T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

05:23:39
21.01.2019
-> Eidy: zatím nic...půjde do skladu 4
00:13:51
21.01.2019
Eidy
-> T: A co bude se starým motorem?
20:38:24
20.01.2019
Konečně se začíná něco dít 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 20.01.2019 20:38:24
15:05:09
19.01.2019
m8rinek
-> MVM: A nebo to mají dobre zamaskovane. Aneb tělesa ,,weberu,, od Jenvey nebo vykastrovany rozdělovat na pouhý distributor:))).
upraveno 1x, naposled 20.01.2019 18:38:24
14:03:21
19.01.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 19.01.19 13:47:13: Však jo, já už na autě přehodnotil tolik věcí 4
13:54:03
19.01.2019
MVM
-> T 19.01.19 13:47:13: Samozřejmě že toto vychází líp cenově a je to přesnější než jakýkoliv rozdělovač - proto píšu že je to krok vpřed. 4 Ale jsou historici který to prostě klasický mit musí .. a mají i parametry motoru.. tak to bylo myšleno.
13:47:13
19.01.2019
-> Eidy: , -> Tuner#2: 3

nojo no a taky jsem chtěl nutně weber.......jenom blbec nemění názory, jsem někde slyšel 3



-> MVM: má, ale to bych se možná dostal na podobné peníze a tohle by mělo být přeci jen krok vpřed 6
12:34:00
19.01.2019
MVM
-> T: S pořádným rozdělovačem to jede téměř stejně 1 Ovšem tyhle zapalka se líp jednodušeji ladí a zvlášť ten co má T2 je propracovanější,celkově je to větší kultura a posun kupředu. Ale zase každá mechanika v klasickým autě má svý kouzlo. 5
12:07:11
19.01.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 19.01.19 11:56:13: Ještě u Tebe tam chtěl cpát rozdělovač co? 3 3 3
11:56:13
19.01.2019
Eidy
-> T: 3 3
10:00:07
19.01.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
07:42:34
19.01.2019
Aby si nemyslel Honza, že mi jen tak ujede 40 3
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 19.01.2019 07:42:34
14:59:22
16.01.2019
Pondělí balík, dneska balík, ojnice vyzvednuté z uhlovani.....tak asi by to chtělo pomalu začít skládat....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 16.01.2019 14:59:22
21:00:50
14.01.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky 14.01.19 20:45:29: Může to být špatně zajetý, může to být špatnou kombinací s kotoučem. Ceny DSek má určitě Krejsa na stránkách a nebo na vyžádání zašle. Renovak.cz
20:47:08
14.01.2019
-> MVM: 3 3
20:46:52
14.01.2019
-> Luky: mám obavy, že to co říkáš bude špatně zajetý ( spečený / zapečený ) a to asi nespravíš 8
20:45:29
14.01.2019
Luky
-> Tuner#2: to je právě otázka. DS2500 na Evu mě přijdou že moc neberou, že nemají tření. Tak právě jestli se zajetím tvoří jen povrch brzdné plochy, nebo je to o procesu v celém mase. Ale chápu to tedy tak že už to nespravím.



BTW dá se někde najít ceník Ferodo? Katalog mám, i bych si tam vybral, akorát nevím kolik za to...
20:42:18
14.01.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky 14.01.19 20:40:34: Zajet aby si sedly celou plochou ano. Vypéct není co pokud jsou už prvotně dobře zajetý.
upraveno 1x, naposled 14.01.2019 20:42:33
20:40:34
14.01.2019
Luky
Pokud by se takhle brousily už jetý desky, můžou/ musí se znovu zajet a zapéct?
20:38:12
14.01.2019
castrol
Extreme Tyres