T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

09:04:28
12.02.2019
vinorak
nikdy jsem neměl u hliníkovej bendixů problém že by netěsnily, buď fungujou, nebo je utrženej odvzdušňovák, jiná varianta není :D kdyby si potřeboval, tak mám několik párů na skladě 4
22:16:19
11.02.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 11.02.19 22:01:00: Tak pokud to klame a není to prasklina, tak jen dobře, koukal jsem prvně v malém na mobilu. Pokud to jen takhle rosí, tak to mám vždycky když dělá brzdy. Už jsem kdysi hned po skládání z toho byl na prášky, protože prostě do druhého dne kapička. Ideální je s tím vyjet a jezdit, ono se to nějak "zatáhne" a je klid. Pokud mám auto na špalkách, tak mě pomohlo to omýt teplou vodou (navlhčený hadr) a dát gumové zátky. Udělá to párkrát a pak to dá pokoj. Nevím, nechápu, dotahuju dle švagra tak akorát a stejně s tím mám potíž.
upraveno 1x, naposled 11.02.2019 22:17:07
22:05:23
11.02.2019
U-Geen
-> Eidy: ja taky vidim odlesk toho krouzku za tim :)
22:01:00
11.02.2019
Prasknutí jsem si nevsimnul...to zítra kouknu,ale už je prevrtny zavit a i tak asi málo masa zřejmě...jinak kape i druhá strana,kde je původní zavit...každopádně nic moc 10
21:53:09
11.02.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 11.02.19 21:47:20: Bohužel to tak vypadá 8
21:52:12
11.02.2019
Kocvin
-> T 11.02.19 20:33:24: Si s těmi brzdami vzadu teda užíváš.. 8
21:47:20
11.02.2019
Eidy
-> Tuner#2: Jo takhle. No já viděl tekoucí šroub, ale ta prasklina vypadala jen jako odlesk. Nenapadlo by mě, že prskne odlitek.9
21:21:49
11.02.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 11.02.19 21:20:05: Hodně utáhlý to už asi bylo, když je to prasklé ne?
21:20:05
11.02.2019
Eidy
-> T: Netěsní? Co s tím? Vyndat a nechat někde srovnat sedlo. Nebo zkusit hodně utáhnout. Tak čtvrt otočky před utržením.
20:33:24
11.02.2019
Ne vždy se daří...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 11.02.2019 20:33:24
08:34:53
27.01.2019
-> Eidy: já jsem si říkal, kde jsem to jen viděl 40 pak je to vyřešené 4
23:08:01
26.01.2019
Eidy
-> T: Tak lepší je to dát tam, kde proudí vzduch. A to u toho čela určitě bude, to je ozkoušené. Na tom podběhu nevím. Mě to na podběhu neudělalo prakticky nic.
19:58:33
26.01.2019
Tak chladič si můžu na konec vybírat...

Ale teď by mě spíš zajimalo, jestli je na škodu mít ten chladič "nad motorem" ? Možnost je na příčku k mřížce čela a nebo na podbeh, což je pro mě snazší, ale je to výš právě než na té příčce.....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 26.01.2019 19:58:33
17:31:24
25.01.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 25.01.19 14:54:58: Jo až doma jsem si zvětšil, že ten Milers je jen 10W40. 4
14:54:58
25.01.2019
-> Tuner#2: obráceně 4 40 přemýšlel jsem, jestli to sem dám nebo ne 3



-> Eidy: a to je hezký 40
13:56:34
25.01.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 25.01.19 12:00:47: Total na zajetí a Millers pak? Tady Tě za to sežerou, zajíždět máš na M6AD 1
13:28:19
25.01.2019
Eidy
-> T: Pivem a jen tak. Že je pátek. 5
12:46:32
25.01.2019
-> Eidy: čím a co slavíš ? 3
12:41:00
25.01.2019
Eidy
-> T: Já se namažu dneska večer. 40
12:00:47
25.01.2019
Mazat,mazat a mazat 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 25.01.2019 12:00:47
Extreme Tyres