skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
20:33:24
11.02.2019
11.02.2019

T
Ne vždy se daří...
08:34:53
27.01.2019
27.01.2019

T
-> Eidy: já jsem si říkal, kde jsem to jen viděl
pak je to vyřešené 


23:08:01
26.01.2019
26.01.2019

Eidy
-> T: Tak lepší je to dát tam, kde proudí vzduch. A to u toho čela určitě bude, to je ozkoušené. Na tom podběhu nevím. Mě to na podběhu neudělalo prakticky nic.
19:58:33
26.01.2019
26.01.2019

T
Tak chladič si můžu na konec vybírat...
Ale teď by mě spíš zajimalo, jestli je na škodu mít ten chladič "nad motorem" ? Možnost je na příčku k mřížce čela a nebo na podbeh, což je pro mě snazší, ale je to výš právě než na té příčce.....
Ale teď by mě spíš zajimalo, jestli je na škodu mít ten chladič "nad motorem" ? Možnost je na příčku k mřížce čela a nebo na podbeh, což je pro mě snazší, ale je to výš právě než na té příčce.....
17:31:24
25.01.2019
25.01.2019

Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 25.01.19 14:54:58: Jo až doma jsem si zvětšil, že ten Milers je jen 10W40. 

14:54:58
25.01.2019
25.01.2019

T
-> Tuner#2: obráceně
přemýšlel jsem, jestli to sem dám nebo ne 
-> Eidy: a to je hezký



-> Eidy: a to je hezký

13:56:34
25.01.2019
25.01.2019

Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 25.01.19 12:00:47: Total na zajetí a Millers pak? Tady Tě za to sežerou, zajíždět máš na M6AD 

13:28:19
25.01.2019
25.01.2019

Eidy
-> T: Pivem a jen tak. Že je pátek. 

12:46:32
25.01.2019
25.01.2019

T
-> Eidy: čím a co slavíš ? 

12:41:00
25.01.2019
25.01.2019

Eidy
-> T: Já se namažu dneska večer. 

12:00:47
25.01.2019
25.01.2019

T
Mazat,mazat a mazat 

05:23:39
21.01.2019
21.01.2019

T
-> Eidy: zatím nic...půjde do skladu 

00:13:51
21.01.2019
21.01.2019

Eidy
-> T: A co bude se starým motorem?
20:38:24
20.01.2019
20.01.2019

T
Konečně se začíná něco dít 

15:05:09
19.01.2019
19.01.2019

m8rinek
-> MVM: A nebo to mají dobre zamaskovane. Aneb tělesa ,,weberu,, od Jenvey nebo vykastrovany rozdělovat na pouhý distributor:))).
14:03:21
19.01.2019
19.01.2019

Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 19.01.19 13:47:13: Však jo, já už na autě přehodnotil tolik věcí 

13:54:03
19.01.2019
19.01.2019

MVM
-> T 19.01.19 13:47:13: Samozřejmě že toto vychází líp cenově a je to přesnější než jakýkoliv rozdělovač - proto píšu že je to krok vpřed.
Ale jsou historici který to prostě klasický mit musí .. a mají i parametry motoru.. tak to bylo myšleno.

13:47:13
19.01.2019
19.01.2019

T
-> Eidy: , -> Tuner#2: 
nojo no a taky jsem chtěl nutně weber.......jenom blbec nemění názory, jsem někde slyšel
-> MVM: má, ale to bych se možná dostal na podobné peníze a tohle by mělo být přeci jen krok vpřed

nojo no a taky jsem chtěl nutně weber.......jenom blbec nemění názory, jsem někde slyšel

-> MVM: má, ale to bych se možná dostal na podobné peníze a tohle by mělo být přeci jen krok vpřed

12:34:00
19.01.2019
19.01.2019

MVM
-> T: S pořádným rozdělovačem to jede téměř stejně
Ovšem tyhle zapalka se líp jednodušeji ladí a zvlášť ten co má T2 je propracovanější,celkově je to větší kultura a posun kupředu. Ale zase každá mechanika v klasickým autě má svý kouzlo. 


12:07:11
19.01.2019
19.01.2019

Tuner#2 - zrušená registrace