skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
09:04:28
12.02.2019
12.02.2019
vinorak
nikdy jsem neměl u hliníkovej bendixů problém že by netěsnily, buď fungujou, nebo je utrženej odvzdušňovák, jiná varianta není :D kdyby si potřeboval, tak mám několik párů na skladě
22:16:19
11.02.2019
11.02.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 11.02.19 22:01:00: Tak pokud to klame a není to prasklina, tak jen dobře, koukal jsem prvně v malém na mobilu. Pokud to jen takhle rosí, tak to mám vždycky když dělá brzdy. Už jsem kdysi hned po skládání z toho byl na prášky, protože prostě do druhého dne kapička. Ideální je s tím vyjet a jezdit, ono se to nějak "zatáhne" a je klid. Pokud mám auto na špalkách, tak mě pomohlo to omýt teplou vodou (navlhčený hadr) a dát gumové zátky. Udělá to párkrát a pak to dá pokoj. Nevím, nechápu, dotahuju dle švagra tak akorát a stejně s tím mám potíž.
22:05:23
11.02.2019
11.02.2019
U-Geen
-> Eidy: ja taky vidim odlesk toho krouzku za tim :)
22:01:00
11.02.2019
11.02.2019
T
Prasknutí jsem si nevsimnul...to zítra kouknu,ale už je prevrtny zavit a i tak asi málo masa zřejmě...jinak kape i druhá strana,kde je původní zavit...každopádně nic moc
21:53:09
11.02.2019
11.02.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 11.02.19 21:47:20: Bohužel to tak vypadá
21:52:12
11.02.2019
11.02.2019
Kocvin
-> T 11.02.19 20:33:24: Si s těmi brzdami vzadu teda užíváš..
21:47:20
11.02.2019
11.02.2019
Eidy
-> Tuner#2: Jo takhle. No já viděl tekoucí šroub, ale ta prasklina vypadala jen jako odlesk. Nenapadlo by mě, že prskne odlitek.
21:21:49
11.02.2019
11.02.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 11.02.19 21:20:05: Hodně utáhlý to už asi bylo, když je to prasklé ne?
21:20:05
11.02.2019
11.02.2019
Eidy
-> T: Netěsní? Co s tím? Vyndat a nechat někde srovnat sedlo. Nebo zkusit hodně utáhnout. Tak čtvrt otočky před utržením.
08:34:53
27.01.2019
27.01.2019
T
-> Eidy: já jsem si říkal, kde jsem to jen viděl pak je to vyřešené
23:08:01
26.01.2019
26.01.2019
Eidy
-> T: Tak lepší je to dát tam, kde proudí vzduch. A to u toho čela určitě bude, to je ozkoušené. Na tom podběhu nevím. Mě to na podběhu neudělalo prakticky nic.
19:58:33
26.01.2019
26.01.2019
T
Tak chladič si můžu na konec vybírat...
Ale teď by mě spíš zajimalo, jestli je na škodu mít ten chladič "nad motorem" ? Možnost je na příčku k mřížce čela a nebo na podbeh, což je pro mě snazší, ale je to výš právě než na té příčce.....
Ale teď by mě spíš zajimalo, jestli je na škodu mít ten chladič "nad motorem" ? Možnost je na příčku k mřížce čela a nebo na podbeh, což je pro mě snazší, ale je to výš právě než na té příčce.....
17:31:24
25.01.2019
25.01.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 25.01.19 14:54:58: Jo až doma jsem si zvětšil, že ten Milers je jen 10W40.
14:54:58
25.01.2019
25.01.2019
T
-> Tuner#2: obráceně přemýšlel jsem, jestli to sem dám nebo ne
-> Eidy: a to je hezký
-> Eidy: a to je hezký
13:56:34
25.01.2019
25.01.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 25.01.19 12:00:47: Total na zajetí a Millers pak? Tady Tě za to sežerou, zajíždět máš na M6AD
13:28:19
25.01.2019
25.01.2019
Eidy
-> T: Pivem a jen tak. Že je pátek.
12:46:32
25.01.2019
25.01.2019
T
-> Eidy: čím a co slavíš ?
12:41:00
25.01.2019
25.01.2019
Eidy
-> T: Já se namažu dneska večer.