Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

21:59:32
17.09.2018
Eidy
-> Luky: Jasný. Narychlo poheftuju a na podzim jedu do Mostu. 3
-> Milan 136: To teda.
-> Deacon: Rám bude a výztuhy taky. Z korozních a montážních důvodů některé nerezové. 4
-> squalo: Carbonem asi nic, ale sklolaminátu přibude dost. 4
-> Tuner#2: Já to v zimě taky kontroloval, ale tohle je letošní. Navíc to normálně není vidět. Přišel jsem na to jen díky tomu, že jsem kvůli pískování natočil šroub a opřel se o plech za držákem. No a vylezlo to.
-> Jarda: Teď už budu vědět, že vrzání znamená velký problém.
-> SO545: Budu se snažit. Nebude to asi tak hezký jako u tebe, ale každopádně funkční. V hlavě a na papíře mám spoustu poznámek a nápadů.
21:12:54
17.09.2018
SO545
-> Eidy 16.09.18 21:27:58: to chce repas od gruntu a pedantne... ked vidim niektore rozsirene tunely pre 5kvalt...je cloveku spatne od zaludka a to je tam miesta na paradu ci uz na vymodelovanie dielu tak na zvaranie...praskliny su achilova pata aj u lepsich aut ..ked su premotorovane 4
19:33:53
17.09.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Eidy 17.09.18 08:31:53: jj, vrzani... je to nekdy tezke identifikovat, nekdy o nic nejde a jindy to je zasadni problem, takhle se mi kdysi na 130 malem vytrhla predni naprava i s kufrem a zlutak uz se k tomu taky blizil, no a jednou jsem malem hlavou rozbil celni sklo, kdyz se kousl diferak
19:12:58
17.09.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 16.09.18 21:27:58: No pěkný, já taky raději nechci vědět kde všude to mám potrhané, ale vždy to po sezóně procházím s lampou.
18:36:42
17.09.2018
squalo
poprípade otázka ktoré časti karosérie budú nahradené carbonovými dielmi? 40
18:02:34
17.09.2018
Deacon
-> Eidy: no pěkný, ale postupuješ solidně.
Budeš řešit i vystužení kastle, popřípadě klec?
11:26:15
17.09.2018
Milan 136
11:16:25
17.09.2018
Luky
-> Eidy 16.09.18 21:25:32: no paráda, teď už to tam jen naházet zpátky. To se ještě letos svezeš, ne? 1
09:55:38
17.09.2018
minno
-> Eidy: No, vlastne asi máš pravdu.
08:31:53
17.09.2018
Eidy
-> CHIP: No to jo.
-> minno: To si nemyslím. Od ramene je to namáhaný dopředu/dozadu. Někdy začátkem sezony se začalo ozývat vrzání od PZ ramene, když to propružilo. Tak jsem si myslel, že to je unibal. No a nebyl. Tohle by asi moc dlouho nevydrželo.
-> havlik: Jo.
08:06:39
17.09.2018
havlik
-> Eidy 16.09.18 21:27:58: A co to je? držák ramena zadního?
08:06:03
17.09.2018
minno
-> Eidy 16.09.18 21:27:58: Myslíš tú prasklinu? To by podľa môjho subjektívneho názoru vydržalo ešte hodne dlho. Ale samozrejme radšej to opraviť.
Myslím, že určite mnoho z nás ma na svojich autách takéto "bugy" a jazdí sa a ani o tom nik nevie :)
07:52:47
17.09.2018
CHIP
-> Eidy: Ty vole .. z prdele klika ? Nebo štěstí v neštěstí ? Ještě že jsi na to přišel ..
21:27:58
16.09.2018
Eidy
No a nebojím se říct “Ještě, že se ten setrvák rozlít.” Jet s tímhle ještě pár km, nechci si představovat, co by se stalo. Je to vnitřní úchyt PZ ramene.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 16.09.2018 21:27:58
upraveno 1x, naposled 16.09.2018 21:32:40
21:25:32
16.09.2018
Eidy
Dnes jsem sundal z kastle poslední díly a vystříhal trubky. Už je to fakt jen holá bouda.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 16.09.2018 21:25:32
23:10:16
13.09.2018
Eidy
Dneska jsem nic neudělal, tak jsem aspoň poslal objednávku na chemii od Body za bezmála 3000. Snad budou 4 litry základovky na karoserii stačit. A když zbude, tak ji použiju na nápravy atd.
21:32:45
12.09.2018
Eidy
-> SO545: Kdysi to bylo bouraný na PP. Pak to shnilo, pak jsme to koupili a vyvařili. Z původní kastle už tam toho moc není, takže je to asi jedno.
A který odrezovač nesmí zatéct a zůstat?
20:21:54
12.09.2018
SO545
-> Eidy 12.09.18 15:13:45: na odhrdzovace pozor /snad vedia co pouzivaju/ nie kazdy moze zatiect medzi plechy... 4

Ak to auto nebolo uz komplet prevarane atd...siel by som na suchy lad.
Ten da krasne dole vsetko co nedrzi /hlavne asfalt co sa piesku moc nechce/ a neponici nic co je povodne a dobre.Suoer matros.
Potom piesok kde je to nutne.

Ale ak je to uz par krat prerabane tak je to uz jedno...
15:13:45
12.09.2018
Eidy
-> Nwkt: To neprojde. Zdravýmu se nic nestane. Tisíckrát ozkoušený. 4
-> havlik: Asi ne.
-> ptk: Na přání je možnost kastli po otryskání nastříkat odrezovačem. Což si já přát budu.
Extreme Tyres