-> Kocvin: Díky. Už se blížím do finále, kdy to bude opravdu jen holá bouda.
-> ZdrubT: Já se moc netěším. Zvládnu to, ale jsou jiný věci, který mě baví víc.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
23:56:45
04.09.2018
04.09.2018
Eidy
23:38:38
04.09.2018
04.09.2018
ZdrubT
Na to tahání kabelu se moc těšim, jak bude provedeno.
20:01:37
04.09.2018
04.09.2018
Kocvin
-> Eidy: Pěkně pokračuješ.. Už toho, zdá se, moc nezbývá.. :)
19:58:03
04.09.2018
04.09.2018
Eidy
Už není cesty zpět. Natáhnu to všechno znovu. Za těch skoro 40 let tam byly zajímavý věci, některý i po mě. X věcí navíc, X věcí odebraných.
21:06:38
03.09.2018
03.09.2018
Eidy
-> SO545: jj, nemám všechno sepsaný, ale mám krabici do interiéru, na motor, na světla atd. Přitom ještě dělám věci jako třeba ty trubky, dokud to vidím a pamatuju si to. Některý věci se špatně popisují a je pro mě lepší je udělat hned, než pak tápat, hádat a zbytečně to zkoušet na autě.
Další krok bude sundat nápravy a svařit podvozek na postrk po dílně a pak držáky na kolíbku na rámování.
Další krok bude sundat nápravy a svařit podvozek na postrk po dílně a pak držáky na kolíbku na rámování.
20:43:15
03.09.2018
03.09.2018
SO545
-> Eidy 28.08.18 20:42:26: a to je spravne rozhodnutie. moj umysel /ak eLSo budem renovovat/ je mat komplet diely v skatuliach po GO /nieco malo uz mam/ a az tak sa pustim do skeletu... potom to poskladam za par dni , teraz mam kazdu chvilu zdrzanie.
20:34:03
03.09.2018
03.09.2018
Eidy
Vypustil jsem benzín a vyndal zespodu trubky chlazení a benzínu. Na chlazení jsem předělal hadicové spoje vzadu, abych je mohl připadně vyndat bez sloupovýho zvedáku a nebo vyndavání LZ ramene nápravy. Taky jsem posunul spoj vepředu, abych kvůli vyndání přední nápravy nemusel sundavat trubky.
20:34:36
29.08.2018
29.08.2018
Dieter Bonrath
-> Eidy 13.08.18 23:25:30: ty lišty někdo před 10ti lety vyráběl nové, tak se občas naleznou v inzerci nebo na burze. Zkusil bych je třeba poptat na burze u toho překupníka s kloboukem, na Kladně bývá.
09:56:04
29.08.2018
29.08.2018
CHIP
-> Eidy: Byl to jenom takovej nápad .. ale časosběr by byl super .. to je jistý ..
01:21:39
29.08.2018
29.08.2018
Tomáššš
-> Eidy: držím palce a ďalej budem sledovať
22:49:11
28.08.2018
28.08.2018
Eidy
-> MVM: To jo, všechny nestandardní věci si fotím, abych věděl, co a jak bylo nebo jak to mám předělat, převařit atd.
-> Vojťas: Díky. Když vidím některý věci, tak si říkám, že bych to musel rozřezat komplet nebo to odvézt Petrovi Molčanovi, aby to rozřezal a udělal za mě. Holt to nebude jakože z voňavý kastle, ale třeba podlahu kvůli tomu měnit fakt nebudu.
-> Milan 136: Přesně to mě napadlo právě taky.
-> kraska98: Jojo. Sbírám všechny šrouby, abych věděl, co nakoupit nový. Na stranu dávám věci na pozink atd. V mezičase u toho tak sedím a vymýšlím co kde, kudy a jak, jakou díru zavařit, aby se mi to líbilo. Stejně budu nějaký věci ladit později, ale aspoň mám už nějakou představu.
Mám vymyšlený ještě nějaký výztuhy do kastle a jelikož to bude na ráně kamínkům, tak mi včera přišel nějakej ten nerez.
-> Vojťas: Díky. Když vidím některý věci, tak si říkám, že bych to musel rozřezat komplet nebo to odvézt Petrovi Molčanovi, aby to rozřezal a udělal za mě. Holt to nebude jakože z voňavý kastle, ale třeba podlahu kvůli tomu měnit fakt nebudu.
-> Milan 136: Přesně to mě napadlo právě taky.
-> kraska98: Jojo. Sbírám všechny šrouby, abych věděl, co nakoupit nový. Na stranu dávám věci na pozink atd. V mezičase u toho tak sedím a vymýšlím co kde, kudy a jak, jakou díru zavařit, aby se mi to líbilo. Stejně budu nějaký věci ladit později, ale aspoň mám už nějakou představu.
Mám vymyšlený ještě nějaký výztuhy do kastle a jelikož to bude na ráně kamínkům, tak mi včera přišel nějakej ten nerez.
22:22:29
28.08.2018
28.08.2018
kraska98
-> MVM: Moje řeč, já to všechno házel na hromadu, pak se to rozházelo všude po garáži a pak nechtěj slyšet ten slovník jak co chvíli cosi hledáš když ti auto přijde z lakovny a skládáš to,
22:10:19
28.08.2018
28.08.2018
Milan 136
-> Eidy 28.08.18 20:43:20: to takhle nech, jako ma m8 tu oholenou Miatu
21:27:11
28.08.2018
28.08.2018
Vojťas
-> Eidy: tak pak je jeste cas na casosber
A crcani mi ani neprijde,. Naopak ze si peclivej jako vzdy ;)
A crcani mi ani neprijde,. Naopak ze si peclivej jako vzdy ;)
20:47:03
28.08.2018
28.08.2018
MVM
-> Eidy: Však jo .. Není kam spěchat. Čím víc si to zodpovědněji rozebereš a roztřídíš,nafotíš,popíšeš a kdoví co ještě - Tak po nějaký době (která může být delší či kratší) si ušetříš nervy.
20:43:20
28.08.2018
28.08.2018
Eidy
Trochu divný je, že se mi to takhle holý celkem líbí. Super lehký eRko.