skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
05:23:39
21.01.2019
21.01.2019
T
-> Eidy: zatím nic...půjde do skladu
00:13:51
21.01.2019
21.01.2019
Eidy
-> T: A co bude se starým motorem?
15:05:09
19.01.2019
19.01.2019
m8rinek
-> MVM: A nebo to mají dobre zamaskovane. Aneb tělesa ,,weberu,, od Jenvey nebo vykastrovany rozdělovat na pouhý distributor:))).
14:03:21
19.01.2019
19.01.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 19.01.19 13:47:13: Však jo, já už na autě přehodnotil tolik věcí
13:54:03
19.01.2019
19.01.2019
MVM
-> T 19.01.19 13:47:13: Samozřejmě že toto vychází líp cenově a je to přesnější než jakýkoliv rozdělovač - proto píšu že je to krok vpřed. Ale jsou historici který to prostě klasický mit musí .. a mají i parametry motoru.. tak to bylo myšleno.
13:47:13
19.01.2019
19.01.2019
T
-> Eidy: , -> Tuner#2:
nojo no a taky jsem chtěl nutně weber.......jenom blbec nemění názory, jsem někde slyšel
-> MVM: má, ale to bych se možná dostal na podobné peníze a tohle by mělo být přeci jen krok vpřed
nojo no a taky jsem chtěl nutně weber.......jenom blbec nemění názory, jsem někde slyšel
-> MVM: má, ale to bych se možná dostal na podobné peníze a tohle by mělo být přeci jen krok vpřed
12:34:00
19.01.2019
19.01.2019
MVM
-> T: S pořádným rozdělovačem to jede téměř stejně Ovšem tyhle zapalka se líp jednodušeji ladí a zvlášť ten co má T2 je propracovanější,celkově je to větší kultura a posun kupředu. Ale zase každá mechanika v klasickým autě má svý kouzlo.
12:07:11
19.01.2019
19.01.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 19.01.19 11:56:13: Ještě u Tebe tam chtěl cpát rozdělovač co?
11:56:13
19.01.2019
19.01.2019
Eidy
-> T:
10:00:07
19.01.2019
19.01.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
14:59:22
16.01.2019
16.01.2019
T
Pondělí balík, dneska balík, ojnice vyzvednuté z uhlovani.....tak asi by to chtělo pomalu začít skládat....
21:00:50
14.01.2019
14.01.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky 14.01.19 20:45:29: Může to být špatně zajetý, může to být špatnou kombinací s kotoučem. Ceny DSek má určitě Krejsa na stránkách a nebo na vyžádání zašle. Renovak.cz
20:47:08
14.01.2019
14.01.2019
T
-> MVM:
20:46:52
14.01.2019
14.01.2019
T
-> Luky: mám obavy, že to co říkáš bude špatně zajetý ( spečený / zapečený ) a to asi nespravíš
20:45:29
14.01.2019
14.01.2019
Luky
-> Tuner#2: to je právě otázka. DS2500 na Evu mě přijdou že moc neberou, že nemají tření. Tak právě jestli se zajetím tvoří jen povrch brzdné plochy, nebo je to o procesu v celém mase. Ale chápu to tedy tak že už to nespravím.
BTW dá se někde najít ceník Ferodo? Katalog mám, i bych si tam vybral, akorát nevím kolik za to...
BTW dá se někde najít ceník Ferodo? Katalog mám, i bych si tam vybral, akorát nevím kolik za to...
20:42:18
14.01.2019
14.01.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky 14.01.19 20:40:34: Zajet aby si sedly celou plochou ano. Vypéct není co pokud jsou už prvotně dobře zajetý.
20:40:34
14.01.2019
14.01.2019
Luky
Pokud by se takhle brousily už jetý desky, můžou/ musí se znovu zajet a zapéct?
20:38:12
14.01.2019
14.01.2019
castrol