Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

23:40:19
12.10.2018
Eidy
-> MVM: Zatím ano. Sondoval jsem jiný možnosti, ale AR má charakter. A výkon. Na obojí se zvyká dost rychle.
20:51:53
12.10.2018
MVM
-> Eidy 12.10.18 10:18:56: A motor AR zustane?1
10:18:56
12.10.2018
Eidy
-> minno: To se ti zdá. Ono je tam práce ještě dost. Teď to jde jen díky tomu, že je tak hezký počasí. Snad zvládnu dělat celý říjen. Nejdřív dělám většinu věcí v interiéru, protože od listopadu to bude výrazně složitejší. A taky bude zima. Zbytek dodělám až na jaře. Pak bude potřeba spasovat novou plechařinu (lamináty). V mezičase udělat komplet nápravy. Pak to teprve může jít do laku. Pak elektrika, to bude asi taky pomalejší. No a pak X dalších věcí a celý to poskládat, aby to vypadalo zase jako auto.

-> Pavel P..: Díky.
09:31:06
12.10.2018
Pavel P..
Pěkně se na to kouká1
09:17:17
12.10.2018
minno
-> Eidy: Chlape, ty to máš týmto tempom do jari hotové, nechápem potom tým predpokladaným termínom dokončenia auta o 2-3 roky :-)

Asi by som sa aj ja mal pustiť do svojho, robiť tam je čo, ale nechce sa mi, nebaví ma to už.
00:19:14
12.10.2018
Eidy
Tak jsem to rozřezal. 1
Jinak v tý dutině byl vosk od Motipu i po letech pořád krásně měkký a vláčný. Takže za mě paráda a doporučuju. No a přes 2 hodiny jsem tu kecal se ZdrubT a vymýšleli jsme věci. Dobrou noc.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 12.10.2018 00:19:14
upraveno 1x, naposled 12.10.2018 00:22:06
00:18:44
12.10.2018
Eidy
Takový pěkný to bylo.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 12.10.2018 00:18:44
00:18:07
12.10.2018
Eidy
Nový šrouby pro zadni čelo a blaťáky.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 12.10.2018 00:18:07
00:17:33
12.10.2018
Eidy
-> Bery: Souhlasím. Možnosti jsou obrovské. Všechno jde dohnat do extrému.
-> Tomáššš, J.T.: Ok, díky za info.

Držáky pro podvazky jsou na místě.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 12.10.2018 00:17:33
20:26:33
11.10.2018
J.T.
-> Eidy: Tak to můžu potvrdit. Z ramen se mi alkyton taky začal loupat. Doufám že to nebylo silikonovým základem. Jinak hezky pokračuješ. Tiše závidím
09:48:44
11.10.2018
Tomáššš
-> Eidy: spadol mi diel na zem a odbil sa ... Ale základ drží fakt dobre. Možno keby sa vyskúšalo mokré do mokré,možno by to lepšie držalo po kope ako celok.


Edit : ALKYTON by som už nedával . Je zbytočne dráhy a žiadna sláva.
upraveno 1x, naposled 11.10.2018 09:50:24
06:18:17
11.10.2018
Bery
Když tu váhu vozit nemusim, tak na co ji tam dávat. Aneb vše co auto shodí, můžu nabrat já.

mám rozpěru jak řešeto, dlouhé večery s vykružovákem a kdyby se při zachování tuhosti všude povedlo schodit 30 % váhy...
Ono pak ty detaily nemají dno... Proč tam nedat rovnou malý rámeček s malou gelovou baterkou, nebo rovnou red topku od varley?
člověk by se z toho zblaznil..
22:40:31
10.10.2018
Eidy
Abych to pak kuchnul celý. Ještě jsem zavařil díry po držácích ventilátoru topení a poladil 2 díry v tomtéž podběhu. Teď už jen uklidím dílnu.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 10.10.2018 22:40:31
22:37:38
10.10.2018
Eidy
Nejdřív jsem vyříznul 2 nehezký místa v PZ podběhu.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 10.10.2018 22:37:38
22:36:35
10.10.2018
Eidy
Přední na svém místě.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 10.10.2018 22:36:35
22:36:02
10.10.2018
Eidy
-> kraska98: Teď nevím, jak tomu rozumět. Když já mám to pivo rád. 1

Nerez držáky brzdových hadic. Dělat tu velkou díru do 3mm nerezu byl trochu boj. Ale jsou tam.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 10.10.2018 22:36:02
17:24:44
10.10.2018
kraska98
-> Antony: Ale skutečně na tom něco bude. Nejlepší je sledovat někoho, kdo se na autě snaží odlehčit každý gram, ale přitom má pupek jak otesánek. Tím se nenavážím do lidí s nadváhou, jen mi to příjde úsměvné. 1
16:44:32
10.10.2018
Antony - zrušená registrace
-> kraska98: to je přesně moje moto, "proč bych měl mít auto jako cedník, když u mě stačí abych se podíval na rohlik a hned mám o kilo víc" 3
16:32:40
10.10.2018
Eidy
-> Tomáššš: Dobrý vědět. Díky. A jak moc ten Alkyton nedrží? Jak jsi to zkoušel nebo pozoroval?
15:31:20
10.10.2018
Tomáššš
-> Eidy 10.10.18 12:36:03: pýtal som sa aj preto lebo sám som s tým pracoval na svojom aute. A za mňa veľká spokojnosť. Drží to dobre a aj vrchná farba na tomto dobre drží ale alkyton s tužidlom už moc dobre nie. To už skôr polyuretánovú vrchnú :) za mňa áno .
Extreme Tyres