrubT: Stejně blbě, jako by se tohle dělalo po rámu. Pan Krob se s tím bude muset poprat.
01:52:29
15.10.2018
ZdrubT
Blbě se tam bude dělat patka pro rám.
22:40:17
14.10.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
22:14:39
14.10.2018
Eidy
-> Tuner#2: Díky. Doteď jsi měl líp zpracovaný auto Ty, tak to nech zase chvíli mě. 1 4
-> banditta: Aspoň ti líp uteče večer. 1
21:52:33
14.10.2018
banditta
Kurde chvilku se tady nedívám a potom musím docela listovat abych viděl vše co tady vylepšuješ a dáváš do pucu 4 1
21:42:58
14.10.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 14.10.18 21:34:03: Pěkná práce, já když vidím jak to budeš mít perfektní, tak mám chuť se do toho pustit taky 1
21:41:08
14.10.2018
Eidy
-> havlik: Kde myslíš?
21:39:24
14.10.2018
Eidy
A začal jsem tvořit úplně nové profily, aby to bylo vynesený do prahů. Variant jsem vymyslel víc a tahle mi přišla nejlepší i nejčistší z důvodů vizuálních, pevnostních i počtu a tvaru dutin.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 14.10.2018 21:39:24
21:37:20
14.10.2018
havlik
-> Eidy: A proč si to nepreplatoval na tom podbehu? Aby se to mělo do čeho zaprit?
21:36:03
14.10.2018
Eidy
Jsou tam.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 14.10.2018 21:36:03
21:35:34
14.10.2018
Eidy
Vyřezal jsem začátky prahů a zesílil to na 1,5mm. Vpravo to bylo stejnak zeslabený korozí.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 14.10.2018 21:35:34
21:34:03
14.10.2018
Eidy
A nalákal jsem je na své místo. Je to pro vyztužení profilu. Sériový ty štosy úplně nezvládá. Je prohnutý o pár mm dovnitř. Úplně rovná výztuha se tam houpala. Teď by to mělo držet.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 14.10.2018 21:34:03
21:30:35
14.10.2018
Eidy
Dneska to šlo dobře. Začal jsem nařezáním nerezových výztuh a jejich odlehčením.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 14.10.2018 21:30:35
14:31:30
13.10.2018
Eidy
Dnes pouze několikahodinová operace odstraňování zbytků plechu pod nohama. Zítra snad stihnu výztuhy dle představ.
A zahořela Parkside flexa (závity na rotoru). Asi jí ten kovovej prach neudělal dobře. A ta levná mrcha z Baumaxu jede pořád.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 13.10.2018 14:31:30
11:20:02
13.10.2018
kraska98
-> Eidy: Dobrá, vyzkouším 5
10:59:53
13.10.2018
Eidy
-> kraska98: Vždycky jsem to dělal sprejem. A hadička k tomu je. Jen jsem si dovrtal do trysky díru dopředu, protože origo jsou jen do strany.
10:54:19
13.10.2018
kraska98
-> Eidy: A nanášíš to sprejem nebo pistolí ? Popřípadě je k tomu i spreje i nějaká aplikační trubička ?
10:41:19
13.10.2018
Eidy
06:26:44
13.10.2018
kraska98
-> Eidy 12.10.18 00:19:14: O jaký konkrétní vosk se jedná ?
Extreme Tyres